Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електротовари
Очікувана вартість
110 000,00 UAH
UA-2020-07-23-001479-c ca22bb5d8228491b99f06efbbf4c73e8
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рудик Оксана Анатоліївна

380445632767
380672202671
kk_tender@kkdarn.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дарницького району м. Києва»
Код ЄДРПОУ: 39604270
Місцезнаходження: 02091, Україна , Київська обл., Київ, Харківське шосе 148-А
Контактна особа: Рудик Оксана Анатоліївна
380445632767,380672202671
kk_tender@kkdarn.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 липня 2020 11:37
Звернення за роз’ясненнями: до 29 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 03 серпня 2020 15:24
Очікувана вартість: 110 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31210000-1: Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл


Технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі визначені у Додатку № 1. Кількість 26 одиниць (1009 шт., 500 м/п)
Автоматичний вимикач ВА47-29 1п С 16А 31211310-4 Автоматичні вимикачі,
Автоматичний вимикач ВА47-29 3п С 25А 31211310-4 Автоматичні вимикачі,
Автоматичний вимикач АЕ-2046М-100 50А 31211310-4 Автоматичні вимикачі,
Автоматичний вимикач АЕ-2056М-100 100А 31211310-4 Автоматичні вимикачі,
Автоматичний вимикач АЕ-2056М1-100 125А 31211310-4 Автоматичні вимикачі,
Автоматичний вимикач ВА77-1-63 3 полюси 50А 31211310-4 Автоматичні вимикачі,
Автоматичний вимикач ВА77-1-63 3 полюси 100А 31211310-4 Автоматичні вимикачі,
Вимикач-роз'єднувач розривний ВР32 400А 31214200-1 Вимикачі-роз’єднувачі,
Перемикач ПЦ-4-400А з боковою ручкою лівою 31214100-0 Перемикачі,
Перемикач ПЦ-4 400А з боковою ручкою правою 31214100-0 Перемикачі,
Перемикач ПБ-4 400А з боковою ручкою лівою 31214100-0 Перемикачі,
Перемикач ПБ-4 400А з боковою ручкою правою 31214100-0 Перемикачі,
Гільза з'єднувальна алюмінієва 25 мм2 31211100-9 Комутаційні апарати,
Гільза з'єднувальна алюмінієва 35 мм2 31211100-9 Комутаційні апарати,
Наконечник кабельний алюмінієвий 16 мм2 31211100-9 Комутаційні апарати,
Наконечник кабельний алюмінієвий 25 мм2 31211100-9 Комутаційні апарати,
Наконечник кабельний алюмінієвий 35 мм2 31211100-9 Комутаційні апарати,
Наконечник кабельний алюмінієвий 50 мм2 31211100-9 Комутаційні апарати,
Наконечник кабельний мідний 120 мм2 31211100-9 Комутаційні апарати,
Кабельний розгалужувач 95/35 31213000-2 Розподільне обладнання,
Металорукав 15 мм 31218000-7 Шинопроводи,
Din-рейка (1м) 31211110-2 Щити керування,
Нульові колодки (7 отворів) 31213000-2 Розподільне обладнання,
Вимикач електричний внутрішній одноклавішний 31214200-1 Вимикачі-роз’єднувачі,
Коробка для розетки 31219000-4 Захисні коробки,
Кабель-канал 40×16 31218000-7 Шинопроводи.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
26 Одиниця
Електротовари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, м. Київ, м. Київ, Дарницький район, Харківське шосе, 148-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31210000-1 — Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати – відстрочка платежу. Покупець зобов’язується оплатити 100% вартості товару, зазначеного в рахунку-фактурі та/або видатковій накладній, протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати отримання товару та підписання відповідних документів Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 липня 2020 12:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2020 11:43
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx
23 липня 2020 11:43
Оголошення_Електротовари_3.docx
23 липня 2020 11:43
ОГОЛОШЕННЯ.PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналоги
Дата подання: 23 липня 2020 11:55
Дата відповіді: 23 липня 2020 15:57
Доброго дня. Скажіть будь ласка, Ви розглядаєте аналоги інших торгових марок? Якщо так, то приймаються аналоги на всі позиції або є виключення і на якісь позиції аналоги прийматись не будуть? Якщо так просимо уточнити на які позиції не пропонувати аналог. Дякую.
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до Додатку №1 до Оголошення – «…У разі наявності в оголошенні посилання на конкретні торговельні марки чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, після такого посилання слід вважати в наявності вираз «або еквівалент». Акцентуємо Вашу увагу, що нами розглядатимуться аналоги, які мають такі ж самі технічні та якісні характеристики. Дякуємо.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-23-001479-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: МП "АВІ" в формі ТОВ, Код ЄДРПОУ:19415270
Дата подання: 07 серпня 2020 21:34
Замовник неправомірно визначів переможцем ТОВ "Промстройтех"
Тендерна пропозиція ТОВ "ПРОМСТРОЙТЕХ» не відповідає вимогам Тендерної документації і тому Учасник не може бути визнаним переможцем торгів і його Тендерна пропозиція має бути відхилена
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 серпня 2020 17:54
Шановний Учасник! В період уточнення через електронний майданчик надходило питання щодо розгляду аналогів предмету закупівлі. У відповіді ми зазначили, що нами розглядатимуться аналоги. Замовником даного товару на нашому підприємстві є центральна аварійно - відновлювальна служба, яка підтвердила аналогічність зазначених Вами у вимозі автоматичних вимикачів. Аварійна служба виконує роботи по заміні автоматичних вимикачів старого зразка на нові, тому габаритні розміри для нас не принципові, а кріплення автоматів АЕ-20 та ВА 77 не підходять до штатних автоматичних вимикачів, які були передбачені проєктом конструкцій електрощитових та в будь-якому випадку потребують нарощування, заміни приєднувальних дротів.
Відповідно до пункту 10 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі в системі електронних закупівель основним критерієм оцінки пропозицій є ціна (100 %).
Враховуючи вищевикладене, вважаю пропозицію Учасника закупівлі ТОВ «ПРОМСТРОЙТЕХ», який запропонував найбільш економічно вигідну пропозицію такою, що відповідає вимогам Замовника.

Документи подані скаржником

07 серпня 2020 21:34
Скарга на дії Замовника
07 серпня 2020 21:34
Додаток каталог АЕ20 КЕАЗ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 серпня 2020 15:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПРОМСТРОЙТЕХ" 91 844,70
UAH з ПДВ
91 844,70
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕЛЕКТРО ПОСТАВКА КОМПЛЕКС" 98 828,94
UAH з ПДВ
96 000,00
UAH з ПДВ
Документи
МП "АВІ" в формі ТОВ 101 610,00
UAH з ПДВ
101 610,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 серпня 2020 14:47
п.22. АсКо-signed.pdf
01 серпня 2020 14:47
п.20. Клеми БІЛМАКС-signed.pdf
01 серпня 2020 14:47
п.6. ВА77-1-63_(8-12In)-signed.pdf
01 серпня 2020 14:47
п.3-7. Сертифiкат_8536-signed.pdf
01 серпня 2020 14:47
п.3-5,7. ВА77-1-125_(8-12In)-signed.pdf

Публічні документи

31 липня 2020 17:48
Електронний підпис
31 липня 2020 17:45
Цінова пропозиція.pdf
31 липня 2020 17:45
Сертифікація.pdf
31 липня 2020 17:45
Лист-погодження.pdf
31 липня 2020 17:45
Лист-підтвердження.pdf
31 липня 2020 17:45
Лист-підтвердження _.pdf
31 липня 2020 17:45
Додаток 1.pdf
31 липня 2020 17:45
Гарантійний лист.pdf
31 липня 2020 17:45
Витяг ПДВ.pdf
31 липня 2020 17:45
Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

02 серпня 2020 19:44
Сертифікати PDF.rar
02 серпня 2020 19:44
Довідки PDF.rar
02 серпня 2020 19:44
Витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРОМСТРОЙТЕХ"

ТОВ "ЕЛЕКТРО ПОСТАВКА КОМПЛЕКС"

МП "АВІ" в формі ТОВ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПРОМСТРОЙТЕХ"
#32035741
Переможець 91 844,70
UAH з ПДВ
06 серпня 2020 14:41

Документи

06 серпня 2020 14:40
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 серпня 2020 14:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРОМСТРОЙТЕХ"
#32035741
91 844,70
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 серпня 2020 14:40
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 квітня 2021 18:19
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 15:12
ДУ_1_Договір_08_10-СЗ_532_електротовари.PDF зміни до договору
30 грудня 2020 15:11
Електронний підпис укладений
11 серпня 2020 17:56
Договір_08_10-СЗ_532_від_10.08.2020_Промстройтех.PDF укладений
11 серпня 2020 17:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уклали цю Додаткову угоду до Договору № 08/10-СЗ/532 від 10 серпня 2020 року (далі – Договір) про таке: 1. Сторони погодили продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення Покупцем процедури закупівлі товару на початку 2021 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у Договорі, до моменту укладання Покупцем нового договору за результатами проведеної процедури закупівлі, але не пізніше 31 березня 2021 року. 2. Пункт 10.1 Розділу 10 Договору викласти у такій редакції: «10.1. Договір набирає чинності з дня його підписання і діє до 31 березня 2021 року, а в частині взаєморозрахунків - до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором.» 3. Сторони дійшли згоди, що у разі укладання Покупцем нового договору за результатами проведеної процедури закупівлі Постачальник припиняє поставку товару з дати підписання Покупцем нового договору, а Договір припиняє свою дію з дати настання зазначеної події, але, у будь-якому випадку діє до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за Договором. 4. Всі інші умови Договору залишаються без змін та є обов’язковими для виконання Сторонами. 5. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та діє протягом строку дії Договору. 6. Ця Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору № 08/10-СЗ/532 від 10 серпня 2020 року. 7. Цю Додаткову угоду складено українською мовою у двох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 08/10-СЗ/532
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 91 844,70
UAH (в тому числі ПДВ 15 307,45 UAH)