Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30230000-0 «Комп’ютерне обладнання»( Комп’ютерне обладнання )
Очікувана вартість
470 547,00 UAH
UA-2020-07-23-004587-c c5693eda69bc4b54b91380c57153dd29
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Камінський Віктор Володимирович

+380433522246 OAgibalowa@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02141472
Місцезнаходження: 23600, Україна , Вінницька обл., місто Тульчин, вул. Миколи Леонтовича,1
Контактна особа: Камінський Віктор Володимирович
+380433522246
OAgibalowa@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 липня 2020 18:33
Звернення за роз’ясненнями: до 28 липня 2020 18:38
Оскарження умов закупівлі: до 03 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 серпня 2020 18:38
Початок аукціону: 10 серпня 2020 15:23
Очікувана вартість: 470 547,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 352,74 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються Учасником, викладаються українською мовою, а також одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерна пропозиція має бути складена українською мовою. Інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, можуть бути складені як українською, так і іноземними мовами, а у разі надання цих документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою та засвідчені підписом перекладача
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 шт
Портативний комп'ютер (ноутбук)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23600, Україна, Вінницька область, м. Тульчин, вул. Миколи Леонтовича, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
22 шт
БФП А4 струменевий, кольоровий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23600, Україна, Вінницька область, м. Тульчин, вул. Миколи Леонтовича, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки за товар здійснюються на умовах відстрочки платежу протягом 15 банківських днів з дня поставки (передачі) товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 липня 2020 18:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2020 18:33
Тендерна документація.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Прохання
Дата подання: 24 липня 2020 09:52
Дата відповіді: 24 липня 2020 12:15
Шановний Замовнику! Ми розуміємо, що Ви не порушуєте Закон, викладаючі тендерну документацію у форматі, який використали. Але будемо дуже вдячні, якщо посприяєте здоровій конкуренції між потенційними Учасниками та надасте документацію у форматі, який можна редагувати, що спростить готування пропозицій. Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Добрий день! Відповідь по Вашому запитанню повідомляємо наступне. Тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель (п. 31 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон). Тендерним комітетом оприлюднено для вільного доступу оригінал тендерної документації відсканованому вигляді (формат pdf). Законом не передбачено публікацію копії тендерної документації у декількох екземплярах та різних форматах. Шановний Учасник, зауважуємо що документи на майданчик завантажено у форматі PDF для запобігання спотворення інформації. Запрошуємо прийняти участь у торгах. Дякуємо за звернення та розуміння.
Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 27 липня 2020 22:07
Дата відповіді: 29 липня 2020 08:04
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі. Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Шановний Учасник, розглянувши ваше запитання, повідомляємо наступне.
У цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»».
З метою уникнення невизначеності у цьому питанні звертаємо увагу на те, що пропозиція учасника повинна відповідати вимогам, які визначені додатком 3 до тендерної документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-23-004587-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС", Код ЄДРПОУ:40098570
Дата подання: 28 липня 2020 12:39
Вимога
Вимога щодо зміни технічного завдання відповідно до вимог МОН(вимога у вкладенні)
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 липня 2020 07:56
Шановний Учасник, розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне.
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (із змінами, далі – Закон). Терміни, які використовуються в цій тендерній документації, вживаються в значенні, наведеному в Законі.
Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частини четвертою статті 5 Закону;
У цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»».
Пропозиція учасника повинна відповідати вимогам, які визначені додатком 3 до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-07-23-004587-c.c2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 28 липня 2020 14:21
Щодо надання автризаційного листа виробника
Замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення придбання замовником товарів, робіт і послуг за державні кошти.
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного виробника є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі, за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в авторизованих сервісних центрах на території України. Висновки Замовників, що авторизаційний лист – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.

Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до тендерної документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 28 липня 2020 14:52
Причина: помилково

Документи подані скаржником

28 липня 2020 12:39
Вимога.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 серпня 2020 15:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ" 467 752,56
UAH з ПДВ
467 752,56
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС" 470 474,40
UAH з ПДВ
470 474,40
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КРАЙНИК АРТЕМ ІГОРОВИЧ 470 547,00
UAH з ПДВ
470 547,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 серпня 2020 16:28
Електронний підпис
07 серпня 2020 16:27
L3150_L3151_DoC.pdf
07 серпня 2020 16:27
Certificate-255 G7.pdf
07 серпня 2020 16:27
Филобоков трудовая.PDF
07 серпня 2020 16:27
Филобоков диплом.pdf
07 серпня 2020 16:27
Руденко трудовая.PDF
07 серпня 2020 16:27
Руденко диплом.PDF
07 серпня 2020 16:27
Мухин трудовая.PDF
07 серпня 2020 16:27
Мухин диплом2.pdf
07 серпня 2020 16:27
Мухин диплом1.pdf
07 серпня 2020 16:27
Баланс.pdf
07 серпня 2020 16:27
довідка про ЄДРПОУ.pdf
07 серпня 2020 16:27
Новий опис статуту.pdf
07 серпня 2020 16:27
Нова стат 17-2020.pdf
07 серпня 2020 16:27
6580340 пд.pdf
07 серпня 2020 16:27
6580340 цінова.pdf
07 серпня 2020 16:27
6580340 пор.pdf
07 серпня 2020 16:27
6580340 тех.pdf
07 серпня 2020 16:27
6580340 договір.pdf
07 серпня 2020 16:27
6580340 податок.pdf
07 серпня 2020 16:27
6580340 гар3.pdf
07 серпня 2020 16:27
6580340 гар2.pdf
07 серпня 2020 16:27
6580340 гар.pdf

Публічні документи

19 серпня 2020 09:04
Довідка.pdf
19 серпня 2020 08:36
Довідка.pdf
19 серпня 2020 08:36
Dovidka_20204411690350458784 _3_.pdf
19 серпня 2020 08:36
ДФС.pdf
05 серпня 2020 09:48
Електронний підпис
05 серпня 2020 09:46
Порівняльна таблиця.pdf
05 серпня 2020 09:46
Витяг.pdf
05 серпня 2020 09:46
Виписка.pdf
05 серпня 2020 09:46
Досвід.rar
05 серпня 2020 09:46
ІНН.pdf
05 серпня 2020 09:46
Гарант лист достов інф.pdf
05 серпня 2020 09:46
Довідка підпис.pdf
05 серпня 2020 09:46
Довідка без печатки.pdf
05 серпня 2020 09:46
Дов про рах.pdf
05 серпня 2020 09:46
Дов про заборгован.pdf
05 серпня 2020 09:46
Про ліцензування.pdf
05 серпня 2020 09:46
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
05 серпня 2020 09:46
Гарант лист санкції.pdf
05 серпня 2020 09:46
Паспорт.pdf
05 серпня 2020 09:46
Згода з договором.pdf
05 серпня 2020 09:46
Витяг ПДВ.pdf
05 серпня 2020 09:46
Авториз лист Epson.pdf
05 серпня 2020 09:46
Дов ст17.pdf
05 серпня 2020 09:46
Довідка код доступу.pdf
05 серпня 2020 09:46
Проект договору.pdf
05 серпня 2020 09:46
Опис документів.pdf
05 серпня 2020 09:46
Рішення.pdf
05 серпня 2020 09:46
лист-згода на ОПД.pdf

Публічні документи

06 серпня 2020 16:53
IBAN.pdf
06 серпня 2020 16:53
Паспорт полний.pdf
06 серпня 2020 16:53
Код.pdf
06 серпня 2020 16:53
Документ_ЄДР_1006831849.zip
06 серпня 2020 16:53
Довідка.pdf
06 серпня 2020 16:53
Довідка МВС.zip
06 серпня 2020 16:53
Довідка банк.pdf
06 серпня 2020 16:53
Витяг.pdf
06 серпня 2020 16:53
Витяг повний.pdf
06 серпня 2020 16:52
виписка.pdf
06 серпня 2020 16:52
Виписка з реестра.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КРАЙНИК АРТЕМ ІГОРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ"
#41206217
Відхилено 467 752,56
UAH з ПДВ
12 серпня 2020 16:21
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС"
#43509985
Переможець 470 474,40
UAH з ПДВ
12 серпня 2020 16:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 серпня 2020 16:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС"
#43509985
470 474,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 жовтня 2020 11:52
Електронний підпис укладений
25 серпня 2020 14:07
Договір укладений
25 серпня 2020 13:55

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 470 474,40
UAH (в тому числі ПДВ 78 412,40 UAH)