Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбуки для організації освітнього простору Нової української школи - ДК 021:2015 – 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
450 000,00 UAH
UA-2020-07-23-005005-b ea813ab7dc9b4d5cad69919defcd5e8e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Король Алла Валеріївна

+380433423116 gaysinuotender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Гайсинської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40416427
Місцезнаходження: 23700, Україна , Вінницька обл., місто Гайсин, вулиця 1-го Травня, 40
Контактна особа: Король Алла Валеріївна
+380433423116
gaysinuotender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 липня 2020 14:10
Звернення за роз’ясненнями: до 29 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 10 серпня 2020 14:39
Очікувана вартість: 450 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,56%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 шт
ноутбуки для організації освітнього простору Нової української школи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23700, Україна, Вінницька область, Гайсинський район, місто Гайсин, вул. 1-го Травня, буд. 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Категорія замовника – відповідно до п.3 ч.1 ст.2 Закону України "Про публічні закупівлі". Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Всі інші документи (видані відповідними установами, підприємствами, організаціями), що мають відношення до тендерної пропозиції, можуть бути складені як українською, так і російською мовами, а у разі надання цих документів іншою іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою та переклад (або справжність підпису перекладача) повинен бути засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 липня 2020 16:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2020 15:41
Перелiк_змiн.pdf
30 липня 2020 15:41
додаток_4.pdf
30 липня 2020 15:41
додаток_5.pdf
30 липня 2020 15:41
додаток_3.pdf
30 липня 2020 15:41
додаток_2.pdf
30 липня 2020 15:41
додаток_1.pdf
30 липня 2020 15:41
Тендерна_документацiя.pdf
30 липня 2020 16:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2020 14:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2020 15:41
Перелiк_змiн.pdf
30 липня 2020 15:41
додаток_4.pdf
23 липня 2020 14:11
додаток_5.pdf
30 липня 2020 15:41
додаток_5.pdf
23 липня 2020 14:11
додаток_4.pdf
30 липня 2020 15:41
додаток_3.pdf
23 липня 2020 14:11
додаток_3.pdf
30 липня 2020 15:41
додаток_2.pdf
23 липня 2020 14:11
додаток_2.pdf
30 липня 2020 15:41
додаток_1.pdf
23 липня 2020 14:11
додаток_1.pdf
30 липня 2020 15:41
Тендерна_документацiя.pdf
23 липня 2020 14:11
Тендерна_документацiя.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Прохання
Дата подання: 23 липня 2020 17:06
Дата відповіді: 28 липня 2020 13:39
Шановний Замовнику! Ми розуміємо, що Ви не порушуєте Закон, викладаючі тендерну документацію у форматі, який використали. Але будемо дуже вдячні, якщо посприяєте здоровій конкуренції між потенційними Учасниками та надасте документацію у форматі, який можна редагувати, що спростить готування пропозицій. Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Розділом 31 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами у новій редакції від 19.04.2020, підстава – 114-IX) (далі – Закон) визначено, що тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав. Відповідно до статті 10 Закону, Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема тендерну документацію. Відповідно до частини 1 статті 22 Закону Тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав. Оскільки Законом України «Про публічні закупівлі» чітко не визначено в якому форматі Замовник зобов’язаний оприлюднити для вільного доступу в електронній системі закупівель через авторизований електронний майданчик тендерну документацію та додатки до неї, Відділом освіти Гайсинської районної державної адміністрації була розміщена тендерна документація у форматі «.pdf.». Будь-які обмеження щодо перегляду цих файлів відсутні. Додатково зазначаємо, формат файлу може бути змінено Вами самостійно за допомогою відповідного конвертеру з формату «.pdf.» у формат «Word».
Уточнення
Дата подання: 27 липня 2020 00:41
Дата відповіді: 28 липня 2020 13:45
Шановний Замовник! Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? Дякуємо за відповідь!
Відповідь: в тендерній документації (п.1 Додаток 3 до тд) вказано -

1. До ціни тендерної пропозиції включаються наступні витрати:
- податки і збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені згідно з чинним законодавством;
- витрати на навантаження, розвантаження;
- витрати на поставку товару до місця поставки (передачі) товару з перевіркою комплектності, цілісності та відсутності пошкоджень в присутності представників Покупця;
- інсталяція, монтаж та пуск обладнання;
- інші витрати, передбачені для товару даного виду згідно з чинним законодавством та тендерною документацією.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 серпня 2020 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" 445 770,00
UAH з ПДВ
445 770,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС" 449 280,00
UAH з ПДВ
449 280,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 серпня 2020 14:55
Довідка_ДФС.pdf
14 серпня 2020 14:55
Довідка.pdf.p7s
14 серпня 2020 14:55
Довідка.pdf
14 серпня 2020 14:55
Dovidka_20203337490220748106.pdf.p7s
14 серпня 2020 14:55
Dovidka_20203337490220748106.pdf
06 серпня 2020 16:34
Електронний підпис
06 серпня 2020 16:18
Сертифікати Lenovo.pdf
06 серпня 2020 16:18
Сертифікати ISO Lenovo.pdf
06 серпня 2020 16:18
Сертифікати 2E.pdf
06 серпня 2020 16:18
Новий штатний розпис.pdf
06 серпня 2020 16:18
Наказ (директор).pdf
06 серпня 2020 16:18
Лист-відгук (Тульчин).pdf
06 серпня 2020 16:18
Лист вiдгук (Якушинцi).pdf
06 серпня 2020 16:18
Довідка (печатка).pdf
06 серпня 2020 16:18
Витяг розширений (ЄДР).pdf
06 серпня 2020 16:18
Витяг (ПДВ).pdf
06 серпня 2020 16:18
Авторизація Lenovo.pdf
06 серпня 2020 16:18
Авторизація ERC Microsoft.pdf
06 серпня 2020 16:18
Авторизація ERC 2E.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"

ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"
#40098570
Переможець 445 770,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2020 14:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 серпня 2020 14:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"
#40098570
445 770,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2021 09:45
Електронний підпис укладений
28 серпня 2020 16:16
договір.pdf укладений
28 серпня 2020 16:12

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 445 770,00
UAH (в тому числі ПДВ 74 295,00 UAH)