Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25946285 |
Місцезнаходження: | 84333, Україна , Донецька обл., Краматорськ, ВУЛИЦЯ УРАЛЬСЬКА, будинок 12 |
Контактна особа: |
Шуранова Тетяна 380504508120 OD@DN.UKRAVTODOR.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 липня 2020 10:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 липня 2020 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 серпня 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 11 серпня 2020 12:02 |
Очікувана вартість: | 92 048 050,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 460 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 460240.25 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Попередня оплата за роботи, що є предметом цього договору, здійснюється відповідно до вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019р. № 1070 та визначена головним розпорядником бюджетних коштів. Попередня оплата надається за заявкою Підрядника при наявності фінансових ресурсів, у розмірі, що не перевищує 30 відсотків річного обсягу фінансування робіт. Підрядник зобов’язується використати отриману попередню оплату впродовж трьох місяців з дня її отримання. У разі надання попередньої оплати у четвертому кварталі поточного року - не пізніше закінчення поточного бюджетного періоду, визначеного Бюджетним кодексом. Невикористані суми попередньої оплати Підрядник повертає на рахунок Замовника в органі Казначейства не пізніше останнього дня вказаного строку. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетний рахунок Підрядника, відкритий в органах Казначейства та використовується у встановленому законодавством порядку. | Аванс | 15 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Оплата виконаних робіт проводиться поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт і здійснюється їх приймання-передавання з оформленням актів за формою КБ-2в. Поетапна оплата здійснюється Замовником за умови фактичного надходження бюджетних коштів в межах виділених бюджетних асигнувань. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 липня 2020 15:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 липня 2020 15:03 |
Перелік змін 28.07.2020.docx | |
28 липня 2020 15:03 |
Тендерна документація зі змінами.docx | |
28 липня 2020 15:03 |
Тендерна документація.docx | |
23 липня 2020 10:04 |
Проект договору.docx | |
23 липня 2020 10:04 |
Відомість обсягів робіт.docx |
28 липня 2020 15:39 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 липня 2020 15:03 |
Перелік змін 28.07.2020.docx
|
|||
28 липня 2020 15:03 |
Тендерна документація зі змінами.docx
|
|||
28 липня 2020 15:03 |
Тендерна документація.docx
|
|||
23 липня 2020 10:04 |
Проект договору.docx
|
|||
23 липня 2020 10:04 |
Відомість обсягів робіт.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-10-07-000041 ● 86f88736f40f4af18631bca95dfd6a7b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 жовтня 2020 16:26 |
07.10.2020 № 208
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 16.09.2020 № 003100-18/4941-2020,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 07.10.2020 № 208
Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
2 UA-2020-07-23-001295-b 23.07.2020 СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ (код за ЄДРПОУ 25946285) виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-10-22 16:34:57
про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг за кодом «ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг» (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-UA-2020-07-23-001295-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань:
1. Моніторингом встановлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам Закону, а саме:
- Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції, викладені Замовником в п.3 розділу 3 до тендерної документації, не відповідають вимогам частин третьої, четвертої статті 25 Закону;
- Умови п. 2 форми «Тендерна пропозиція», яка є Додатком 2 до тендерної документації, не відповідають умовам пункту 4 розділу 3 до тендерної документації щодо погодження дотримання умов пропозиції протягом 120 календарних днів з дня розкриття тендерних пропозицій;
- В пункті 4 форми «Тендерна пропозиція» Замовником зазначено про погодження з проектом договору, який запропоновано замовником, та з тим, що основні умови Договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами, у повному обсязі, крім випадків, визначених частиною четвертою статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі». Посилання на частину четверту статті 36 Закону не відповідає умовам чинного Закону (частина п’ять статті 41 Закону);
- Абзац 10 пункту 2 розділу 5 до тендерної документації містить посилання на невідповідну статтю 3 Закону щодо принципів здійснення закупівель, тоді як принципи здійснення закупівель викладені у статті 5 чинного Закону.
Пояснити, чому тендерна документація складена не у відповідності до вимог Закону.
