Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт (частковий) першого поверху приміщення поліклініки амбулаторії загальної практики сімейної медицини с.В.Дальник та заміна 24 вікон , вул.Безверхого,33 с.В.Дальник Біляївського району Одеської області
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2020-07-23-000731-c ● 83dd07be6e4644178135a2ec830b7b84
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО БІЛЯЇВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "БІЛЯЇВСЬКИЙ РАЙОННИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" |
Код ЄДРПОУ: | 38617509 |
Місцезнаходження: | 67600, Україна , Одеська обл., Біляївка, ВУЛИЦЯ МОСКОВСЬКА, будинок 30-Б |
Контактна особа: |
Підмазко Інна +380485222759 centerbel111@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 липня 2020 10:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 липня 2020 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 липня 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 31 липня 2020 15:06 |
Очікувана вартість: | 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Генпідрядник гарантує якість виконаних робіт, змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у кошторисній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт (частковий) першого поверху приміщення поліклініки амбулаторії загальної практики сімейної медицини с.В.Дальник та заміна 24 вікон , вул.Безверхого,33 с.В.Дальник Біляївського району Одеської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67600, Україна, Одеська область, Біляївка, Московська,30Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки між Замовником та Підрядником проводяться за умов наявності відповідного фінансування. 4.2 Розрахунки за виконані роботи здійснюються з урахуванням Загальних умов на підставі типових форм КБ-3, КБ-2в, (розрахованих згідно з програмним комплексом АВК-5), підписаних представниками Сторін за умови наявності відповідного фінансування та коштів на рахункуЗамовника. Платіжні зобов’язання Замовника виникають при наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань. Порядок їх виконання залежить від обсягів реального фінансування. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 липня 2020 11:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 липня 2020 11:23 |
Додаток 1 нова редакція.docx | |
28 липня 2020 11:23 |
Оголошення капремонт с.В.Дальник.docx | |
28 липня 2020 11:23 |
Перелік змін до оголошення капремонт.docx | |
23 липня 2020 10:17 |
Додаток 5.docx | |
23 липня 2020 10:17 |
Додаток 4.docx | |
23 липня 2020 10:17 |
Додаток 3.docx | |
23 липня 2020 10:17 |
Додаток 2.docx |
28 липня 2020 11:57 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 липня 2020 11:23 |
Додаток 1 нова редакція.docx
|
|||
28 липня 2020 11:23 |
Оголошення капремонт с.В.Дальник.docx
|
|||
28 липня 2020 11:23 |
Перелік змін до оголошення капремонт.docx
|
|||
23 липня 2020 10:17 |
Додаток 5.docx
|
|||
23 липня 2020 10:17 |
Додаток 4.docx
|
|||
23 липня 2020 10:17 |
Додаток 3.docx
|
|||
23 липня 2020 10:17 |
Додаток 2.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимога щодо відміни дискримінаційних вимог
Дата подання: 27 липня 2020 16:40
Дата відповіді: 28 липня 2020 10:39
В додатку 1 до оголошення про закупівлю Замовником встановлена дискримінаційна вимога "Документально підтверджена інформаційна довідка про укладання аналогічних договорів протягом 2020р. (виконання робіт за бюджетні кошти). З посиланням на публічне розміщення інформації про укладені аналогічні договори у кількості не менше 20 (двадцяти)". Просимо Замовника відмінити дискримінаційну вимогу та внести зміни до тендерної документації
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Замовником буде внесено зміни до докуменації згідно оголошення про проведення закупівлі згідно оголошення UA-2020-07-23-000731-c -спрощена процедура закупівлі.
Вимога щодо відміни дискримінаційних вимог
Дата подання: 27 липня 2020 16:53
Дата відповіді: 28 липня 2020 10:40
Стаття 5. Недискримінація учасників
1. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
2. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
3. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доборий день! Замовником буде внесено зміни до документації .
