Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

запаска для швабри полотер, таз п/е, відро оцинковане
Очікувана вартість
425,00 UAH
UA-2020-07-23-002502-a df5d17dc27ef4d9582dd7c2d5fff918d
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яцина Оксана Анатоліївна

+380974651494 XOCMD@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 липня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ХАРКІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ СОЦІАЛЬНИЙ ЦЕНТР МАТЕРІ ТА ДИТИНИ
Код ЄДРПОУ: 35434601
Місцезнаходження: 62433, Україна , Харківська обл., Люботин, ВУЛИЦЯ НОВЕ ЖИТТЯ , будинок 28
Контактна особа: Яцина Оксана Анатоліївна
+380974651494
XOCMD@UKR.NET
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт.
Запаска для швабри полотер мікро лапша
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62433, Україна, Харківська область, Люботин, Нове Життя
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 липня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
1 шт.
Таз п/е Глобус 24 л "ДК"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62433, Україна, Харківська область, Люботин, Нове Життя, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 липня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за товар здійснюється згідно накладної Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

23 липня 2020 23:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Юрченко В. С."
#3057001573
Переможець 425,00
UAH
23 липня 2020 23:16

Документи

23 липня 2020 23:16
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2021 22:39
Електронний підпис укладений
23 липня 2020 23:17
Юрченко.pdf укладений
23 липня 2020 23:17

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 425,00
UAH