Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДСТУ Б.Д.1.1.-1.2013 Нове будівництво ЗДО «Орлятко» по вул. Центральній, 44 в смт. Степанівка Сумського району Сумської області (коригування) (код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45210000-2 - Будівництво будівель)
Очікувана вартість
5 382 505,00 UAH
UA-2020-07-23-004950-b ● ac9a98ef1cfe45a1bfa08b33542ace26
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ СТЕПАНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ СУМСЬКОГО РАЙОНУ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 41852055 |
Вебсайт: | https://osv.org.ua/rada/41852055/main/ |
Місцезнаходження: | 42305, Україна , Сумська обл., Сумський р-н, смт Степанівка, вул. Центральна, буд. 70 |
Контактна особа: |
Римма Прохоренко +380663180428 41852055@mail.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 липня 2020 14:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 липня 2020 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 серпня 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 10 серпня 2020 15:59 |
Очікувана вартість: | 5 382 505,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 26 912,53 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1.-1.2013 Нове будівництво ЗДО «Орлятко» по вул. Центральній, 44 в смт. Степанівка Сумського району Сумської області (коригування) (код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45210000-2 - Будівництво будівель)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
42305, Україна, Сумська область, смт. Степанівка, вул. Центральна, 44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 грудня 2020
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Працівники
Дата подання: 28 липня 2020 14:41
Дата відповіді: 29 липня 2020 11:09
-"Надати копію кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера(-ів)-проектувальника(-ів) в частині кошторисної документації завірена печаткою та підписом інженера(-ів)-проектувальника(-ів)." - дану вимогу ви висунули перед виконавцем робіт в додатку №2 до ТД.
Повідомляємо , Вас , що дана вимога - є незаконною , оскільки ви проводите тендер на виконання будівельно-монтажних робі , а не на проектування об'єкту. Інженер проектувальник і інженер кошторисник - це виключно співробітники проектної організації які вже виконали свою роботу , запроектували об'єкт . Ваш вірогідний підрядник не має нічого проектувати , а має виконувати роботи.
Вимагаємо прибрати дану вимогу з тендерної документації !
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Шановні учасники! Відповідно до частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Замовник установлює один або декілька з кваліфікаційних критеріїв. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Можливість встановлювати вимоги на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, відповідно до якої Тендерною документацією до Закупівлі вимагається наявність в Учасника сертифікованого кошторисника, задля кваліфікованої підготовки Тендерної документації до закупівлі. Для отримання якісних послуг Замовник має право вимагати від потенційних учасників підтвердження кваліфікації працівників, що не суперечать нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Замовнику Законом надане право на власний розсуд визначати кваліфікаційні вимоги, які є необхідними з точки зору Замовника для належного виконання умов договору. Крім того, зазначена вимога до кваліфікації учасників заявлена з метою кваліфікованої підготовки тендерної пропозиції до закупівлі та укладання договорів з надійним учасником ринку, оскільки на стадії проведення закупівлі неможливо встановити сумлінність та відповідальність Учасника при виконанні своїх обов’язків. Вимоги замовника не дискримінують Учасників, оскільки будь-який учасник має право та можливість мати кваліфікованих працівників. Кваліфікаційна вимога до працівників не є його дискримінацією.
Працівники-2
Дата подання: 28 липня 2020 14:47
Дата відповіді: 29 липня 2020 10:10
в умовах тендерної документації міститься вимога : "У складі тендерної пропозиції учасники мають надати листи-згоди від працівників щодо надання згоди на оприлюднення їх персональних даних."
Вважаємо таку вимогу незаконною , оскільки ЗУ про Держзакупівлі не передбачає даної вимоги .
Вимагаємо прибрати дану умову з тендерної документації.
Відповідь: Добрий день! Шановні учасники! Ваше запитання буде детально опрацьоване. До тендерної документації будуть внесені зміни.
Зміни до тендерної документації
Дата подання: 29 липня 2020 14:58
Дата відповіді: 29 липня 2020 15:57
Замовником в тендерній документації визначено вимоги щодо субпідрядника понад встановлені Законом України «Про публічні закупівлі». Так, в пункті 7 замовник вимагає від учасника інформацію щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, а саме:
- платіжні реквізити;
- код за ЄДРПОУ (інформація підтверджується копією Довідки чи відомостей з ЄДРПОУ про субпідрядну організацію);
- види робіт, які передбачається доручити субпiдряднику та копію всіх необхідних для виконання робіт дозволів, ліцензій на відповідні види діяльності з переліком видів робіт, на які його заплановано залучити;
- укладений(і) договір(и) учасника з субпідрядником/субпідрядниками або гарантійний(і) лист(и) від субпідрядника/субпідрядників з зазначенням переліку видів робіт.
При цьому, вичерпний перелік вимог до інформації щодо субпідрядника визначено пунктом 18 частини другої статті 22 Закону.
Водночас, норми пункту 18 частини другої статті 22 Закону не передбачають надання учасником вищевказаної інформації відносно субпідрядника.
Просимо внести зміни до тендерної документації відповідно до норм Законом України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановні учасники! Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Так, тендерна документація повинна містити, зокрема у разі закупівлі робіт вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. При цьому, частиною третьою статті 22 Закону встановлено, зокрема, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-23-004950-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМБУД-2", Код ЄДРПОУ:30759915
Дата подання: 27 серпня 2020 10:23
Не згода з рішенням Замовника про дискваліфікацію
Відповідно протоколу №79 від 21 серпня 2020 року засідання тендерного комітету Управління освіти, культури, молоді та спорту Степанівської селищної ради, було відхилено пропозицію ТОВ «Хімбуд-2» з причини не відповідності вартісному розбігу між кошторисною ціною і ціною за результатами аукціону. Відповідно до п.6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції - Якщо Учасники планують та мають можливість запропонувати нижчу ціну на виконання робіт ніж розрахована ціна учасником у договірній ціні, то Учасники мають надати в складі тендерної пропозиції лист-роз’яснення у якому обґрунтують за рахунок чого (конкретно визначених видів робіт і витрат, чи вартості конкретних матеріалів тощо) вони зможуть знизити ціну на аукціоні. ТОВ «Хімбуд-2» було зазначено, що маємо можливість зменшення ціни під час аукціону за рахунок зменшення вартості улаштування фундаментів та оптимізації енергозабезпечення функціонування будівлі згідно діючих державних будівельних стандартів, а саме:
1. Фундамент – замість стрічкових фундаментів, застосуваняя балочно-консольних фундаментів, що призведе до зменшення обсягів робіт на 28 м3, загальною вартістю 63694,00 грн;
2. Енергозбереження:
- за рахунок застосування для утеплення зовнішніх стін, утеплювача на базальтовій основі М150, за рахунок чого, зникає необхідність утеплення стін всередині будівлі, що призводить до зменшення загальної вартості на 433957,30 грн;
- за рахунок утеплення цоколю плитами з екструдованого полістиролу т. 50 мм, а рахунок чого, зникає необхідність в утепеленні підлоги, що призводить до зменшення загальної вартості на 23864,24 грн;
- за рахунок зменшення накладних витрат у вартості виробництва металопластикових конструкцій, у зв’язку із наявністю власної лінії для виробництва металопластикових вікон.
Загальна вартість зменшення складає 521515,54 грн, що відповідає нашій тендерній пропозиції.
Виходячи з вище зазначеного, вимагає відмінити рішення Замовника згідно протоколу №79 від 21 серпня 2020 року.
Розгорнути
Згорнути
1. Фундамент – замість стрічкових фундаментів, застосуваняя балочно-консольних фундаментів, що призведе до зменшення обсягів робіт на 28 м3, загальною вартістю 63694,00 грн;
2. Енергозбереження:
- за рахунок застосування для утеплення зовнішніх стін, утеплювача на базальтовій основі М150, за рахунок чого, зникає необхідність утеплення стін всередині будівлі, що призводить до зменшення загальної вартості на 433957,30 грн;
- за рахунок утеплення цоколю плитами з екструдованого полістиролу т. 50 мм, а рахунок чого, зникає необхідність в утепеленні підлоги, що призводить до зменшення загальної вартості на 23864,24 грн;
- за рахунок зменшення накладних витрат у вартості виробництва металопластикових конструкцій, у зв’язку із наявністю власної лінії для виробництва металопластикових вікон.
Загальна вартість зменшення складає 521515,54 грн, що відповідає нашій тендерній пропозиції.
Виходячи з вище зазначеного, вимагає відмінити рішення Замовника згідно протоколу №79 від 21 серпня 2020 року.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 вересня 2020 15:28
Вимога від Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМБУД-2" у процедурі відкритих торгів згідно предмету ДСТУ Б.Д.1.1.-1.2013 Нове будівництво ЗДО «Орлятко» по вул. Центральній, 44 в смт. Степанівка Сумського району Сумської області (коригування) (код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45210000-2 - Будівництво будівель) відхилена.
