Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 Технічне переоснащення. ВП ЗАЕС, м.Енергодар, Промислова,133. Енергоблок 5. Реакторне відділення. Етажерка електротехнічних пристроїв. Впровадження в приміщеннях, що містять електричне та електронне устаткування, автоматичного газового пожежогасіння. Будівельно- монтажні та пусконалагоджувальні роботи. (ДК021-2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт)»
Очікувана вартість
22 747 046,81 UAH
UA-2020-07-23-004060-c 38cdda3057274844bcf7ac88d7456f38
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гордієнко Наталія

+380613955781 oskt51560@mgw.npp.zp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ "ЗАПОРІЗЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 19355964
Вебсайт: http://npp.zp.ua
Місцезнаходження: 71504, Україна , Запорізька обл., Енергодар, вул. Промислова, 133
Контактна особа: Гордієнко Наталія
+380613955781
oskt51560@mgw.npp.zp.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 липня 2020 16:32
Звернення за роз’ясненнями: до 29 липня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 серпня 2020 09:00
Початок аукціону: 10 серпня 2020 12:51
Очікувана вартість: 22 747 046,81 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 140 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,62%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 113000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


«ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 Технічне переоснащення. ВП ЗАЕС, м.Енергодар, Промислова,133. Енергоблок 5. Реакторне відділення. Етажерка електротехнічних пристроїв. Впровадження в приміщеннях, що містять електричне та електронне устаткування, автоматичного газового пожежогасіння. Будівельно- монтажні та пусконалагоджувальні роботи. (ДК021-2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт)» (згідно з Технічною специфікацією)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
«ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 Технічне переоснащення. ВП ЗАЕС, м.Енергодар, Промислова,133. Енергоблок 5. Реакторне відділення. Етажерка електротехнічних пристроїв. Впровадження в приміщеннях, що містять електричне та електронне устаткування, автоматичного газового пожежогасіння. Будівельно- монтажні та пусконалагоджувальні роботи. (ДК021-2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт)» ПРИМІТКИ: мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: тендерні пропозиції викладаються українською мовою (детальніше у пункті 7 Загальних положень тендерної документації)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020  —  30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата виконаних робіт Замовником проводиться на підставі довідки про вартість виконаних будівельних робіт (ф. КБ-3), оформленої у встановленому порядку, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника, протягом 120 календарних днів з дати підписання довідки Замовником. Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 липня 2020 16:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2020 16:29
Додаток 2 Форма цінової пропозиції.doc
23 липня 2020 16:29
Додаток 1 Технічна специфікація.pdf
23 липня 2020 16:29
Тендерна документація.docx
23 липня 2020 16:29
Додаток 3 Проект договору.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-29-000022 ● e5ffe8b4fd9b4ca48cdcf4e01aec3edb
  • Статус: завершено ● Дата: 20 листопада 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 вересня 2020 13:22
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

29.09.2020 № 36

Суми

Про початок
моніторингу процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО


Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 29.09.2020 №36
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-07-23-004060-c 23.07.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 09 жовтня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 серпня 2020 13:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЗАХИСТ-ТЕХНО К" 21 763 695,18
UAH
21 623 695,00
UAH
Документи
ТОВ П'ЯТА СТРАЖА КИЇВ 21 966 030,01
UAH
21 650 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

07 серпня 2020 17:17
Електронний підпис
07 серпня 2020 17:15
Цінова пропозиція.pdf
07 серпня 2020 17:15
Інші документи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЗАХИСТ-ТЕХНО К"

ТОВ П'ЯТА СТРАЖА КИЇВ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЗАХИСТ-ТЕХНО К"
#41413762
Переможець 21 623 695,00
UAH
21 серпня 2020 14:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 серпня 2020 14:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЗАХИСТ-ТЕХНО К"
#41413762
21 623 695,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 січня 2024 09:29
Додаткова угода №8.pdf зміни до договору
29 січня 2024 09:29
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2021 15:44
Додаткова угода 7.pdf зміни до договору
23 грудня 2021 15:44
Електронний підпис зміни до договору
05 листопада 2021 12:46
Додаткова угода 6.pdf зміни до договору
05 листопада 2021 12:46
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2021 15:09
Додаткова угода 5 (1).pdf зміни до договору
31 серпня 2021 15:09
Електронний підпис зміни до договору
30 червня 2021 16:31
Додаткова угода 4 (1).pdf зміни до договору
30 червня 2021 16:31
Електронний підпис зміни до договору
24 травня 2021 12:40
Додаткова угода 3 (1).pdf зміни до договору
24 травня 2021 12:39
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2020 15:47
Додаткова угода 2 до 22208-2020 (1).pdf зміни до договору
16 грудня 2020 15:46
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2020 15:38
Додаткова угода 1 до 22208-2020 (1).pdf зміни до договору
24 листопада 2020 15:38
Електронний підпис укладений
10 вересня 2020 16:00
Договір .pdf укладений
10 вересня 2020 15:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 22208-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 22208-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 22208-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.3 ч.5 ст.41 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 22208-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 22208-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.5 ч.5 ст.41 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 22208-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.5 ст.41 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 22208-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 січня 2024
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.п. 4 ч. 5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 22208-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML