Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код за ДК 021:2015: 33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 13818 - Портативні ноші (33192160-1), 42893- Лоток загального призначення, багаторазовий (33190000-8), 32266-Стіл / кушетка масажний, без електроживлення, не портативний (33192000-2), 13951-Стіл на анестезіологічні інструменти (33192000-2), 10531- Приліжкова шафа (33192000-2), 10535-Медична шафа (33192000-2), 13514-Медична ширма (33192000-2), 36069-Стійка для внутрішньовенних вливань (33192330-4)) (Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні, 8 найменувань)
Очікувана вартість
339 620,00 UAH
UA-2020-07-23-003377-c 49de2c65a74c4237b8b6bf31156682aa
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Словесник Юлія Олександрівна

tender_gorzdrav@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент охорони здоров'я Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02013082
Місцезнаходження: 65074, Україна , Одеська обл., Одеса, вулиця Косовська, 2д
Контактна особа: Словесник Юлія Олександрівна
tender_gorzdrav@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 липня 2020 15:26
Звернення за роз’ясненнями: до 28 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 10 серпня 2020 15:42
Очікувана вартість: 339 620,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 698,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською або російською мовами.
У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою мовою, ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою (нотаріальне посвідчення перекладу не вимагається).
Допускається надання рекламних проспектів виробника, інструкцій з використання запропонованого товару та інших документів виробника російською мовою без надання перекладу на українську мову.
Якщо учасник торгів є нерезидентом України, він може подавати свою тендерну пропозицію англійською мовою з обов’язковим перекладом українською або російською мовами.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 штуки
Ноші медичні
(33192160-1)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Болгарська, 38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 серпня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 13818 — Портативні ноші.
8 штуки
Лоток ниркоподібний
(33190000-8)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Болгарська, 38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 серпня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 42893 — Лоток загального призначення, багаторазовий
8 штуки
Кушетка процедурна з регулюємим підголівником
(33192000-2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Болгарська, 38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 серпня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 32266 — Стіл / кушетка масажний, без електроживлення, непортативний
8 штуки
Столик маніпуляційний
(33192000-2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Болгарська, 38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 серпня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 13951 — Стіл на анестезіологічні інструменти
8 штуки
Тумба медична
(33192000-2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Болгарська, 38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 серпня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 10531 — Приліжкова шафа
8 штуки
Шафа медична
(33192000-2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Болгарська, 38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 серпня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 10535 — Медична шафа
8 штуки
Ширма для кабінетів і палат, двосекційна
(33192000-2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Болгарська, 38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 серпня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 13514 — Медична ширма
8 штуки
Штатив для тривалих вливань
(33192330-4)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Болгарська, 38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 серпня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 36069 — Стійка для внутрішньовенних вливань

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування : Кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 липня 2020 15:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2020 15:46
проект договору_3319.doc
23 липня 2020 15:46
ТД_3319.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 серпня 2020 16:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ФАРМА-СВІТ" 210 720,00
UAH з ПДВ
196 590,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Анічкін Володимир Валерійович 211 528,80
UAH з ПДВ
208 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 серпня 2020 10:47
Електронний підпис
17 серпня 2020 10:45
Цінова пропозиція.pdf
17 серпня 2020 10:45
МВД.pdf
17 серпня 2020 10:45
Довідка 4.pdf
17 серпня 2020 10:45
Довідка 3.pdf
17 серпня 2020 10:45
Довідка 2.pdf
17 серпня 2020 10:45
Довідка 1.pdf
31 липня 2020 15:31
Електронний підпис
31 липня 2020 15:27
Технічна частина.pdf
31 липня 2020 15:27
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

07 серпня 2020 11:17
Пропозиція.pdf
07 серпня 2020 11:16
Штатив євро ШДВ-Е.pdf
07 серпня 2020 11:16
Шафа ШМ-1С.pdf
07 серпня 2020 11:16
Украина_Паспорт_СМ-3.pdf
07 серпня 2020 11:16
СГВ_меблi_Корпуснi_-_2018-2.pdf
07 серпня 2020 11:16
СГВ_меблi_Корпуснi_-_2018-3.pdf
07 серпня 2020 11:16
МТВ.pdf
07 серпня 2020 11:16
МЕБЕЛЬ ДЕКЛАРАЦИЯ.pdf
07 серпня 2020 11:16
паспорт_Анічкін В В.pdf
07 серпня 2020 11:16
СГВ_меблi_Корпуснi_-_2018-1.pdf
07 серпня 2020 11:16
ІНН Анічкін ВВ.pdf
07 серпня 2020 11:16
корпуснi_2019_.FR12_-_1.pdf
07 серпня 2020 11:16
ГЛ Промед Аничкин.pdf
07 серпня 2020 11:16
ГЛ 2.pdf
07 серпня 2020 11:16
1Титульный лист.pdf
07 серпня 2020 11:16
ГЛ 3.pdf
07 серпня 2020 11:16
ISO_2016_Certificate_to_25.12.2022.pdf
07 серпня 2020 11:16
1ЛПЧ-260.pdf
07 серпня 2020 11:16
Витяг з реєстру.pdf
07 серпня 2020 11:16
1 510 (88).pdf
07 серпня 2020 11:16
ГЛ 1.pdf
07 серпня 2020 11:16
Анічкін_377_ДП2407 завет.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ФАРМА-СВІТ"

ФОП Анічкін Володимир Валерійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ФАРМА-СВІТ"
#38479839
Переможець 196 590,00
UAH з ПДВ
11 серпня 2020 15:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 серпня 2020 15:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ФАРМА-СВІТ"
#38479839
196 590,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 серпня 2020 12:02
ДУ_1_1163.pdf зміни до договору
28 серпня 2020 12:01
Електронний підпис укладений
25 серпня 2020 11:04
1163.pdf укладений
25 серпня 2020 10:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни договору про закупівлю згідно з п.5 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 1243/1163
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 серпня 2020 — 30 грудня 2020
Сума оплати за договором: 195 477,44
UAH (в тому числі ПДВ 12 788,24 UAH)