Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лабораторне обладнання (38000000-5 Лабораторне, оптичне та високоточне обладнання (крім лінз))
Laboratory equipment (38000000-5 Laboratory, optical and high equipment (except lenses))
Очікувана вартість
5 539 791,70 UAH
UA-2020-07-23-004550-c 446d7e47a7394492841f1fba59751e02
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Адуканець Леся Василівна

+380382783250 TENDERHM@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25879878
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька область обл., Хмельницький, ВУЛИЦЯ СВОБОДИ, будинок 77
Контактна особа: Адуканець Леся Василівна
+380382783250
TENDERHM@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Khmelnytska Oblast of State Motor Road Agency of Ukraine
National ID: 25879878
Contact point: Adukanets Lesia Vasylivna
+380382783250
TENDERHM@UKR.NET

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 23 липня 2020 18:16
Звернення за роз’ясненнями: до 18 серпня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 серпня 2020 15:00
Початок аукціону: 05 жовтня 2020 12:40
Очікувана вартість: 5 539 791,70 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 55 397,92 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 23 липня 2020 18:16
Enquiries until: 18 серпня 2020 15:00
Complaints submission until: до 24 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 28 серпня 2020 15:00

Information

Estimated total value: 5 539 792 UAH including VAT
Minimal lowering step: 55 398 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38000000-5: Лабораторне, оптичне та високоточне обладнання (крім лінз)


Scope of the procurement
Mова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська (відповідно до тендерної документації)
Language (languages) in which tender proposals should be prepared - Ukrainian (according to tender documentation)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 шт.
Лабораторне обладнання (38000000-5 Лабораторне, оптичне та високоточне обладнання (крім лінз)). Джерело фінансування закупівлі - Державний бюджет України (за рахунок коштів утримання Замовника)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 38000000-5 — Лабораторне, оптичне та високоточне обладнання (крім лінз)

Laboratory equipment (38000000-5 Laboratory, optical and high equipment (except lenses)). Source of procurement financing is the state budget of Ukraine (at the expense of the Customer)
CPV: 38000000-5
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Відповідно до умов проєкту договору Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-30-000004 ● 876350d67fdb4106be458cfaf7b38a24
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 31 липня 2020 09:31
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

30.07.2020 № 46

Хмельницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189

НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 30.07.2020 № 46
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу;
унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі.
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу.
1. UA-2020-07-23-004550-c; 23.07.2020
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Наталія Пушкар.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Хмельницькій області у своїй діяльності керується Законами України та нормативно-правовими документами Кабінету Міністрів України і зокрема нормативними документами Укравтодору. 1. Згідно отриманого висновку про результати моніторингу закупівлі від Управління західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області щодо відкритих торгів з публікацією англійською мовою №UA-2020-07-23-004550-c по предмету закупівлі «Лабораторне обладнання (38000000-5 Лабораторне, оптичне та високоточне обладнання (крім лінз)) Laboratory equipment (38000000-5 Laboratory, optical and high equipment (except lenses))» тендерним комітетом було прийняте наступне рішення: протокольним рішенням №68/3 від 6 серпня 2020 року тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Хмельницькій області були відмінені відкриті торги з публікацією англійською мовою №UA-2020-07-23-004550-c по предмету закупівлі «Лабораторне обладнання (38000000-5 Лабораторне, оптичне та високоточне обладнання (крім лінз)) Laboratory equipment (38000000-5 Laboratory, optical and high equipment (except lenses))» згідно Закону України «Про публічні закупівлі» стаття 32 частина 1 пункт 2: «неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути» (протоколи №68/3 від 6 серпня 2020 року та №68/2 від 29 липня 2020 року додаються). Відповідно до частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень».

2020-08-06 18:50:12


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 18 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • усунуто

Замовником оприлюднено рішення про відміну тендеру на підставі пункту 2 частини першої статті 32 Закону через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, (протокол від 06.08.2020 №68/4).

2020-08-07 08:22:19

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 06 серпня 2020 15:36
Кінець періоду оскарження: 17 серпня 2020 00:00
Дата відміни: 17 серпня 2020 00:02
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Голову тендерного комітету Пастухова М. П., який повідомив, що отримали в особистому кабінеті на Майданчику SmartTender в системі ProZorro Інформацію про моніторинг UA-M-2020-07-30-000004 ● 876350d67fdb4106be458cfaf7b38a24; Статус: порушення виявлені. Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу: 1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Етапи закупівельного процесу: 1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі: Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-07-30; Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-07-31 09:31:35. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТ СЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ. НАКАЗ 30.07.2020 №46 Хмельницький Про початок моніторингу закупівель. Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року №189. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник начальника Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК. Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області від 30.07.2020 №46 Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель №з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу; унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі. Особа, відповідальна за здійснення моніторингу. 1. UA-2020-07-23-004550-c; 23.07.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Наталія Пушкар. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА. Висновок про результати моніторингу закупівлі. Дата публікації: 03 серпня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 18 серпня 2020. І. Вступна частина. 1. Інформація про замовника: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ, 25879878, Україна, Хмельницький, ВУЛИЦЯ СВОБОДИ, будинок 77. 2. Інформація про предмет закупівлі: Лабораторне обладнання (38000000-5 Лабораторне, оптичне та високоточне обладнання (крім лінз)). Джерело фінансування закупівлі - Державний бюджет України (за рахунок коштів утримання Замовника), 5539791.7UAH, 38000000-5, ДК021, 11, штук. 3. Інформація про оприлюднення: 446d7e47a7394492841f1fba59751e02, 2020-07-23. 4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англійською мовою. 5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 6. Дата початку моніторингу: 31 липня 2020. ІІ. Констатуюча частина 1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 03 серпня 2020 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020) (далі – Закон), дотримання порядку внесення змін до тендерної документації вимогам Закону. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Служби автомобільних доріг у Хмельницькій області, (далі – Замовник) за номером ID: UA-P-2020-07-21-002400-a, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 23.07.2020 №68/1, зміни до тендерної документації від 29.07.2020 б/н. Відповідно до пункту 3 розділу І «Порядку визначення предмета закупівлі», затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15.04.2020 №708, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09 червня 2020 р. за №500/34783 (далі – Порядок №708) предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року №1749 (далі - Єдиний закупівельний словник). Відповідно до пункту 12 «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11 червня 2020 року №1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 р. за №610/34893 (далі – Порядок №1082) під час розміщення в електронній системі закупівель інформації про предмет закупівлі в окремих полях зазначається інформація щодо: назви предмета закупівлі (у разі визначення предмета закупівлі - послуга з виконання науково-технічних робіт, у цьому електронному полі зазначається конкретна назва науково-технічної роботи); коду предмета закупівлі відповідно до класифікаторів або назва згідно з ДСТУ, державних або галузевих будівельних норм, які передбачені для визначення предмета закупівлі відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Уповноваженим органом, та їх назви. Згідно із пунктом 14 Порядку №1082 під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим - четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо: назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі; коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель в частині визначення предмета закупівлі встановлено, що предмет закупівлі визначений Замовником за показником другої цифри Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015: 38000000-5 — Лабораторне, оптичне та високоточне обладнання (крім лінз), що є порушенням пункту 21 частини першої статті 1 Закону та пункту 3 розділу І Порядку №708 та пунктів 12 та 14 Порядку №1082. За результатами аналізу порядку внесення змін до тендерної документації встановлено, що Замовником 29.07.2020 були внесені зміни до тендерної документації, натомість в порушення абзацу другого частини другої статті 24 Закону в електронній системі закупівель не розміщена нова редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації та не відповідає підпункту 2.2 розділу ІІ тендерної документації. Крім того, в електронній системі закупівель відсутня інформація про прийняття рішення тендерним комітетом Замовника щодо внесення змін до тендерної документації. 2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель в частині визначення предмета закупівлі встановлено порушення пункту 21 частини першої статті 1 Закону пункту 3 розділу І Порядку №708 та пунктів 12 та 14 Порядку №1082. За результатами аналізу порядку внесення змін до тендерної документації встановлено порушення абзацу другого частини другої статті 24 Закону та підпункту 2.2 розділу ІІ тендерної документації. За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено. 3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та відповідно частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Порушення виявлено. 1. Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі. 2. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї. На підставі вище зазначеного та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» статтею 32 частиною 1 пунктом 2: «неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути» відмінити відкриті торги з публікацією англійською мовою №UA-2020-07-23-004550-c по предмету закупівлі «Лабораторне обладнання (38000000-5 Лабораторне, оптичне та високоточне обладнання (крім лінз)) Laboratory equipment (38000000-5 Laboratory, optical and high equipment (except lenses))».
Документи:
06 серпня 2020 15:36
Електронний підпис
06 серпня 2020 15:35
Протокол № 68І3 від 06.07.2020.pdf