Вимога щодо відміни дискримінаційних вимог
Дата подання: 27 липня 2020 19:20
Дата відповіді: 28 липня 2020 10:51
ВИМОГА
щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-07-23-000731-c
Замовником - КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВОМ БІЛЯЇВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "БІЛЯЇВСЬКИЙ РАЙОННИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" було оголошено про закупівлю та опубліковано тендерну документацію на закупівлю послуг «Капітальний ремонт (частковий) першого поверху приміщення поліклініки амбулаторії загальної практики сімейної медицини с. В.Дальник та заміна 24 вікон , вул.Безверхого,33 с.В.Дальник Біляївського району Одеської області». Статтею 3 та 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено принцип здійснення закупівель за умови недискримінації учасників та заборонено Замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Статтею 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачений виключний перелік вимог до тендерної документації ( далі - ТД) та її змісту. Згідно ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників. Таким чином, норми Закону України «Про публічні закупівлі» чітко забороняють Замовнику в тендерній документації вносити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» законодавець визначив кваліфікаційні критерії, відповідність яким повинен відповідати учасник закупівлі, при цьому вибір одного або кількох критеріїв належить замовнику закупівлі. До них відноситься:
- Наявність обладнання та матеріально - технічної бази;
- Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- Наявність документально - підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Згідно умов Тендерної документації, а саме п.9 Додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі, Замовник вимагає надати в підтвердження виконання аналогічних договорів документально підтверджену інформаційну довідку про укладання аналогічних договорів протягом 2020р. (виконання робіт за бюджетні кошти). З посиланням на публічне розміщення інформації про укладені аналогічні договори у кількості не менше 20 (двадцяти).
Законом України «Про публічні закупівлі» не визначено поняття аналогічного договору, в той же час ст. 16 вказаного закону і не містить обмежень щодо виконання аналогічного договору. Для підтвердження відповідності зазначеній кваліфікаційній вимозі, відповідно до вимог закону, достатньо підтвердити наявність досвіду виконання аналогічних договорів (з капітального та поточного ремонту.), а не «у кількості не менше 20 (двадцяти)».
Вказаною вимогою Замовник, фактично створив перешкоду у доступі до процедури закупівлі учасникам, які виконували аналогічні договори з капітального та поточного ремонту. Вважаємо, що вимога ЗАМОВНИКА про підтвердження розміщення інформації про укладені аналогічні договори у кількості не менше 20 (двадцяти) ,запропонована Замовником, порушує вимоги ст. 5, 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» та принципи здійснення закупівель визначені статтею 3 цього ж закону.
Дії замовника в частині встановлення даної вимоги ТД призводить до дискримінації потенційних Учасників процедури закупівлі які виконували аналогічні договори, але не в такої кількості.
На підставі наведеного, звертаємось до Вас із вимогою про усунення порушення ст. 3, ст. 5 та ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». а саме: виключити з умов тендерної документації (Додаток 1) на закупівлю послуг «Капітальний ремонт (частковий) першого поверху приміщення поліклініки амбулаторії загальної практики сімейної медицини с.В.Дальник та заміна 24 вікон , вул.Безверхого,33 с.В.Дальник Біляївського району Одеської області» вимоги щодо:
- пункту 9: З посиланням на публічне розміщення інформації про укладені аналогічні договори у кількості не менше 20 (двадцяти)-виключити.
Результати розгляду даного звернення прошу оприлюднити на офіційному веб-порталі
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день!
щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-07-23-000731-c
Замовником - КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВОМ БІЛЯЇВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "БІЛЯЇВСЬКИЙ РАЙОННИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" було оголошено про закупівлю та опубліковано тендерну документацію на закупівлю послуг «Капітальний ремонт (частковий) першого поверху приміщення поліклініки амбулаторії загальної практики сімейної медицини с. В.Дальник та заміна 24 вікон , вул.Безверхого,33 с.В.Дальник Біляївського району Одеської області» пояснюємо слідуюче: що в данному випадку змінити рішення щодо дискваліфікації учасника не має можливості так як на PROZORO процедура має статус "закупівля не відбулася". А в участі в допороговій ( спрощеній) процедурі участь приймав один учасник.
щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-07-23-000731-c
Замовником - КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВОМ БІЛЯЇВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "БІЛЯЇВСЬКИЙ РАЙОННИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" було оголошено про закупівлю та опубліковано тендерну документацію на закупівлю послуг «Капітальний ремонт (частковий) першого поверху приміщення поліклініки амбулаторії загальної практики сімейної медицини с. В.Дальник та заміна 24 вікон , вул.Безверхого,33 с.В.Дальник Біляївського району Одеської області» пояснюємо слідуюче: що в данному випадку змінити рішення щодо дискваліфікації учасника не має можливості так як на PROZORO процедура має статус "закупівля не відбулася". А в участі в допороговій ( спрощеній) процедурі участь приймав один учасник.
Вимога щодо відміни дискримінаційних вимог
Дата подання: 28 липня 2020 11:36
Дата відповіді: 28 липня 2020 11:56
В додатку 1 до оголошення про закупівлю Замовником встановлена дискримінаційна вимога "Документально підтверджена інформаційна довідка про укладання аналогічних договорів протягом 2020р. (виконання робіт за бюджетні кошти). З посиланням на публічне розміщення інформації про укладені аналогічні договори у кількості не менше 15 ((п’ятнадцяти))". Просимо Замовника відмінити дискримінаційну вимогу та внести зміни до тендерної документації
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником внесено зміни 28.07.2020 року,до додатку №1 щодо надання інформації п.9, а саме: Документально підтверджена інформаційна довідка про укладання аналогічних договорів протягом 2020р. (виконання робіт за бюджетні кошти). З посиланням на публічне розміщення інформації про укладені аналогічні договори у кількості не менше 15 ((п’ятнадцяти). В данному випадку не вбачаємо порушення щодо надання данної інформації, Замовник має право отримання додатковї інформації. Законодавством це передбачено
Вимога щодо відміни дискримінаційних вимог
Дата подання: 28 липня 2020 11:41
Дата відповіді: 28 липня 2020 11:59
Вимога щодо відміни дискримінаційних вимог ЦІЄЇ закупівлі UA-2020-07-23-000731-c, А НЕ закупівлі UA-2020-07-08-002227-a
Відповідь: Допущено те6хнічну помилку. Зміни внесені до документації згідно оголошення ГФ -2020-07-23-000731-с
Вимога щодо відміни дискримінаційних вимог
Дата подання: 28 липня 2020 11:47
Дата відповіді: 28 липня 2020 12:00
ВИМОГА
щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-07-23-000731-c
Замовником - КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВОМ БІЛЯЇВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "БІЛЯЇВСЬКИЙ РАЙОННИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" було оголошено про закупівлю та опубліковано тендерну документацію на закупівлю послуг «Капітальний ремонт (частковий) першого поверху приміщення поліклініки амбулаторії загальної практики сімейної медицини с. В.Дальник та заміна 24 вікон , вул.Безверхого,33 с.В.Дальник Біляївського району Одеської області». Статтею 3 та 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено принцип здійснення закупівель за умови недискримінації учасників та заборонено Замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Статтею 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачений виключний перелік вимог до тендерної документації ( далі - ТД) та її змісту. Згідно ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників. Таким чином, норми Закону України «Про публічні закупівлі» чітко забороняють Замовнику в тендерній документації вносити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» законодавець визначив кваліфікаційні критерії, відповідність яким повинен відповідати учасник закупівлі, при цьому вибір одного або кількох критеріїв належить замовнику закупівлі. До них відноситься:
- Наявність обладнання та матеріально - технічної бази;
- Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- Наявність документально - підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Згідно умов Тендерної документації, а саме п.9 Додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі, Замовник вимагає надати в підтвердження виконання аналогічних договорів документально підтверджену інформаційну довідку про укладання аналогічних договорів протягом 2020р. (виконання робіт за бюджетні кошти). З посиланням на публічне розміщення інформації про укладені аналогічні договори у кількості не менше 20 (двадцяти).
