Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1.-1.2013 Нове будівництво ЗДО «Орлятко» по вул. Центральній, 44 в смт. Степанівка Сумського району Сумської області (коригування) (код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45210000-2 - Будівництво будівель)
Очікувана вартість
5 382 505,00 UAH
UA-2020-07-23-004950-b ac9a98ef1cfe45a1bfa08b33542ace26
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Римма Прохоренко

+380663180428 41852055@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ СТЕПАНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ СУМСЬКОГО РАЙОНУ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 41852055
Вебсайт: https://osv.org.ua/rada/41852055/main/
Місцезнаходження: 42305, Україна , Сумська обл., Сумський р-н, смт Степанівка, вул. Центральна, буд. 70
Контактна особа: Римма Прохоренко
+380663180428
41852055@mail.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 липня 2020 14:06
Звернення за роз’ясненнями: до 29 липня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 серпня 2020 16:00
Початок аукціону: 10 серпня 2020 15:59
Очікувана вартість: 5 382 505,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 26 912,53 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1.-1.2013 Нове будівництво ЗДО «Орлятко» по вул. Центральній, 44 в смт. Степанівка Сумського району Сумської області (коригування) (код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45210000-2 - Будівництво будівель)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42305, Україна, Сумська область, смт. Степанівка, вул. Центральна, 44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 липня 2020 11:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2020 11:38
ТД липень 2020 НОВЕ!!!!! зі змінами від 29.07.2020.doc
29 липня 2020 11:38
Зміни до Оголошення від 29.07.2020року.docx
23 липня 2020 14:06
ТХ.pdf
23 липня 2020 14:06
ТС.pdf
23 липня 2020 14:06
ПЗ,ГП.pdf
23 липня 2020 14:06
ОВ.pdf
23 липня 2020 14:06
ЕТР.pdf
23 липня 2020 14:06
Дизельна.pdf
23 липня 2020 14:06
ВК.pdf
23 липня 2020 14:06
АБ.pdf
23 липня 2020 14:06
АБ последний вариант 28.04.2020.pdf
23 липня 2020 14:06
28-04-2020-13.59.45.pdf
23 липня 2020 14:06
Додаток 13 412_СД_ИВРЛС_6-1-1.rtf
23 липня 2020 14:06
Додаток 12 412_СД_ИВРЛС_4-1-3.rtf
23 липня 2020 14:06
Додаток 11 412_СД_ИВРЛС_4-1-1.rtf
23 липня 2020 14:06
Додаток 10 412_СД_ИВРЛС_2-1-7.rtf
23 липня 2020 14:06
Додаток 9 412_СД_ИВРЛС_2-1-6.rtf
23 липня 2020 14:06
Додаток 8 412_СД_ИВРЛС_2-1-4.rtf
23 липня 2020 14:06
Додаток 7 412_СД_ИВРЛС_2-1-3.rtf
23 липня 2020 14:06
Додаток 6 412_СД_ИВРЛС_2-1-2.rtf
23 липня 2020 14:06
Додаток 5 412_СД_ИВРЛС_2-1-1.rtf
29 липня 2020 11:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2020 14:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2020 11:38
ТД липень 2020 НОВЕ!!!!! зі змінами від 29.07.2020.doc
23 липня 2020 14:06
ТД липень 2020 НОВЕ!!!!!.doc
29 липня 2020 11:38
Зміни до Оголошення від 29.07.2020року.docx
23 липня 2020 14:06
ТХ.pdf
23 липня 2020 14:06
ТС.pdf
23 липня 2020 14:06
ПЗ,ГП.pdf
23 липня 2020 14:06
ОВ.pdf
23 липня 2020 14:06
ЕТР.pdf
23 липня 2020 14:06
Дизельна.pdf
23 липня 2020 14:06
ВК.pdf
23 липня 2020 14:06
АБ.pdf
23 липня 2020 14:06
АБ последний вариант 28.04.2020.pdf
23 липня 2020 14:06
28-04-2020-13.59.45.pdf
23 липня 2020 14:06
Додаток 13 412_СД_ИВРЛС_6-1-1.rtf
23 липня 2020 14:06
Додаток 12 412_СД_ИВРЛС_4-1-3.rtf
23 липня 2020 14:06
Додаток 11 412_СД_ИВРЛС_4-1-1.rtf
23 липня 2020 14:06
Додаток 10 412_СД_ИВРЛС_2-1-7.rtf
23 липня 2020 14:06
Додаток 9 412_СД_ИВРЛС_2-1-6.rtf
23 липня 2020 14:06
Додаток 8 412_СД_ИВРЛС_2-1-4.rtf
23 липня 2020 14:06
Додаток 7 412_СД_ИВРЛС_2-1-3.rtf
23 липня 2020 14:06
Додаток 6 412_СД_ИВРЛС_2-1-2.rtf
23 липня 2020 14:06
Додаток 5 412_СД_ИВРЛС_2-1-1.rtf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Працівники
Дата подання: 28 липня 2020 14:41
Дата відповіді: 29 липня 2020 11:09
-"Надати копію кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера(-ів)-проектувальника(-ів) в частині кошторисної документації завірена печаткою та підписом інженера(-ів)-проектувальника(-ів)." - дану вимогу ви висунули перед виконавцем робіт в додатку №2 до ТД. Повідомляємо , Вас , що дана вимога - є незаконною , оскільки ви проводите тендер на виконання будівельно-монтажних робі , а не на проектування об'єкту. Інженер проектувальник і інженер кошторисник - це виключно співробітники проектної організації які вже виконали свою роботу , запроектували об'єкт . Ваш вірогідний підрядник не має нічого проектувати , а має виконувати роботи. Вимагаємо прибрати дану вимогу з тендерної документації !
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Шановні учасники! Відповідно до частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Замовник установлює один або декілька з кваліфікаційних критеріїв. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Можливість встановлювати вимоги на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, відповідно до якої Тендерною документацією до Закупівлі вимагається наявність в Учасника сертифікованого кошторисника, задля кваліфікованої підготовки Тендерної документації до закупівлі. Для отримання якісних послуг Замовник має право вимагати від потенційних учасників підтвердження кваліфікації працівників, що не суперечать нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Замовнику Законом надане право на власний розсуд визначати кваліфікаційні вимоги, які є необхідними з точки зору Замовника для належного виконання умов договору. Крім того, зазначена вимога до кваліфікації учасників заявлена з метою кваліфікованої підготовки тендерної пропозиції до закупівлі та укладання договорів з надійним учасником ринку, оскільки на стадії проведення закупівлі неможливо встановити сумлінність та відповідальність Учасника при виконанні своїх обов’язків. Вимоги замовника не дискримінують Учасників, оскільки будь-який учасник має право та можливість мати кваліфікованих працівників. Кваліфікаційна вимога до працівників не є його дискримінацією.
Працівники-2
Дата подання: 28 липня 2020 14:47
Дата відповіді: 29 липня 2020 10:10
в умовах тендерної документації міститься вимога : "У складі тендерної пропозиції учасники мають надати листи-згоди від працівників щодо надання згоди на оприлюднення їх персональних даних." Вважаємо таку вимогу незаконною , оскільки ЗУ про Держзакупівлі не передбачає даної вимоги . Вимагаємо прибрати дану умову з тендерної документації.
Відповідь: Добрий день! Шановні учасники! Ваше запитання буде детально опрацьоване. До тендерної документації будуть внесені зміни.
Зміни до тендерної документації
Дата подання: 29 липня 2020 14:58
Дата відповіді: 29 липня 2020 15:57
Замовником в тендерній документації визначено вимоги щодо субпідрядника понад встановлені Законом України «Про публічні закупівлі». Так, в пункті 7 замовник вимагає від учасника інформацію щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, а саме: - платіжні реквізити; - код за ЄДРПОУ (інформація підтверджується копією Довідки чи відомостей з ЄДРПОУ про субпідрядну організацію); - види робіт, які передбачається доручити субпiдряднику та копію всіх необхідних для виконання робіт дозволів, ліцензій на відповідні види діяльності з переліком видів робіт, на які його заплановано залучити; - укладений(і) договір(и) учасника з субпідрядником/субпідрядниками або гарантійний(і) лист(и) від субпідрядника/субпідрядників з зазначенням переліку видів робіт. При цьому, вичерпний перелік вимог до інформації щодо субпідрядника визначено пунктом 18 частини другої статті 22 Закону. Водночас, норми пункту 18 частини другої статті 22 Закону не передбачають надання учасником вищевказаної інформації відносно субпідрядника. Просимо внести зміни до тендерної документації відповідно до норм Законом України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановні учасники! Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Так, тендерна документація повинна містити, зокрема у разі закупівлі робіт вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. При цьому, частиною третьою статті 22 Закону встановлено, зокрема, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-23-004950-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМБУД-2", Код ЄДРПОУ:30759915