Номер вимоги: UA-2020-07-23-004950-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМБУД-2", Код ЄДРПОУ:30759915
Дата подання: 26 серпня 2020 08:44
Не згода з рішенням Замовника
Розглянувши тендерну пропозицію ТОВ «БК «КРОС», було виявлено такі невідповідності:
1. Відсутній супровідний лист з переліком документів до тендерної документації;
2. Відсутня ліцензія на вогнезахист дерев'яних конструкцій;
3. У листі про захист довкілля відсутні посилання на нормативно-правові акти та закони;
4. Довідка про наявність обладнання складена не за формою, що вимагав Замовник;
5. У довідці про механізми не зазначено технічний стан механізмів та обладнання;
6. У довідці про підтвердження наявності обладнання відсутнє обладнання, що Учасник планує залучати згідно підсумкової відомості ресурсів (домкрати, лебідки, бад'ї, котли бітумні).
7. Копія Статуту завірена не за вимогами тендерної документації;
8. Відсутній лист про зниження ціни.
Виходячи з вище викладено ТОВ «БК «КРОС» не відповідає вимогам тендерної документації, тому вимагаємо відмінити визнання переможцем ТОВ «БК «КРОС».
Копію листа направляємо в Департамент фінансових розслідувань.
Розгорнути
Згорнути
1. Відсутній супровідний лист з переліком документів до тендерної документації;
2. Відсутня ліцензія на вогнезахист дерев'яних конструкцій;
3. У листі про захист довкілля відсутні посилання на нормативно-правові акти та закони;
4. Довідка про наявність обладнання складена не за формою, що вимагав Замовник;
5. У довідці про механізми не зазначено технічний стан механізмів та обладнання;
6. У довідці про підтвердження наявності обладнання відсутнє обладнання, що Учасник планує залучати згідно підсумкової відомості ресурсів (домкрати, лебідки, бад'ї, котли бітумні).
7. Копія Статуту завірена не за вимогами тендерної документації;
8. Відсутній лист про зниження ціни.
Виходячи з вище викладено ТОВ «БК «КРОС» не відповідає вимогам тендерної документації, тому вимагаємо відмінити визнання переможцем ТОВ «БК «КРОС».
Копію листа направляємо в Департамент фінансових розслідувань.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 серпня 2020 16:54
Вимога від Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМБУД-2" у процедурі відкритих торгів згідно предмету ДСТУ Б.Д.1.1.-1.2013 Нове будівництво ЗДО «Орлятко» по вул. Центральній, 44 в смт. Степанівка Сумського району Сумської області (коригування) (код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45210000-2 - Будівництво будівель) не задоволена.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 серпня 2020 17:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СУМИПОЛІТЕХСЕРВІС" |
4 080 810,65
UAH з ПДВ
|
3 845 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ УКРЄВРОБУД-СВ |
4 123 014,00
UAH з ПДВ
|
3 848 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМПАНІЯ ВЕГА КМ" |
4 332 585,22
UAH з ПДВ
|
3 849 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУД-СТАНДАРТ" |
4 529 845,02
UAH з ПДВ
|
3 850 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТІРАДА" |
4 882 544,00
UAH з ПДВ
|
3 950 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМБУД-2" |
4 559 706,36
UAH з ПДВ
|
4 050 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ЕЛЕКТРО ЛЕНД |
5 114 069,86
UAH з ПДВ
|
4 090 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КРОС"" |
4 470 810,96
UAH з ПДВ
|
4 329 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Будівельна фірма "Елітбуд" |
4 643 944,80
UAH з ПДВ
|
4 399 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СУМИПОЛІТЕХСЕРВІС" #32462715 |
Відхилено |
3 845 000,00
UAH з ПДВ
|
12 серпня 2020 11:28
|
ТОВ УКРЄВРОБУД-СВ #40651753 |
Відхилено |
3 848 000,00
UAH з ПДВ
|
17 серпня 2020 10:04
|
ТОВ "КОМПАНІЯ ВЕГА КМ" #35557259 |
Відхилено |
3 849 000,00
UAH з ПДВ
|
17 серпня 2020 16:54
|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУД-СТАНДАРТ" #41771861 |
Відхилено |
3 850 000,00
UAH з ПДВ
|
19 серпня 2020 12:09
|
ТОВ "ТІРАДА" #40446713 |
Відхилено |
3 950 000,00
UAH з ПДВ
|
19 серпня 2020 17:08
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМБУД-2" #30759915 |
Відхилено |
4 050 000,00
UAH з ПДВ
|
21 серпня 2020 16:45
|
ТОВ ЕЛЕКТРО ЛЕНД #39583429 |
Відхилено |
4 090 000,00
UAH з ПДВ
|
21 серпня 2020 17:02
|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КРОС"" #34933208 |
