Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство капітального будівництва, реконструкції та інвестицій "Голосіїво-будінвест" |
Код ЄДРПОУ: | 32525198 |
Місцезнаходження: | 03127, Україна , Київська обл., Київ, проспект Голосіївський, 89 |
Контактна особа: |
Черкас Володимир Євгенович kp_gbi2019@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Товариством з обмеженою відповідальністю “Українська інжинірингово-інноваційна компанія”, на підставі Договору № 34 від 02.04.2018р. було виконано комплекс робіт по коригуванню проектно- кошторисної документації та допроектуванню нових розділів по об’єкту: «Реконструкція з прибудовою будівель і споруд гімназії №59 імені О.М. Бойченка на вул. Великій Китаївській, 85 у Голосіївському районі м. Києва», у зв’язку з чим, Розпорядженням ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) № 811 від 08.05.2019р., враховуючи експертний звіт щодо розгляду, проектної документації ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА “ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО - ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНО - ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ “НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ” від 12 липня 2018 року № 741/е/18 та експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документа: ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА» від 27 грудня 2018 року № 00-1983-18/K , перезатверджено проект «Реконструкція з прибудовою будівель і споруд гімназії №59 імені О.М. Бойченка на вул. Великій Китаївській, 85 у Голосіївському районі м. Києва».
У зв’язку з наведеним вище виникла необхідність виконання додаткових робіт за зазначеним об’єктом, так як вказані додаткові роботи є невід’ємною частиною перезатвердженого проекту і здійснення таких додаткових робіт є необхідним для виконання проекту в цілому.
За об’єктом: «Реконструкція з прибудовою будівель і споруд гімназії №59 імені О.М. Бойченка на вул. Великій Китаївській, 85 у Голосіївському районі м. Києва» на теперішній час здійснюються будівельні роботи ТОВ «АЛЬЯНС» відповідно до Договору підряду № 131 від 16 липня 2018 року, вказані вище додаткові роботи є аналогічними роботам які виконуються ТОВ «АЛЬЯНС» відповідно до Договору підряду № 131 від 16 липня 2018 року. (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-05-03-001651-b)
Наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі підтверджується наступними документами: головний (основний) договір № 131 від 16.07.2018 року з ціною – 172 983 093,00 грн. у т.ч. ПДВ, підтверджує, що додаткові роботи закуповуються у того ж самого учасника - ТОВ «АЛЬЯНС»; лист проектної організації підтверджує, що такі роботи є аналогічними роботам за головним (основним) договором; головний (основний) договір № 131 від 16.07.2018 року з ціною – 172 983 093,00 грн. у т.ч. ПДВ, та розрахунок очікуваної вартості додаткових будівельних робіт на суму 86 491 546,50 грн. (Вісімдесят шість мільйонів чотириста дев'яносто одна тисяча п'ятсот сорок шість гривень 50 копійок) у т.ч. ПДВ підтверджують, що загальна вартість додаткових будівельних робіт не перевищує 50% вартості головного (первинного) договору, а також те, що закупівля додаткових аналогічних робіт здійснюється протягом трьох років після укладення основного договору про закупівлю.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 липня 2020 14:08 |
Оскарження наміру укласти договір: | 03 серпня 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
23 липня 2020 14:03 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-01-13-000100 ● 83610f4b06884edc92afc24c757c8b0f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 січня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 січня 2021 17:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.01.2021 № 9
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.01.2021 № 9
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
10 UA-2020-07-23-002498-c 23.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-01-18 15:16:45
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з додаткових будівельних робіт: «Реконструкція з прибудовою будівель і споруд гімназії № 59 імені О.М. Бойченка, вул. Велика Китаївська, 85 в Голосіївському районі м. Києва» (Класифікація за ДК 021:2015: 45214000-0 - Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів CPV: 45214000-0) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-07-23-002498-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) щодо обґрунтування причин обрання замовником переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 40 Закону.
Пояснення, інформацію та документи (в т.ч. експертний звіт, відомість додаткових обсягів робіт) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Щодо порушення термінів оприлюднення додаткових Угод 23 липня 2020р. було оприлюднено закупівлю 13 серпня 2020 р. між КП «Голосіїво-будінвест» та ТОВ «Північно Український Будівельний Альянс» відповідно заключено договір №131/1 і 13.08.2020р. відбулося його оприлюднення 1 грудня 2020р. в рамках договору №131/1 від 13.08.2020р. було заключено Додаткові Угоди №1 про зміну реквізитів сторін та №2 про визначення суми фінансування за Договором на 2020 рік та відповідних зміни показників Додатку №3 до Договору «План фінансування». В процесі підготовки Угод сума фінансування та показники «Плану фінансування» узгоджувались з Управлінням Державного Казначейства у Голосіївському районі з подальшою реєстрацією. 01.12.2020р. після підписання угоди №1 та №2 з підготовчими матеріалами були надані для попереднього погодження в Управління Казначейства . В зв’язку з хворобою та відпустками частини працівників Угоди не були розглянуті і лише 17.12.2020р. нами отримано погодження . З технічних причин та карантину в ТОВ «Північно Український Будівельний Альянс» провести зміни дат Додаткових Угод було не можливо. В подальшому зобов’язуємося не допускати порушення термінів оприлюднення.
2021-02-09 13:25:13
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 лютого 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 лютого 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПІВНІЧНО-УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС» #35129952 |
Переможець |
83 205 784,68
UAH з ПДВ
|
23 липня 2020 14:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 липня 2021 15:41
|
Д.у 6 від 29.06.2021.pdf | зміни до договору |
12 липня 2021 15:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 червня 2021 09:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 червня 2021 09:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 червня 2021 09:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 червня 2021 09:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 червня 2021 09:36
|
Д.у 5 від 10.06.2021.PDF | зміни до договору |
10 червня 2021 09:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 квітня 2021 12:44
|
Додаткова № 4 від 29.04.2021 до Договору 131-1 від 13.08.2020.pdf | зміни до договору |
29 квітня 2021 12:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 квітня 2021 17:16
|
Додаткова угода № 3 від 07.04.2021 до Договору підряду № 131-1 від 13.08.2020.pdf | зміни до договору |
07 квітня 2021 17:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 грудня 2020 15:08
|
Дод. угод. № 2 від 01.12.20 до дог. № 131-1 від 13.08.20.pdf | зміни до договору |
17 грудня 2020 15:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 грудня 2020 15:05
|
Дод. угод. № 1 від 01.12.20 до дог. № 131-1 від 13.08.20.pdf | зміни до договору |
17 грудня 2020 15:01
|
Електронний підпис | укладений |
13 серпня 2020 11:43
|
Договор 131-1 від 13.08.2020.pdf | укладений |
13 серпня 2020 11:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 131/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна кплану фінансування. |
Номер договору про закупівлю: | 131/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна плану фінансування. |
Номер договору про закупівлю: | 131/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 131/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У звязку зі змінами плану фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 131/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 131/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |