Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інструментальна система посадки
Instrument landing system
Очікувана вартість
37 000 000,00 UAH
UA-2020-07-23-003985-c cf45d0b5dbf3419aa3f8012917679099
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бєляєва Марина Володимирівна

281-79-52 m.bieliaieva@kbp.aero

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ"
Код ЄДРПОУ: 20572069
Вебсайт: http://www.kbp.kiev.ua
Місцезнаходження: 08300, Україна , Київська область обл., с. Гора, Бориспільський район, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7
Контактна особа: Бєляєва Марина Володимирівна
281-79-52
m.bieliaieva@kbp.aero
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Boryspil International Airport State Enterprise
National ID: 20572069
Contact point: Bieliaieva Maryna Volodimirivna
281-79-52
m.bieliaieva@kbp.aero

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 23 липня 2020 16:25
Звернення за роз’ясненнями: до 18 серпня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 серпня 2020 12:00
Очікувана вартість: 37 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 185 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1110000 UAH
Publication date: 23 липня 2020 16:25
Enquiries until: 18 серпня 2020 12:00
Complaints submission until: до 24 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 28 серпня 2020 12:00

Information

Estimated total value: 37 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 185 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34960000-4: Аеропортове обладнання


Scope of the procurement
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведені в Додатку 1 Тендерної документації. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: Інструментальна система посадки, код ДК 021:2015 - 34960000-4 - Аеропортове обладнання. Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Умови стосовно перекладу зазначено в Розділі «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Information on the required technical, qualitative and quantitative characteristics of the subject of procurement is given in Annex 1 of the Tender Documentation.
The name, the location and the identification code of the Customer in the USREOU, its category: BORYSPIL INTERNATIONAL AIRPORT STATE ENTERPRISE, Boryspil-7 Str., Hora village, Boryspil district, Kyiv region, 08300; identification code – 20572069, legal entity/business entity that carries out activities in certain areas of business referred to in paragraph 4 of Part 1 of Art. 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement".
The name of the subject of procurement with indication of the code according to the Unified Procurement Dictionary:Instrument landing system, DK Code 021:2015-34960000-4-Airport equipment
The quantity and the place for delivering Goods, scope and place of works to be executed or services to be rendered:1 units.Boryspil-7 street,Hora village, Boryspil district, Kyiv region,08307
The estimated cost of the subject of procurement:37000000,00(thirty-seven million Ukrainian hryvnia and 00 copecks) including VAT
The deadline for delivering Goods, executing works or rendering services: Until 30.06.2021
The language (languages) of the bids: The competitive bid proposal and all documents stipulated by the requirements of the tender documentation and its appendices shall be drawn up in the Ukrainian language.
Documents or copies of documents (which are provided by the requirements of the tender documentation and appendices to it) provided by the Bidder as part of the tender proposal, presented in other languages, must be provided together with their authentic translation into Ukrainian.The conditions for translation are specified in the Section "Instructions for preparation of the bid offer" of the Tender Documentation.
The amount, the type and the terms of competitive bid security (if required by the customer):1110 000,00 UAH
The date and the time of competitive bid opening in the event the announcement is made public under Part 3, Article 10 of this Law:To be determined by the electronic system of procurement automatically
The amount of the minimum step of lowering the bid price during electronic auction within the limits from 0,5% to 3% of the estimated price of procurement or in monetary unit (MU): step 0,5%
Mathematical formula for calculation of the determined price (if applied): Not required
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт.
Інструментальна система посадки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08300, Україна, Київська область, с. Гора, Бориспільський район, вулиця Бориспіль -7
ДК 021:2015: 34960000-4 — Аеропортове обладнання

