Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт внутрішніх електромереж будівлі головного корпусу Яреськівської дільничної лікарні за адресою вул. Козацький шлях, 130 у с. Яреськи Шишацького району Полтавської області. Коригування
Очікувана вартість
758 860,80 UAH
UA-2020-07-23-002164-a 39085fe5cc324391837361a08628b6a7
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Палівода Валентина Петрівна

+380535298142 yarsilrad@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Яреськівська Сільська Рада
Код ЄДРПОУ: 21048784
Місцезнаходження: 38030, Україна , Полтавська обл., Село Яреськи, Вулиця Козацький шлях-33
Контактна особа: Палівода Валентина Петрівна
+380535298142
yarsilrad@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 липня 2020 16:46
Звернення за роз’ясненнями: до 29 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 03 серпня 2020 15:10
Очікувана вартість: 758 860,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника: згідно п. 1 ч.4 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі". Код за ЄДРПОУ: 21048784. Технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі відповідно до додатку 4. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Ціна (питома вага критерію - 100 %).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт внутрішніх електромереж будівлі головного корпусу Яреськівської дільничної лікарні за адресою вул. Козацький шлях, 130 у с. Яреськи Шишацького району Полтавської області. Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38030, Україна, Полтавська область, с.Яреськи, Шишацький район, вулиця Козацький шлях, 33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія аванс в сумі 30% від вартості робіт після підписання договору Аванс 5 Календарні 30
Виконання робіт Післяоплата 70% здійснюється протягом 5-ти календарних днів за виконані роботи, підтверджені актом виконаних робіт, шляхом проміжних платежів у розмірі їх вартості. В разі відсутності фінансування зобов’язаний розрахуватися на протязі 3 банківських днів після надходження фінансування. Оплату виконаних робіт за останній місяць згідно з графіком виконаних робіт, Замовник має право перерахувати Підряднику після підписання акту приймання об’єкту в експлуатацію робочою комісією. Пiсляоплата 5 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 липня 2020 16:50
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 липня 2020 16:46
дефектний актscanlite2.pdf
23 липня 2020 16:46
Проект договору.doc
23 липня 2020 16:46
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ-1.doc
23 липня 2020 16:46
Додаток 3.doc
23 липня 2020 16:46
Додаток 2-2.doc
23 липня 2020 16:46
Додаток 1.doc
23 липня 2020 16:46
Оголошення-1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційні вимоги учасників.
Дата подання: 23 липня 2020 18:34
Дата відповіді: 24 липня 2020 09:34
Доброго дня. Просимо пояснити, у довідці «контактні дані Учасника» контактною особою, боже бути керівник підприємства, підписант договору, підписант тендерної документації, чи необхідно призначити іншу контактну особу? Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня! Контактною особою учасника може бути керівник підприємства, особа уповноважена на підпис тендерної пропозиції та/або договору, або будь яка інша особа, уповноважена учасником. В довідці про "Контактні дані учасника" потрібно зазначити саме контактну особу, яка може здійснювати зв'язок із замовником. Відомості про підписанта договору або пропозиції в довідці не вимагаються.
Кваліфікаційні вимоги учасників.
Дата подання: 23 липня 2020 18:46
Дата відповіді: 24 липня 2020 09:44
Доброго дня. Просимо надати роз’яснення, щодо надання у складі тендерної пропозиції додаткових угод на зменшення суми договору, якщо таких не існує взагалі, а зменшення суми в актах виконаних робіт відбулося завдяки економії коштів, під час придбання деяких будівельних матеріалів зі знижкою та безпосередньо у виробника. Які документи треба надати додатково? Чи вважаєте Ви це суттєвою помилкою яка впливає на дискваліфікацію учасника? Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Зменшення суми договору це є зміна істотних умов договору. Однією з підстав зміни істотних умов є узгоджена зміна ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг). При внесенні змін до договору обов’язково має бути укладена додаткова угода до договору. В іншому випадку буде не відповідність, яка вважатиметься як невиконання договору в повному обсязі. А невиконання договору в повному обсязі вважається суттєвою помилкою та призведе до дискваліфікації учасника
Кваліфікаційні вимоги учасників.
Дата подання: 23 липня 2020 18:56
Дата відповіді: 24 липня 2020 09:51
Доброго дня. Поясніть будь ласка, навіщо до складу тендерної документації учаснику надавати дефектний акт, який складений інженером-проектувальником та затверджений Замовником. Учасник жодного відношення до дефектного акту не має. Просимо виключити цей пункт, або надати роз’яснення у якому вигляді надавати дефектний акт, хто повинен його скласти, хто затвердити? Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дефектний акт надано в складі документів до оголошення. Вам потрібно його скопіювати, оформити належним чином іі подати в складі своєї пропозиції.
Кваліфікаційні вимоги учасників.
Дата подання: 24 липня 2020 13:14
Дата відповіді: 24 липня 2020 15:19
Доброго дня. Дякуємо за відповідь. Просимо більш детально пояснити, що значить оформити дефектний акт належним чином.
Відповідь: Оформити дефектний акт належним чином означає: надрукувати дефектний акт на чистому аркуші паперу, поставити підпис директора та печатку підприємства.
Оформлення пропозиції
Дата подання: 24 липня 2020 14:16
Дата відповіді: 24 липня 2020 15:31
Доброго дня! 1. Згідно вимог Оголошення, тендерна пропозиція повинна містити накладений КЕП учасника закупівлі, який підписав/подав документи пропозиції/пропозицію. Питання: Чи може учасник використовувати ЕЦП а не КЕП? 2. Для підтвердження кваліфікації учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції копії документів в форматі pdf або jpg згідно переліку. Питання: під «копії документів» Замовник має на увазі відскановані оригінали документів? Адже надавати копію копії сторінок паспорту/ідентифікаційного коду є нелогічним. 3. Учасники мають подати Проект договору. Питання: чи потрібно заповнювати Проект договору, якщо потрібно, то які саме графи потрібно заповнити.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! В оголошенні про проведення закупівлі чітко встановлена вимога щодо подання тендерної пропозиції учасником закупівлі з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронні довірчі послуги» та ст. 12 «Про публічні закупівлі» та п. 3 наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» від 11.06.2020 № 1082, тобто повинна містити накладений КЕП учасника закупівлі, який підписав/подав документи пропозиції/пропозицію. Файл накладеного КЕП повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням – http://czo.gov.ua/verify. Накладення іншого виду підпису буде розцінено як невідповідність умовам оголошення про проведення закупівлі.
2. Під "копією документів" мається на увазі або сканкопія з оригіналу документа, або скакопія з завіреної належним чином (печаткою та підписом) копії документів.
3. В складі своєї пропозиції можете надати завізований або заповнений проект договору. У разі заповнення інформації у проекті договору, заповнюється вся інформація, яка передбачена для заповнення учасником, окрім вартості.
Загальне питання по закупівлі
Дата подання: 27 липня 2020 13:14
Дата відповіді: 27 липня 2020 14:06
Доброго дня. Для детального розрахунку вартості робіт та поставки обладнання просимо Вас надати робочий прект. Дякуємо
Відповідь: Доброго дня! Весь необхідний перелік робіт та обладнання зазначені у дефектному акті та технічному завданні. Відповідно до цих даних Вам потрібно зробити свої розрахунки. Робочий проект в складі документів до оголошення/тендерної документації ніколи не надається.
Щодо ЕЦП
Дата подання: 27 липня 2020 15:30
Дата відповіді: 27 липня 2020 15:55
Доброго дня! Відповідно до вимог Оголошення тендерна пропозиція подається учасником закупівлі з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронні довірчі послуги» та ст. 12 «Про публічні закупівлі» та п. 3 наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» від 11.06.2020 № 1082, тобто повинна містити накладений КЕП учасника закупівлі, який підписав/подав документи пропозиції/пропозицію. Файл накладеного КЕП повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням – http://czo.gov.ua/verify. На запитання щодо можливості використання Учасником ЕЦП а не КЕП Вами надано відповідь, в якій Ви забороняєте використання інших видів підписів аніж КЕП. Стосовно цього повідомляємо наступне: згідно частини 5 Розділу 7 «ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ» Закону України «Про електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 року № 2155-VIII ЕЛЕКТРОННИЙ ЦИФРОВИЙ ПІДПИС ТА ПОСИЛЕНИЙ СЕРТИФІКАТ ВІДКРИТОГО КЛЮЧА, що його підтверджує, видані відповідно до вимог Закону України "Про електронний цифровий підпис" до набрання чинності цим Законом, використовуються користувачами електронних довірчих послуг, кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг, які продовжують їх обслуговувати, відповідно як кваліфікований електронний підпис та кваліфікований сертифікат електронного підпису ДО ЗАКІНЧЕННЯ СТРОКУ ДІЇ ПОСИЛЕНОГО СЕРТИФІКАТА ВІДКРИТОГО КЛЮЧА, АЛЕ НЕ ПІЗНІШЕ ДВОХ РОКІВ З ДНЯ НАБРАННЯ ЧИННОСТІ ЦИМ ЗАКОНОМ». Закон України «Про електронні довірчі послуги» набрав чинності 05.10.2018 року, а отже, до 05.10.2020 року підприємства мають право використовувати у своїй діяльності електронний цифровий підпис (ЕЦП), який прирівнюється до КЕП. Вимога про використання виключно КЕП є дискримінаційною, та обмежує коло потенційних учасників. Просимо Замовника надати можливість використання Учасниками ЕЦП, та внести відповідні зміни до Оголошення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до ч. 3 постанови КМУ від 11.06.2020 № 1082 "Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі" розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником / ЦЗО / учасником / постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника / ЦЗО / учасника / постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю. Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку. Тобто, згідно "Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі" на докумети учасника/замовника накладається виключно КЕП. В іншому разі це буде порушення.
КЕП
Дата подання: 27 липня 2020 16:05
Дата відповіді: 27 липня 2020 16:16
Шановний Замовник, Постанови КМУ від 11.06.2020 за № 1082 не існує. Якщо у Замовника є інша інформація, просимо надати посилання на сайт ВРУ, на якому опублікована дана Постанова. Враховуючи те, що Постанова КМУ від 11.06.2020 за № 1082 не існує - то і аргументація щодо виключного використання КЕП не може бути врахована. Наполегливо просимо на внесені змін до Оголошення, та надання можливості накласти ЕЦП на пропозицію
