Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
ДК 021:2015-51110000-6 Послуги зі встановлення електричного обладнання (послуги з відновлення мереж зовнішнього освітлення у загальноосвітніх навчальних закладах м. Дніпра, ДК 021:2015-51110000-6)
Очікувана вартість
803 963,00 UAH
UA-2020-07-23-005236-b 4501c1297d8d4c7cacc20efab0a504cb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Олексіївна Гомзякова

+380964362090 gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Вебсайт: https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75А
Контактна особа: Наталія Олексіївна Гомзякова
+380964362090
gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 липня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 03 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 13 серпня 2020 12:53
Очікувана вартість: 803 963,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 019,82 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51110000-6: Послуги зі встановлення електричного обладнання


Місцезнаходження замовника - м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75А;
Категорія Замовника - органи місцевого самоврядування, зазначені в п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону;
Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська;
Вид забезпечення тендерних пропозицій - електронна банківська гарантія;
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій - відповідно до умов тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 послуга
послуги з відновлення мереж зовнішнього освітлення у загальноосвітніх навчальних закладах м. Дніпра, ДК 021:2015-51110000-6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, заклади освіти Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2020
ДК 021:2015: 51110000-6 — Послуги зі встановлення електричного обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 серпня 2020 13:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОТРЕЙД-М" 789 945,18
UAH з ПДВ
789 945,18
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮЖМАШ ИНВЕСТ" 803 962,73
UAH з ПДВ
803 962,73
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 серпня 2020 12:14
Електронний підпис
27 серпня 2020 12:13
СШ 141.pdf
27 серпня 2020 12:13
СШ 132.pdf
27 серпня 2020 12:13
СШ 118.pdf
27 серпня 2020 12:13
СШ 14.pdf
27 серпня 2020 12:13
СШ 13.pdf
27 серпня 2020 12:13
Ліцензія.pdf
27 серпня 2020 12:13
Довідки ст. 17.pdf
27 серпня 2020 12:13
Довідка МВС.pdf
27 серпня 2020 12:13
Довідка ДФС.pdf
27 серпня 2020 12:13
Довідка банкрутство.pdf
12 серпня 2020 18:13
Електронний підпис
12 серпня 2020 18:12
школа 141.pdf
12 серпня 2020 18:12
школа 132.pdf
12 серпня 2020 18:12
школа 118.pdf
12 серпня 2020 18:12
школа 14.pdf
12 серпня 2020 18:12
школа 13.pdf
12 серпня 2020 18:12
Додаток 6 Дислокація.pdf
12 серпня 2020 18:12
Додаток 1 Пропозиція.pdf
12 серпня 2020 18:12
G7965.20.7z

Публічні документи

11 серпня 2020 19:10
Електронний підпис
11 серпня 2020 19:07
Справка о кредитах.jpg
11 серпня 2020 19:07
Тех_вимоги.pdf
11 серпня 2020 19:07
сметы.rar
11 серпня 2020 19:07
Додаток_1_Пропозицiя.pdf
11 серпня 2020 19:07
G8000.20.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОТРЕЙД-М"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮЖМАШ ИНВЕСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОТРЕЙД-М"
#41706640
Переможець 789 945,18
UAH з ПДВ
18 серпня 2020 15:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 серпня 2020 15:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОТРЕЙД-М"
#41706640
789 945,18
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 вересня 2020 16:58
договір №08П_20 від 07.09.2020.pdf укладений
07 вересня 2020 16:57
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2021 11:59
Електронний підпис зміни до договору
20 листопада 2020 16:46
дод.угода №2 від 19.11.2020 договір №08П_20 від 07.09.2020.pdf зміни до договору
20 листопада 2020 16:46
Електронний підпис зміни до договору
08 вересня 2020 16:51
дод.угода №1 від 07.09.2020 договір №08П_20 від 07.09.2020.pdf зміни до договору
08 вересня 2020 16:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 08П/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 08П/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 634 888,61
UAH (в тому числі ПДВ 105 814,77 UAH)