Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт дитячого майданчика за адресою: пров. Заячий, 3,3а в м. Полтава» (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
121 492,00 UAH
UA-2020-07-23-002350-a f43fbc4d93744d13afcdd2a93812f6f1
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сидоренко-Петухова Анюта Володимирівна

0532609432 sidorenko_anna13@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03365854
Місцезнаходження: 36020, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Стрітенська, 19, м. Полтава
Контактна особа: Сидоренко-Петухова Анюта Володимирівна
0532609432
sidorenko_anna13@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 липня 2020 18:00
Звернення за роз’ясненнями: до 29 липня 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 серпня 2020 10:00
Очікувана вартість: 121 492,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,47%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі.
Учасники закупівлі повинні надати у складі своєї пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі та умовам, визначених в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, установлених замовником.
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі надаюся учаснику у вигляді технічного завдання, зазначені в Додатку № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю.
Переможець вносить забезпечення виконання договору про закупівлю .
Вид забезпечення виконання договору про закупівлю грошова застава;
Строк дії забезпечення виконання договору з моменту укладання договору до моменту повного виконання договору.
Умови надання: Переможець зобов’язаний не пізніше дати укладення договору про закупівлю надати забезпечення виконання договору у вигляді грошової застави у розмірі 4,95 % ціни договору (у разі проведення аукціону - у розмірі 4,95 % ціни договору визначеної за результатами аукціону). Підрядник перераховує забезпечення виконання договору на депозитний рахунок Замовника UA988201720355189002001041201 ДКСУ м. Київ, МФО 820172. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників.
Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю:
- після виконання переможцем спрощеної закупівлі договору про закупівлю;
- за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним;
- у випадках, передбачених статтею 43 Закону;
- згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у наступних випадках:
- якщо договір про закупівлю був розірваний достроково з ініціативи Підрядника до закінчення встановленого строку дії даного Договору;
- Підрядник відмовився від виконання послуг по даному Договору;
- Підрядник порушив строк виконання послуг по даному Договору;
- Підрядник допускав систематичного неякісного виконання послуг.
Код предмета закупівлі відповідно до класифікаторів: «4500000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт»
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний ремонт дитячого майданчика за адресою: пров. Заячий, 3,3а в м. Полтава» (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, Полтава, дитячий майданчик за адресою : пров. Заячий, 3,3а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Розрахунок здійснюється Замовником у безготівковій формі. Замовник може здійснити перерахування попередньої оплати Підряднику в розмірі 30 % вартості послуг на умовах передбачених проєктом Договору підряду Аванс 60 Календарні 30
Надання послуг Замовник здійснює оплату за фактично надані послуги на умовах передбачених проєктом Договору підряду. Можливе відстрочення платежу за надані послуги, відповідно до пропозиції Підрядника за результатами спрощеної закупівлі Пiсляоплата 241 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Відстрочення оплати за виконані роботи: 30%
на строк від 241 і більше днів: 30%
на строк від 181 по 240 днів: 15%
на строк від 121 по 180 днів: 10%
на строк від 61 по 120 днів: 5%
на строк, що складає менш ніж 60 днів: 0%
24 липня 2020 08:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2020 17:59
Оголошення Спрощена пров Заячий,3,3а (1).docx
23 липня 2020 17:59
Додаток 2.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 серпня 2020 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРО СПЕЦ БУД" 117 497,78
UAH з ПДВ
117 497,78
UAH з ПДВ
1.4285714286 82 248.45 Документи

Публічні документи

05 серпня 2020 17:36
Електронний підпис
05 серпня 2020 17:34
Тендер Заячий, 3.pdf
05 серпня 2020 17:34
Звв Заячий.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ"АГРО СПЕЦ БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРО СПЕЦ БУД"
#39351938
Переможець 117 497,78
UAH з ПДВ
11 серпня 2020 15:28
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРО СПЕЦ БУД" #39351938

№ рішення у справі

70/29-р/к

Дата рішення у справі

05.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

11 серпня 2020 15:28
Електронний підпис
11 серпня 2020 15:26
Протокол 7 002 (1).pdf
11 серпня 2020 15:26
Протокол 7 001.pdf
11 серпня 2020 15:26
Повідомлення 001.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 серпня 2020 15:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРО СПЕЦ БУД"
#39351938
117 497,78
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 серпня 2020 15:28
Електронний підпис
11 серпня 2020 15:26
Протокол 7 002 (1).pdf
11 серпня 2020 15:26
Протокол 7 001.pdf
11 серпня 2020 15:26
Повідомлення 001.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 грудня 2020 14:13
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2020 14:11
Додаткова угода №2 до договору підряду №27 від 27.08.2020 (1).pdf зміни до договору
17 грудня 2020 14:11
Електронний підпис зміни до договору
16 листопада 2020 11:46
Додаткова угода №1 до договору підряду№27 від 27.08.2020 (1).pdf зміни до договору
16 листопада 2020 11:46
Електронний підпис укладений
28 серпня 2020 09:43
договір підряду 27.pdf укладений
28 серпня 2020 09:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії та строку виконання робіт Договору Підряду № 27 від 27.08.2020 року по 18.12.2020 року
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягу складових послуг з Поточний ремонт дитячого майданчика за адресою: пров. Заячий, 3, 3а в м. Полтава» (4500000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт), які наведені у Додатку № 1 до Додаткової угоди № 2 від 17.12.2020
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 серпня 2020 — 17 грудня 2020
Сума оплати за договором: 113 194,01
UAH (в тому числі ПДВ 18 865,67 UAH)