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Постанова Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» зареєстрована в Міністерстві юстиції України
01 липня 2020 р. за N 610/34893. Діє з 17.07.2020 року.
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0610-20#Text
Залучення субпідрядника.
Дата подання: 28 липня 2020 00:46
Дата відповіді: 28 липня 2020 10:49
Добрий день, скажіть будь ласка, ми маємо право залучати субпідрядників, а самі виступати в ролі генпідрядника. Дякуюємо.
Відповідь: Замовник, заключає договір з Учасником, як генпідрядником. Учасник, має право заключити договір з субпідрядником, тільки необхідно сповістити Замовника: лист. що заключаєте договір з субпідрядником (вказати), довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації та довідка про наявність матеріально-технічної бази (згідно Додатку 1 Кваліфікаційні вимоги учасників).
Якщо не має відгуків від Замовника
Дата подання: 28 липня 2020 01:15
Дата відповіді: 28 липня 2020 10:58
Добридень,скажіть, як бути, якщо аналогічні договори і АКТИ виконаних робіт є, а відгуків від замовників немає.
Відповідь: Доброго дня!. Згідно Додатку 1 Кваліфікаційні вимоги учасників необхідно надати:
- Довідку в довільній формі, що підтверджує наявність догументально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору;
- лист-відгук від організацій-замовника про співпрацю, оформлений належним чином (із вихідним номером, із посиланням на номер договору до якого надається відкук, інформація про виконання договору у встановлені строки) за предметом закупівлі.
Розгорнути всі запитання: 10 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-23-002164-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРОЙСТАРТ", Код ЄДРПОУ:43613684
Дата подання: 10 серпня 2020 13:39
СКАРГА щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції
23 липня 2020 року на веб-порталі Уповноваженого органу Яреськівською сільською радою (надалі по тексту - Замовник) було оголошено процедуру закупівлі «Капітальний ремонт внутрішніх електромереж будівлі головного корпусу Яреськівської дільничної лікарні за адресою вул. Козацький шлях, 130 у с. Яреськи Шишацького району Полтавської області. Коригування» Код ДК 021:2015 - 45310000-3 Електромонтажні роботи (ідентифікатор закупівлі: UA-2020-07-23-002164-a) (надалі по тексту - Закупівля).
Товариство з обмеженою відповідальністю «СТРОЙСТАРТ» (надалі по тексту - Товариство) виявило бажання прийняти участь у даній Закупівлі, та подало свою тендерну пропозицію.
03 серпня 2020 року відбувся аукціон, за результатами якого наше Товариства надало найбільш економічно-вигідну пропозицію – 499 999,00 грн.
07 серпня 2020 року об 16 годині 33 хвилини на веб-порталі Уповноваженого органу було оприлюднено Протокольне рішення уповноваженої особи – Синюрки Тетяни Анатоліївни, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель Яреськівської сільської ради (надалі по тексту – Уповноважена особа) від 07 серпня 2020 року (надалі по тексту – Рішення) відповідно до якого, пропозицію ТОВ «СТРОЙСТАРТ» було відхилено.
Підставою для відхилення пропозиції Товариства стало наступне:
«За результатами розгляду пропозиції ТОВ «СТРОЙСТАРТ» було встановлено, що вона не відповідає умовам оголошення, а саме:
1) Відповідно до умов оголошення учасники повинні були надати ліцензію на провадження певного вижду господарської діяльності.
В складі пропозиції учасника відсутній даний документ, що не відповідає умовам оголошення. Відповідно до експертного звіту даним роботам було присвоєно клас наслідків (відповідальності) об’єкту будівництва – СС2. Відповідно до п.9 ч.1 ст.7 ліцензуванню підлягають такі види господарської діяльності як будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середнім (СС2). Без ліцензії приступати до даного виду робіт заборонено законом.»
ТОВ «СТРОЙСТАРТ» не погоджується з таким Рішенням Уповноваженої особи Замовника з наступних причин:
1. Щодо «Відповідно до умов оголошення учасники повинні були надати ліцензію на провадження певного вижду господарської діяльності. В складі пропозиції учасника відсутній даний документ, що не відповідає умовам оголошення.» повідомляємо наступне:
Згідно вимог Додатку 1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель (надалі по тексту - Оголошення) для підтвердження кваліфікації учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності (за наявності).
Як вбачається, Оголошення не містить чіткої вказівки стосовно того, на провадження якого саме виду господарської діяльності потрібно надати ліцензію.
В цей час, звертаємо Вашу увагу що Учасник повинен надати ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності за наявності. Тобто, Замовником в Оголошенні передбачено надання такої ліцензії лише у тому випадку, якщо така ліцензія є в наявності у учасника. А тому, у разі відсутності у учасника ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності – дана вимога не застосовується до такого учасника, не може братися до уваги при розгляді пропозиції такого учасника, та, як висновок, не може бути підставою для відхилення учасника.
Уповноважена особа у Рішенні здійснює викривлення вимог встановлених Оголошенням, а саме, приховує той факт, що ліцензія на провадження певного виду господарської діяльності надається лише за наявності. Відсутність у складі пропозиції Товариства ліцензії не може трактуватися як невідповідність умовам Оголошення, адже ці умови не містять імперативної вимоги відносно надання ліцензії, а тому відсутність такої ліцензії у складі пропозиції Товариства не може біти підставою для відхилення його пропозиції.

2. Щодо «Відповідно до експертного звіту даним роботам було присвоєно клас наслідків (відповідальності) об’єкту будівництва – СС2» повідомляємо наступне:
А ні Оголошення, а ні додатки до нього не містять інформацію про те, що об’єкту будівництва присвоєно клас наслідків (відповідальності) СС2, дана інформація була оприлюднена вперше лише в Рішенні. А так як жоден з учасників не міг передбачити та врахувати дану інформацію, Замовник не може оперувати даним експертним звітом у Рішенні.
Незрозумілими є дії (бездіяльність) Замовника в частині не зазначення у Оголошенні інформацію про клас наслідків (відповідальності) об’єкта, чим ввів в оману всіх учасників. Окрім цього, в подальшому Рішенні відсутні конкретні данні про експертний звіт – дату, номер (за наявності) та назву установи яка здійснювала експертизу об’єкту будівництва, тобто відсутня можливість ідентифікувати даний експертний звіт. А враховуючи те, що до Рішення не було, у якості доказу, прикріплено файл експертного звіту, то лише посилання на нього є неналежним доказом.

3. Щодо «Відповідно до п.9 ч.1 ст.7 ліцензуванню підлягають такі види господарської діяльності як будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середнім (СС2). Без ліцензії приступати до даного виду робіт заборонено законом.» повідомляємо наступне:
Судячи з контексту, нашому Товариству стало зрозуміло що у даній частині Рішення Уповноважена особа посилається на норми Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015 року № 222-VIII (із змінами) (надалі – Закон № 222).
Але, в даному випадку Уповноважена особа, окрім не зазначення нормативно-правового акту на статтю якого вона посилається, як і у випадку з хибним цитуванням вимог Оголошення (абзац 4 пункту 1 цієї Скарги), здійснює спотворення норм п.9 ч.1 ст.7 Закону № 222, а саме, здійснює витяги з даного пункту лише в тій частині, яка вигідна Уповноваженій особі, та яка може бути підставою для відхилення пропозиції Товариства.
Насправді, пункт 9 частини 1 статті 7 Закону № 222 встановлює що ліцензуванню підлягають такі види господарської діяльності: 9) будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності». Тобто, уповноважено особа не врахувала, що норма п.9. ч.1. ст..7 Закону № 222 за своєю правовою природою є відсильною, тобто при її застосуванні та трактуванні потрібно керуватися нормами встановленими іншим нормативно-правовим актом – у даному випадку п.9 ч.1. ст..7 Закону № 222 містить чітке відсилання на Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності» від 17.02.2011 року № 3038-VI (із змінами) (надалі по тексту – Закон № 3038).
Стаття 34 Закону № 3038 встановлює, що Перелік будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію, затверджується Кабінетом Міністрів України. При цьому, словосполучення «Перелік будівельних робіт» на веб-сайті Верховної Ради України містить в собі гіперпосилання на Постанову Кабінету Міністрів України № 406 від 07 червня 2017 року (із змінами) «Про затвердження переліку будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію» (надалі по тексту – Постанова № 406).
Згідно пункту 3 Переліку будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію затвердженого Постановою № 406 (надалі по тексту - Перелік), роботи з реконструкції, капітального ремонту, технічного переоснащення внутрішніх систем, в тому числі силових та слабкострумових систем, які забезпечують функціонування будівель і споруд, не потребують документів, що дають право на їх виконання.

Перелік робіт які є предметом Закупівлі, підпадають під Перелік затверджений Постановою № 406, а тому для таких робіт чинним законодавством не вимагається наявність документів, що дають право на їх виконання – в даному випадку наявність ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) наслідками. Отже, вимагати таку ліцензію Замовник не має права, та, відповідно, відхиляти пропозицію нашого Товариства на підставі відсутності такої ліцензії також є неправомірним рішенням.

Підсумовуючи вищеописані факти та керуючись згаданою нормативно-правовою базою можна дійти до наступних висновків:
1) Для виконання робіт які закуповуються, чинним законодавством України не встановлено обов’язкова вимога щодо наявності ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2).
2) Уповноважена особа Замовника у своєму Рішенні допустила ряд помилок:
- неповне цитування вимог Оголошення в частині надання учасниками в складі своєї пропозиції ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, що призвело до зародження хибної підстави для відхилення.
- хибне трактування норм чинного законодавства, а саме норми п.9. ч.1. ст..7 Закону № 222, та не врахування норм інших нормативно-правових актів України у сфері будівництва, зокрема Закону № 3038 та Постанови № 406, що, в свою чергу, вплинуло на помилкове розуміння Уповноваженою особою Замовника чинного законодавства у сфері будівництва в частині необхідності надання нашим Товариством ліцензії на провадження господарської діяльності щодо виконання робіт які є предметом закупівлі.
- використання у Рішенні посилання на експертний звіт, відповідно до якого роботам які є предметом закупівлі було присвоєно клас наслідків (відповідальності) об’єкту будівництва – СС2, що є недопустимим доказом, адже інформація про нього а також про клас наслідків (відповідальності) об’єкту не згадувалась Замовником раніше; Замовник не брав до уваги та не зазначав інформацію про даний експертний звіт під час оголошення процедури закупівлі, що вказує на нехтування даним експертним звітом Замовником.
3) Уповноважена особа, через допущення описаних вище помилок, прийняла неправомірне рішення щодо відхилення пропозиції нашого Товариства.

Враховуючи вищевикладене, керуючись чинним законодавством України, зокрема, але не виключно, Законом України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015 року № 222-VIII (із змінами); Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності» від 17.02.2011 року № 3038-VI (із змінами); Постановою Кабінету Міністрів України № 406 від 07 червня 2017 року (із змінами); Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (із змінами),
ВИМАГАЄМО:
1. Ознайомитися з даною Скаргою та прийняти її до відома.
2. Скасувати рішення уповноваженої особи – Синюрки Тетяни Анатоліївни, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель Яреськівської сільської ради від 07 серпня 2020 року щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СТРОЙСТАРТ».
3. Прийняти рішення про відповідність тендерної пропозиції ТОВ «СТРОЙСТАРТ» умовам, визначеним в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
4. Оприлюднити на веб-порталі Уповноваженого органу рішення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «СТРОЙСТАРТ».


У випадку ігнорування пунктів, які містяться в прохальній частині нашої Скарги, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів будемо змушені звернутися до Державної казначейської служби України та суду.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 серпня 2020 16:27
На Вашу скаргу від 10.08.2020 року за номером UA-2020-07-23-002164-a.a1, ягка була подана через електронну систему, повідомляємо наступне.
Яреськівською сільською радою 03.08.2020 року було проведено аукціон на закупівлю ДК 021:2015 : 45310000-3 Електромонтажні роботи (Капітальний ремонт внутрішніх електромереж будівлі головного корпусу Яреськівської дільничної лікарні за адресою вул. Козацький шлях, 130 у с. Яреськи Шишацького району Полтавської області) Коригування.
За результатами аукціону найбільш економічно вигідну пропозицію подало ТОВ "СТРОЙСТАРТ", але за результатами розгляду його пропозиції, відповідно до протокольного рішення від 07.08.2020 № 39, вона була відхилена як така, що не відповідає умовам оголошення та чинному законодавству.
1) Так, відповідно до умов оголошення надати ліцензію на провадження певного вижду господарської діяльності (за наявності). Тобто під значенням «за наявності» передбачалось «якщо така ліцензія потрібна на даний вид діяльності». Відповідно до експертного звіту затвердженого Експертною організацією ТОВ «Експертиза ЗО» від 07.04.2020 № 76/20П даним роботам було присвоєно клас наслідків (відповідальності) об’єкту будівництва – СС2. Відповідно до п. 9 ч. 1 ст. 7 Закону України від 02.03.2015 № 222-VIII «Про ліцензування видів господарської діяльності» (далі – Закон № 222) ліцензуванню підлягають такі види господарської діяльності як будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2). А відповідно дані роботи потребують ліцензування, так як допуск підприємства без ліцензії буде прямим порушенням чинного законодавства.
2) Учасник-скаржник зазначає, що незрозумілими є дії (бездіяльність) Замовника в частині не зазначення у Оголошенні інформацію про клас наслідків (відповідальності) об’єкта, чим ввів в оману всіх учасників.
Але, за результатами розгляду пропозицій учасників, у всіх пропозиція наявна копія ліцензії, окрім учасника-скаржника. Тобто п’яти організаціям була зрозуміла вимога щодо надання ліцензії і жодного з п’яти учасників не було введено в оману.
3) Щодо «Переліку будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію затвердженого Постановою № 406 (надалі по тексту – Перелік)» зазначаємо наступне.
Перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню визначено виключно у статті 7 Закону № 222. Відповідно до постанови № 406 визначено перелік об’єктів капітального ремонту, які не потребує дозволу (декларації) на початок та закриття будівельних робіт та після закінчення яких, об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію. Об’єкт, що є предметом закупівля дійсно не потребує дозволу (декларації). Але ця постанова не має відношення до ліцензування. Перелік об’єктів, які потребують ліцен0зування були перелічені у постанові КМУ від 07.07.2017 № 401, яка втратила чинність відповідно до постанови 13.03.2020 № 219. Тому регулювання ліцензування проходить виключно ст.. 7 Закону № 222 та ст.. 37-1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» від 17.02.2011 № 3038-VI. І саме для таких робіт ліцензія потрібна обов’язково.
Також хочемо звернути Вашу увагу на те, що відповідно до умов оголошення учасник-переможець закупівлі, під час укладання Договору про закупівлю, надає Замовнику відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю та копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Тому при підписанні договору Ви все одно повинні будете надати копію ліцензії, так як вона передбачена Законом. Без відповідних документів ми, як замовник торгів, не зможемо укласти з вами договір.
Номер вимоги: UA-2020-07-23-002164-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЕНЕРГО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ", Код ЄДРПОУ:41475420
Дата подання: 12 серпня 2020 10:59
Щодо помилково визначеного переможця тендеру.
Щодо помилково визначеного переможця тендеру.
Згідно протоколу уповноваженої особи Синюрки Тетяни Анатоліївни, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель Яреськівської сільської ради від 11.07.2020 р. (Протокол опублікований з помилкою у даті прийняття рішення) не має юридичної сили та є недійсним, переможцем спрощеної закупівлі Код ДК 021:2015 - 45310000-3 Електромонтажні роботи (Капітальний ремонт внутрішніх електромереж будівлі головного корпусу Яреськівської дільничної лікарні за адресою по вул. Козацький шлях, 130 в с. Яреськи Шишацького району Полтавської області) коригування було визнане ТОВ «НАНОУКРІНОВАЦІЯ», яке на думку уповноваженої особи надало найнижчу пропозицію після дискваліфікації попередніх учасників.
Слід відмітити, що у ОГОЛОШЕННІ про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель опублікованого через систему електронних закупівель на prozorro.gov.ua у п.7. визначена Очікувана вартість закупівлі: 758860,80 грн. з ПДВ (сімсот п’ятдесят вісім тисяч вісімсот шістдесят гривень, 80 коп. з ПДВ).
Так, згідно листа №15 від 29.07.2020 р. наданого ТОВ «НАНОУКРІНОВАЦІЯ», зазначене підприємство запропонувало виконати роботи за предметом закупівлі за 589 781,00 грн без ПДВ.
Таким, чином учасник ТОВ «НАНОУКРІНОВАЦІЯ», визначаючи ціну виконання робіт без ПДВ ввів в оману уповноважену особу Синюрку Тетяну Анатоліївну, яка можливо не звернула увагу на надану пропозицію та не врахувала п.7 Оголошення. Якщо, учасник визначає суму виконання робіт 589 781,00 грн без ПДВ, що з ПДВ сума складає 707 737 грн з ПДВ та значно перевищує надані пропозиції наступних учасників, які за умовами проведення тендеру запропонували ціну з ПДВ.
Тобто, якщо у оголошенні була визначена очікувальна вартість з ПДВ, учасники повинні були у ціновій пропозиції зазначити суму без ПДВ, а на електронну площадку надати самостійно розраховану суму з ПДВ , щоб не робити маніпуляції з електронною системою закупівель
З метою запобігання зазначеної ситуації Замовник повинен був в оголошенні зазначити суму без ПДВ, тоді б інші учасники мали рівні шанси та надали суму пропозицій без ПДВ.
З урахуванням вищевикладеного, вважаємо, що уповноважена особа Синюрко Тетянаю Анатоліївна було грубо порушила п.10. Оголошення «Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Ціна (питома вага критерію – 100%)» та обрано переможцем підприємство, яке запропонувало не найнижчу ціну.
Вимагаємо:
1. Скасувати прийняте рішення уповноваженої особи Синюрки Тетяни Анатоліївни, відповідальної за організацію то проведення процедур закупівель Яреськівської сільської ради щодо визначення переможцем спрощеної закупівлі згідно предмету закупівлі (Капітальний ремонт внутрішніх електромереж будівлі головного корпусу Яреськівської дільничної лікарні за адресою по вул. Козацький шлях, 130 в с. Яреськи Шишацького району Полтавської області) учасника закупівлі ТОВ «НАНОУКРІНОВАЦІЯ», яке зазначено у Протоколі № 43 від 11.07.2020 р.
2. Розпочати прозоре здійснення закупівель, шляхом створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, з метою розвитку добросовісної конкуренції.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 серпня 2020 17:03
На Вашу вимогу за номером ID: UA-2020-07-23-002164-а.а2 повідомляю наступне.
Щодо помилково визначеного переможця тендеру.
1. Критерієм оцінки дійсно є ціна згідно Закону України «Про публічні закупівлі». Учасник закупівлі, якого визнано переможцем, ТОВ «Наноукріновація» надав цінову пропозицію виконати роботи за ціною 589781,00 грн без ПДВ.
В оголошенні додатку №2 Форма цінової пропозиції п.1 було зазначено розглядати тендерну пропозицію (У разі подання пропозиції Учасником – неплатником ПДВ, такі пропозиції подаються без врахування ПДВ, та у графі «Ціна за од. грн. з ПДВ» та «Загальна вартість , грн., з ПДВ» зазначається ціна без ПДВ.) Сума з ПДВ зазначається лише тими учасниками, які є платниками ПДВ. В умовах оголошення не йшла мова та не було такої вимоги щодо нарахування ПДВ на пропозицію учасника, якій працює без ПДВ. Тобто, пропозиції учасників, які подаються без ПДВ приймаються як остаточні.
Так як ТОВ «Наноукріновація» зазначив форму цінової пропозиції без ПДВ та надав підтверджуючі документи, а саме Витяг з реєстру платників єдиного податку, що він являється платником єдиного податку, який включений в Договірну ціну. Договірна ціна будівельних робіт складає 556501,00 грн., інші витрати 33280,00 грн. Всього договірна ціна становить 589781,00 грн.
У Вашому випадку, будівельні роботи становлять 546836,33 грн., інші витрати -113066,67 грн. Договірна ціна становить 659903,00 грн., різниця між Вашими пропозиціями складає 70122,00 грн. і Ваша пропозиція системою визнана дорожчою ніж пропозиція учасника, що визначений переможцем.
Виходячи з вищезазначеного, ніяких порушень п. 10 оголошення «Перелік критеріїв та методики оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Ціна (питома вага критерію – 100 %)» допущено не було і переможцем було обрано підприємство, яке надало усі документи у відповідності до умов оголошення і пропозицію якого система надала на розгляд як найбільш економічно вигідну, після дискваліфікації попереднього учасника.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи

13 серпня 2020 17:03
ВІдповідь на скаргу

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 серпня 2020 15:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРОЙСТАРТ" 588 348,74
UAH з ПДВ
499 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ЕНЕРГОСЕРВІСНА КОМПАНІЯ" 596 263,46
UAH з ПДВ
500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
КП "Спецкомунтранс" 631 147,72
UAH з ПДВ
570 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАНОУКРІНОВАЦІЯ" 589 781,00
UAH з ПДВ
589 781,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕНЕРГО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ" 659 903,00
UAH з ПДВ
659 903,00
UAH з ПДВ
Документи
ВИРОБНИЧО-ГОСПОДАРСЬКА ФІРМА "СПМК-516 ЛТД" 720 854,20
UAH з ПДВ
720 854,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 липня 2020 16:45
Електронний підпис
31 липня 2020 14:40
17. Стаття 17.pdf
31 липня 2020 14:40
15.2. Дефектний акт.pdf
31 липня 2020 14:40
15.1. Дефектний акт.pdf
31 липня 2020 14:40
14.3. Договірна ціна.pdf
31 липня 2020 14:40
10. Технічне завдання.pdf
31 липня 2020 14:40
9. Довідка про статут.pdf
31 липня 2020 14:39
7.3. Протокол.pdf
31 липня 2020 14:39
4. Лист відгук.jpg

Публічні документи

31 липня 2020 16:08
Електронний підпис
31 липня 2020 09:42
Лист-відгук.pdf
31 липня 2020 09:42
Цінова пропозиція.pdf
31 липня 2020 09:42
копія статуту.pdf
31 липня 2020 09:42
Договір підряду.pdf
31 липня 2020 09:42
Ліцензія.pdf
31 липня 2020 09:42
Договірна ціна.pdf
31 липня 2020 09:41
_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
31 липня 2020 09:41
_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.pdf
31 липня 2020 09:41
ДЦ_ИВР.pdf
31 липня 2020 09:41
Дефектний Акт.pdf
31 липня 2020 09:41
Лист-згода.pdf
31 липня 2020 09:41
Виписка.pdf

Публічні документи

31 липня 2020 11:59
Договірна ціна.PDF
31 липня 2020 11:59
Лист-згода.PDF
31 липня 2020 11:59
Цінова пропозиція.PDF
31 липня 2020 11:59
Перелік видів робіт.PDF
31 липня 2020 11:59
Ліцензія.PDF
31 липня 2020 11:59
Договірна ціна.PDF
31 липня 2020 11:58
договір підряду 1.PDF
31 липня 2020 11:58
Дефектний акт 1.PDF
31 липня 2020 11:58
статут.PDF
31 липня 2020 11:58
паспорт павленка с в.PDF
31 липня 2020 11:57
опис документів.PDF
31 липня 2020 11:57
лист-відгук.PDF
31 липня 2020 11:57
довіреність.PDF

Публічні документи

31 липня 2020 14:17
Електронний підпис
31 липня 2020 14:17
120-148.pdf
31 липня 2020 14:16
59-119.pdf
31 липня 2020 14:16
1-58.pdf
31 липня 2020 14:16
Зміст.pdf

Публічні документи

31 липня 2020 09:56
Електронний підпис
31 липня 2020 09:55
Підс відомость.pdf
31 липня 2020 09:55
Підс від ресурсів 1.pdf
31 липня 2020 09:55
Лок кошторис 2-1-1.pdf
31 липня 2020 09:55
Загал вирлб витрати.pdf
31 липня 2020 09:55
ДЦ.pdf
31 липня 2020 09:55
Дефектний акт.pdf
31 липня 2020 09:55
Статут.pdf
31 липня 2020 09:55
Лист-відгук.pdf
31 липня 2020 09:55
Аналог договор.pdf
31 липня 2020 09:55
Акты.pdf
31 липня 2020 09:55
1 Проект договору.pdf
31 липня 2020 09:55
1 Лицензия.pdf
31 липня 2020 09:55
1 Лист санкції.pdf
31 липня 2020 09:55
1 Лист погодження.pdf
31 липня 2020 09:55
1 Лист згода.pdf
31 липня 2020 09:55
1 Контактні дані.pdf
31 липня 2020 09:55
1 Календарний графік.pdf
31 липня 2020 09:55
1 Додаток 4.pdf
31 липня 2020 09:55
1 Додаток 2.pdf
31 липня 2020 09:55
1 Довідка ст.17.pdf
31 липня 2020 09:55
1 Дов уповн особу.pdf
31 липня 2020 09:55
1 Дов про борги.pdf
31 липня 2020 09:55
1 Дов довкілля.pdf
31 липня 2020 09:55
1 Дов банкрутсво.pdf
31 липня 2020 09:55
1 Дов Банк Райф.pdf
31 липня 2020 09:55
1 Витяг ПДВ.pdf
31 липня 2020 09:55
1 Виписка з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

30 липня 2020 11:07
Електронний підпис
30 липня 2020 11:00
Електронний підпис
30 липня 2020 10:56
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ-1.rar
30 липня 2020 10:56
СТАТУТ.rar
30 липня 2020 10:56
свідоцтво платника.rar
30 липня 2020 10:56
Проект ДОГОВОРУ.rar
30 липня 2020 10:56
КОШТОРИС.rar
30 липня 2020 10:56
ДОСВІД.rar
30 липня 2020 10:56
Дозвільні док.rar
30 липня 2020 10:56
Довіреність Витяг.rar
30 липня 2020 10:56
ДЕФЕКТНИЙ АКТ.rar
30 липня 2020 10:56
Декларації.rar
30 липня 2020 10:56
ВИТЯГ.rar
30 липня 2020 10:56
Цінова пропозиція.PDF
30 липня 2020 10:56
Додаток 3.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРОЙСТАРТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ЕНЕРГОСЕРВІСНА КОМПАНІЯ"

КП "Спецкомунтранс"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАНОУКРІНОВАЦІЯ"

ТОВ "ЕНЕРГО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ"

ВИРОБНИЧО-ГОСПОДАРСЬКА ФІРМА "СПМК-516 ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРОЙСТАРТ"
#43613684
Відхилено 499 900,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2020 16:33
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ЕНЕРГОСЕРВІСНА КОМПАНІЯ"
#36195476
Відхилено 500 000,00
UAH з ПДВ
10 серпня 2020 12:50
КП "Спецкомунтранс"
#30131862
Відхилено 570 000,00
UAH з ПДВ
10 серпня 2020 13:39
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАНОУКРІНОВАЦІЯ"
#41066398
Переможець 589 781,00
UAH з ПДВ
11 серпня 2020 17:18

Документи

07 серпня 2020 16:33
Електронний підпис

Документи

10 серпня 2020 12:50
Електронний підпис

Документи

10 серпня 2020 13:39
Електронний підпис

Документи

11 серпня 2020 17:18
Електронний підпис
11 серпня 2020 17:17
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 серпня 2020 17:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАНОУКРІНОВАЦІЯ"
#41066398
589 781,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 серпня 2020 17:18
Електронний підпис
11 серпня 2020 17:17
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2020 10:00
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2020 09:14
Додаткова угода _2 до дог. _6-04 20 від 14.08.2020р..pdf зміни до договору
27 жовтня 2020 09:12
Електронний підпис укладений
17 серпня 2020 10:32
календарний графік виконання робіт.pdf зміни до договору
17 серпня 2020 10:26
додаткова угода 1 до договору 6-04 20 від 14.08.2020.pdf зміни до договору
17 серпня 2020 10:26
Електронний підпис укладений
14 серпня 2020 13:01
Додаток до договору укладений
14 серпня 2020 12:40
Додаток до договору укладений
14 серпня 2020 12:40
Договір укладений
14 серпня 2020 12:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна розрахунку платежів. П.4.1 Підрядник після підписання договору розпочинає роботу на об"єкті. Розрахунки по даному договору здійснюються Замовником шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Підрядника згідно підтверджуючих документів: рахунків та актів виконаних робіт. П.4.2 Оплата за виконані роботи, які підтверджені актом виконаних робіт, здійснюється Замовником протягом 5-ти календарних днів шляхом проміжних платежів у розмірі їх вартості згідно форм КБ-2. В разі відсутності фінансування Замовник зобов"язаний розрахуватися з Підрядником на протязі 3 банківських днів після надходження фінансування. Оплату виконаних робіт за останній місяць згідно з графіком виконаних робіт, Замовник має право перерахувати Підряднику після підписання акту приймання об"єкту в експлуатацію робочою комісією.
Номер договору про закупівлю: 6-04/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 6-04/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 542 557,00
UAH