Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного дрібного ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Житомирської області Т-06-09 /Р-18/ - Андрушівка, км 0+000 – км 4+960 (окремими ділянками) (45233142-6. Ремонт доріг)
Очікувана вартість
480 000,00 UAH
UA-2020-07-23-004259-c 4cad5ea1dfbe480383fea7fa5744b5eb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рудюк Вікторія Олексіївна

380412470529 rudyuk.vo@ukravtodor.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Житомирській області
Код ЄДРПОУ: 03451526
Місцезнаходження: 10029, Україна , Житомирська обл., Житомир, Покровська, 16
Контактна особа: Рудюк Вікторія Олексіївна
380412470529
rudyuk.vo@ukravtodor.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 липня 2020 16:53
Звернення за роз’ясненнями: до 31 липня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 серпня 2020 09:00
Початок аукціону: 11 серпня 2020 15:44
Очікувана вартість: 480 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 14400 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


. Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (згідно ст. 2 ч. 1 п. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VIII в редакції Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель" від 19.09.2019 №114-ІХ): юридична особа є одержувачем бюджетних коштів; не є суб'єктом господарювання.
Mова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська (відповідно до тендерної документації).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного дрібного ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Житомирської області Т-06-09 /Р-18/ - Андрушівка, км 0+000 – км 4+960 (окремими ділянками) (45233142-6. Ремонт доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10029, Україна, Житомирська область, автомобільна дорога загального користування державного значення Т-06-09 /Р-18/ - Андрушівка, км 0+000 – км 4+960 (окремими ділянками), _____
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Замовник має право здійснювати попередню оплату послуг у розмірі що не перевищує 30 відсотків від вартості послуг, передбачених на поточний рік при отриманні погодження від головного розпорядника коштів на строк до 90 днів (Постанова Кабінету Міністрів України від 04.12.2019р. №1070). Підрядник отриману попередню оплату використовує на придбання і поставку необхідних для виконання послуг матеріальних ресурсів. При використанні отриманого авансу Підрядник повинен надати Замовнику підтверджуючі документи щодо закупівлі матеріальних ресурсів на об’єкт. Аванс 5 Робочі 30
Надання послуг бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах виділених бюджетних асигнувань, передбачених планом використання бюджетних коштів, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за надані послуги здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, а в разі зміни бюджетного фінансування Замовник повідомляє про це Підрядника. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за даним Договором в розумінні п.2 ч.1 ст. 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами форми №КБ-2в і форми №КБ-3. Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 липня 2020 17:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2020 16:54
підсумкова відомість по Т-06-09.docx
23 липня 2020 16:54
Проект договору.doc
23 липня 2020 16:54
ТД поточний дрібний Андрушівка.doc
23 липня 2020 16:54
Додатки до ТД.doc
23 липня 2020 16:53
оголошення Андрушівка.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-23-000100 ● 86ade4e4a1cb4ea6afd1f980e81f513c
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 вересня 2020 16:55
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

22.09.2020 № 58
Кропивницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА

Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 22.09.2020 № 58

Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2020-07-23-004259-с 23.07.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Лариса ЦАНДЕКОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-10-06 12:18:35

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного дрібного ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Житомирської області Т-06-09/Р-18/- Андрушівка, км 0+000- км 4+960 (окремими ділянками) (45233142-6. Ремонт доріг)», (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-07-23-004259-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання:
Чому Вами не відхилено тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Шляхбуд-5» (далі – ТОВ «Шляхбуд-5») та укладено договір з даним учасником при тому, що учасник ТОВ «Шляхбуд-5» не виправив виявлені Вами, як замовником, після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та / або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, як це передбачено вимогами абзацу 6 пункту 1 частини першої Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) ?
Так, Вами, в електронній системі закупівель було розміщено повідомлення з вимогою про усунення встановлених невідповідностей в інформації та /або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, а саме - до 04.09.2020, проте, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Шляхбуд-5» не надав відкориговану інформацію про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, та устаткування тощо).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-10-07 13:29:06

Надання пояснень (протокол №408 від 07.10.2020 р.)

Службою автомобільних доріг у Житомирській області 03.09.2020 року в електронній системі закупівель було розміщено повідомлення про усунення невідповідностей учасником ТОВ «Шляхбуд-5», які учасник повинен був усунути до 04.09.2020 року.
Проте, згідно ч. 3 ст. 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. В пункті 2 розділу V тендерної документації, міститься опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерної пропозиції. Серед прикладів таких помилок є відсутність визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в певному об'ємі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції.
З огляду на вище вказане замовником було прийнято рішення віднести відповідні помилки, допущені при складанні тендерної пропозиції та не усунені учасником ТОВ «Шляхбуд-5», до формальних (несуттєвих) помилок.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 16 жовтня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 серпня 2020 16:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Виробничо-комерційна фірма "Урарту" 429 505,60
UAH з ПДВ
429 505,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Шляхбуд-5" 459 783,60
UAH з ПДВ
459 783,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 серпня 2020 19:24
Електронний підпис
09 серпня 2020 19:20
Переводы.rar
09 серпня 2020 19:19
41.imd
09 серпня 2020 19:19
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

15 вересня 2020 12:32
Електронний підпис
15 вересня 2020 12:29
транспортна схема
15 вересня 2020 12:29
розрахунок розміру зп
15 вересня 2020 12:29
розрахунок п 94
15 вересня 2020 12:29
розрахунок ЗВВ
15 вересня 2020 12:29
розрахунки 1-4, 10
15 вересня 2020 12:29
рахунок на асфальт
15 вересня 2020 12:29
прайс
15 вересня 2020 12:29
обєктний кошторис
15 вересня 2020 12:29
локальний кошторис
15 вересня 2020 12:29
копія договору ШБУ 58
15 вересня 2020 12:29
копія договору з УРАРТУ
15 вересня 2020 12:29
договірна ціна
15 вересня 2020 12:29
Довідка оренди фурго
15 вересня 2020 12:28
відомість трудомісткості
15 вересня 2020 12:28
відомість ресурсів
15 вересня 2020 12:28
Атестат виробництва
10 вересня 2020 17:23
Електронний підпис
10 вересня 2020 17:21
Довідка ч 2 ст 17
10 вересня 2020 17:21
Інформація по банкрутству
08 вересня 2020 16:59
Електронний підпис
09 серпня 2020 14:39
Електронний підпис
09 серпня 2020 14:37
2 Тендерна пропозиція.pdf
09 серпня 2020 14:37
0 Реєстр документів.pdf
09 серпня 2020 14:37
54 Ліцензія_копия.pdf
09 серпня 2020 14:37
51 Виписка з рахунку.pdf
09 серпня 2020 14:37
46 Технічне завдання.pdf
09 серпня 2020 14:37
45 Проект договору.pdf
09 серпня 2020 14:37
44 Ліцензія.pdf
09 серпня 2020 14:37
42 Копія статуту.pdf
09 серпня 2020 14:37
35 Довідка ст 17.pdf
09 серпня 2020 14:37
39 Виписка ЄДРПОУ.pdf
09 серпня 2020 14:37
27 Довідка працівники.pdf
09 серпня 2020 14:37
23 Довідка лабораторія.pdf
09 серпня 2020 14:37
18 Копія свідоцтва МАЗ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Виробничо-комерційна фірма "Урарту"

ТОВ "Шляхбуд-5"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Виробничо-комерційна фірма "Урарту"
#13577250
Відхилено 429 505,60
UAH з ПДВ
03 вересня 2020 15:42
ТОВ "Шляхбуд-5"
#42292396
Переможець 459 783,60
UAH з ПДВ
08 вересня 2020 09:03
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 вересня 2020 15:46

Вимога про усунення невідповідностей

І. Перелік виявлених невідповідностей: 1) В інформації про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), наданій учасником у складі тендерної пропозиції: - п. 5 гр. 6 – не зазначено дату документу, підтверджуючого приналежність техніки; - п. 8 гр. 3 – невідповідність моделі асфальтоукладача згідно наданих підтверджуючих документів; - п. 7 гр. 3 – не вказано модель автомобіля. ІІ. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 1) Згідно пункту 1 додатку 3 до тендерної документації, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку згідно форми Таблиці 1 щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо): Таблиця 1 ІНФОРМАЦІЯ про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) № з/п Назва Марка/модель, рік випуску Кількість Зазначення приналежності* Документ, підтверджуючий приналежність ** * якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається “право користування” (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України); ** зазначається номер та дата документу, які Учасник надав як підтверджуючий приналежності відповідно до графи 5 Таблиці 1. ІІІ. Перелік інформації та документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) на виконання вимог пункту 1 додатку 3 до тендерної документації, необхідно надати відкориговану інформацію про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо).

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 вересня 2020 09:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Шляхбуд-5"
#42292396
459 783,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 09:23
Електронний підпис укладений
23 вересня 2020 16:23
договір №114 від 21.09 Шляхбуд Андрушівка.pdf укладений
23 вересня 2020 16:21

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 459 783,60
UAH (в тому числі ПДВ 76 630,60 UAH)