2. В пункті 2 Додатку 9 до тендерної документації «Інформація та документи, які надаються переможцем торгів щодо відповідності Учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»» замовник вимагає надання інформації в довільній формі, про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до адміністративної відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.
Переможцем ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" завантажено у файлі "Пакет Переможця.pdf" свою Довідку від 21.08.2020 №2959, яку адресовано на ім’я «Державного підприємства «Дороги Харківщини», та яка не може бути підтвердженням відповідності Учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону.
Пояснити, чому не відхилено тендерну пропозицію ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" у відповідності до вимог абзацу 3 пункту 3 частини першої статті 31 Закону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-10-27 09:39:55
Відповідь на запит
Служба автомобільних доріг у Донецькій області надає інформацію на запит про надання пояснень в рамках проведення моніторингу відповідно до наказу від 24.09.2020 № 208 Управління Східного офісу (UA-M-2020-10-07-000041), наданого 2020-10-22 16:34:57 на закупівлю «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Т-05-23 від /Н-20/ - Кременівка – Ялта, км 43+550- км 46+450 (коригування)», індивідуальний номер закупівлі UA-2020-07-23-001295-b, відкриті торги.
1. Що стосується невідповідностей у тендерної документації.
При зміні діючого законодавства, як загалом законодавцем передбачається перехідний період, відповідно якого прийняті в законодавстві зміни опрацьовуються користувачами та застосовуються поступово в правовідносинах.
Не є на сьогоднішній день новиною законодавчі зміни, що майже кардинально змінили Закон України «Про публічні закупівлі». На сьогоднішній день вже наявні деякі роз’яснення від уповноважених органів щодо застосування нових норм цього закону, тощо. Водночас, на момент набуття чинності таких змін, членами тендерного комітету, у зв’язку з великим обсягом опрацьовуваної інформації, та новацією деяких норм, не навмисно, та без негативних наслідків щодо закупівлі в цілому, могли бути допущені деякі технічні помилки щодо посилання на попередню редакцію норми закону.
Вважаємо за належне звернути увагу на той факт, що не зовсім коректно зазначені статті закону ніяким чином не вплинули на суть проведеної закупівлі, адже за своєю правовою природою передавали та визначали необхідне коло обов’язків учасників та не обмежувало останніх у зверненні за роз’ясненнями до Замовника.
Службою автомобільних доріг у Донецький області були вивчені невідповідності у тендерної документації та проведено роз’яснювальні заходи для членів тендерного комітету з детального вивчення законодавства у сфері публічних закупівель, яке регулює порушене питання у запиті, для запобігання випадків порушення законодавства з питань публічних закупівель у майбутньому.
Враховуючи той факт, що зазначені невідповідності у тендерній документації не впливають на законні результати проведеної публічної закупівлі, вважаємо за належне прийняти зауваження, що викладені у запиті та відреагувати на них відповідно до норм діючого законодавства.
2. Що стосується довідки від 21.08.2020 №2959, наданої Переможцем ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" завантажено у файлі "Пакет Переможця.pdf" яка адресовано на ім’я «Державного підприємства «Дороги Харківщини», та яка не може бути підтвердженням відповідності Учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону.
Тендерною документацією додаток №5 вимагається надання «Інформація в довільній формі про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є Учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми».
В свою чергу, ч. 12 п. 1 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначено, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі в разі, якщо службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.
Вимога щодо надання довідки, яка має бути обов’язково адресована на ім’я Замовника відсутня, та тендерним комітетом розглядається саме зміст цього документу. Хоча довідка й підготовлена для надання її до іншої установи, її зміст підтверджує факт відповідності Учасника вимогам статті 17 Закону та повністю відповідає вимогам тендерної документації, що виключає зобов’язання Замовника відхилити тендерну пропозицію учасника.
Враховуючи вимоги статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо принципів здійснення закупівель та недискримінації учасників, за рішенням тендерного комітету формальними (несуттєвими) вважаються інші технічні помилки в тендерної пропозиції Учасника, якщо вони не впливають на зміст тендерної пропозиції та на прийняття рішення щодо відповідності Учасника умовам тендерної документації.
До формальних (несуттєвих) помилок Замовника належать технічні, механічні та інші помилки, допущені учасниками в документах, які вони подали в складі тендерної пропозиції, і такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність Учасника.
Відповідь на запит затверджено протоколом засідання тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Донецькій області від 27.10.2020р. №465.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Служба автомобільних доріг у Донецькій області на висновок моніторингу відповідно до наказу від 24.09.2020 № 208 Управління Східного офісу (UA-M-2020-10-07-000041), наданого 2020-11-03 на закупівлю «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Т-05-23 від /Н-20/ - Кременівка – Ялта, км 43+550- км 46+450 (коригування)», індивідуальний номер закупівлі UA-2020-07-23-001295-b, відкриті торги, повідомляє. Враховуючи той факт, що зазначені порушення є суто технічними помилками, та ніяким чином не впливають на законні результати проведеної публічної закупівлі, вважаємо за належне прийняти зауваження, що викладені у висновку моніторингу та відреагувати на них відповідно до норм діючого законодавства. З метою здійснення заходів щодо усунення виявленого порушення, Службою автомобільних доріг у Донецькій області проведено роз’яснювальні заходи для членів тендерного комітету з детального вивчення законодавства у сфері публічних закупівель, яке регулює порушене питання у висновку, для запобігання випадків порушення законодавства з питань публічних закупівель у майбутньому. Інформацію затверджено протоколом засідання тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Донецькій області від 04.11.2020р. №472.
2020-11-04 11:01:02
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 листопада 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 листопада 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пунктів 8, 9 частини другої статті 21 Закону (Замовник в оголошення про проведення відкритих торгів не вніс інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, та інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій))
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" #40090765 |
Переможець |
91 850 811,94
UAH з ПДВ
|
17 серпня 2020 10:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2022 08:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 14:26
|
ДУ від 29.12.2021 до дог 2-114 від 28.08.2020.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 14:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 грудня 2021 16:49
|
ДУ від 15.12.2021 до договору №2-114 від 28.08.2020.pdf | зміни до договору |
15 грудня 2021 16:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 грудня 2021 10:00
|
ДУ від 01.12.2021 до договору №2-114 від 28.08.202001.pdf | зміни до договору |
01 грудня 2021 10:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 жовтня 2021 11:13
|
ДУ від 05.10.2021 до договору №2-114 від 28.08.2020.pdf | зміни до договору |
05 жовтня 2021 11:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 вересня 2021 15:28
|
ДУ від 29.09.2021 до договору №2-114 від 28.08.2020.pdf | зміни до договору |
29 вересня 2021 15:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 вересня 2021 14:09
|
ДУ від 21.09.2021 до договору №2-114 від 28.08.2020.pdf | зміни до договору |
21 вересня 2021 14:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 травня 2021 10:18
|
ДУ від 13.05.2021 до договору №2-114 від 28.08.2020 (1).pdf | зміни до договору |
13 травня 2021 10:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2020 15:21
|
ДУ від 21.12.2020 до договору №2-114 від 28.08.2020.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2020 15:20
|
Електронний підпис | укладений |
28 серпня 2020 14:04
|
договір №2-114 від 28.08.2020.pdf | укладений |
28 серпня 2020 14:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Перерозподіл фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 2-114 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Визначення фінансування, перенос строків |
Номер договору про закупівлю: | 2-114 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно пункту 3 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 2-114 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Перерозподіл фінансуівання |
Номер договору про закупівлю: | 2-114 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно п.3 ч.5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" (розподіл фінансування) |
Номер договору про закупівлю: | 2-114 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно п.3 ч.5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" (розподіл фінансування) |
Номер договору про закупівлю: | 2-114 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно п.3 ч.5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 2-114 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно п.3 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», Строк виконання робіт до 30.12.2021, строк дії договору до 31.12.2021 |
Номер договору про закупівлю: | 2-114 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |