Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Т-05-23 від /Н-20/ - Кременівка – Ялта, км 43+550- км 46+450 (коригування)
Очікувана вартість
92 048 050,00 UAH
UA-2020-07-23-001295-b 5f40fbf4a9c3422f91cae37f6e209839
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шуранова Тетяна

380504508120 OD@DN.UKRAVTODOR.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25946285
Місцезнаходження: 84333, Україна , Донецька обл., Краматорськ, ВУЛИЦЯ УРАЛЬСЬКА, будинок 12
Контактна особа: Шуранова Тетяна
380504508120
OD@DN.UKRAVTODOR.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 липня 2020 10:07
Звернення за роз’ясненнями: до 31 липня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 серпня 2020 12:00
Початок аукціону: 11 серпня 2020 12:02
Очікувана вартість: 92 048 050,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 460 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 460240.25 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Т-05-23 від /Н-20/ - Кременівка – Ялта, км 43+550- км 46+450 (коригування)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2021
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг
Індекс автомобільних доріг: T-05-23 — /Н-20/ - Кременівка - Ялта

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Попередня оплата за роботи, що є предметом цього договору, здійснюється відповідно до вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019р. № 1070 та визначена головним розпорядником бюджетних коштів. Попередня оплата надається за заявкою Підрядника при наявності фінансових ресурсів, у розмірі, що не перевищує 30 відсотків річного обсягу фінансування робіт. Підрядник зобов’язується використати отриману попередню оплату впродовж трьох місяців з дня її отримання. У разі надання попередньої оплати у четвертому кварталі поточного року - не пізніше закінчення поточного бюджетного періоду, визначеного Бюджетним кодексом. Невикористані суми попередньої оплати Підрядник повертає на рахунок Замовника в органі Казначейства не пізніше останнього дня вказаного строку. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетний рахунок Підрядника, відкритий в органах Казначейства та використовується у встановленому законодавством порядку. Аванс 15 Робочі 30
Виконання робіт Оплата виконаних робіт проводиться поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт і здійснюється їх приймання-передавання з оформленням актів за формою КБ-2в. Поетапна оплата здійснюється Замовником за умови фактичного надходження бюджетних коштів в межах виділених бюджетних асигнувань. Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 липня 2020 15:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 липня 2020 15:03
Перелік змін 28.07.2020.docx
28 липня 2020 15:03
Тендерна документація зі змінами.docx
28 липня 2020 15:03
Тендерна документація.docx
23 липня 2020 10:04
Проект договору.docx
23 липня 2020 10:04
Відомість обсягів робіт.docx
28 липня 2020 15:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2020 10:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 липня 2020 15:03
Перелік змін 28.07.2020.docx
28 липня 2020 15:03
Тендерна документація зі змінами.docx
28 липня 2020 15:03
Тендерна документація.docx
23 липня 2020 10:04
Тендерна документація.docx
23 липня 2020 10:04
Проект договору.docx
23 липня 2020 10:04
Відомість обсягів робіт.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-07-000041 ● 86f88736f40f4af18631bca95dfd6a7b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 жовтня 2020 16:26
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

07.10.2020 № 208

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 16.09.2020 № 003100-18/4941-2020,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Валентин ДОВГИЙ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 07.10.2020 № 208
Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
2 UA-2020-07-23-001295-b 23.07.2020 СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ (код за ЄДРПОУ 25946285) виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-10-22 16:34:57

