Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 071001Свалява - Мукачево км 0+000 – км 8+200 Закарпатської області. Коригування. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» (Код ДК 021:2015 - 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
43 150 954,00 UAH
UA-2020-07-23-003931-c 24beae74c0524690a8d531fec34d50b0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковш Норберт Федорович

+380681977059 DP_SMAD_UO@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 43427067
Місцезнаходження: 88008, Україна , Закарпатська обл., Ужгород, ПЛОЩА НАРОДНА, будинок 4
Контактна особа: Ковш Норберт Федорович
+380681977059
DP_SMAD_UO@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 липня 2020 16:21
Звернення за роз’ясненнями: до 02 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 13 серпня 2020 12:29
Очікувана вартість: 43 150 954,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 431 509,54 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 215700 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 071001Свалява - Мукачево км 0+000 – км 8+200 Закарпатської області. Коригування. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Замовник має право надати попередню оплату на виконання робіт, що є предметом цього Договору, відповідно до вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019р. № 1070 та визначена головним розпорядником бюджетних коштів. Попередня оплата надається протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дня отримання заявки від Підрядника при наявності фінансових ресурсів, у розмірі, що не перевищує 30 (тридцять) відсотків річного обсягу фінансування робіт з періодичністю перерахування один раз на місяць та у разі відсутності непогашеної дебіторської заборгованості. Підрядник зобов’язується використати отриману попередню оплату впродовж одного місяця з дня її отримання. У разі надання попередньої оплати у четвертому кварталі поточного року - не пізніше закінчення поточного бюджетного періоду, визначеного Бюджетним кодексом. Невикористані суми попередньої оплати Підрядник повертає на рахунок Замовника в органі Казначейства не пізніше останнього дня вказаного строку. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетний рахунок Підрядника, відкритий в органах Казначейства та використовується у встановленому законодавством порядку. Використані суми попередньої оплати підтверджуються актом ф. КБ-2в та довідкою ф.КБ-3. Аванс 15 Робочі 30
Виконання робіт Оплата виконаних робіт проводиться поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт і здійснюється їх приймання-передавання з оформленням актів за формою КБ-2в. Поетапна оплата здійснюється Замовником за умови фактичного надходження бюджетних коштів в межах виділених бюджетних асигнувань Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 серпня 2020 18:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2020 18:07
ТД О 071001 нова редакція.docx
03 серпня 2020 18:07
Зміни О 071001.doc
03 серпня 2020 18:07
Додаток 10 проєкт договору нова редакція.docx
03 серпня 2020 18:07
Оголошення О 071001 нр.docx
23 липня 2020 16:18
ТД О 071001.docx
23 липня 2020 16:18
Додаток 10 Прєкт договору.docx
03 серпня 2020 18:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2020 16:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2020 18:07
ТД О 071001 нова редакція.docx
03 серпня 2020 18:07
Зміни О 071001.doc
03 серпня 2020 18:07
Додаток 10 проєкт договору нова редакція.docx
03 серпня 2020 18:07
Оголошення О 071001 нр.docx
23 липня 2020 16:18
Оголошення О 071001.docx
23 липня 2020 16:18
ТД О 071001.docx
23 липня 2020 16:18
Додаток 10 Прєкт договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт
Дата подання: 29 липня 2020 13:16
Дата відповіді: 29 липня 2020 15:50
Вимоги стосовно п. 6 розділу 3 ТД Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі , а саме - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (-их) договору(-ів) за переліком та в кількості не менше, визначеної Замовником в тендерній документації. Перелік основних видів робіт та об’ємів, види яких повинен підтвердити Учасник: 1. Фрезерування асфальтобетонних покриттів (не менше) – 45 406 м2. 2 Улаштування покриттів із гарячих асфальтобетонних сумішей (не менше) – 47 769 м2. 3. Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки (не менше) – 8,178 км Інформація надається Учасником за встановленою формою та з підтверджуючими документами, згідно Таблиці № 4 Додатку №4 тендерної документації. Вважаємо дискримінаційними, такими що порушують вимоги ст.5 та частини 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Вище наведеними умовами Замовник встановлює додаткові, не обумовлені у Законі «Про публічні закупівлі» обмеження щодо обсягів робіт, які мали бути виконані учасником за аналогічним договором. Обґрунтування: 1) Використовувані механізми, технологія виробництва та застосовувані методи при здійснені капітального ремонту є однаковими, без залежності від площ чи обсягів виконаних робіт. 2) Дивлячись на постійне, регулярне недофінансування місцевих доріг в Закарпатській області на протязі останніх 5 років, (проведені тендери на мільярди, а фінансування у розміри 3-6% від суми договору) тим самим, вищенаведені вимоги значно звужують коло потенційних Учасників процедури закупівлі. 3) Підприємство може довести необхідний обсяг виконаних робіт, шляхом надання 15-20 договорів, 70-120 форм КБ-2, КБ-3, що пов’язано з великим обсягом сканувальних робіт, і вимагає безглуздого використання робочого часу, як з вашої так і з нашої сторони. 4) Подібні необґрунтовані вимоги вже неодноразово успішно оскаржувалися в АМКУ учасниками тендерних закупівель і визнавалися дискримінаційними. Приклади: UA-2019-07-29-001328-b та UA-2020-01-31-001529-c. Просимо Вас внести зміни у ДТ в частині наведених вище вимог, які порушують вимоги ст. 5 та частини 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Також просимо надати відповідь, керуючись якими нормативними чи іншими законодавчими документами були внесені вказані вимоги, з метою підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог п. 6 розділу 3 тендерної документації Замовником встановлено перелік основних видів робіт та об’ємів, види яких повинен підтвердити Учасник в кількості не менше ніж:
1. Фрезерування асфальтобетонних покриттів (не менше) – 45 406 м2.
2 Улаштування покриттів із гарячих асфальтобетонних сумішей (не менше) – 47 769 м2.
3. Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки (не менше) – 8,178 км
Інформація надається Учасником за встановленою формою та з підтверджуючими документами, згідно Таблиці № 4 Додатку №4 тендерної документації.
Дана вимога відноситься до підтвердження кваліфікаційного критерію, встановленого відповідно до вимог пункту 3 частини другої статті 16 Закону - «3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)».
Відповідно до примітки до таблиці №4 додатку № 4 тендерної документації «Під поняттям «аналогічний договір» слід розуміти «договір з виконання робіт з капітального ремонту, та/або реконструкції, та/або будівництва автомобільних доріг загального користування, та/або вулиць міст, сіл та інших населених пунктів», за класом наслідків не нижче класу СС2».
Вимогами тендерної документації жодним чином не обмежується територіальний поділ та кількість договорів.
Тобто виконання аналогічних договорів може бути у будь якій області України та/або державі; кількість не обмежена.
Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» - «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації».
Надане документальне підтвердження має підтвердити Замовнику фактичну спроможність Учасника виконати з відповідною якістю обсяг робіт, визначений Замовником в тендерній документації. Зазначені об’єми видів робіт є винятково проектним рішенням за предметом даної закупівлі.
Тобто враховуючи вищенаведене, Замовник в жодному разі не порушив чинне законодавство та посилаючись на проектне рішення не довів вимоги ТД до таких, що є дискримінаційними.
Подібні вимоги неодноразово оскаржувалися в АМКУ учасниками тендерних закупівель, яким було відмовлено у задоволені їх скарг

