Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пакети для сміття - 3 найменування
Очікувана вартість
54 600,00 UAH
UA-2020-07-23-005455-b 7e080b9694b7485a892b41936b3056db
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Машук Віталій Вікторович, 0(44) 256-03-83, cp@mvs.gov.ua

v_mashuk@mvs.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Центральна поліклініка Міністерства внутрішніх справ України
Код ЄДРПОУ: 08735095
Місцезнаходження: 01024, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Пилипа Орлика, буд.12, Печерський р-н, м. Київ, ін. 01024
Контактна особа: Машук Віталій Вікторович, 0(44) 256-03-83, cp@mvs.gov.ua
v_mashuk@mvs.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 липня 2020 14:32
Звернення за роз’ясненнями: до 28 липня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2020 09:00
Початок аукціону: 06 серпня 2020 12:20
Початок аукціону: 06 серпня 2020 12:20
Очікувана вартість: 54 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 546,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19640000-4: Поліетиленові мішки та пакети для сміття


3 найменування

Протокол №8 від 23.07.2020
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
120 штуки
Пакети д/сміття «А+А» 120л 10шт/упак., 70х105см, 25мкн
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 19640000-4 — Поліетиленові мішки та пакети для сміття
600 штуки
Пакети д/сміття «А+А» 35л 50шт/упак., 50х59см, 8мкн
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 19640000-4 — Поліетиленові мішки та пакети для сміття
600 штуки
Пакети д/сміття «А+А» 60л 20шт/упак., 60х79см, 17мкн
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 19640000-4 — Поліетиленові мішки та пакети для сміття

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 24 липня 2020 10:18
Дата відповіді: 24 липня 2020 10:59
Доброго дня! В технічних вимогах вказана "одиниця виміру" - шт. Мається на увазі "штук" рулони чи "штук" пакетів?
Відповідь: Доброго дня! У таблиці Технічних вимог зазначено, що необхідно "Пакети....шт/упак." (кількість штук в упаковці). Зазначено саме в "упаковці", тому що у різних виробників є різне пакування (рулоном, конвертом, складаним зигзагом...). Саме тому Замовником вказано одиницею виміру загальноприйняте "шт", а не "рул." "упак." і тому подібне.
щодо фасування
Дата подання: 24 липня 2020 12:18
Дата відповіді: 24 липня 2020 12:54
Доброго дня. Чи можемо ми запропонувати мішки для сміття 60*15 .зі збереженням загальної кількості у шт.? Тобто мішок 60*15 у кількості 1200.
Відповідь: Доброго Вам дня! Щодо внесення безпідставних змін: дотримуйтесь вимог та потреб Замовника.
що означає безпідставних змін ?
Дата подання: 24 липня 2020 13:25
Дата відповіді: 24 липня 2020 14:22
Ви обмежуєте коло учасників . Надайте, будь ласка, можливість учасникам приймати участь з товаром, що має не гіршу якість , ніж Ви очікуєте отримати, проте зиінене фасування .
Відповідь: Доброго Вам дня! Дотримуйтесь вимог та потреб Замовника.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-23-005455-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Б-777", Код ЄДРПОУ:35662229
Дата подання: 28 липня 2020 13:03
дискримінаційні вимоги
Шановний Замовнику!
Ознайомившись із Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі вважаємо вимогу щодо фасування товару (Пакети д/сміття 120л 10шт/упак., Пакети д/сміття 35л 50шт/упак., Пакети д/сміття 60л 20шт/упак.) дискримінаційною, оскільки значно зменшує конкуренцію та вказує на штучне звуження кола потенційних учасників та/або «лобіювання» інтересів певного конкретного учасника, що свідчить про не дотримання принципів Закону України «Про публічні закупівлі» (ст.5) таких як недискримінація учасників та рівне ставлення до них і запобігання корупційним діям та зловживанням.
Крім того, кожен виробник самостійно вирішує щодо виду фасування та кількості штук в упаковці. Водночас, кількість штук в упаковці пакетів для сміття жодним чином не впливає на якість товару.
Згідно ч. 5 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» - оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
З огляду на вищевикладене, ВИМАГАЄМО внести зміни до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі шляхом усунення дискримінаційних вимог, а саме зміни кількості штук в упаковці.
В разі незадоволення даної вимоги, ми будемо змушені звернутися за захистом своїх прав та охоронюваних законом інтересів до органу, що здійснює контроль над замовником та до Державної аудиторської служби, яка відповідно до покладених на неї завдань здійснює контроль за цільовим та ефективним використанням і збереженням державних та комунальних фінансових ресурсів, сприяє їх законному та ефективному використанню та досягненню економії. Державна аудиторська служба вживає в установленому порядку заходів до усунення виявлених під час здійснення державного фінансового контролю порушень законодавства та притягнення до відповідальності винних осіб.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 липня 2020 16:38
Доброго дня, шановний Учасник! У відповідь на Ваше звернення повідомляємо про наступне: у відповідності до абзацу 2 пункту 4 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» зі змінами: «У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників» Тобто, Закон надає лише право, але не зобов’язує Замовника здійснювати закупівлю аналогів предмету закупівлі. В оголошеній нами спрощеній (допороговій) процедурі закупівлі, надання аналогів не передбачається. У випадку наявності в пропозиції Учасника аналогів (еквівалентів) потрібної нам продукції, такого Учасника буде дискваліфіковано.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 серпня 2020 12:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СЕРВІС ПРО" 21 160,80
UAH з ПДВ
17 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Дебют-центр 18 374,40
UAH з ПДВ
18 374,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕГЛЕНД" 35 506,80
UAH з ПДВ
20 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПЛАСТ-ЕНЕРГО" 48 960,00
UAH з ПДВ
44 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Бабій С.П. 54 597,60
UAH з ПДВ
45 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 серпня 2020 15:11
СЭС_КПД 2020 (ТУ №9).pdf
05 серпня 2020 08:45
Статут.pdf
05 серпня 2020 08:45
Протокол зборів.pdf
05 серпня 2020 08:45
Витяг з держреєстру.pdf
05 серпня 2020 08:45
МАУ договор .pdf
05 серпня 2020 08:45
Витяг з ЄДР.pdf
05 серпня 2020 08:45
Витяг про сплату ПДВ.pdf
05 серпня 2020 08:45
Лист МТБ.pdf
05 серпня 2020 08:45
Згода персональні.pdf