про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг за кодом «ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг» (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-UA-2020-07-23-001295-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань:
1. Моніторингом встановлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам Закону, а саме:
- Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції, викладені Замовником в п.3 розділу 3 до тендерної документації, не відповідають вимогам частин третьої, четвертої статті 25 Закону;
- Умови п. 2 форми «Тендерна пропозиція», яка є Додатком 2 до тендерної документації, не відповідають умовам пункту 4 розділу 3 до тендерної документації щодо погодження дотримання умов пропозиції протягом 120 календарних днів з дня розкриття тендерних пропозицій;
- В пункті 4 форми «Тендерна пропозиція» Замовником зазначено про погодження з проектом договору, який запропоновано замовником, та з тим, що основні умови Договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами, у повному обсязі, крім випадків, визначених частиною четвертою статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі». Посилання на частину четверту статті 36 Закону не відповідає умовам чинного Закону (частина п’ять статті 41 Закону);
- Абзац 10 пункту 2 розділу 5 до тендерної документації містить посилання на невідповідну статтю 3 Закону щодо принципів здійснення закупівель, тоді як принципи здійснення закупівель викладені у статті 5 чинного Закону.
Пояснити, чому тендерна документація складена не у відповідності до вимог Закону.
2. В пункті 2 Додатку 9 до тендерної документації «Інформація та документи, які надаються переможцем торгів щодо відповідності Учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»» замовник вимагає надання інформації в довільній формі, про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до адміністративної відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.
Переможцем ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" завантажено у файлі "Пакет Переможця.pdf" свою Довідку від 21.08.2020 №2959, яку адресовано на ім’я «Державного підприємства «Дороги Харківщини», та яка не може бути підтвердженням відповідності Учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону.
Пояснити, чому не відхилено тендерну пропозицію ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" у відповідності до вимог абзацу 3 пункту 3 частини першої статті 31 Закону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-10-27 09:39:55

Відповідь на запит

Служба автомобільних доріг у Донецькій області надає інформацію на запит про надання пояснень в рамках проведення моніторингу відповідно до наказу від 24.09.2020 № 208 Управління Східного офісу (UA-M-2020-10-07-000041), наданого 2020-10-22 16:34:57 на закупівлю «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Т-05-23 від /Н-20/ - Кременівка – Ялта, км 43+550- км 46+450 (коригування)», індивідуальний номер закупівлі UA-2020-07-23-001295-b, відкриті торги.
1. Що стосується невідповідностей у тендерної документації.
При зміні діючого законодавства, як загалом законодавцем передбачається перехідний період, відповідно якого прийняті в законодавстві зміни опрацьовуються користувачами та застосовуються поступово в правовідносинах.
Не є на сьогоднішній день новиною законодавчі зміни, що майже кардинально змінили Закон України «Про публічні закупівлі». На сьогоднішній день вже наявні деякі роз’яснення від уповноважених органів щодо застосування нових норм цього закону, тощо. Водночас, на момент набуття чинності таких змін, членами тендерного комітету, у зв’язку з великим обсягом опрацьовуваної інформації, та новацією деяких норм, не навмисно, та без негативних наслідків щодо закупівлі в цілому, могли бути допущені деякі технічні помилки щодо посилання на попередню редакцію норми закону.
Вважаємо за належне звернути увагу на той факт, що не зовсім коректно зазначені статті закону ніяким чином не вплинули на суть проведеної закупівлі, адже за своєю правовою природою передавали та визначали необхідне коло обов’язків учасників та не обмежувало останніх у зверненні за роз’ясненнями до Замовника.
Службою автомобільних доріг у Донецький області були вивчені невідповідності у тендерної документації та проведено роз’яснювальні заходи для членів тендерного комітету з детального вивчення законодавства у сфері публічних закупівель, яке регулює порушене питання у запиті, для запобігання випадків порушення законодавства з питань публічних закупівель у майбутньому.
Враховуючи той факт, що зазначені невідповідності у тендерній документації не впливають на законні результати проведеної публічної закупівлі, вважаємо за належне прийняти зауваження, що викладені у запиті та відреагувати на них відповідно до норм діючого законодавства.

2. Що стосується довідки від 21.08.2020 №2959, наданої Переможцем ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" завантажено у файлі "Пакет Переможця.pdf" яка адресовано на ім’я «Державного підприємства «Дороги Харківщини», та яка не може бути підтвердженням відповідності Учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону.
Тендерною документацією додаток №5 вимагається надання «Інформація в довільній формі про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є Учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми».
В свою чергу, ч. 12 п. 1 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначено, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі в разі, якщо службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.
Вимога щодо надання довідки, яка має бути обов’язково адресована на ім’я Замовника відсутня, та тендерним комітетом розглядається саме зміст цього документу. Хоча довідка й підготовлена для надання її до іншої установи, її зміст підтверджує факт відповідності Учасника вимогам статті 17 Закону та повністю відповідає вимогам тендерної документації, що виключає зобов’язання Замовника відхилити тендерну пропозицію учасника.
Враховуючи вимоги статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо принципів здійснення закупівель та недискримінації учасників, за рішенням тендерного комітету формальними (несуттєвими) вважаються інші технічні помилки в тендерної пропозиції Учасника, якщо вони не впливають на зміст тендерної пропозиції та на прийняття рішення щодо відповідності Учасника умовам тендерної документації.
До формальних (несуттєвих) помилок Замовника належать технічні, механічні та інші помилки, допущені учасниками в документах, які вони подали в складі тендерної пропозиції, і такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність Учасника.

Відповідь на запит затверджено протоколом засідання тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Донецькій області від 27.10.2020р. №465.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Служба автомобільних доріг у Донецькій області на висновок моніторингу відповідно до наказу від 24.09.2020 № 208 Управління Східного офісу (UA-M-2020-10-07-000041), наданого 2020-11-03 на закупівлю «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Т-05-23 від /Н-20/ - Кременівка – Ялта, км 43+550- км 46+450 (коригування)», індивідуальний номер закупівлі UA-2020-07-23-001295-b, відкриті торги, повідомляє. Враховуючи той факт, що зазначені порушення є суто технічними помилками, та ніяким чином не впливають на законні результати проведеної публічної закупівлі, вважаємо за належне прийняти зауваження, що викладені у висновку моніторингу та відреагувати на них відповідно до норм діючого законодавства. З метою здійснення заходів щодо усунення виявленого порушення, Службою автомобільних доріг у Донецькій області проведено роз’яснювальні заходи для членів тендерного комітету з детального вивчення законодавства у сфері публічних закупівель, яке регулює порушене питання у висновку, для запобігання випадків порушення законодавства з питань публічних закупівель у майбутньому. Інформацію затверджено протоколом засідання тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Донецькій області від 04.11.2020р. №472.

2020-11-04 11:01:02


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 18 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пунктів 8, 9 частини другої статті 21 Закону (Замовник в оголошення про проведення відкритих торгів не вніс інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, та інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій))

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 серпня 2020 12:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" 91 850 811,94
UAH з ПДВ
91 850 811,94
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АБЗ ПРОМБУД" 92 048 000,00
UAH з ПДВ
92 048 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 серпня 2020 12:29
Електронний підпис
21 серпня 2020 12:28
G8058.20.7z
21 серпня 2020 12:28
Пакет переможця.pdf
07 серпня 2020 14:18
Електронний підпис
07 серпня 2020 14:16
Тендерна пропозиція.PDF
07 серпня 2020 14:16
Пакет документів 12.pdf
07 серпня 2020 14:16
Пакет документів 11.pdf
07 серпня 2020 14:16
Пакет документів 10.pdf
07 серпня 2020 14:16
Пакет документів 9.pdf
07 серпня 2020 14:16
Пакет документів 8.pdf
07 серпня 2020 14:16
Пакет документів 7.pdf
07 серпня 2020 14:16
Пакет документів 6.PDF
07 серпня 2020 14:16
Пакет документів 5.pdf
07 серпня 2020 14:16
Пакет документів 4.pdf
07 серпня 2020 14:16
Пакет документів 3.pdf
07 серпня 2020 14:16
Пакет документів 2.PDF
07 серпня 2020 14:16
Пакет документів 1.PDF
07 серпня 2020 14:16
G7977.20.7z

Публічні документи

07 серпня 2020 15:07
Електронний підпис
07 серпня 2020 15:04
Накази працівників.pdf
07 серпня 2020 15:04
Договор 15 04-ЕУМел.pdf
07 серпня 2020 15:04
КБ2,КБ3-3,4.pdf
07 серпня 2020 15:04
КБ2,КБ3-5.pdf
07 серпня 2020 15:04
Парахін Диплом.pdf
07 серпня 2020 15:04
29-19 від 10.04.2019.pdf
07 серпня 2020 15:04
Сапогін Диплом.pdf
07 серпня 2020 15:04
КБ2,КБ3-6.pdf
07 серпня 2020 15:04
Мамедов Диплом.pdf
07 серпня 2020 15:04
Лист відгук УЖКГ.pdf
07 серпня 2020 15:04
КБ2,КБ3-3.PDF
07 серпня 2020 15:03
Лист відгук.pdf
07 серпня 2020 15:03
Договір лабораторія.pdf
07 серпня 2020 15:03
КБ2,КБ3-1,2.pdf
07 серпня 2020 15:03
КБ2,КБ3-4.PDF
07 серпня 2020 15:03
КБ2,КБ3-1.PDF
07 серпня 2020 15:03
КБ2,КБ3-2.PDF
07 серпня 2020 15:03
Довідка обладнання.PDF
07 серпня 2020 15:03
Довідки кваліфікація.PDF
07 серпня 2020 15:03
Довідка лабораторія.PDF
07 серпня 2020 15:03
Довідка про завод.PDF
07 серпня 2020 15:03
Тендерна пропозиція.PDF
07 серпня 2020 15:03
Проект договору.PDF
07 серпня 2020 15:03
Паспорт+код.PDF
07 серпня 2020 15:03
СТАТУТ.pdf
07 серпня 2020 15:03
Довідки ст. 17.PDF
07 серпня 2020 15:03
Баланс 2019.pdf
07 серпня 2020 15:03
Ліцензія.pdf
07 серпня 2020 15:03
Рішення.pdf
07 серпня 2020 15:03
Довідки відповідності.PDF
07 серпня 2020 15:03
Рішення №2.pdf
07 серпня 2020 15:03
Витяг ПДВ.pdf
07 серпня 2020 15:03
Наказ на директора.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ"

ТОВ "АБЗ ПРОМБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ"
#40090765
Переможець 91 850 811,94
UAH з ПДВ
17 серпня 2020 10:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 серпня 2020 10:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ"
#40090765
91 850 811,94
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 08:24
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 14:26
ДУ від 29.12.2021 до дог 2-114 від 28.08.2020.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 14:26
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2021 16:49
ДУ від 15.12.2021 до договору №2-114 від 28.08.2020.pdf зміни до договору
15 грудня 2021 16:49
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2021 10:00
ДУ від 01.12.2021 до договору №2-114 від 28.08.202001.pdf зміни до договору
01 грудня 2021 10:00
Електронний підпис зміни до договору
05 жовтня 2021 11:13
ДУ від 05.10.2021 до договору №2-114 від 28.08.2020.pdf зміни до договору
05 жовтня 2021 11:12
Електронний підпис зміни до договору
29 вересня 2021 15:28
ДУ від 29.09.2021 до договору №2-114 від 28.08.2020.pdf зміни до договору
29 вересня 2021 15:27
Електронний підпис зміни до договору
21 вересня 2021 14:09
ДУ від 21.09.2021 до договору №2-114 від 28.08.2020.pdf зміни до договору
21 вересня 2021 14:09
Електронний підпис зміни до договору
13 травня 2021 10:18
ДУ від 13.05.2021 до договору №2-114 від 28.08.2020 (1).pdf зміни до договору
13 травня 2021 10:18
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 15:21
ДУ від 21.12.2020 до договору №2-114 від 28.08.2020.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 15:20
Електронний підпис укладений
28 серпня 2020 14:04
договір №2-114 від 28.08.2020.pdf укладений
28 серпня 2020 14:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перерозподіл фінансування
Номер договору про закупівлю: 2-114
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визначення фінансування, перенос строків
Номер договору про закупівлю: 2-114
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно пункту 3 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 2-114
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перерозподіл фінансуівання
Номер договору про закупівлю: 2-114
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.3 ч.5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" (розподіл фінансування)
Номер договору про закупівлю: 2-114
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.3 ч.5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" (розподіл фінансування)
Номер договору про закупівлю: 2-114
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.3 ч.5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 2-114
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.3 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», Строк виконання робіт до 30.12.2021, строк дії договору до 31.12.2021
Номер договору про закупівлю: 2-114
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 серпня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 91 850 811,94
UAH (в тому числі ПДВ 15 308 468,66 UAH)