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-25-000031 ● bd6c0528d5c44018a6fb7d2b841efd5d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 вересня 2020 14:22
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

25.09.2020 № 195

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель




Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 16.09.2020 № 003100-18/4941-2020 та № 003100-18/4943-2020,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 25.09.2020 № 195

Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
3 UA-2020-07-23-003931-c 23.07.2020 ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ" (код за ЄДРПОУ 43427067) виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-10-02 18:00:31

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-07-23-003931-c) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) у редакції, що діє з 19.04.2020, постала потреба в отриманні пояснень.
1. Чому на порушення частини п’ятої статті 23 Закону пунктом 1 Розділу 3 тендерної документації вимагається надання учасником Довідки в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника, про обов’язок Учасника дотримуватися вимог чинного законодавства із захисту довкілля при виконанні робіт, що є предметом закупівлі за нормами передбаченими пунктом 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції до 19.04.2020?
2. Відповідно до пункту 14 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначається кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Чому в порушення пункту 14 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій?
3. Пункт 1 Розділу З «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації містить вимогу щодо завантаження до електронної системи закупівель у сканованому вигляді копію паспорту або іншого документа, що посвідчує уповноважену особу.
Просимо пояснити причину відсутності копії паспорта або іншого документа, що посвідчує уповноважену особу в складі тендерної пропозиції учасника – переможця ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "МИРГОРОДСЬКИЙ АГРОШЛЯХБУД".
4. Відповідно до пункту 6 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» мінімальна кількість операторів машин та механізмів (оператори машин/машиністи/водії) – кількість повинна бути достатньою для керування машинами і механізмами зазначеними в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо).






Водночас, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку згідно форми Таблиці №1 додатку №4 щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо).
Аналізом інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель встановлено, що Учасником – переможцем ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "МИРГОРОДСЬКИЙ АГРОШЛЯХБУД" в складі тендерної пропозиції надано довідки про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг від 11.08.2020, 20.08.2020 №22, накази про прийом на роботу з зазначенням посад працівників в тому числі: машиніст а/грейдера5 р – один чоловік, машиніст а/уклад4р – один чоловік, машиніст котка3р – один чоловік.
Також в складі тендерної пропозиції Учасником – переможцем ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "МИРГОРОДСЬКИЙ АГРОШЛЯХБУД" надано довідки про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) від 11.08.2020, 20.08.2020 №24 з зазначенням кількості.
Просимо пояснити недостатню кількість операторів машин та механізмів (операторів машин/машиністів/водіїв) відносно кількості наявної техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) в Учасника – переможця ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "МИРГОРОДСЬКИЙ АГРОШЛЯХБУД".
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-10-07 16:48:13

Пояснення

Інформація у вкладенні

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація у вкладенні

2020-10-28 16:30:41


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 05 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: № 260/3653/20 від 23 листопада 2020 року
Дата публікації: 02 грудня 2020

Документи:

02 грудня 2020 10:14
Електронний підпис
02 грудня 2020 10:08
260-3653-20.html

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 серпня 2020 13:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ВОЛОВЕЦЬКЕ КП "АГРОШЛЯХБУД" 32 363 215,00
UAH з ПДВ
30 198 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ УКРБУДІНЖИНІРІНГ 32 622 120,00
UAH з ПДВ
30 199 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "МИРГОРОДСЬКИЙ АГРОШЛЯХБУД" 33 226 234,58
UAH з ПДВ
30 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД" 33 900 000,00
UAH з ПДВ
31 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" 42 059 000,00
UAH з ПДВ
41 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" 42 700 000,00
UAH з ПДВ
42 058 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 серпня 2020 02:34
Електронний підпис
12 серпня 2020 02:32
64.Статут 2020.pdf
12 серпня 2020 02:32
62.Витяг.pdf
12 серпня 2020 02:32
61.Ліцензія і додаток.pdf
12 серпня 2020 02:32
16131 Виписка.pdf
12 серпня 2020 02:32
63.ПДВ.pdf
12 серпня 2020 02:32
57.Технічне завдання.pdf
12 серпня 2020 02:32
59.Довіреність, наказ.pdf
12 серпня 2020 02:32
56.Тендерна пропозиція.pdf
12 серпня 2020 02:32
55.Проєкт договору.pdf
12 серпня 2020 02:32
54.Транспортна схема.pdf
12 серпня 2020 02:32
52.Атестат виробництва.pdf
12 серпня 2020 02:32
43.КБ-2, КБ-3 Ужгоро-Палло.pdf
12 серпня 2020 02:32
49.Свідоцтво, галузь.pdf
12 серпня 2020 02:32
32.Договір Експрес.pdf
12 серпня 2020 02:32
31.Тех.паспорта Ваго.pdf
12 серпня 2020 02:32
34.Тех.паспорт Експрес.PDF
12 серпня 2020 02:32
29.Договір Ваго.pdf
12 серпня 2020 02:32
24.Договір Механіка К.pdf
12 серпня 2020 02:32
28.Лист Екран.pdf
12 серпня 2020 02:32
23.Лист Трафік.pdf
12 серпня 2020 02:32
8.Договір Мішем.pdf
12 серпня 2020 02:32
19.Договір Дорактів.pdf
12 серпня 2020 02:32
14.Договір Трансбуб.pdf
12 серпня 2020 02:32
10.Тех.паспорт Мішем.pdf
12 серпня 2020 02:32
18.Лист Давтян А.Б.pdf
12 серпня 2020 02:32
5.Накази.pdf
12 серпня 2020 02:32
2.Довідки.pdf

Публічні документи

12 серпня 2020 16:19
Електронний підпис
12 серпня 2020 16:16
Підтвердження техніки.zip
12 серпня 2020 16:16
Лабораторія.zip
12 серпня 2020 16:16
Документи суб_2.zip
12 серпня 2020 16:16
Документи суб_1.zip
12 серпня 2020 16:16
АБЗ субпідрядник.zip
12 серпня 2020 16:16
Гарантия 215.zip
12 серпня 2020 16:16
Тендерна пропозиція.PDF
12 серпня 2020 16:16
Транспортна схема.PDF
12 серпня 2020 16:16
Сертифікати ISO.pdf
12 серпня 2020 16:15
Листи та довідки.PDF
12 серпня 2020 16:15
Уповноважена особа.zip
12 серпня 2020 16:15
Довідка МТБ.PDF
12 серпня 2020 16:15
АБЗ.zip

Публічні документи

03 вересня 2020 10:46
Електронний підпис
03 вересня 2020 10:45
Договірна ціна.pdf
02 вересня 2020 14:16
Електронний підпис
02 вересня 2020 14:15
Стаття 17 ч2.pdf
02 вересня 2020 14:15
Стаття 17 ч1.pdf
02 вересня 2020 14:15
Стаття 17.pdf
02 вересня 2020 14:15
Довідка податкової.pdf
02 вересня 2020 14:15
Довідка МВС 010920.pdf
02 вересня 2020 14:15
Договірна ціна.pdf
02 вересня 2020 14:15
Тендерна пропозиція.pdf
21 серпня 2020 13:31
Електронний підпис
21 серпня 2020 10:53
Електронний підпис
21 серпня 2020 10:44
24 Наявність техніки.pdf
21 серпня 2020 10:43
22 Працівники.pdf
12 серпня 2020 17:14
Електронний підпис
12 серпня 2020 17:13
26 Тендерна пропозиція.pdf
12 серпня 2020 17:13
25 Наявність АБЗ.pdf
12 серпня 2020 17:13
24 Наявність техніки.pdf
12 серпня 2020 17:13
22 Працівники.pdf
12 серпня 2020 17:13
21 Субпідрядники.pdf
12 серпня 2020 17:13
довідка покриття.pdf
12 серпня 2020 17:13
виписка по рахунку.pdf
12 серпня 2020 17:13
19 Захист довкілля.pdf
12 серпня 2020 17:13
18 Персональні дані.pdf
12 серпня 2020 17:13
16 Печатка.pdf
12 серпня 2020 17:13
15 Дозвільні документи.pdf
12 серпня 2020 17:13
14 Договор.pdf
12 серпня 2020 17:13
12 Статут.pdf
12 серпня 2020 17:13
09 Право підпису.pdf
12 серпня 2020 17:13
01 Стаття 17.pdf