Законом України «Про публічні закупівлі» не визначено поняття аналогічного договору, в той же час ст. 16 вказаного закону і не містить обмежень щодо виконання аналогічного договору. Для підтвердження відповідності зазначеній кваліфікаційній вимозі, відповідно до вимог закону, достатньо підтвердити наявність досвіду виконання аналогічних договорів (з капітального та поточного ремонту.), а не «у кількості не менше 20 (двадцяти)».
Вказаною вимогою Замовник, фактично створив перешкоду у доступі до процедури закупівлі учасникам, які виконували аналогічні договори з капітального та поточного ремонту. Вважаємо, що вимога ЗАМОВНИКА про підтвердження розміщення інформації про укладені аналогічні договори у кількості не менше 20 (двадцяти) ,запропонована Замовником, порушує вимоги ст. 5, 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» та принципи здійснення закупівель визначені статтею 3 цього ж закону.
Дії замовника в частині встановлення даної вимоги ТД призводить до дискримінації потенційних Учасників процедури закупівлі які виконували аналогічні договори, але не в такої кількості.
На підставі наведеного, звертаємось до Вас із вимогою про усунення порушення ст. 3, ст. 5 та ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». а саме: виключити з умов тендерної документації (Додаток 1) на закупівлю послуг «Капітальний ремонт (частковий) першого поверху приміщення поліклініки амбулаторії загальної практики сімейної медицини с.В.Дальник та заміна 24 вікон , вул.Безверхого,33 с.В.Дальник Біляївського району Одеської області» вимоги щодо:
- пункту 9: З посиланням на публічне розміщення інформації про укладені аналогічні договори у кількості не менше 20 (двадцяти)-виключити.
Результати розгляду даного звернення прошу оприлюднити на офіційному веб-порталі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником внесено зміни 28.07.2020 року,до додатку №1 щодо надання інформації п.9, а саме: Документально підтверджена інформаційна довідка про укладання аналогічних договорів протягом 2020р. (виконання робіт за бюджетні кошти). З посиланням на публічне розміщення інформації про укладені аналогічні договори у кількості не менше 15 ((п’ятнадцяти). В данному випадку не вбачаємо порушення щодо надання данної інформації, Замовник має право отримання додатковї інформації. Законодавством це передбачено
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-23-000731-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК ФРЕГАТ", Код ЄДРПОУ:40668704
Дата подання: 27 липня 2020 20:46
вимога щодо відміни рішення про визначення переможця
ВИМОГА
щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-07-23-000731-c
Замовником - КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВОМ БІЛЯЇВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "БІЛЯЇВСЬКИЙ РАЙОННИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" було оголошено про закупівлю та опубліковано тендерну документацію на закупівлю послуг «Капітальний ремонт (частковий) першого поверху приміщення поліклініки амбулаторії загальної практики сімейної медицини с. В.Дальник та заміна 24 вікон , вул.Безверхого,33 с.В.Дальник Біляївського району Одеської області». Статтею 3 та 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено принцип здійснення закупівель за умови недискримінації учасників та заборонено Замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Статтею 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачений виключний перелік вимог до тендерної документації ( далі - ТД) та її змісту. Згідно ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників. Таким чином, норми Закону України «Про публічні закупівлі» чітко забороняють Замовнику в тендерній документації вносити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» законодавець визначив кваліфікаційні критерії, відповідність яким повинен відповідати учасник закупівлі, при цьому вибір одного або кількох критеріїв належить замовнику закупівлі. До них відноситься:
- Наявність обладнання та матеріально - технічної бази;
- Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- Наявність документально - підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Згідно умов Тендерної документації, а саме п.9 Додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі, Замовник вимагає надати в підтвердження виконання аналогічних договорів документально підтверджену інформаційну довідку про укладання аналогічних договорів протягом 2020р. (виконання робіт за бюджетні кошти). З посиланням на публічне розміщення інформації про укладені аналогічні договори у кількості не менше 20 (двадцяти).
Законом України «Про публічні закупівлі» не визначено поняття аналогічного договору, в той же час ст. 16 вказаного закону і не містить обмежень щодо виконання аналогічного договору. Для підтвердження відповідності зазначеній кваліфікаційній вимозі, відповідно до вимог закону, достатньо підтвердити наявність досвіду виконання аналогічних договорів (з капітального та поточного ремонту.), а не «у кількості не менше 20 (двадцяти)».
Вказаною вимогою Замовник, фактично створив перешкоду у доступі до процедури закупівлі учасникам, які виконували аналогічні договори з капітального та поточного ремонту. Вважаємо, що вимога ЗАМОВНИКА про підтвердження розміщення інформації про укладені аналогічні договори у кількості не менше 20 (двадцяти) ,запропонована Замовником, порушує вимоги ст. 5, 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» та принципи здійснення закупівель визначені статтею 3 цього ж закону.
Дії замовника в частині встановлення даної вимоги ТД призводить до дискримінації потенційних Учасників процедури закупівлі які виконували аналогічні договори, але не в такої кількості.
На підставі наведеного, звертаємось до Вас із вимогою про усунення порушення ст. 3, ст. 5 та ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». а саме: виключити з умов тендерної документації (Додаток 1) на закупівлю послуг «Капітальний ремонт (частковий) першого поверху приміщення поліклініки амбулаторії загальної практики сімейної медицини с.В.Дальник та заміна 24 вікон , вул.Безверхого,33 с.В.Дальник Біляївського району Одеської області» вимоги щодо:
- пункту 9: З посиланням на публічне розміщення інформації про укладені аналогічні договори у кількості не менше 20 (двадцяти)-виключити.
Результати розгляду даного звернення прошу оприлюднити на офіційному веб-порталі.
Розгорнути
Згорнути
щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-07-23-000731-c
Замовником - КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВОМ БІЛЯЇВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "БІЛЯЇВСЬКИЙ РАЙОННИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" було оголошено про закупівлю та опубліковано тендерну документацію на закупівлю послуг «Капітальний ремонт (частковий) першого поверху приміщення поліклініки амбулаторії загальної практики сімейної медицини с. В.Дальник та заміна 24 вікон , вул.Безверхого,33 с.В.Дальник Біляївського району Одеської області». Статтею 3 та 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено принцип здійснення закупівель за умови недискримінації учасників та заборонено Замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Статтею 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачений виключний перелік вимог до тендерної документації ( далі - ТД) та її змісту. Згідно ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників. Таким чином, норми Закону України «Про публічні закупівлі» чітко забороняють Замовнику в тендерній документації вносити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» законодавець визначив кваліфікаційні критерії, відповідність яким повинен відповідати учасник закупівлі, при цьому вибір одного або кількох критеріїв належить замовнику закупівлі. До них відноситься:
- Наявність обладнання та матеріально - технічної бази;
- Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- Наявність документально - підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Згідно умов Тендерної документації, а саме п.9 Додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі, Замовник вимагає надати в підтвердження виконання аналогічних договорів документально підтверджену інформаційну довідку про укладання аналогічних договорів протягом 2020р. (виконання робіт за бюджетні кошти). З посиланням на публічне розміщення інформації про укладені аналогічні договори у кількості не менше 20 (двадцяти).
Законом України «Про публічні закупівлі» не визначено поняття аналогічного договору, в той же час ст. 16 вказаного закону і не містить обмежень щодо виконання аналогічного договору. Для підтвердження відповідності зазначеній кваліфікаційній вимозі, відповідно до вимог закону, достатньо підтвердити наявність досвіду виконання аналогічних договорів (з капітального та поточного ремонту.), а не «у кількості не менше 20 (двадцяти)».
Вказаною вимогою Замовник, фактично створив перешкоду у доступі до процедури закупівлі учасникам, які виконували аналогічні договори з капітального та поточного ремонту. Вважаємо, що вимога ЗАМОВНИКА про підтвердження розміщення інформації про укладені аналогічні договори у кількості не менше 20 (двадцяти) ,запропонована Замовником, порушує вимоги ст. 5, 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» та принципи здійснення закупівель визначені статтею 3 цього ж закону.
Дії замовника в частині встановлення даної вимоги ТД призводить до дискримінації потенційних Учасників процедури закупівлі які виконували аналогічні договори, але не в такої кількості.
На підставі наведеного, звертаємось до Вас із вимогою про усунення порушення ст. 3, ст. 5 та ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». а саме: виключити з умов тендерної документації (Додаток 1) на закупівлю послуг «Капітальний ремонт (частковий) першого поверху приміщення поліклініки амбулаторії загальної практики сімейної медицини с.В.Дальник та заміна 24 вікон , вул.Безверхого,33 с.В.Дальник Біляївського району Одеської області» вимоги щодо:
- пункту 9: З посиланням на публічне розміщення інформації про укладені аналогічні договори у кількості не менше 20 (двадцяти)-виключити.
Результати розгляду даного звернення прошу оприлюднити на офіційному веб-порталі.
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 липня 2020 10:38
Відповідь на Вимогу UA-2020-07-23-000731-c.c1 від 27.07.2020 20:50
Замовником, КНП «Біляївський районний центр первинної медико-санітарної допомоги» внесено зміни від 28.07.2020 року до ТД UA-2020-07-23-000731-c, до додатку №1 щодо надання інформації п.9, а саме: Документально підтверджена інформаційна довідка про укладання аналогічних договорів протягом 2020р. (виконання робіт за бюджетні кошти). З посиланням на публічне розміщення інформації про укладені аналогічні договори у кількості не менше 15 (п’ятнадцяти). В данному випадку не вбачаємо порушення щодо надання данної інформації, Замовник має право отримання додаткової інформації. Законодавством це передбачено.
Замовником, КНП «Біляївський районний центр первинної медико-санітарної допомоги» внесено зміни від 28.07.2020 року до ТД UA-2020-07-23-000731-c, до додатку №1 щодо надання інформації п.9, а саме: Документально підтверджена інформаційна довідка про укладання аналогічних договорів протягом 2020р. (виконання робіт за бюджетні кошти). З посиланням на публічне розміщення інформації про укладені аналогічні договори у кількості не менше 15 (п’ятнадцяти). В данному випадку не вбачаємо порушення щодо надання данної інформації, Замовник має право отримання додаткової інформації. Законодавством це передбачено.
Номер вимоги: UA-2020-07-23-000731-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК ФРЕГАТ", Код ЄДРПОУ:40668704
Дата подання: 28 липня 2020 11:46
вимога щодо відміни рішення про визначення переможця
ВИМОГА
щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-07-23-000731-c
Замовником - КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВОМ БІЛЯЇВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "БІЛЯЇВСЬКИЙ РАЙОННИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" було оголошено про закупівлю та опубліковано тендерну документацію на закупівлю послуг «Капітальний ремонт (частковий) першого поверху приміщення поліклініки амбулаторії загальної практики сімейної медицини с. В.Дальник та заміна 24 вікон , вул.Безверхого,33 с.В.Дальник Біляївського району Одеської області». Статтею 3 та 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено принцип здійснення закупівель за умови недискримінації учасників та заборонено Замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Статтею 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачений виключний перелік вимог до тендерної документації ( далі - ТД) та її змісту. Згідно ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників. Таким чином, норми Закону України «Про публічні закупівлі» чітко забороняють Замовнику в тендерній документації вносити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» законодавець визначив кваліфікаційні критерії, відповідність яким повинен відповідати учасник закупівлі, при цьому вибір одного або кількох критеріїв належить замовнику закупівлі. До них відноситься:
- Наявність обладнання та матеріально - технічної бази;
- Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- Наявність документально - підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Згідно умов Тендерної документації, а саме п.9 Додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі, Замовник вимагає надати в підтвердження виконання аналогічних договорів документально підтверджену інформаційну довідку про укладання аналогічних договорів протягом 2020р. (виконання робіт за бюджетні кошти). З посиланням на публічне розміщення інформації про укладені аналогічні договори у кількості не менше 20 (двадцяти).
Законом України «Про публічні закупівлі» не визначено поняття аналогічного договору, в той же час ст. 16 вказаного закону і не містить обмежень щодо виконання аналогічного договору. Для підтвердження відповідності зазначеній кваліфікаційній вимозі, відповідно до вимог закону, достатньо підтвердити наявність досвіду виконання аналогічних договорів (з капітального та поточного ремонту.), а не «у кількості не менше 20 (двадцяти)».
Вказаною вимогою Замовник, фактично створив перешкоду у доступі до процедури закупівлі учасникам, які виконували аналогічні договори з капітального та поточного ремонту. Вважаємо, що вимога ЗАМОВНИКА про підтвердження розміщення інформації про укладені аналогічні договори у кількості не менше 20 (двадцяти) ,запропонована Замовником, порушує вимоги ст. 5, 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» та принципи здійснення закупівель визначені статтею 3 цього ж закону.
Дії замовника в частині встановлення даної вимоги ТД призводить до дискримінації потенційних Учасників процедури закупівлі які виконували аналогічні договори, але не в такої кількості.
На підставі наведеного, звертаємось до Вас із вимогою про усунення порушення ст. 3, ст. 5 та ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». а саме: виключити з умов тендерної документації (Додаток 1) на закупівлю послуг «Капітальний ремонт (частковий) першого поверху приміщення поліклініки амбулаторії загальної практики сімейної медицини с.В.Дальник та заміна 24 вікон , вул.Безверхого,33 с.В.Дальник Біляївського району Одеської області» вимоги щодо інформації про укладені аналогічні договори у кількості не менше 20 (двадцяти),а всановити надання інформації про укладені аналогічні договори у кількості не менше 1(одного).
Результати розгляду даного звернення прошу оприлюднити на офіційному веб-порталі.
Розгорнути
Згорнути
щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-07-23-000731-c
Замовником - КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВОМ БІЛЯЇВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "БІЛЯЇВСЬКИЙ РАЙОННИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" було оголошено про закупівлю та опубліковано тендерну документацію на закупівлю послуг «Капітальний ремонт (частковий) першого поверху приміщення поліклініки амбулаторії загальної практики сімейної медицини с. В.Дальник та заміна 24 вікон , вул.Безверхого,33 с.В.Дальник Біляївського району Одеської області». Статтею 3 та 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено принцип здійснення закупівель за умови недискримінації учасників та заборонено Замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Статтею 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачений виключний перелік вимог до тендерної документації ( далі - ТД) та її змісту. Згідно ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників. Таким чином, норми Закону України «Про публічні закупівлі» чітко забороняють Замовнику в тендерній документації вносити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» законодавець визначив кваліфікаційні критерії, відповідність яким повинен відповідати учасник закупівлі, при цьому вибір одного або кількох критеріїв належить замовнику закупівлі. До них відноситься:
- Наявність обладнання та матеріально - технічної бази;
- Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- Наявність документально - підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Згідно умов Тендерної документації, а саме п.9 Додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі, Замовник вимагає надати в підтвердження виконання аналогічних договорів документально підтверджену інформаційну довідку про укладання аналогічних договорів протягом 2020р. (виконання робіт за бюджетні кошти). З посиланням на публічне розміщення інформації про укладені аналогічні договори у кількості не менше 20 (двадцяти).
Законом України «Про публічні закупівлі» не визначено поняття аналогічного договору, в той же час ст. 16 вказаного закону і не містить обмежень щодо виконання аналогічного договору. Для підтвердження відповідності зазначеній кваліфікаційній вимозі, відповідно до вимог закону, достатньо підтвердити наявність досвіду виконання аналогічних договорів (з капітального та поточного ремонту.), а не «у кількості не менше 20 (двадцяти)».