Переможець |
4 329 000,00
UAH з ПДВ
|
25 серпня 2020 11:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2022 10:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 березня 2021 10:26
|
ДУ 4 Орлятко161.pdf | зміни до договору |
24 березня 2021 10:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 14:44
|
ДУ 3 Орлятко нова54.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 14:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 грудня 2020 10:09
|
ДУ ЗДО Орлятко13 (1).pdf | зміни до договору |
07 грудня 2020 10:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 жовтня 2020 16:20
|
ДУ до договору № 230 від 07.09.2020291.pdf | зміни до договору |
29 жовтня 2020 16:18
|
Електронний підпис | укладений |
07 вересня 2020 16:32
|
договір 230 від 07.09.2020року150.pdf | укладений |
07 вересня 2020 16:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони дійшли спільної згоди внести зміни в п.2.1 «СТРОКИ ВИКОНАННЯ РОБІТ» договору № 230 від 07.09.2020року, п.2.1 договору в наступній редакції: Строк виконання робіт – до 01.12.2020 року. 2. Сторони дійшли спільної згоди внести зміни в п.3.2 «ДОГОВІРНА ЦІНА» договору № 230 від 07.09.2020року, п.3.2 договору в наступній редакції: Сума бюджетних асигнувань на 2020 рік становить 4 329 000,00грн (Чотири мільйони триста двадцять дев'ять тисяч 00 гривень 00 копійок.), у тому числі ПДВ - 721 500 грн.00 коп. 3. Сторони дійшли спільної згоди внести зміни в п.18.1 «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» договору № 230 від 07.09.2020року, п.18.1 договору в наступній редакції: Цей Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31.12.2020 року включно, але в будь-якому випадку до повного виконання сторонами своїх зобов’язань. 4.Сторони дійшли спільної згоди внести зміни в Додаток № 2 «Календарний графік виконання робіт» договору № 230 від 07.09.2020року (додається Додаток 2). 5. Сторони дійшли спільної згоди внести зміни в Додаток № 3 «Календарний план фінансування робіт по об’єкту» договору № 230 від 07.09.2020року (додається Додаток 3). |
Номер договору про закупівлю: | 230 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 07 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони дійшли спільної згоди внести зміни в п.2.1 «СТРОКИ ВИКОНАННЯ РОБІТ» договору № 230 від 07.09.2020року, п.2.1 договору в наступній редакції: Строк виконання робіт – до 20.12.2020 року. 2.Сторони дійшли спільної згоди внести зміни в Додаток № 2 «Календарний графік виконання робіт» договору № 230 від 07.09.2020року (додається Додаток 2). |
Номер договору про закупівлю: | 230 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони дійшли спільної згоди внести зміни в п.2.1 «СТРОКИ ВИКОНАННЯ РОБІТ» договору № 230 від 07.09.2020року, п.2.1 договору в наступній редакції: Строк виконання робіт – до 31.03.2021 року. 2. Сторони дійшли спільної згоди внести зміни в п.18.1 «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» договору № 230 від 07.09.2020року, п.18.1 договору в наступній редакції: 18.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31.12.2021 року включно, але в будь-якому випадку до повного виконання сторонами своїх зобов’язань. 3. Дана додаткова угода складена у 2-х екземплярах українською мовою на одному аркуші, що мають рівну юридичну силу – по одному для кожної із сторін. 4. Інші умови вище зазначеного Договору, не порушені в цій додатковій угоді, залишаються незмінними, і сторони підтверджують щодо них свої зобов’язання. 5. Ця Угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами, та скріплення печатками Сторін і діє до 31.12.2021р. |
Номер договору про закупівлю: | 230 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли спільної згоди внести зміни в п.2.1 «СТРОКИ ВИКОНАННЯ РОБІТ» договору № 230 від 07.09.2020року, п.2.1 договору в наступній редакції: Строк виконання робіт – до 25.12.2021 року. 2. Сторони дійшли спільної згоди внести зміни в п.18.1 «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» договору № 230 від 07.09.2020року, п.18.1 договору в наступній редакції: 18.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31.12.2021 року включно, але в будь-якому випадку до повного виконання сторонами своїх зобов’язань. |
Номер договору про закупівлю: | 230 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |