Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного дрібного ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Житомирської області М-06 Київ – Чоп (на м. Будапешт через мм. Львів, Мукачеве і Ужгород). Під'їзд до м. Житомира з боку м. Києва км 0+000 – км 2+834 (місцевий проїзд (окремими ділянками)) (45233142-6. Ремонт доріг)
Очікувана вартість
959 188,00 UAH
UA-2020-07-23-004376-c d0c5fd617d8c478e94f1cbf376ac7bc2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рудюк Вікторія Олексіївна

380412470529 rudyuk.vo@ukravtodor.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Житомирській області
Код ЄДРПОУ: 03451526
Місцезнаходження: 10029, Україна , Житомирська обл., Житомир, Покровська, 16
Контактна особа: Рудюк Вікторія Олексіївна
380412470529
rudyuk.vo@ukravtodor.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 липня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 31 липня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 серпня 2020 09:00
Початок аукціону: 11 серпня 2020 13:11
Очікувана вартість: 959 188,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 795,94 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (згідно ст. 2 ч. 1 п. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VIII в редакції Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель" від 19.09.2019 №114-ІХ): юридична особа є одержувачем бюджетних коштів; не є суб'єктом господарювання.
Місцезнаходження замовника: вул. Покровська, 16, м. Житомир, 10029.
Mова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська (відповідно до тендерної документації).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного дрібного ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Житомирської області М-06 Київ – Чоп (на м. Будапешт через мм. Львів, Мукачеве і Ужгород). Під'їзд до м. Житомира з боку м. Києва км 0+000 – км 2+834 (місцевий проїзд (окремими ділянками)) (45233142-6. Ремонт доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: _____, автомобільна дорога загального користування державного значення М-06 Київ – Чоп (на м. Будапешт через мм. Львів, Мукачеве і Ужгород). Під'їзд до м. Житомира з боку м. Києва км 0+000 – км 2+834 (місцевий проїзд (окремими ділянками)), Житомирська область, 10029, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Замовник має право здійснювати попередню оплату послуг у розмірі що не перевищує 30 відсотків від вартості послуг, передбачених на поточний рік при отриманні погодження від головного розпорядника коштів на строк до 90 днів (Постанова Кабінету Міністрів України від 04.12.2019р. №1070). Підрядник отриману попередню оплату використовує на придбання і поставку необхідних для виконання послуг матеріальних ресурсів. При використанні отриманого авансу Підрядник повинен надати Замовнику підтверджуючі документи щодо закупівлі матеріальних ресурсів на об’єкт. Аванс 5 Робочі 30
Надання послуг бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах виділених бюджетних асигнувань, передбачених планом використання бюджетних коштів, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за надані послуги здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, а в разі зміни бюджетного фінансування Замовник повідомляє про це Підрядника. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за даним Договором в розумінні п.2 ч.1 ст. 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами форми №КБ-2в і форми №КБ-3. Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 серпня 2020 13:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Виробничо-комерційна фірма "Урарту" 859 167,60
UAH з ПДВ
859 167,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Шляхбуд-5" 908 892,00
UAH з ПДВ
908 892,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 вересня 2020 08:39
Електронний підпис
15 вересня 2020 08:36
Рахунки.PDF
15 вересня 2020 08:36
66.imd
15 вересня 2020 08:36
Прайс Березівка.pdf
11 вересня 2020 13:58
Електронний підпис
08 вересня 2020 20:21
Електронний підпис
08 вересня 2020 20:14
Dovidka_20224607190920731799.pdf
08 вересня 2020 20:14
Dovidka_20224607190920731799.pdf.p7s
03 вересня 2020 16:39
Електронний підпис
09 серпня 2020 19:28
Електронний підпис
09 серпня 2020 19:01
Переводы.rar
09 серпня 2020 19:00
66.imd
09 серпня 2020 19:00
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

09 серпня 2020 14:23
Електронний підпис
09 серпня 2020 14:21
43 Технічне завдання.pdf
09 серпня 2020 14:21
38 Копія статуту.pdf
09 серпня 2020 14:21
42 Проект договору.pdf
09 серпня 2020 14:21
35 Виписка ЄДРПОУ.pdf
09 серпня 2020 14:21
41 Копія ліцензії.pdf
09 серпня 2020 14:21
31 Довідка ст 17.pdf
09 серпня 2020 14:21
23 Довідка працівники.pdf
09 серпня 2020 14:20
2 Тендерна попозиція.pdf
09 серпня 2020 14:20
0 Реєстр документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Виробничо-комерційна фірма "Урарту"

ТОВ "Шляхбуд-5"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Виробничо-комерційна фірма "Урарту"
#13577250
Переможець 859 167,60
UAH з ПДВ
08 вересня 2020 08:37
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 вересня 2020 15:29

Вимога про усунення невідповідностей

І. Перелік виявлених невідповідностей: 1) В інформації про наявність матеріально-технічної бази: - п. 2 гр. 5 – невірно вказано назву документу, підтверджуючого приналежність матеріально-технічної бази; - п. 1 гр. 5 – не вказано назву документу, підтверджуючого приналежність матеріально-технічної бази. 2) У відгуку за наданим аналогічним договором не вказано відсоток виконання договору. ІІ. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 1) Згідно пункту 2 додатку 3 до тендерної документації, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність матеріально - технічної бази (виробничих баз, офісних приміщень, тощо). У цій довідці має бути зазначена інформація згідно форми наведеної Таблиці 2: Таблиця 2 ІНФОРМАЦІЯ про перелік матеріально-технічної бази № з/п Найменування Місцезнаходження Зазначення приналежності* Документ, підтверджуючий приналежність ** (назва документу, номер, дата) * якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається “право користування” (договір оренди або в інший спосіб, визначений законодавством України); ** зазначається номер та дата документу, які Учасник надав як підтверджуючий приналежності відповідно до графи 4 Таблиці. 2) Згідно пункту 5 додатку 3 до тендерної документації, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору за нижченаведеною формою: Таблиця 4 Інформація про виконання аналогічного договору № п/п Замовник, місцезнаходження, ПIБ відповідальної особи, № телефону, код ЄДРПОУ 1. № договору 2. дата укладання договору 3. предмет договору 4. найменування та місцезнаходження об’єкта 5. категорія а/д 1. Ціна договору, грн 2. Сума виконання договору, грн 3. Відсоток виконання договору Довідка має містити інформацію не менш ніж про один вказаний аналогічний договір із зазначенням контрагента (замовника) за договором, та його реквізитів, дати укладення та номеру договору, предмета договору, місцезнаходження об’єкта, категорію автомобільної дороги та інші дані згідно Таблиці 4. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: - копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору; - копію(ї) акта(-ів) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та копію(ї) довiдки (-ок) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3); - копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, категорію автомобільної дороги, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі. ІІІ. Перелік інформації та документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) на виконання вимог пункту 2 додатку 3 до тендерної документації, необхідно надати відкориговану інформацію про наявність матеріально-технічної бази; 2) оновлений відгук за наданим аналогічним договором.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 вересня 2020 08:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Виробничо-комерційна фірма "Урарту"
#13577250
859 167,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 вересня 2020 10:15
договір №112 від 21.09.20 місцевий проїзд Глибочиця.pdf укладений
22 вересня 2020 10:14
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 09:31

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 859 167,60
UAH (в тому числі ПДВ 143 194,60 UAH)