Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво загальноосвітньої школи ІІ-ІІІ ступенів за адресою: с.Вири вул.Шкільна, 33 Сарненського району Рівненської області
Очікувана вартість
134 381 777,00 UAH
UA-2020-07-23-000030-a 304d6a1729ab47899259ef97e2401320
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лапін Андрій Сергійович

+380362266863 Lapinandrew81@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 36565276
Вебсайт: http://www.arhioda.gov.ua/
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, Майдан Просвіти, 1
Контактна особа: Лапін Андрій Сергійович
+380362266863
Lapinandrew81@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 липня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 24 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 вересня 2020 18:00
Початок аукціону: 04 вересня 2020 13:40
Очікувана вартість: 134 381 777,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 671 908,89 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 670000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


мова закупівлі - українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Будівництво загальноосвітньої школи ІІ-ІІІ ступенів за адресою: с.Вири вул.Шкільна, 33 Сарненського району Рівненської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул.Шкільна, с.Вири Сарненського району, Рівненська область, 34551, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2021
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Попередня оплата може здійснюватись у межах 30% від вартості робіт відповідно до постанови КМУ від 04.12.2019 № 1070 “Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” терміном не більше трьох календарних місяців та лише щодо робіт, виконання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. Аванс використовується на придбання і постачання необхідних матеріалів, конструкцій, виробів за капітальними випадками Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться Замовником виключно Підряднику після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником виконаних робіт. Замовник може здійснювати проміжні платежі за виконані роботи. Представник Замовника на протязі п’яти робочих днів відповідно до погодженого Сторонами графіку здачі виконаних обсягів робіт перевіряє їх виконання згідно представленого акту і підписує його в частині фактично виконаних робіт, в межах виділених бюджетних асигнувань. Пiсляоплата 10 Банківські 65
Виконання робіт Замовник має право утримувати кошти у розмірі до 10% від загальної суми зазначеної в Договорі до затвердження у встановленому порядку Декларації про готовність об’єкта до експлуатації. Пiсляоплата 10 Банківські 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 серпня 2020 17:26
Електронний підпис
17 серпня 2020 17:03
Електронний підпис
10 серпня 2020 16:03
Електронний підпис
31 липня 2020 19:43
Електронний підпис
30 липня 2020 10:56
Електронний підпис
23 липня 2020 07:54
Електронний підпис
27 серпня 2020 17:13
17-3 Перелік змін 27.08.20 Вири.pdf
27 серпня 2020 17:13
УО ТД 270820 Будівництво загальноосвітньої школи ІІ-ІІІ ступенів с.Вири вул.Шкільна_ 33 Сарненського р-ну.pdf
17 серпня 2020 16:54
УО ТД 170820 Будівництво загальноосвітньої школи ІІ-ІІІ ступенів с.Вири вул.Шкільна_ 33 Сарненського р-ну.pdf
10 серпня 2020 15:46
УО ТД 100820 Будівництво загальноосвітньої школи ІІ-ІІІ ступенів с.Вири вул.Шкільна_ 33 Сарненського р-ну.pdf
17 серпня 2020 16:54
15-3 Перелік змін 17.08.20.pdf
10 серпня 2020 15:46
11-3 Перелік змін 10.08.20.pdf
10 серпня 2020 15:46
11-3 Протокольне рішення УО щодо внесення змін 100820.pdf
31 липня 2020 19:31
УО ТД 310720 Будівництво загальноосвітньої школи ІІ-ІІІ ступенів с.Вири вул.Шкільна_ 33 Сарненського р-ну.pdf
31 липня 2020 19:31
9-3 Перелік змін 31.07.20.pdf
31 липня 2020 19:31
9-3 Протокольне рішення УО щодо внесення змін 310720.pdf
23 липня 2020 07:48
УО ТД Будівництво загальноосвітньої школи ІІ-ІІІ ступенів с.Вири вул.Шкільна_ 33 Сарненського р-ну Рівненської обл..rtf
23 липня 2020 07:48
5-2 Протокольне рішення УО про початок ВТ та затвердження ТД.rtf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо забезпечення тендерної пропозиції
Дата подання: 28 липня 2020 12:22
Дата відповіді: 31 липня 2020 16:59
1. Підпунктом 9 п.2 Ст.21 Закону передбачено, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). В Оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2020-07-23-000030-a відсутня інформація щодо виду забезпечення тендерних пропозицій та водночас п.2 розділу ІІІ тендерної документації вимагається надання забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії у формі електронного документу підписаного КЕП. Просимо надати роз'яснення щодо забезпечення тендерної пропозиції та внести відповідні зміни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за звернення. Відповідні зміни було внесено в Оголошення про проведення відкритих торгів.
