Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з супроводження програмного забезпечення для автоматизації документообігу суду в місцевих загальних судах м. Полтави та Полтавської області
Очікувана вартість
286 544,16 UAH
UA-2020-07-23-002015-b 1c6219da43da47beb92b67b8e0b28956
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Савченко Олена Анатоліївна

+380532642301 inbox@pl.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Полтавській області
Код ЄДРПОУ: 26304855
Вебсайт: https://pl.court.gov.ua/tu17/
Місцезнаходження: 36020, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Соборності, 17
Контактна особа: Савченко Олена Анатоліївна
+380532642301
inbox@pl.court.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Відповідно до ст. 15 Закону України «Про судоустрій і статус суддів» у судах загальної юрисдикції функціонує Єдина судова інформаційна (автоматизована) система. На виконання вимог Закону України «Про судоустрій і статус суддів», положень Кримінального процесуального кодексу України, Цивільного процесуального кодексу України рішенням Ради суддів України від 26.11.2010 № 30 (із змінами та доповненнями, внесеними рішеннями Ради суддів України) затверджено Положення про автоматизовану систему документообігу (далі – Положення). Відповідно до Положення (із змінами та доповненнями) автоматизована система документообігу суду - сукупність комп'ютерних програм і відповідних програмно-апаратних комплексів, що входять до складу Єдиної судової інформаційної системи, та забезпечують виконання завдань, визначених цим Положенням, в тому числі таких як: - функціонування документообігу суду та органів системи правосуддя; - обмін інформацією між ними та з іншими органами державної влади; - обмін з єдиною централізованою базою даних судової влади; - оприлюднення інформації за допомогою офіційного веб-порталу судової влади України; - захист інформації від несанкціонованого доступу, тощо. Наказом Голови ДСА України від 07 листопада 2019 року № 1096 затверджено Концепцію побудови Єдиної судової інформаційної-телекомунікаційної системи, якою визначена структура, організація та принципи побудови ЄСІТС з використанням сучасних програмного технічних засобів. Згідно пункту 1 вказаного Наказу адміністратором ЄСІТС визначено Державне підприємство «Інформаційні судові системи». Для функціонування автоматизованої системи документообігу в судах загальної юрисдикції Державним підприємством «Інформаційні судові системи» впроваджено заходи щодо забезпечення можливості використання автоматизованої системи документообігу суду у місцевих та апеляційних судах, а саме: розроблена комп’ютерна програма «Д-3» (свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір № 44023, видане 29.05.2012 Державною службою інтелектуальної власності України). Відповідно до Положення адміністратор АСДС - державне підприємство "Інформаційні судові системи", віднесене до сфери управління Державної судової адміністрації України. Підприємство є адміністратором Єдиної судової інформаційної системи (далі - ЄСІС) та Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи (далі ЄСІТС) і вживає заходів, пов'язаних із технічним та організаційно-технологічним забезпеченням функціонування АСДС та інших підсистем, у тому числі в якості системного інтегратора. Для функціонування АСДС та інших підсистем адміністратор здійснює: - технічний супровід та підтримку працездатності АСДС та інших підсистем в цілому, згідно з вимогами цього Положення; - створення, вдосконалення та супроводження АСДС та інших підсистем; адміністрування централізованих ресурсів судів та органів системи правосуддя, надання до них доступу; - забезпечення зберігання та захисту даних централізованих ресурсів, у тому числі шляхом визначення концепції захисту від несанкціонованого доступу та засобів і методів забезпечення цілісності їх баз даних; - координацію і супроводження створення комплексної системи захисту інформації інформаційно-телекомунікаційної системи в органах, що використовують АСДС та інші підсистеми, як складову інформаційно-телекомунікаційної системи; - затвердження єдиної політики безпеки використання АСДС, обов'язкових до застосування цими органами; підтримку сервісу обміну обліково-статистичними та реєстраційно-контрольними картками, електронними документами суду, органу системи правосуддя з ЦБД у відповідності до протоколів обміну, затверджених адміністратором; - виконання цих та інших функцій, передбачених Положенням та взятими на себе договірними зобов'язаннями. Відповідно до Положення «Технічний супровід та підтримка працездатності АСДС, модуля автоматизованого розподілу та інших підсистем, здійснюються адміністратором на підставі договорів…». З метою забезпечення безперервного функціонування автоматизованої системи документообігу суду адміністратор щорічно обирається із застосуванням чинного законодавства в галузі публічних закупівель. Застосування переговорної процедури зумовлено тим, що можлива зміна адміністратора системи документообігу суду після застосування процедури відкритих торгів унеможливить супроводження комп’ютерної програми «Д 3», що у свою чергу призведе до призупинення автоматичної відправки рішень до Єдиного державного реєстру судових рішень, збільшення навантаження на співробітників суду для ведення інформаційно-довідкової роботи у суді, виникнення необхідності в конвертації даних, що накопичувалися в автоматизованій системі протягом використання програми документообігу, розробником якої виступає Підприємство, ускладнення роботи з центральною базою даних, яка містить всі документи, що створюються у судовій системі. Також використання іншого програмного продукту може привести до зупинки обміну даними між судами загальної юрисдикції та органами досудового слідства та ускладнення інформування сторін судового процесу за допомогою «Електронного суду», що у свою чергу на певний період (до створення відповідних умов) може привести до повної зупинки функціонування документообігу суду. Також, виконання даних робіт іншим виконавцем в умовах певного дефіциту часу, оскільки система вже впроваджена в діяльність і перерви в її обслуговувані є неприпустимими, ймовірніше за все, буде потребувати залучення додаткового персоналу, що призведе до збільшення вартості робіт. Таким чином, існують всі об’єктивні фактори, що свідчать про неможливість виконання зазначених послуг іншим учасником, крім Державного підприємства «Інформаційні судові системи», та про наявність підстав для застосування переговорної процедури закупівлі при проведенні Територіальними управліннями Державної судової адміністрації України в Полтавській області закупівлі послуг з супроводження програмного забезпечення для автоматизації документообігу суду в місцевих загальних судах Полтавської області відповідно до пункту 2 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконанні, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків: відсутність конкуренції з технічних причин та необхідність захисту прав інтелектуальної власності. Крім цього, наявний Висновок комплексного експертного дослідження Науково-дослідного інституту інтелектуальної власності Національної академії правових наук України від 02 червня 2020 року № 577 – щодо обґрунтування для обрання переговорної процедури відповідно до пункту 2 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконанні, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків: відсутність конкуренції з технічних причин; існує необхідність захисту прав інтелектуальної власності Нормативні, експертні та технічні документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: - Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922; - Положення про автоматизовану систему документообігу суду, затверджене Рішенням Ради суддів України 26.11.2010 року № 30; - Наказ Голови ДСА України від 07.11.2019 року № 1096 «Про забезпечення створення і функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи»; - Висновок комплексного експертного дослідження Науково-дослідного інституту інтелектуальної власності Національної академії правових наук України від 02 червня 2020 року №577; - Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір № 44023, видане 29.05.2012 Державною службою інтелектуальної власності України.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 липня 2020
Оскарження наміру укласти договір: 03 серпня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Ціна за одиницю: 286544.16UAH з ПДВ
Послуги з супроводження програмного забезпечення для автоматизації документообігу суду в місцевих загальних судах м. Полтави та Полтавської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Соборності, 17, м. Полтава, Полтавська область, 36020, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2020  —  31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Згідно умов договору Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

23 липня 2020 11:59
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Державне підприємство "Інформаційні судові системи"
#34614292
Переможець 286 544,16
UAH з ПДВ
23 липня 2020 12:09

Документи

23 липня 2020 12:09
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 липня 2020 12:09

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Державне підприємство "Інформаційні судові системи"
#34614292
286 544,16
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 липня 2020 12:09
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 квітня 2021 13:12
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 17:22
Додаткова угода _2.pdf зміни до договору
19 січня 2021 17:21
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 16:22
Додаткова угода _1.pdf зміни до договору
05 січня 2021 16:20
Електронний підпис укладений
03 серпня 2020 12:28
Договір укладений
03 серпня 2020 12:27

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з супроводження програмного забезпечення для автоматизації документообігу суду в місцевих загальних судах м. Полтави та Полтавської області 1 послуга 286 544,16
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору до 31.03.2021 року
Номер договору про закупівлю: 196-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.6 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" збільшення суми договору, на суму що не перевищує 20%
Номер договору про закупівлю: 196-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з супроводження програмного забезпечення для автоматизації документообігу суду в місцевих загальних судах м. Полтави та Полтавської області 1 послуга 286 544,16
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 липня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 342 002,16
UAH (в тому числі ПДВ 57 000,36 UAH)