Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція з добудовою загальноосвітньої школи № 1 І-ІІІ ступенів по вул. Малиновського, 74 в м.Буча Київської області
Очікувана вартість
153 177 903,00 UAH
UA-2020-07-23-003408-c fa20df7953b4431c963b978dbdc2c1a4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бутенко Надія Леонідівна

380459749706 buchaosvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Бучанської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34357364
Місцезнаходження: 08292, Україна , Київська обл., м.Буча, вул.Островського, 36
Контактна особа: Бутенко Надія Леонідівна
380459749706
buchaosvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 липня 2020 15:29
Звернення за роз’ясненнями: до 31 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 10 серпня 2020 13:26
Очікувана вартість: 153 177 903,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 765 889,52 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 500000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція з добудовою загальноосвітньої школи № 1 І-ІІІ ступенів по вул. Малиновського, 74 в м.Буча Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08292, Україна, Київська область, Буча, А. Михайловського (Малиновського), 74
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Порядок та строки фінансування за цим Договором визначаються Постановою Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», Постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва», умовами цього Договору та узгодженим Сторонами Планом фінансування виконаних робіт, який є невід`ємною частиною Договору. План фінансування виконаних робіт складається з урахуванням Календарного графіку виконання робіт і порядку проведення розрахунків за виконані роботи. Джерелами фінансування робіт за цим договором є субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів у рамках «Надзвичайної кредитної програми для відновлення України» та/або кошти місцевих бюджетів. Пiсляоплата 90 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 липня 2020 15:49
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 липня 2020 15:48
ТД ЗОШ 1 23.07.2020.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Неможливість розрахувати тендерную пропозицію.
Дата подання: 27 липня 2020 17:20
Дата відповіді: 28 липня 2020 13:18
1. В тендерній документації не прописана категорія складності об'єкта. 2. Аналог, на який існує посилання в ТД (перепланування існуючої Будівлі школи по вул. Червоноармійській, 9) не є доступним для загального користування та це суперечить Закону про публічні закупівлі, розд.2, ст.7, п.5 ( пункт 5: Громадський контроль забезпечується через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до цього Закону, зокрема шляхом здійснення аналізу і моніторингу інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, а також шляхом інформування через електронну систему закупівель або письмово органи, що уповноважені здійснювати контроль, про виявлені ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.), тобто в тендерній документації на сторінці 58, зазначений об’єм загально будівельних робіт (60113 м3), та існує посилання на (Аналог : (школа в м. Вишневе) загал. будів. об"єм - 39800м3 ; Вартість робіт за аналогом станом на 30.10.2012р.----- 16597,679тис. грн.. (прямі витрати ---15806,968 тис. грн.) Вартість робіт на 1м3 за аналогом складає: 15806,968 тис. грн. :39800=397,16грн (станом на 30.10.2012р) 397,16грн х1,62=643,40грн (станом на 01.09.2015р) Вартість робіт 1м3 будівлі, що проектується, станом на 01.09.2015р. становить:643,40грн*0,92=591,93грн********591,93 грнх1,026=607,83 грн. (на1.01.2019р. при середньомісячній заробітної плати на 1 робітника в режимі повної зайнятості 8528грн. ; при середньомісячній нормі тривалості робочого часу 166,08 люд.-г у т.ч.І : Заробітна плата на 1м3 становить -95,0грн. ; витрати труда на 1м3 - 8,17 люд. год (з урахуванням коефіцієнтів -1,58 та -0,92) індекси зміни вартості будівельних робіт станом на 1 липня 2015 року.) Виходячи з вищезазначеного не зрозуміло які види робіт треба виконувати на 1 м3 виходячи з Аналогічних видів робіт в школі м. Вишневе. 3. Згідно з експертним звітом, опублікованому в ТД, проект пройшов експертизу на стадії (Робочий Проект), а це означає, що в ТД повинні бути опубліковані пропоновані види робіт в кількісних та якісних показниках.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, вибачте, але Ваше питання не відпоавдає предмету даної закупівлі, а саме Реконструкція з добудовою загальноосвітньої школи № 1 І-ІІІ ступенів по вул. Малиновського, 74 в м.Буча Київської області.
Щодо виду договірної ціни
Дата подання: 28 липня 2020 15:41
Дата відповіді: 30 липня 2020 10:27
Доброго дня! Просимо надати роз'яснення стосовно того, якою є вид договірної ціни згідно умов закупівлі. Під час застосування тендерних процедур згідно із Законом України "Про публічні закупівлі" та ДСТУ Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" Замовник встановлює вид договірної ціни в процедурі закупівлі. Дякую!
Відповідь: Тендерна документація містить технічне завдання, яке включає перелік інформації, достатньої для підготовки тендерної пропозиції. Документація розміщення у вигляді, у я кому вона була погоджена та затвердженна робочою групою Міністерства розвитку громад та території України.