Публічні документи

05 серпня 2020 08:56
Електронний підпис
05 серпня 2020 08:55
12. проект договору.pdf
05 серпня 2020 08:55
8.Доручення.pdf
05 серпня 2020 08:55
7. Витяг ПДВ.pdf
05 серпня 2020 08:55
6.Довідка ЄДРПОУ.pdf
05 серпня 2020 08:55
5.копія виписки.pdf
05 серпня 2020 08:55
4.Статут.pdf

Публічні документи

03 серпня 2020 14:50
Електронний підпис
03 серпня 2020 14:50
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
03 серпня 2020 14:50
ТЕХ. ХАРАКТЕРИСТИКИ.pdf
03 серпня 2020 14:50
Статут.pdf
03 серпня 2020 14:50
РЕКВІЗИТИ.pdf
03 серпня 2020 14:50
Протокол №6.pdf
03 серпня 2020 14:50
Протокол №5.pdf
03 серпня 2020 14:50
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
03 серпня 2020 14:50
Приказ на Костюченко.pdf
03 серпня 2020 14:50
НАКЛАДНА РЕСТОРАЦІЯ.pdf
03 серпня 2020 14:50
НАКЛАДНА АЛЕН_К.pdf
03 серпня 2020 14:50
ДОГОВІР АЛЕН_К.pdf
03 серпня 2020 14:50
ДОВІДКА ЕКОЛ.ВИМОГ.pdf
03 серпня 2020 14:50
ДОВІДКА обладнання.pdf
03 серпня 2020 14:50
витяг ПДВ Бегленд ТОВ.pdf
03 серпня 2020 14:50
ВИТЯГ з ЄДРПОУ.pdf
03 серпня 2020 14:50
ВИСНОВОК СЕС ПЛІВКА ПЕ.pdf
03 серпня 2020 14:50
ВИПИСКА.pdf
03 серпня 2020 14:50
АНАЛОГІЧНІ ДОГОВОРИ.pdf

Публічні документи

03 серпня 2020 14:10
Цінова пропозиція.pdf
03 серпня 2020 14:10
Сертифікат 120 л.pdf
03 серпня 2020 14:10
Сертифікат 60 л.pdf
03 серпня 2020 14:10
Сертифікат 35 л.pdf
03 серпня 2020 14:10
Цінова пропозиція.pdf.zip
03 серпня 2020 14:10
Сертифікат 120 л.pdf.p7s
03 серпня 2020 14:10
Сертифікат 60 л.pdf.p7s
03 серпня 2020 14:10
Сертифікат 35 л.pdf.p7s
03 серпня 2020 14:10
ІПН Ковалев.pdf.p7s
03 серпня 2020 14:10
Витяг з ЄДРПОУ.pdf.zip
03 серпня 2020 14:10
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
03 серпня 2020 14:10
СТАТУТ(нова редакція).pdf
03 серпня 2020 14:10
Витяг пласт энергоПДВ.pdf
03 серпня 2020 14:10
Протокол про приз.дир..pdf
03 серпня 2020 14:10
ІПН Ковалев.pdf
03 серпня 2020 14:10
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
03 серпня 2020 14:10
СТАТУТ(нова редакція).pdf
03 серпня 2020 14:10
Витяг пласт энергоПДВ.pdf
03 серпня 2020 14:10
Протокол про приз.дир..pdf
03 серпня 2020 14:10
ІПН Ковалев.pdf

Публічні документи

29 липня 2020 16:06
Електронний підпис
29 липня 2020 00:15
Електронний підпис
29 липня 2020 00:15
Cертифікат якості.pdf
29 липня 2020 00:15
Цінова пропозиція.pdf
29 липня 2020 00:14
Висновок СЕС.pdf
29 липня 2020 00:14
Паспорт і код.pdf
29 липня 2020 00:14
Копія Свідоцтва ПДВ.pdf
29 липня 2020 00:14
Довідка МТБ.pdf
29 липня 2020 00:14
Витяг з ЄДР.pdf
29 липня 2020 00:14
4ОПП копія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СЕРВІС ПРО"

ТОВ Дебют-центр

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕГЛЕНД"

ТОВ "ПЛАСТ-ЕНЕРГО"

ФОП Бабій С.П.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СЕРВІС ПРО"
#39200703
Відхилено 17 600,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2020 12:05
ТОВ Дебют-центр
#39421842
Відхилено 18 374,40
UAH з ПДВ
07 серпня 2020 12:06
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕГЛЕНД"
#40411832
Відхилено 20 000,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2020 12:07
ТОВ "ПЛАСТ-ЕНЕРГО"
#39192881
Відхилено 44 400,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2020 12:47
ФОП Бабій С.П.
#2452014059
Переможець 45 000,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2020 14:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 серпня 2020 14:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Бабій С.П.
#2452014059
45 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 серпня 2020 14:20
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 вересня 2020 10:44
Електронний підпис укладений
13 серпня 2020 12:53
Договір №325.PDF укладений
13 серпня 2020 12:52

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 45 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 7 500,00 UAH)