Публічні документи

12 серпня 2020 16:43
Електронний підпис
12 серпня 2020 16:43
Кран гусеничний.PDF
12 серпня 2020 16:42
Лист-підтвердження.PDF
12 серпня 2020 16:42
Транс Лайн+Сварог.rar
12 серпня 2020 16:42
Рівне ШЕУ.rar
12 серпня 2020 16:42
Бахмачгазбудсервіс.rar
12 серпня 2020 16:42
Добробуд.rar
12 серпня 2020 16:42
Мішем.rar
12 серпня 2020 16:42
Сервіс Будтранс.rar
12 серпня 2020 16:42
Рада2007.rar
12 серпня 2020 16:42
Власні техпаспорти.pdf
12 серпня 2020 16:42
Євробуд-9.rar
12 серпня 2020 16:42
Бухгалтерська довідка.pdf
12 серпня 2020 16:42
Інформаційна довідка.pdf
12 серпня 2020 16:42
Аналог Соколів.rar
12 серпня 2020 16:42
Анал_Чижівка.rar
12 серпня 2020 16:42
Аналог Малин.rar
12 серпня 2020 16:42
Аналог Гамарня.rar
12 серпня 2020 16:42
Лист-розяснення.pdf
12 серпня 2020 16:42
Повноваження.rar
12 серпня 2020 16:42
Сертифікати.rar
12 серпня 2020 16:42
Лабораторія.rar
12 серпня 2020 16:42
Працівники.rar
12 серпня 2020 16:42
АБЗ.rar
12 серпня 2020 16:42
Банківська гарантія.rar
12 серпня 2020 16:42
3. Інформація ст. 17.pdf
12 серпня 2020 16:42
Сертифікат ISO.pdf
12 серпня 2020 16:42
2. Додаток № 3 Форма ТП..pdf
12 серпня 2020 16:42
Копія витягу ПДВ.pdf
12 серпня 2020 16:41
21. Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

12 серпня 2020 17:38
Електронний підпис
12 серпня 2020 17:38
Електронний підпис
12 серпня 2020 17:35
51_1707.pdf
12 серпня 2020 17:31
97_дод 4.pdf
12 серпня 2020 17:31
51-06_18_ch2.pdf
12 серпня 2020 17:31
51-06_18_ch1.pdf
12 серпня 2020 17:31
Nakazy_150520.pdf
12 серпня 2020 17:31
iso.pdf
12 серпня 2020 17:31
СТАТУТ.pdf
12 серпня 2020 17:31
Техпаспорти.pdf
12 серпня 2020 17:31
витяг.pdf
12 серпня 2020 17:31
97_дод6 ч.1.pdf
12 серпня 2020 17:31
Ліцензія.pdf
12 серпня 2020 17:31
ПДВ.pdf
12 серпня 2020 17:31
20310 ОНУР К.І. p7s.zip
12 серпня 2020 17:31
Виписка 215 700,00 грн.pdf
12 серпня 2020 17:31
97_дод6 ч.2.pdf
12 серпня 2020 17:31
97_лист-посянення.pdf
12 серпня 2020 17:31
97_дод 8 інша інформація.pdf
12 серпня 2020 17:31
97_дод 8 Бітум.pdf
12 серпня 2020 17:31
97_дод 5.pdf
12 серпня 2020 17:31
97_дод 1.pdf

Публічні документи

11 серпня 2020 17:27
Електронний підпис
11 серпня 2020 17:25
0 Свалява ТП.pdf
07 серпня 2020 16:18
Електронний підпис
07 серпня 2020 16:17
Сертифікати копії.pdf
07 серпня 2020 16:17
Статут сканкопія нова.pdf
07 серпня 2020 16:17
сертифікати 1.rar
07 серпня 2020 16:17
Техпаспорти ПБС.zip
07 серпня 2020 16:17
сертифікати.zip
07 серпня 2020 16:17
Проект договору.pdf
07 серпня 2020 16:17
Накази на працівників.PDF
07 серпня 2020 16:17
Сертифікат ISO 9001.pdf
07 серпня 2020 16:17
Сертифікат 14001.pdf
07 серпня 2020 16:17
715.zip
07 серпня 2020 16:17
Погодження.pdf
07 серпня 2020 16:17
0 Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ВОЛОВЕЦЬКЕ КП "АГРОШЛЯХБУД"