Розрахунок Договірної ціни
Дата подання: 29 липня 2020 13:11
Дата відповіді: 30 липня 2020 10:38
. В тендерній документації не прописана категорія складності об'єкта. 2. Аналог, на який існує посилання в ТД Аналог : (школа в м. Вишневе) не є доступним для загального користування та це суперечить Закону про публічні закупівлі, розд.2, ст.7, п.5 ( пункт 5: Громадський контроль забезпечується через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до цього Закону, зокрема шляхом здійснення аналізу і моніторингу інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, а також шляхом інформування через електронну систему закупівель або письмово органи, що уповноважені здійснювати контроль, про виявлені ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.), тобто в тендерній документації на сторінці 58, зазначений об’єм загально будівельних робіт (60113 м3), та існує посилання на (Аналог : (школа в м. Вишневе) загал. будів. об"єм - 39800м3 ; Вартість робіт за аналогом станом на 30.10.2012р.----- 16597,679тис. грн.. (прямі витрати ---15806,968 тис. грн.) Вартість робіт на 1м3 за аналогом складає: 15806,968 тис. грн. :39800=397,16грн (станом на 30.10.2012р) 397,16грн х1,62=643,40грн (станом на 01.09.2015р) Вартість робіт 1м3 будівлі, що проектується, станом на 01.09.2015р. становить:643,40грн*0,92=591,93грн********591,93 грнх1,026=607,83 грн. (на1.01.2019р. при середньомісячній заробітної плати на 1 робітника в режимі повної зайнятості 8528грн. ; при середньомісячній нормі тривалості робочого часу 166,08 люд.-г у т.ч.І : Заробітна плата на 1м3 становить -95,0грн. ; витрати труда на 1м3 - 8,17 люд. год (з урахуванням коефіцієнтів -1,58 та -0,92) індекси зміни вартості будівельних робіт станом на 1 липня 2015 року.) Виходячи з вищезазначеного не зрозуміло які види робіт треба виконувати на 1 м3 виходячи з Аналогічних видів робіт в школі м. Вишневе. 3. Згідно з експертним звітом, опублікованому в ТД, проект пройшов експертизу на стадії (Робочий Проект), а це означає, що в ТД повинні бути опубліковані пропоновані види робіт в кількісних та якісних показниках.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дана закупівля проводиться на виконання проекту "Надзвичайна кредитна програма для відновлення України" (Законом України " Про ратифікацію Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком" від 22.04.2015 року №346-VIII). Вітповідно до частини 2 ст. 6 Закону України "Про публічні закупівлі":Закупівля товарів, робіт і послуг за кошти кредитів, позик, що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, Європейським інвестиційним банком, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями з урахуванням принципів встановлених у частині першій ст 5 цього Закону, а в разі невстановлення таких правил і процедур - відповідно до цього Закону. Правила і процедури даної закупівлі встановлено відповідно до Посібника "Процедура закупівель. Конкурсні торги за національними процедурами" (розміщено на офіційному сайті Міністерства розвитку громад та територій України.)
Щодо досвіду виконання аналогічного договору
Дата подання: 29 липня 2020 16:23
Дата відповіді: 31 липня 2020 11:23
Шановний замовнику! Відповідно до п. 5.3.2. Розділу ІІІ ТД, щодо наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, учаснику необхідно надати завірені копії підтверджуючих документів (договорів, актів виконаних робіт на всю суму договору, видаткових накладних тощо). Роз’ясніть будь-ласко стосовно видаткових накладних до договору, що ви маєте на увазі??? Можливо це податкові накладні, або видаткові накладні на матеріали??? Заздалегідь дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дана закупівля проводиться на виконання проекту "Надзвичайна кредитна програма для відновлення України" (Законом України " Про ратифікацію Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком" від 22.04.2015 року №346-VIII). Вітповідно до частини 2 ст. 6 Закону України "Про публічні закупівлі":Закупівля товарів, робіт і послуг за кошти кредитів, позик, що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, Європейським інвестиційним банком, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями з урахуванням принципів встановлених у частині першій ст 5 цього Закону, а в разі невстановлення таких правил і процедур - відповідно до цього Закону. Правила і процедури даної закупівлі встановлено відповідно до Посібника "Процедура закупівель. Конкурсні торги за національними процедурами" (розміщено на офіційному сайті Міністерства розвитку громад та територій України.)
Документація розміщена у вигляді, у якому вона була погоджена та затверджена робочою групою Міністерства розвитку громад та територій України. Учасникам, у складі пропозицій, необхідно надати документи, що підтверджують повне виконання аналогічних договорів відповідно до вимог тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-04-000065 ● f4d5047a8d984f089d35661407bc56c8
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 вересня 2020 15:03
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