Дата подання: 27 серпня 2020 10:23
Не згода з рішенням Замовника про дискваліфікацію
Відповідно протоколу №79 від 21 серпня 2020 року засідання тендерного комітету Управління освіти, культури, молоді та спорту Степанівської селищної ради, було відхилено пропозицію ТОВ «Хімбуд-2» з причини не відповідності вартісному розбігу між кошторисною ціною і ціною за результатами аукціону. Відповідно до п.6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції - Якщо Учасники планують та мають можливість запропонувати нижчу ціну на виконання робіт ніж розрахована ціна учасником у договірній ціні, то Учасники мають надати в складі тендерної пропозиції лист-роз’яснення у якому обґрунтують за рахунок чого (конкретно визначених видів робіт і витрат, чи вартості конкретних матеріалів тощо) вони зможуть знизити ціну на аукціоні. ТОВ «Хімбуд-2» було зазначено, що маємо можливість зменшення ціни під час аукціону за рахунок зменшення вартості улаштування фундаментів та оптимізації енергозабезпечення функціонування будівлі згідно діючих державних будівельних стандартів, а саме:
1. Фундамент – замість стрічкових фундаментів, застосуваняя балочно-консольних фундаментів, що призведе до зменшення обсягів робіт на 28 м3, загальною вартістю 63694,00 грн;
2. Енергозбереження:
- за рахунок застосування для утеплення зовнішніх стін, утеплювача на базальтовій основі М150, за рахунок чого, зникає необхідність утеплення стін всередині будівлі, що призводить до зменшення загальної вартості на 433957,30 грн;
- за рахунок утеплення цоколю плитами з екструдованого полістиролу т. 50 мм, а рахунок чого, зникає необхідність в утепеленні підлоги, що призводить до зменшення загальної вартості на 23864,24 грн;
- за рахунок зменшення накладних витрат у вартості виробництва металопластикових конструкцій, у зв’язку із наявністю власної лінії для виробництва металопластикових вікон.
Загальна вартість зменшення складає 521515,54 грн, що відповідає нашій тендерній пропозиції.
Виходячи з вище зазначеного, вимагає відмінити рішення Замовника згідно протоколу №79 від 21 серпня 2020 року.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 вересня 2020 15:28
Вимога від Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМБУД-2" у процедурі відкритих торгів згідно предмету ДСТУ Б.Д.1.1.-1.2013 Нове будівництво ЗДО «Орлятко» по вул. Центральній, 44 в смт. Степанівка Сумського району Сумської області (коригування) (код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45210000-2 - Будівництво будівель) відхилена.
Номер вимоги: UA-2020-07-23-004950-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМБУД-2", Код ЄДРПОУ:30759915
Дата подання: 26 серпня 2020 08:44
Не згода з рішенням Замовника
Розглянувши тендерну пропозицію ТОВ «БК «КРОС», було виявлено такі невідповідності:
1. Відсутній супровідний лист з переліком документів до тендерної документації;
2. Відсутня ліцензія на вогнезахист дерев'яних конструкцій;
3. У листі про захист довкілля відсутні посилання на нормативно-правові акти та закони;
4. Довідка про наявність обладнання складена не за формою, що вимагав Замовник;
5. У довідці про механізми не зазначено технічний стан механізмів та обладнання;
6. У довідці про підтвердження наявності обладнання відсутнє обладнання, що Учасник планує залучати згідно підсумкової відомості ресурсів (домкрати, лебідки, бад'ї, котли бітумні).
7. Копія Статуту завірена не за вимогами тендерної документації;
8. Відсутній лист про зниження ціни.
Виходячи з вище викладено ТОВ «БК «КРОС» не відповідає вимогам тендерної документації, тому вимагаємо відмінити визнання переможцем ТОВ «БК «КРОС».
Копію листа направляємо в Департамент фінансових розслідувань.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 серпня 2020 16:54
Вимога від Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМБУД-2" у процедурі відкритих торгів згідно предмету ДСТУ Б.Д.1.1.-1.2013 Нове будівництво ЗДО «Орлятко» по вул. Центральній, 44 в смт. Степанівка Сумського району Сумської області (коригування) (код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45210000-2 - Будівництво будівель) не задоволена.

Документи подані скаржником

27 серпня 2020 10:23
Вимога 2.pdf
27 серпня 2020 10:23
Наказ на в.о. директора.pdf

Документи

01 вересня 2020 15:28
протокол 83 від 01.09.20140.pdf

Документи подані скаржником

26 серпня 2020 08:44
Лист.pdf

Документи

31 серпня 2020 16:54
протокол 82137.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 серпня 2020 17:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СУМИПОЛІТЕХСЕРВІС" 4 080 810,65
UAH з ПДВ
3 845 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ УКРЄВРОБУД-СВ 4 123 014,00
UAH з ПДВ
3 848 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ ВЕГА КМ" 4 332 585,22
UAH з ПДВ
3 849 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУД-СТАНДАРТ" 4 529 845,02
UAH з ПДВ
3 850 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТІРАДА" 4 882 544,00
UAH з ПДВ
3 950 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМБУД-2" 4 559 706,36
UAH з ПДВ
4 050 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЕЛЕКТРО ЛЕНД 5 114 069,86
UAH з ПДВ
4 090 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КРОС"" 4 470 810,96
UAH з ПДВ
4 329 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Будівельна фірма "Елітбуд" 4 643 944,80
UAH з ПДВ
4 399 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 серпня 2020 14:17
Електронний підпис
07 серпня 2020 13:25
КБ-2 док 1.pdf
07 серпня 2020 13:25
Наказ.pdf
07 серпня 2020 13:25
договірна ціна.pdf
07 серпня 2020 13:25
Локальний кошторис.pdf
07 серпня 2020 13:25
Повноваження.pdf
07 серпня 2020 13:25
аналогичн.договор 1.pdf
07 серпня 2020 13:25
Дозвіл.pdf
07 серпня 2020 13:25
об'єктний кошторис.pdf
07 серпня 2020 13:25
листи.pdf
07 серпня 2020 13:25
витяг з риєстру.pdf
07 серпня 2020 13:25
Тендерна пропозиція.pdf
07 серпня 2020 13:25
Довідки.pdf
07 серпня 2020 13:25
КБ -3 дог.1.pdf

Публічні документи

07 серпня 2020 13:32
Електронний підпис
07 серпня 2020 13:27
Протокол 1.pdf
07 серпня 2020 13:27
Гарантійний лист 38.pdf
07 серпня 2020 13:27
Гарантійний лист 43.pdf
07 серпня 2020 13:27
Лист роз_яснення.pdf
07 серпня 2020 13:27
Довідка довкілля.pdf
07 серпня 2020 13:27
Довідка 33.pdf
07 серпня 2020 13:27
Лист згода 40.pdf
07 серпня 2020 13:27
Довідка 15.pdf
07 серпня 2020 13:27
Ліцензія.pdf
07 серпня 2020 13:27
Лист згода.pdf
07 серпня 2020 13:26
Календарний графік.pdf
07 серпня 2020 13:26
АВ.pdf
07 серпня 2020 13:26
прибуток.pdf
07 серпня 2020 13:26
ПВР.pdf
07 серпня 2020 13:26
Розрахунок ЗВ ЛК 6 1 1.pdf
07 серпня 2020 13:26
ЛК 6 1 1.pdf
07 серпня 2020 13:26
Розрахунок ЗВ ЛК 4 1 3.pdf
07 серпня 2020 13:26
ЛК 4 1 3.pdf
07 серпня 2020 13:26
ЛК 4 1 2.pdf
07 серпня 2020 13:26
Розрахунок ЗВ ЛК 4 1 1.pdf
07 серпня 2020 13:26
ЛК 4 1 1.pdf
07 серпня 2020 13:26
ОК 4 1.pdf
07 серпня 2020 13:26
Розрахунок ЗВ ЛК 2 1 7.pdf
07 серпня 2020 13:26
ЛК 2 1 7.pdf
07 серпня 2020 13:26
Розрахунок ЗВ ЛК 2 1 6.pdf
07 серпня 2020 13:26
ЛК 2 1 6.pdf
07 серпня 2020 13:26
ЛК 2 1 5.pdf
07 серпня 2020 13:26
Розрахунок ЗВ ЛК 2 1 4.pdf
07 серпня 2020 13:26
ЛК 2 1 4.pdf
07 серпня 2020 13:26
Розрахунок ЗВ ЛК 2 1 3.pdf
07 серпня 2020 13:26
ЛК 2 1 3.pdf
07 серпня 2020 13:26
ЛК 2 1 1.pdf
07 серпня 2020 13:26
Розрахунок ЗВ ЛК 2 1 2.pdf
07 серпня 2020 13:26
Договірна ціна.pdf
07 серпня 2020 13:26
ЛК 2 1 2.pdf
07 серпня 2020 13:26
ОК 2 1.pdf
07 серпня 2020 13:26
Довідка 45.pdf
07 серпня 2020 13:26
Довідка 44.pdf
07 серпня 2020 13:26
Довідка ст 17.pdf
07 серпня 2020 13:26
Фінансовий звіт.pdf
07 серпня 2020 13:26
Довідка досвід.pdf
07 серпня 2020 13:26
Довідка працівників.pdf
07 серпня 2020 13:26
Гарантійний лист 18.pdf
07 серпня 2020 13:26
Супровідний лист.pdf

Публічні документи

08 серпня 2020 15:32
Електронний підпис
08 серпня 2020 15:31
Опис документів.pdf
08 серпня 2020 15:31
41 Локальні кошториси.pdf
08 серпня 2020 15:31
35 Фінансова звітність.pdf
08 серпня 2020 15:31
24 Лист відгук.pdf
08 серпня 2020 15:31
16 Календарний графік.pdf
08 серпня 2020 15:31
11 Довідка ст 17 Закону.pdf
08 серпня 2020 15:31
10 Довідка працівники.pdf
08 серпня 2020 15:31
9 Довідка МТБ.pdf
08 серпня 2020 15:31
1 Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

08 серпня 2020 13:07
Електронний підпис
08 серпня 2020 13:01
58 Підсумкова 6-1-1.pdf
08 серпня 2020 13:01
57 Підсумкова 4-1-3.pdf
08 серпня 2020 13:01
56 Підсумкова 4-1-1.pdf
08 серпня 2020 13:01
55 Підсумкова 2-1-7.pdf
08 серпня 2020 13:01
54 Підсумкова 2-1-6.pdf
08 серпня 2020 13:01
53 Підсумкова 2-1-4.pdf
08 серпня 2020 13:01
52 Підсумкова 2-1-3.pdf
08 серпня 2020 13:01
51 Підсумкова 2-1-2.pdf
08 серпня 2020 13:01
50 Підсумкова 2-1-1.pdf
08 серпня 2020 13:01
40 Локальний 6-1-1.pdf
08 серпня 2020 13:01
39 Локальний 4-1-3.pdf
08 серпня 2020 13:01
38 Локальний 4-1-1.pdf
08 серпня 2020 13:01
37 Локальний 2-1-7.pdf
08 серпня 2020 13:01
36 Локальний 2-1-6.pdf
08 серпня 2020 13:01
35 Локальний 2-1-4.pdf
08 серпня 2020 13:01
34 Локальний 2-1-3.pdf
08 серпня 2020 13:01
33 Локальний 2-1-2.pdf
08 серпня 2020 13:01
32 Локальний 2-1-1.pdf
08 серпня 2020 13:01
31 Об`єктний кошторис 6-1.pdf
08 серпня 2020 13:01
30 Об`єктний кошторис 4-1.pdf
08 серпня 2020 13:01
29 Об`єктний кошторис 2-1.pdf
08 серпня 2020 13:01
25 Договірна ціна.pdf
08 серпня 2020 13:01
20 Ліцензія.pdf
08 серпня 2020 13:01
17 Установчі документи.pdf
08 серпня 2020 13:01
15 Довідка_стаття 17.pdf
08 серпня 2020 13:01
6 Довідка_працівники.pdf
08 серпня 2020 13:01
1 Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

07 серпня 2020 18:53
Тендерна пропозиція.pdf
07 серпня 2020 18:53
Лист - відгук.pdf
07 серпня 2020 18:53
Договірна ціна.pdf
07 серпня 2020 18:53
Договір підряду.pdf
07 серпня 2020 18:53
Довідки.pdf
07 серпня 2020 18:53
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

08 серпня 2020 07:58
Електронний підпис
08 серпня 2020 07:56
Локальний кошторис 2-1-1.pdf
08 серпня 2020 07:56
Локальний кошторис 2-1-2.pdf
08 серпня 2020 07:56
Довідка ст.17 п12.pdf
08 серпня 2020 07:56
Локальний кошторис 4-1-1.pdf
08 серпня 2020 07:56
Локальний кошторис 2-1-7.pdf
08 серпня 2020 07:56
Локальний кошторис 2-1-3.pdf
08 серпня 2020 07:56
Локальний кошторис 2-1-4.pdf
08 серпня 2020 07:56
Локальний кошторис 2-1-6.pdf
08 серпня 2020 07:56
Відомість ресурсів.pdf
08 серпня 2020 07:56
Довідка ст.17 п11.pdf
08 серпня 2020 07:56
Договірна ціна.pdf
08 серпня 2020 07:56
Локальний кошторис 4-1-3.pdf
08 серпня 2020 07:56
Довідка ст.17 п3.pdf
08 серпня 2020 07:56
Лист у разі пониження.pdf
08 серпня 2020 07:56
Довідка ст.17 п10.pdf
08 серпня 2020 07:56
Проект договора.pdf
08 серпня 2020 07:56
Календарний графік.pdf
08 серпня 2020 07:56
Локальний кошторис 6-1-1.pdf
08 серпня 2020 07:56
Локальний кошторис 2-1-5.pdf
08 серпня 2020 07:56
Довідка ст.17 п9.pdf
08 серпня 2020 07:56
Довідка ст.17 п14.pdf
08 серпня 2020 07:56
Довідка ст.17 п8.pdf
08 серпня 2020 07:56
Копія ліцензії.pdf
08 серпня 2020 07:56
Розрахунок механізмів.pdf
08 серпня 2020 07:56
Довідка ст.17 п4.pdf
08 серпня 2020 07:56
Опис документів.pdf
08 серпня 2020 07:56
Локальний кошторис 4-1-2.pdf
08 серпня 2020 07:56
Довідка ст.17 ч.2.pdf

Публічні документи

06 серпня 2020 14:42
Електронний підпис
06 серпня 2020 14:27
29.Кошториси.pdf
06 серпня 2020 14:27
17. Лист-відгук.pdf
06 серпня 2020 14:27
01.Гарантійний лист.pdf
06 серпня 2020 14:27
001.Супровідний лист.pdf

Публічні документи

26 серпня 2020 13:43
Довідка МВС 25082020.jpg
07 серпня 2020 12:34
Електронний підпис
07 серпня 2020 12:32
Статут нова редакція.pdf
07 серпня 2020 12:32
Фін-звіт 2.pdf
07 серпня 2020 12:32
Фін-звіт 1.pdf
07 серпня 2020 12:32
вiдгук.pdf
07 серпня 2020 12:32
довiдка_досвiд.pdf
07 серпня 2020 12:32
Накази_працiвникiв.pdf
07 серпня 2020 12:32
довiдка_працiвники.pdf
07 серпня 2020 12:32
Договiр_оренди№17.pdf
07 серпня 2020 12:32
Договора на техніку.pdf
07 серпня 2020 12:32
Договор Сумжилстрой.pdf
07 серпня 2020 12:32
Гарантiйнi_листи.pdf
07 серпня 2020 12:32
Дотримання_вимог.pdf
07 серпня 2020 12:32
Лист_згода.pdf
07 серпня 2020 12:32
Проект_договору.pdf
07 серпня 2020 12:32
Погодження.pdf
07 серпня 2020 12:32
локальний кошторис 2-1-1.pdf
07 серпня 2020 12:32
Локал_ний_кошторис_6-1-1.pdf
07 серпня 2020 12:32
Локал_ний_кошторис_4-1-3.pdf
07 серпня 2020 12:32
Локал_ний_кошторис_4-1-1.pdf
07 серпня 2020 12:32
Локал_ний_кошторис_2-1-4.pdf
07 серпня 2020 12:32
Локал_ний_кошторис_2-1-3.pdf
07 серпня 2020 12:32
Локал_ний_кошторис_2-1-2.pdf
07 серпня 2020 12:32
Локал_ний_кошторис2-1-6.pdf
07 серпня 2020 12:32
Договiрна_цiна.pdf
07 серпня 2020 12:32
Довiдка_ст_17_Закону.pdf
07 серпня 2020 12:32
Тендерна_пропозицiя.pdf

Публічні документи

07 серпня 2020 15:13
Електронний підпис
07 серпня 2020 15:11
75 Супровiдний лист.pdf
07 серпня 2020 15:11
74 Кошторис 2.pdf
07 серпня 2020 15:11
73 Кошторис 1.pdf
07 серпня 2020 15:11
48 КБ 2в до договору _ 219.pdf
07 серпня 2020 15:11
47 КБ-3 до договору _ 219.pdf
07 серпня 2020 15:11
69 Накладні обладнання.pdf
07 серпня 2020 15:11
68 Накладні обладнання.pdf
07 серпня 2020 15:11
67 Накладні обладнання.pdf
07 серпня 2020 15:10
63 Витяг ЄДРПОУ.pdf
07 серпня 2020 15:10
29 Гордієнко Г.П.pdf
07 серпня 2020 15:10
27 Наказ Білолюбський.pdf
07 серпня 2020 15:09
26 Наказ Дмитриченко.pdf
07 серпня 2020 15:09
25 Наказ Пірковець.pdf
07 серпня 2020 15:09
24 Наказ Коломієць.pdf
07 серпня 2020 15:09
23 Наказ Шелудченко.pdf
07 серпня 2020 15:09
19 Лiцензiя.PDF
07 серпня 2020 15:09
18 Декларація 1_3 м.pdf
07 серпня 2020 15:09
4 Довідка про аванс.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

НВПП"СУМИПОЛІТЕХСЕРВІС"

ТОВ УКРЄВРОБУД-СВ

ТОВ "КОМПАНІЯ ВЕГА КМ"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУД-СТАНДАРТ"

ТОВ "ТІРАДА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМБУД-2"

ТОВ ЕЛЕКТРО ЛЕНД

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КРОС""

ТОВ "Будівельна фірма "Елітбуд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СУМИПОЛІТЕХСЕРВІС"
#32462715
Відхилено 3 845 000,00
UAH з ПДВ
12 серпня 2020 11:28
ТОВ УКРЄВРОБУД-СВ
#40651753
Відхилено 3 848 000,00
UAH з ПДВ
17 серпня 2020 10:04
ТОВ "КОМПАНІЯ ВЕГА КМ"
#35557259
Відхилено 3 849 000,00
UAH з ПДВ
17 серпня 2020 16:54
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУД-СТАНДАРТ"
#41771861
Відхилено 3 850 000,00
UAH з ПДВ
19 серпня 2020 12:09
ТОВ "ТІРАДА"
#40446713
Відхилено 3 950 000,00
UAH з ПДВ
19 серпня 2020 17:08
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМБУД-2"
#30759915
Відхилено 4 050 000,00
UAH з ПДВ
21 серпня 2020 16:45
ТОВ ЕЛЕКТРО ЛЕНД
#39583429
Відхилено 4 090 000,00
UAH з ПДВ
21 серпня 2020 17:02
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КРОС""
#34933208
Переможець 4 329 000,00
UAH з ПДВ
25 серпня 2020 11:15

Документи

12 серпня 2020 11:28
Електронний підпис
12 серпня 2020 11:26
Протокол 1 учасник91.pdf