ТОВ УКРБУДІНЖИНІРІНГ

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "МИРГОРОДСЬКИЙ АГРОШЛЯХБУД"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ВОЛОВЕЦЬКЕ КП "АГРОШЛЯХБУД"
#03580251
Відхилено 30 198 000,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2020 17:16
ТОВ УКРБУДІНЖИНІРІНГ
#38800331
Відхилено 30 199 000,00
UAH з ПДВ
20 серпня 2020 19:54
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "МИРГОРОДСЬКИЙ АГРОШЛЯХБУД"
#03581210
Переможець 30 200 000,00
UAH з ПДВ
25 серпня 2020 15:28
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 серпня 2020 19:55

Документи

14 серпня 2020 17:16
Електронний підпис
14 серпня 2020 17:15
Прот_383.pdf

Документи

20 серпня 2020 19:54
Електронний підпис
20 серпня 2020 19:54
Прот_396.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1) Перелік виявлених невідповідностей: Учасник ПрАТ «Миргородський агрошляхбуд» у складі документів Тендерної пропозиції надав Довідку про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) в якій зазначено Коток дорожний вібраційний двовальцевий BOMAG BW 203 AD-4, що залучається за договором № 309/2 надання послуг від 7.08.2020 р., кольорова скан копія з оригіналу свідоцтва про державну реєстрацію цього транспортного засобу відсутня. У складі документів Тендерної пропозиції надано копію договору № 309/2 надання послуг від 7.08.2020 р., що укладено з ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП», яким залучаються спеціальні машини та механізми, а саме: Коток дорожній HAMM HD130HV, Коток дорожній HAMM3518, Коток дорожний вібраційний двовальцевий BOMAG BW 203 AD-4, Коток дорожний вібраційний двовальцевий BOMAG BW 24 R, Коток дорожний AMMAN ASC 150D, Фреза дорожня WIRTGEN W120, але інформація яка зазначена в Довідці про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) стосовно документального підтвердження залучення цих технічних засобів зазначено інший договір. Учасник ПрАТ «Миргородський агрошляхбуд» у складі документів Тендерної пропозиції надав Довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт в якій зазначена інформація на дорожнього робітника Вахневького Руслана Івановича, що не відповідає інформації зазначеній в Наказі № 8 від 15.03.2019 р. (завантажено файл «22 Працівники.pdf » ). Учасник ПрАТ «Миргородський агрошляхбуд» у складі документів Тендерної пропозиції надав Довідку про виконання аналогічного договору в рядках 1,2,12,18,19 якої не зазначено код ЄДРПОУ, в рядку 1 не зазначено інформація про місцезнаходження Замовника, що є формальними (несуттєвими) помилками, дана інформація зазначена в інших рядках Довідки. У складі документів тендерної пропозиції для підтвердження інформації, що зазначена в Довідці про виконання аналогічного договору рядок №1 надано кольорову скан копію з оригіналу позитивного відгуку від замовника за наданим аналогічним договором, у якому не зазначено ціна договору та % виконання договору від загальної ціни договору; рядок №2 надано кольорову скан копію з оригіналу позитивного відгуку від замовника за наданим аналогічним договором, у якому не зазначено ціна договору та % виконання договору від загальної ціни договору; рядок №3 не надано кольорову скан копiю аналогічного договору з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору та кольорову скан копiю акту(-ів) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) довiдки (-ок) про вapтicть виконаних будівельних робіт та витрати (форми КБ-3) (надано чорно-білі копії), не надано кольорову скан копію з оригіналу позитивного відгуку від замовника за наданим аналогічним договором; рядок №4 не надано кольорову скан копiю аналогічного договору з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору та кольорову скан копiю акту(-ів) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) довiдки (-ок) про вapтicть виконаних будівельних робіт та витрати (форми КБ-3) (надано чорно-білі копії), не надано кольорову скан копію з оригіналу позитивного відгуку від замовника за наданим аналогічним договором, який має бути виданий замовником не раніше 2020 року; рядок №5 не надано кольорову скан копiю аналогічного договору з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору та кольорову скан копiю акту(-ів) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) довiдки (-ок) про вapтicть виконаних будівельних робіт та витрати (форми КБ-3) (надано чорно-білі копії), не надано кольорову скан копію з оригіналу позитивного відгуку від замовника за наданим аналогічним договором; рядок №6 не надано кольорову скан копiю з оригіналу позитивного відгуку від замовника за наданим аналогічним договором, який має бути виданий замовником не раніше 2020 року; рядок №8 не надано кольорову скан копiю аналогічного договору з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору, кольорову скан копiю акту(-ів) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) довiдки (-ок) про вapтicть виконаних будівельних робіт та витрати (форми КБ-3) та кольорову скан копію з оригіналу позитивного відгуку від замовника за наданим аналогічним договором; рядок №9 не надано кольорову скан копiю аналогічного договору з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору, кольорову скан копiю акту(-ів) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) довiдки (-ок) про вapтicть виконаних будівельних робіт та витрати (форми КБ-3) та кольорову скан копію з оригіналу позитивного відгуку від замовника за наданим аналогічним договором; рядок №10 не надано кольорову скан копiю аналогічного договору з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору, кольорову скан копiю акту(-ів) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) довiдки (-ок) про вapтicть виконаних будівельних робіт та витрати (форми КБ-3) та кольорову скан копію з оригіналу позитивного відгуку від замовника за наданим аналогічним договором; рядок №11 не надано кольорову скан копiю аналогічного договору з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору, кольорову скан копiю акту(-ів) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) довiдки (-ок) про вapтicть виконаних будівельних робіт та витрати (форми КБ-3) та кольорову скан копію з оригіналу позитивного відгуку від замовника за наданим аналогічним договором; рядок №12 не надано кольорову скан копiю аналогічного договору з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору та кольорову скан копiю акту(-ів) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) довiдки (-ок) про вapтicть виконаних будівельних робіт та витрати (форми КБ-3) (надано чорно-білі копії), не надано кольорову скан копію з оригіналу позитивного відгуку від замовника за наданим аналогічним договором; рядок №13 не надано кольорову скан копiю аналогічного договору з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору, кольорову скан копiю акту(-ів) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) довiдки (-ок) про вapтicть виконаних будівельних робіт та витрати (форми КБ-3) та кольорову скан копію з оригіналу позитивного відгуку від замовника за наданим аналогічним договором; рядок №14 не надано кольорову скан копiю аналогічного договору з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору, кольорову скан копiю акту(-ів) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) довiдки (-ок) про вapтicть виконаних будівельних робіт та витрати (форми КБ-3) та кольорову скан копію з оригіналу позитивного відгуку від замовника за наданим аналогічним договором; №15 не надано кольорову скан копiю з оригіналу позитивного відгуку від замовника за наданим аналогічним договором; рядок №16 не надано кольорову скан копiю аналогічного договору з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору та кольорову скан копiю акту(-ів) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) довiдки (-ок) про вapтicть виконаних будівельних робіт та витрати (форми КБ-3) (надано чорно-білі копії), не надано кольорову скан копію з оригіналу позитивного відгуку від замовника за наданим аналогічним договором; рядок №17 не надано кольорову скан копiю з оригіналу позитивного відгуку від замовника за наданим аналогічним договором, який має бути виданий замовником не раніше 2020 року; рядок №18 не надано кольорову скан копiю з оригіналу позитивного відгуку від замовника за наданим аналогічним договором; рядок №19 не надано кольорову скан копiю аналогічного договору з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору та кольорову скан копiю акту(-ів) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) довiдки (-ок) про вapтicть виконаних будівельних робіт та витрати (форми КБ-3) (надано чорно-білі копії), не надано кольорову скан копію з оригіналу позитивного відгуку від замовника за наданим аналогічним договором. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пункт 6 Розділу 3 тендерної документації Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям згідно додатку 4 цієї тендерної документації. Учасники повинні відповідати таким кваліфікаційним критеріям: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій: Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку згідно форми Таблиці №1 додатку №4 щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) за переліком та в кількості не менше, визначеної Замовником в тендерній документації. Для документального підтвердження орендованого або залученого на іншому праві користування парку техніки для виконання робіт Учасник повинен надати: - копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт; - кольорові скан копії з оригіналів всіх свідоцтв про державну реєстрацію транспортних засобів (основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів) - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за переліком та в кількості не менше, визначеної Замовником в тендерній документації. Інформація надається Учасником за встановленою формою та з підтверджуючими документами згідно Таблиці № 3 Додатку №4 тендерної документації. На підтвердження інформації щодо наявності в Учасника працівників, які будуть залучені до виконання робіт, необхідно надати кольорові скан копії наказів про прийняття на роботу/призначення на посаду, наказів про суміщення (за наявності) або кольорові скан копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (-их) договору(-ів) за переліком та в кількості не менше, визначеної Замовником в тендерній документації. Перелік основних видів робіт та об’ємів, види яких має підтвердити Учасник: 1. Улаштування покриттів із гарячих асфальтобетонних сумішей (не менше) – 47 769 м2. Інформація надається Учасником за встановленою формою та з підтверджуючими документами, згідно Таблиці № 4 Додатку №4 тендерної документації. Довідка має містити інформацію не менш ніж про один договір, укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору одним договором або сумарно в обсязі не менш, ніж вказано у пункті 6 розділу 3 тендерної документації. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: - кольорову скан копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору. У разі, якщо договір укладено за результатами проведеної процедури закупівлі відповідно до Закону, Учасник може не надавати копію такого договору, але у довідці обов’язково має бути зазначено посилання на тендер на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua/. - кольорову скан копiю акту(-ів) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довiдки (-ок) про вapтicть виконаних будівельних робіт та витрати (форми КБ-3); - кольорову скан копію з оригіналу позитивного(их) відгуку(ів) від замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання робіт, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданий замовником не раніше 2020 року. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Підтвердити наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) за переліком та в кількості не менше, визначеної Замовником в тендерній документації (Для документального підтвердження власного парку техніки для виконання робіт Учасник повинен надати: кольорові скан копії з оригіналів всіх свідоцтв про державну реєстрацію транспортних засобів (основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів). Довідку про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) привести у відповідність до наданих договорів залученого парку техніки. Інформацію зазначену в Довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг привести у відповідність до даних зазначених в наказах про призначення на посаду. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці про виконання аналогічного договору, надати наступні документи: - кольорові скан копії аналогічних договорів з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору; - кольорові скан копії актів приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форми КБ-3); - кольорові скан копію з оригіналів позитивних відгуків від замовників (за наданими аналогічними договорами, у яких обов’язково має бути зазначено: дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також інформацію про якість виконаних робіт, дотримання термінів виконання робіт, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданий замовником не раніше 2020 року.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 серпня 2020 15:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "МИРГОРОДСЬКИЙ АГРОШЛЯХБУД"
#03581210
30 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 лютого 2022 15:35
Доп_3_115.PDF укладений
11 лютого 2022 15:35
Електронний підпис зміни до договору
11 лютого 2022 15:28
Доп_3_115.PDF зміни до договору
11 лютого 2022 15:26
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2022 16:28
SCAN0000.PDF зміни до договору
04 січня 2022 16:28
Електронний підпис зміни до договору
10 вересня 2021 12:45
SCAN0219.PDF зміни до договору
10 вересня 2021 12:45
Електронний підпис укладений
14 вересня 2020 09:36
Дог_115.pdf укладений
14 вересня 2020 09:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до договру, сторони домдвились внести зміни до договору
Номер договору про закупівлю: 115
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Договору, Сторони домовились внести зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 115
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
11 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Договору, Сторони домовились внести зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 115
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 вересня 2020 — 11 лютого 2022
Сума оплати за договором: 9 780 336,93
UAH (в тому числі ПДВ 1 630 056,16 UAH)
Причини розірвання договору: За згодою сторін