04.09.2020 № 152
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.


В. о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 04.09.2020 № 152

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2020-07-23-003408-c виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Так, пунктом 5.2.1 Розділу 3 ТД для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації вимагалась довідка за формою додатку 6 ТД, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності/кваліфікації працівників. Водночас у Додатку 6 зазначена примітка по формі довідки, а саме: Подається у наведеному нижче вигляді, на фірмовому бланку учасника (за наявністю). Учасник не повинен відступати від даної форми. Тобто Учасник ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН" дотримався вимог тендерної документації та форми довідки.

2020-10-09 11:24:37


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 30 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 16 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення частини 16 статті 29 Закону № 922-VIII)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 серпня 2020 13:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН" 139 715 402,15
UAH з ПДВ
138 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
КОРПОРАЦІЯ "БУДІВЕЛЬНИК" 146 025 727,00
UAH з ПДВ
139 715 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ РЕНОМЕ-ЄВРОБУД 153 166 939,19
UAH з ПДВ
139 715 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 серпня 2020 15:53
Електронний підпис
31 серпня 2020 15:12
Тендерна пропозиція.pdf
31 серпня 2020 15:12
Довідки стаття 17.pdf
31 серпня 2020 15:12
Довідки МВД.pdf
31 серпня 2020 15:12
Довідка.zip
31 серпня 2020 15:12
Довідка банкрутство.pdf
31 серпня 2020 15:12
public_doc.pdf
31 серпня 2020 15:12
public_doc.p7s
08 серпня 2020 16:59
Електронний підпис
08 серпня 2020 16:57
Відгук Бориспіль.pdf
08 серпня 2020 16:57
Акти 37-14.2_5-10 за 2019.pdf
08 серпня 2020 16:57
Акти 37-14.2_5-10 за 2017.pdf
08 серпня 2020 16:57
13. Інші документи.pdf
08 серпня 2020 16:57
7.9 Об'єктні кошториси.pdf
08 серпня 2020 16:57
5. Тендерна пропозиція.pdf
08 серпня 2020 16:57
4.5 Довідки стаття 17.pdf
08 серпня 2020 16:57
4.3 Довідка про досвід.pdf
08 серпня 2020 16:57
3. Свідоцтво_Витяг ПДВ.pdf
08 серпня 2020 16:57
2. Статут.pdf