Вказаною вимогою Замовник, фактично створив перешкоду у доступі до процедури закупівлі учасникам, які виконували аналогічні договори з капітального та поточного ремонту. Вважаємо, що вимога ЗАМОВНИКА про підтвердження розміщення інформації про укладені аналогічні договори у кількості не менше 20 (двадцяти) ,запропонована Замовником, порушує вимоги ст. 5, 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» та принципи здійснення закупівель визначені статтею 3 цього ж закону.
Дії замовника в частині встановлення даної вимоги ТД призводить до дискримінації потенційних Учасників процедури закупівлі які виконували аналогічні договори, але не в такої кількості.
На підставі наведеного, звертаємось до Вас із вимогою про усунення порушення ст. 3, ст. 5 та ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». а саме: виключити з умов тендерної документації (Додаток 1) на закупівлю послуг «Капітальний ремонт (частковий) першого поверху приміщення поліклініки амбулаторії загальної практики сімейної медицини с.В.Дальник та заміна 24 вікон , вул.Безверхого,33 с.В.Дальник Біляївського району Одеської області» вимоги щодо інформації про укладені аналогічні договори у кількості не менше 20 (двадцяти),а всановити надання інформації про укладені аналогічні договори у кількості не менше 1(одного).
Результати розгляду даного звернення прошу оприлюднити на офіційному веб-порталі.
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 липня 2020 10:38
Відповідь на Вимогу UA-2020-07-23-000731-c.c2 від 28.07.2020 11:49
Замовником, КНП «Біляївський районний центр первинної медико-санітарної допомоги» внесено зміни від 28.07.2020 року до ТД UA-2020-07-23-000731-c, до додатку №1 щодо надання інформації п.9, а саме: Документально підтверджена інформаційна довідка про укладання аналогічних договорів протягом 2020р. (виконання робіт за бюджетні кошти). З посиланням на публічне розміщення інформації про укладені аналогічні договори у кількості не менше 15 (п’ятнадцяти). В данному випадку не вбачаємо порушення щодо надання данної інформації, Замовник має право отримання додаткової інформації. Законодавством це передбачено.
Замовником, КНП «Біляївський районний центр первинної медико-санітарної допомоги» внесено зміни від 28.07.2020 року до ТД UA-2020-07-23-000731-c, до додатку №1 щодо надання інформації п.9, а саме: Документально підтверджена інформаційна довідка про укладання аналогічних договорів протягом 2020р. (виконання робіт за бюджетні кошти). З посиланням на публічне розміщення інформації про укладені аналогічні договори у кількості не менше 15 (п’ятнадцяти). В данному випадку не вбачаємо порушення щодо надання данної інформації, Замовник має право отримання додаткової інформації. Законодавством це передбачено.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 липня 2020 15:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ТЕПЛОБУДКОМ |
216 303,00
UAH з ПДВ
|
208 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ОСТРИЙ РОМАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ |
266 501,09
UAH з ПДВ
|
210 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК ДЕЛЮКС ДЕВЕЛОПМЕНТ" |
294 458,58
UAH з ПДВ
|
289 458,58
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ТЕПЛОБУДКОМ #38472964 |
Відхилено |
208 600,00
UAH з ПДВ
|
05 серпня 2020 12:03
|
ФОП ОСТРИЙ РОМАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ #2985400491 |
Відхилено |
210 200,00
UAH з ПДВ
|
10 серпня 2020 14:38
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК ДЕЛЮКС ДЕВЕЛОПМЕНТ" #41510150 |
Переможець |
289 458,58
UAH з ПДВ
|
11 серпня 2020 11:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2021 11:17
|
Електронний підпис | укладений |
25 вересня 2020 11:36
|
додатки до договору 128 20 ТОВ БК Делюкс девелопмент капремонт.pdf | укладений |
14 серпня 2020 13:52
|
договір 128 20 ТОВ БК Делюкс девелопмент капремонт.pdf | укладений |
14 серпня 2020 13:52
|