Документи

17 серпня 2020 10:04
Електронний підпис
17 серпня 2020 10:03
Протокол 94.pdf

Документи

17 серпня 2020 16:53
Електронний підпис

Документи

19 серпня 2020 12:09
Електронний підпис

Документи

19 серпня 2020 17:08
Електронний підпис

Документи

21 серпня 2020 16:45
Електронний підпис
21 серпня 2020 16:36
протокол 79107.pdf

Документи

21 серпня 2020 17:02
Електронний підпис
21 серпня 2020 17:00
протокол 80108.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 серпня 2020 11:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КРОС""
#34933208
4 329 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2022 10:18
Електронний підпис зміни до договору
24 березня 2021 10:26
ДУ 4 Орлятко161.pdf зміни до договору
24 березня 2021 10:14
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 14:44
ДУ 3 Орлятко нова54.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 14:43
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2020 10:09
ДУ ЗДО Орлятко13 (1).pdf зміни до договору
07 грудня 2020 10:07
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2020 16:20
ДУ до договору № 230 від 07.09.2020291.pdf зміни до договору
29 жовтня 2020 16:18
Електронний підпис укладений
07 вересня 2020 16:32
договір 230 від 07.09.2020року150.pdf укладений
07 вересня 2020 16:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли спільної згоди внести зміни в п.2.1 «СТРОКИ ВИКОНАННЯ РОБІТ» договору № 230 від 07.09.2020року, п.2.1 договору в наступній редакції: Строк виконання робіт – до 01.12.2020 року. 2. Сторони дійшли спільної згоди внести зміни в п.3.2 «ДОГОВІРНА ЦІНА» договору № 230 від 07.09.2020року, п.3.2 договору в наступній редакції: Сума бюджетних асигнувань на 2020 рік становить 4 329 000,00грн (Чотири мільйони триста двадцять дев'ять тисяч 00 гривень 00 копійок.), у тому числі ПДВ - 721 500 грн.00 коп. 3. Сторони дійшли спільної згоди внести зміни в п.18.1 «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» договору № 230 від 07.09.2020року, п.18.1 договору в наступній редакції: Цей Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31.12.2020 року включно, але в будь-якому випадку до повного виконання сторонами своїх зобов’язань. 4.Сторони дійшли спільної згоди внести зміни в Додаток № 2 «Календарний графік виконання робіт» договору № 230 від 07.09.2020року (додається Додаток 2). 5. Сторони дійшли спільної згоди внести зміни в Додаток № 3 «Календарний план фінансування робіт по об’єкту» договору № 230 від 07.09.2020року (додається Додаток 3).
Номер договору про закупівлю: 230
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли спільної згоди внести зміни в п.2.1 «СТРОКИ ВИКОНАННЯ РОБІТ» договору № 230 від 07.09.2020року, п.2.1 договору в наступній редакції: Строк виконання робіт – до 20.12.2020 року. 2.Сторони дійшли спільної згоди внести зміни в Додаток № 2 «Календарний графік виконання робіт» договору № 230 від 07.09.2020року (додається Додаток 2).
Номер договору про закупівлю: 230
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли спільної згоди внести зміни в п.2.1 «СТРОКИ ВИКОНАННЯ РОБІТ» договору № 230 від 07.09.2020року, п.2.1 договору в наступній редакції: Строк виконання робіт – до 31.03.2021 року. 2. Сторони дійшли спільної згоди внести зміни в п.18.1 «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» договору № 230 від 07.09.2020року, п.18.1 договору в наступній редакції: 18.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31.12.2021 року включно, але в будь-якому випадку до повного виконання сторонами своїх зобов’язань. 3. Дана додаткова угода складена у 2-х екземплярах українською мовою на одному аркуші, що мають рівну юридичну силу – по одному для кожної із сторін. 4. Інші умови вище зазначеного Договору, не порушені в цій додатковій угоді, залишаються незмінними, і сторони підтверджують щодо них свої зобов’язання. 5. Ця Угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами, та скріплення печатками Сторін і діє до 31.12.2021р.
Номер договору про закупівлю: 230
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли спільної згоди внести зміни в п.2.1 «СТРОКИ ВИКОНАННЯ РОБІТ» договору № 230 від 07.09.2020року, п.2.1 договору в наступній редакції: Строк виконання робіт – до 25.12.2021 року. 2. Сторони дійшли спільної згоди внести зміни в п.18.1 «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» договору № 230 від 07.09.2020року, п.18.1 договору в наступній редакції: 18.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31.12.2021 року включно, але в будь-якому випадку до повного виконання сторонами своїх зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 230
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 вересня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 4 296 925,82
UAH (в тому числі ПДВ 716 154,30 UAH)