Публічні документи

08 серпня 2020 08:04
Електронний підпис
08 серпня 2020 08:02
43.2.ДЦ_ ПЗ.pdf
08 серпня 2020 08:02
Рейтинг_Скан.pdf
08 серпня 2020 08:02
Рейтинг.zip
08 серпня 2020 08:02
Ліцензія_скан.pdf
08 серпня 2020 08:02
Лiцензiя.zip
08 серпня 2020 08:02
Довіреність_скан.pdf
08 серпня 2020 08:02
Довiренiсть_Рижий.zip
08 серпня 2020 08:02
45.1.Щодо учасника КОРП.rar
08 серпня 2020 08:02
Гарантия_5037.zip
08 серпня 2020 08:02
42.Календарний графік.pdf
08 серпня 2020 08:02
46. Цінова.pdf
08 серпня 2020 08:02
41.Проект договору.pdf
08 серпня 2020 08:02
38.2.Код Коломійченко.pdf
08 серпня 2020 08:02
34. Гарантійний лист.pdf
08 серпня 2020 08:02
32.Ліцензії субпідряд.pdf
08 серпня 2020 08:02
31.1.Сертифікат Щебетун.pdf
08 серпня 2020 08:02
30.1. Додаток 9 (EN).pdf
08 серпня 2020 08:02
30. Додаток 8 (EN).pdf
08 серпня 2020 08:02
29.1. додаток 9.pdf
08 серпня 2020 08:02
29. Додаток 8.pdf
08 серпня 2020 08:01
14.Фін звітність 1 кв 20 р.pdf
08 серпня 2020 08:01
13.Фінансова звітність.pdf
08 серпня 2020 08:01
9.Аналогічний договір 2.pdf
08 серпня 2020 08:01
8. Довідка щодо досвіду.pdf
08 серпня 2020 08:01
6. Довідка щодо МТБ.pdf
08 серпня 2020 08:01
4.Витяг ПДВ Корпорація.pdf
08 серпня 2020 08:01
3.СТАТУТ КОРПОРАЦІЇ.pdf
08 серпня 2020 08:01
2.Наказ Коломійченко.pdf
08 серпня 2020 08:01
1.Протокол _1.pdf
08 серпня 2020 08:01
1.1. Протокол (правочин).pdf

Публічні документи

07 серпня 2020 11:53
36.imd
07 серпня 2020 11:53
кошторис 6 частина.pdf
07 серпня 2020 11:53
кошторис 5 частина.pdf
07 серпня 2020 11:52
кошторис 4 частина.pdf
07 серпня 2020 11:52
кошторис 3 частина.pdf
07 серпня 2020 11:52
36.7z
07 серпня 2020 11:52
кошторис 2 частина.pdf
07 серпня 2020 11:52
кошторис 1 частина.pdf
07 серпня 2020 11:52
11 Інші документи.pdf
07 серпня 2020 11:52
5 Тендерна пропозиція.pdf
07 серпня 2020 11:52
2 Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН"

КОРПОРАЦІЯ "БУДІВЕЛЬНИК"

ТОВ РЕНОМЕ-ЄВРОБУД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН"
#37394854
Переможець 138 900 000,00
UAH з ПДВ
25 серпня 2020 17:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 серпня 2020 17:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН"
#37394854
138 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 листопада 2020 09:32
20201127_100819.PDF укладений
27 листопада 2020 09:28
Електронний підпис зміни до договору
11 листопада 2020 14:59
ДУ 1 622.pdf зміни до договору
11 листопада 2020 13:52
ДУ 1 622.pdf зміни до договору
11 листопада 2020 13:44
Електронний підпис укладений
14 вересня 2020 17:53
img20200914_Д 622.pdf укладений
14 вересня 2020 17:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): залучення інженера-консультанта
Номер договору про закупівлю: 622
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 138 900 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 23 150 000,00 UAH)
Причини розірвання договору: Відповідно до п. 17.2 Договору підряду Сторони дійшли згоди щодо розірвання даного Договору за згодою сторін