Instrument landing system
CPV: 34960000-4
Період постачання: по 30 червня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Інша інформація:назва товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: Інструментальна система посадки, код ДК 021:2015 - 34963000-5 - Системи інструментальної посадки літаків. До предмета закупівлі входять супроводжуючі послуги: Демонтаж обладнання КРМ та ГРМ системи посадки ILS-410 разом з антенними системами. Монтаж нової системи посадки ILS та її налаштування. Інформаційно-консультаційні послуги. Other information: The name of the goods of each nomenclature item of the subject of purchase and the code of the goods determined in accordance with the Unified Procurement Dictionary, most closely corresponds to the name of the nomenclature position of the subject of purchase: Instrument landing system, DK Code 021:2015 - 34963000-5 - Instrument Landing System (ILS). The subject of procurement includes accompanying services: Disassembly of KRM and GRM landing system equipment ILS-410 together with antenna systems. Installation of a new ILS landing system and its configuration. Information and consulting services. Оплата за поставлений Товар: Замовник протягом 15 календарних днів з дати надання Постачальником банківської гарантії повернення авансового платежу на суму авансового платежу, перераховує на розрахунковий рахунок Постачальника аванс у розмірі 50 % ціни Товару. Payment for delivered Goods: The Customer shall transfer an advance payment in the amount of 50% of the price of the Goods to the current account of the Supplier within 15 calendar days from the date of providing by the Supplier with a bank guarantee of refund of the advance payment. Аванс 15 Календарні 50
Iнша подія Решту 45% вартості Товару Замовник перераховує на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 календарних днів після фактичної поставки Товару. Остаточний розрахунок за поставлений Товар, в розмірі 5% від ціни Товару, Замовник сплачує Постачальнику протягом 30 календарних днів з дати підписання Акта наданих послуг. Оплата за надані Послуги: Замовник протягом 30 календарних днів з дати підписання сторонами Акту наданих послуг перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично наданих послуг. The Customer shall transfer the remaining 45% of the value of the Goods to the current account of the Supplier within 30 calendar days after the actual delivery of the Goods. The final payment for the delivered Goods, in the amount of 5% of the price of the Goods, the Customer shall pay to the Supplier within 30 calendar days from the date of signing the Act of provided services. Payment for provided Services: The Customer shall transfer 100% of the price of the actually provided services to the current account of the Supplier within 30 calendar days from the date of signing the Act of rendered services. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Електронна банківська гарантія. Умови надання забезпечення тендерних пропозиції зазначено в Розділі «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації. Type and conditions of providing security for tender proposals: Electronic Bid Security. The terms for providing bid security are specified in the Section "Instructions for preparation of the competitive bid" of the Tender documentation. Пiсляоплата 30 Календарні 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення кваліфікаційних вимог та проекту Договору про закупівлю
Дата подання: 12 серпня 2020 12:40
Дата відповіді: 14 серпня 2020 15:25
1) Додаток № 2 до Тендерної документації: В п. 3 Додатку № 2 до Тендерної документації вказана необхідність для Учасника надати «Лист або Сертифікат або інший документ від виробника обладнання, що пропонується Учасником, в якому виробник обладнання підтверджує можливість придбання ЗІПа для обладнання, що постачається, протягом терміну експлуатації обладнання». Пропонуємо де що змінити формулювання, тому що «можливість придбання» визначається фінансовою спроможністю покупця і наявністю ЗІПа у виробника обладнання. Зі своєї сторони виробник обладнання може підтвердити/гарантувати тільки наявність (availability) ЗІПа для продажу/постачання. У зв’язку із цим пропонуємо формулювання: замість «підтверджує можливість придбання ЗІПа ….» «гарантує наявність для придбання ЗІПа ….». 2) Проект Договору про закупівлю (для резидентів): У зв’язку із тим, що фізичні обсяги Товару (інструментальна система посадки із далекомірним посадковим радіомаяком) є значними (три фури, дві з яких містять технологічні контейнери) вважаємо за необхідне визначити умови його розвантаження за адресою, вказаною Замовником у п.5.2. проекту Договору про закупівлю (для учасників резидентів). Окрім того, послуги з демонтажу та монтажу технологічних контейнерів та антен також потребують підйомних механізмів та обладнання, і виконуються на режимній території Замовника. Вважаємо за необхідне доповнити розділ 7.1. проекту Договору пунктом наступного змісту: «Замовник забезпечує наявність підйомних механізмів, та обладнання для вивантаження Товару за місцем його доставки, визначеним у п. 5.2. Договору, а також для виконання відповідних Послуг з демонтажу та монтажу обладнання, передбачених цим Договором». 3) Проект Договору про закупівлю (для резидентів): З метою уникнення непорозумінь із демонтованим обладнання та місцем його зберігання та складування пропонуємо доповнити проект Договору про закупівлю (для учасників резидентів) формою Акту передачі-приймання демонтованого обладнання та уточнити у розділі 5.5. проекту Договору місце складання/зберігання демонтованого обладнання (перш за все технологічних контейнерів).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Стосовно першого питання
Замовником внесено відповідні зміни від 14.08.2020 № 15-10-53 до Тендерної документації (редакція 01) та викладено в новій редакції (редакція 02).
2. Стосовно пропозиції Учасника по другому питанню
«Проект Договору про закупівлю (для резидентів): У зв’язку із тим, що фізичні обсяги Товару (інструментальна система посадки із далекомірним посадковим радіомаяком) є значними (три фури, дві з яких містять технологічні контейнери) вважаємо за необхідне визначити умови його розвантаження за адресою, вказаною Замовником у п.5.2. проекту Договору про закупівлю (для учасників резидентів).
Окрім того, послуги з демонтажу та монтажу технологічних контейнерів та антен також потребують підйомних механізмів та обладнання, і виконуються на режимній території Замовника. Вважаємо за необхідне доповнити розділ 7.1. проекту Договору пунктом наступного змісту: «Замовник забезпечує наявність підйомних механізмів, та обладнання для вивантаження Товару за місцем його доставки, визначеним у п. 5.2. Договору, а також для виконання відповідних Послуг з демонтажу та монтажу обладнання, передбачених цим Договором».
По першій частині питання повідомляємо, що умови чітко прописані у пункті 5.2 проекту Договору (Додаток 8 Тендерної документації) «Місце поставки (передачі) Товару: DDP (08300, Україна, Київська обл., Бориспільський р-н, с. Гора, вул. Бориспіль-7, склад ДП МА «Бориспіль») відповідно до офіційних Правил з тлумачення термінів Інкотермс 2010.», і розвантаження товару виконується за рахунок Замовника.
По другій частині питання стосовно Послуг з демонтажу та монтажу обладнання повідомляємо, що у Замовника відсутня можливість забезпечити наявність підйомних механізмів, та обладнання для виконання цих послуг, і тому дані Послуги надаються за рахунок постачальника.
3. Стосовно пропозиції Учасника по третьому питанню
«З метою уникнення непорозумінь із демонтованим обладнання та місцем його зберігання та складування пропонуємо доповнити проект Договору про закупівлю (для учасників резидентів) формою Акту передачі-приймання демонтованого обладнання та уточнити у розділі 5.5. проекту Договору місце складання/зберігання демонтованого обладнання (перш за все технологічних контейнерів).» повідомляємо, що місце складання/зберігання демонтованого обладнання є місце, визначене у пункті 5.2 проекту Договору (Додаток 8 Тендерної документації) - склад ДП МА «Бориспіль».

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2020-07-23-003985-ccf45d0b5dbf3419aa3f8012917679099
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ"
Код ЄДРПОУ: 20572069
Місцезнаходження: 08300, Україна, Київська область обл., с. Гора, Бориспільський район, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7
Учасник Документи Рішення
ТОВ "НВП "ТЕХВЕСТСЕРВІС" Документи
Очікується рішення

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НВП "ТЕХВЕСТСЕРВІС"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 серпня 2020 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НВП "ТЕХВЕСТСЕРВІС" 36 853 728,00
UAH з ПДВ
36 853 728,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НВП "ТЕХВЕСТСЕРВІС"

Інформація про відміну

Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій