Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Контейнери пластмасові об'ємом 1100 л. для відходів
Очікувана вартість
199 990,00 UAH
UA-2020-07-23-002146-b 3de5ffca980846e39d8212cce09ec9fb
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Василина Чаплінська

+380678854420 selrada_novaborova@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Новоборівська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04344601
Вебсайт: http://novoborivska-gromada.gov.ua/
Місцезнаходження: 12114, Україна , Житомирська обл., смт. Нова Борова, вул. Незалежності, 9а
Контактна особа: Василина Чаплінська
+380678854420
selrada_novaborova@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 липня 2020 10:57
Звернення за роз’ясненнями: до 30 липня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 серпня 2020 16:00
Початок аукціону: 13 серпня 2020 11:54
Очікувана вартість: 199 990,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 999,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
39 штуки
Контейнери пластмасові об'ємом 1100 л. для відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12114, Україна, Житомирська область, смт. Нова Борова, вул. Незалежності, 9-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 серпня 2020  —  01 вересня 2020
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 липня 2020 16:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2020 16:23
ОГОЛОШЕННЯ.docx
24 липня 2020 16:23
технічні характеристики додаток 3.docx
23 липня 2020 10:57
цінова пропозиція додаток 2.docx
23 липня 2020 10:57
договір додаток 1.docx
23 липня 2020 10:57
вимоги до учасників додаток 4.docx
24 липня 2020 16:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2020 15:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2020 10:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2020 16:23
ОГОЛОШЕННЯ.docx
23 липня 2020 15:01
ОГОЛОШЕННЯ.docx
23 липня 2020 10:57
ОГОЛОШЕННЯ.docx
24 липня 2020 16:23
технічні характеристики додаток 3.docx
23 липня 2020 15:01
технічні характеристики додаток 3.docx
23 липня 2020 10:57
технічні характеристики додаток 3.docx
23 липня 2020 10:57
цінова пропозиція додаток 2.docx
23 липня 2020 10:57
договір додаток 1.docx
23 липня 2020 10:57
вимоги до учасників додаток 4.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-23-002146-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:40654230
Дата подання: 30 липня 2020 09:38
Вимога щодо дискримінаційних вимог
Наше товариство, маємо намір прийняти участь у процедурі закупівлі відкритих торгів в закупівлі з ідентифікатором закупівлі UA-2020-07-23-002146-b, назва предмету закупівлі: ДК 021:2015: 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску, що була оприлюднена 23 липня 2020 року Новоборівською селищною радою, Хорошівського району, Житомирської області.
Разом з оприлюдненням оголошення про проведення відкритих торгів Замовником було розміщено Тендерну документацію, затверджену тендерним комітетом та Додаток №3 інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі. Одним із основних принципів проведення публічних закупівель – є недискримінація учасників, згідно зі ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). У відповідності до ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону, замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Нами було здійснено ретельний аналіз тендерної документації з додатками і виявлено дискримінаційні вимоги, що штучно зменшують коло потенційних учасників закупівлі. У зв’язку з чим, вважаємо необхідним звернутись з вимогою про внесення змін до Тендерної документації. Щодо підстав подання вимоги на обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи. Предмет закупівлі Код ДК 021 - 2015:44610000-9 – Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнери пластмасові об’ємом 1100 л для відходів).
Основними показниками при виборі товару для Замовника мають бути: цільове призначення контейнерів (для збору сміття), об’єм (1100 л) та якість товару. Всі інші технічні характеристики можуть варіюватися відповідно до стандартів виробників товару, оскільки кожний виробник використовує власні індивідуальні технології, які не впливають на загальне цільове призначення аналогічних товарів на ринку. Тобто, здійснюючи закупівлю товару Замовник має об’єктивно оцінити мету, для якої закуповується товар та допустити до участі в торгах учасників, які пропонують аналогічний товар, уникаючи дискримінації. Встановлення жорстких специфічних умов до технічних характеристик товару свідчить про здійснення узгоджених антиконкурентних дій, що штучно обмежує економічну конкуренцію на ринку та не сприяє економії бюджетних коштів. Наше товариство пропонує високоякісний товар, виготовлений відповідно до європейського стандарту EN 840-2, що в повній мірі відповідає меті, для якої здійснюється закупівля. Встановлюючи дискримінаційні вимоги в Тендерній документації Замовник порушив право брати участь у закупівлі на рівних умовах з іншими учасниками. Технічні вимоги до предмету закупівлі встановлюються у Додатку № 3 до Тендерної документації. Вважаємо, що зазначений документ містить наступні дискримінаційні вимоги. Вважаємо за необхідне змінити у Додатку № 3 до Тендерної документації такі пункти: 1. Корпус: пластмасовий, з вертикальними ребрами жорсткості по всьому корпусу.
Жодним чинним міжнародним стандартом не передбачена обов’язкова наявність «ребер жорсткості на бічних стінках», а тому зазначена вимога є дискримінаційною та являється особливістю виготовлення контейнерів конкретного виробника. Зазначені «ребра жорсткості» впливають лише на зовнішній вигляд контейнеру, а не його додаткову функцію як укріплення стінок контейнера. На міцність та тривалість строку експлуатації контейнерів впливають наступні характеристики: матеріал з якого виготовляється продукція (HDPE первинний поліетилен високої щільності), товщина стінки контейнера та температурний режим екстремально низьких і високих температур. Контейнери, що пропонує наша компанія не оснащені ніякими особливостями прес форм, але при цьому по технічним характеристикам виготовлені з високоякісного поліетилену (первинна сировина) високої щільності (HDPE), витривалі до низьких та високих температур, мають вантажопідйомність 510 кг.(виробник задекларував на кожній одиниці товару), що в повній мірі забезпечують можливість використання контейнеру за призначенням і жодним чином не впливають на його якість. 2. Кришка: відкідна, з ребрами жорсткості, пластмасова плоска - повинна мати ручки для відкриття з трьох сторін. Замовником не доведено, що наявність ребер жорсткості на кришці є необхідною характеристикою, без якої контейнер неможливо експлуатувати за призначенням. Відповідно до європейського стандарту EN 840-2 не зазначено вимог, щодо виду та форми кришки баку. Крім того зазначаємо, що дана вимога також являється особливістю виготовлення контейнерів конкретного виробника, що є дискримінаційною вимогою. Враховуючи вищевказане, та керуючись п. 4 ч. 1 ст. 30, ч.4 ст. 28 Законом України «Про публічні закупівлі», ВИМАГАЄМО внести зміни до закупівлі з ідентифікатором закупівлі UA-P-2020-07-24-005782-b, назва предмету закупівлі: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску, що була оприлюднена 24 липня 2020 року виконавчим комітетом Петриківської селищної ради. У разі не реагування, ми будемо змушені користуючись правом, наданим нам статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», звернутись в Антимонопольний комітет України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 липня 2020 09:20
Доброго дня! На вимогу щодо дискримінаційних вимог повідомляємо наступне:
Звертаємо увагу, що відповідно до ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" цей Закон застосовується: до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень.
Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
Відповідно до ст. 3 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Ст. 5 Закону визначено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Зазначені Вами положення технічних вимог документації мають безпосереднє відношення до предмета закупівлі, а також не суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, а отже не є дискримінаційними.
Відповідно до технічного завдання предмета закупівлі: у кожному випадку де у тексті даної Специфікації згадуються посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника мається на увазі, що Замовник зазначає після кожної такої характеристики вираз "або еквівалент".
Замовник не вчиняє та зобов’язується не вчиняти будь-яких дій, що обмежують конкуренцію, не здійснює дискримінацію учасників та не обмежує їх у поданні в пропозиції еквівалентних товарів, якщо такі товари є аналогічні по своїм технічним та якісним характеристикам і можуть бути використані Замовником у своїй діяльності.
Будь-який учасник має можливість подати еквівалент товару, з підтвердженням його технічних та якісних характеристикам.
Таким чином, замовник дотримався вимог чинного законодавства.
На підставі наведеного відмовляємо у внесенні змін до технічних вимог документації. Дякуємо за звернення.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 серпня 2020 12:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НВП "Укрресурс" 194 594,40
UAH з ПДВ
172 692,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНІ КОНТЕЙНЕРНІ СИСТЕМИ" 192 972,00
UAH з ПДВ
182 987,00
UAH з ПДВ
Документи
Імпорт Склад Сервіс 199 680,00
UAH з ПДВ
188 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 серпня 2020 15:39
Електронний підпис
11 серпня 2020 15:38
1. Цінова пропозиція.pdf
11 серпня 2020 15:27
Електронний підпис
11 серпня 2020 15:25
9. Щодо свiдоцтва ПДВ.pdf
11 серпня 2020 15:25
7. Захист довкiлля.pdf
11 серпня 2020 15:25
6. Щодо ТУ.pdf
11 серпня 2020 15:25
31. Проект договору.pdf
11 серпня 2020 15:25
24. Копiя Рiшення.pdf
11 серпня 2020 15:25
23. Копiя Наказу.pdf
11 серпня 2020 15:25
21. Паспорт керiвника.pdf
11 серпня 2020 15:25
20. Копiя Витягу з ПДВ.pdf
11 серпня 2020 15:25
19. Iдент. код.pdf
11 серпня 2020 15:25
18. Щодо  сертифiкацii.pdf
11 серпня 2020 15:25
17. Лист-роз'яснення.pdf
11 серпня 2020 15:25
16. Щодо якостi.pdf
11 серпня 2020 15:25
15. Щодо дозвiл_н. док..pdf
11 серпня 2020 15:25
12. Згода перс. данi.pdf
11 серпня 2020 15:25
11. Технiчна спец..pdf
11 серпня 2020 15:25
1. Цiнова  пропозицiя.pdf

Публічні документи

12 серпня 2020 11:38
Електронний підпис
12 серпня 2020 11:30
6 Договір.pdf
12 серпня 2020 11:29
4 Повноваження.pdf
12 серпня 2020 11:29
3 ст 17.pdf
12 серпня 2020 11:28
1 реєстр.pdf
12 серпня 2020 11:28
2 Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

11 серпня 2020 11:17
Реквизиты ИСС.pdf
11 серпня 2020 11:17
Протокол№3.pdf
11 серпня 2020 11:17
Протокол №6.pdf
11 серпня 2020 11:17
Протокол №1_2019.pdf
11 серпня 2020 11:17
Наказ.pdf
11 серпня 2020 11:17
Лист-згода.pdf
11 серпня 2020 11:17
Комерційна пропозиція.pdf
11 серпня 2020 11:17
Витяг.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НВП "Укрресурс"

ТОВ "СКС"

Імпорт Склад Сервіс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НВП "Укрресурс"
#34396623
Переможець 172 692,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2020 16:22

Документи

14 серпня 2020 16:22
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 серпня 2020 16:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НВП "Укрресурс"
#34396623
172 692,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 серпня 2020 16:22
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 вересня 2020 16:25
видаткова накладна.PDF укладений
15 вересня 2020 16:25
Електронний підпис укладений
25 серпня 2020 11:48
договір 74.pdf укладений
25 серпня 2020 11:38

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 172 692,00
UAH (в тому числі ПДВ 28 782,00 UAH)