Щодо надання документів у складі тендерної пропозиції
Дата подання: 28 липня 2020 12:28
Дата відповіді: 31 липня 2020 17:08
Пунктом 6 розділу ІІІ тендерної документації зазначено, що Учасник у складі тендерної пропозиції надає проект виконання робіт, розроблений Учасником та погоджений Замовником. До складу ПВР включаються: а) календарний графік виконання робіт, сформований у розрізі розділів локальних кошторисів; б) графіки надходження на об'єкт будівельних конструкцій, виробів, матеріалів і устаткування з додаванням комплектуючих відомостей; в) графіки руху робочих кадрів на об'єкті; г) рішення щодо забезпечення комплексної безпеки будівництва; д) пояснювальна записка, що містить інформацію про заходи щодо захисту існуючих об'єктів будівництва від пошкодження, а також природоохоронні заходи. Яким чином учасник повинен погодити ПВР з Замовником на етапі подання своєї пропозиції?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення. Нами буде внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Щодо надання документів
Дата подання: 28 липня 2020 12:51
Дата відповіді: 31 липня 2020 17:07
Доброго дня. Пунктом 6 розділу ІІІ Тендерної документації зазначено «... учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку, в якій Учасник підтверджує, що усі працівники, що будуть залучені до виконання робіт будуть застраховані від нещасних випадків під час виконання робіт відповідно до предмету закупівлі» та пунктом 3 розділу VI зазначено «Переможець під час укладання договору надає договір (договори) добровільного страхування від нещасних випадків, страховий сертифікат (страхові сертифікати) до договору(-ів) страхування на працівників, зазначених у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації та документом (документами), що підтверджує факт оплати по договору страхування (платіжне доручення, виписка з банку тощо)". Статтею 17 Закону "Про публічні закупівлі" визначено вичерпний перелік документів, які повинен надати переможець процедури закупівлі. Яким нормативно Законодавчим актом передбачено надання зазначених документів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. За результатами розгляду Вашого звернення повідомляємо. Частиною 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Так, Замовником керуючись вищезазначеною частиною ст. 22 Закону, включено до п.6. розділу ІІІ Тендерної документації вимогу до Учасника щодо надання довідки, яка підтверджує, що усі працівники, які будуть залучені до виконання робіт будуть застраховані від нещасних випадків під час виконання робіт відповідно до предмету закупівлі.
Водночас, звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п. ч. 1 ст. 35 Закону України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування» від 23.09.1999 № 105-XIV (зі змінами), страхуванню від нещасного випадку підлягають, особи, які працюють на умовах трудового договору (контракту), цивільно-правового договору, на інших підставах, передбачених законом, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форми власності та господарювання, у тому числі в іноземних дипломатичних та консульських установах, інших представництвах нерезидентів, або у фізичних осіб, а також обрані на виборні посади в органах державної влади, органах місцевого самоврядування та в інших органах, фізичні особи - підприємці, особи, які провадять незалежну професійну діяльність, члени фермерського господарства, якщо вони не належать до осіб, які підлягають страхуванню від нещасного випадку на інших підставах.
Крім того, преамбулою Закону України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування» від 23.09.1999 № 105-XIV (зі змінами) передбачено, що цей закон відповідно до Основ законодавства України про загальнообов’язкове державне соціальне страхування визначає правові, фінансові та організаційні засади загальнообов’язкового державного соціального страхування, гарантії працюючих громадян щодо їх соціального захисту у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності, вагітністю та пологами, від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, охорони життя та здоров’я.
Таким чином, з огляду на те, що замовник є державною установою, що провадить діяльність виключно з дотриманням вимог чинного законодавства та, відповідно, з метою дотримання вимог Закону України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування», від учасника вимагається надання у складі пропозиції відповідної довідки, що жодним чином не може бути дискримінаційною вимогою до жодного з потенційних учасників, а є виключно додатковою (іншою) вимогою тендерної документації.
Водночас, у п.3 розділу VI тендерної документації передбачено, що: «Переможець під час укладання договору надає договір (договори) добровільного страхування від нещасних випадків, страховий сертифікат (страхові сертифікати) до договору(-ів) страхування на працівників, зазначених у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації та документом (документами), що підтверджує факт оплати по договору страхування (платіжне доручення, виписка з банку тощо)».
Відповідна вимога до переможця включена до тендерної документації виключно з метою забезпечення гарантій соціального захисту у зв’язку з можливою тимчасовою втратою працездатності осіб, що будуть безпосередньо залучені до виконання робіт за предметом закупівлі.
Додатково зазначаємо, що п.5 ст.17 вказано на те, що Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною у електронній системі закупівель.
Таким чином, відповідний пункт ст.17 Закону встановлює заборону для Замовника вимагати документального підтвердження виключно публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних. Зокрема, договір (договори) добровільного страхування від нещасних випадків, страховий сертифікат (страхові сертифікати) до договору(-ів) страхування, документи, що підтверджують факт оплати по договору страхування (платіжне доручення, виписка з банку тощо) не є публічною інформацією, що оприлюднена у формі відкритих даних.
Водночас звертаємо вашу увагу, що Тендерна документація складена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Більш того, при підготовці тендерної документації Замовником враховано всі принципи здійснення публічних закупівель відповідно до ст.5 Закону.
Слід зазначити, що Закон не установлює вичерпний перелік документів, які повинні надати учасники та переможці торгів.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 вересня 2020 14:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Случ" 129 799 830,00
UAH з ПДВ
129 799 830,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ" 134 379 795,60
UAH з ПДВ
134 379 795,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 вересня 2020 12:37
Електронний підпис
14 вересня 2020 12:36
Розрахунок ВИРИ.pdf
14 вересня 2020 12:36
6.bdcu
11 вересня 2020 19:13
Електронний підпис
03 вересня 2020 13:29
Електронний підпис
03 вересня 2020 13:18
Кваліфікаційна частина.pdf
03 вересня 2020 13:18
Протоколи охорона праці.zip
03 вересня 2020 13:18
Трудові книжки.7z
03 вересня 2020 13:18
Розрахунок ВИРИ.pdf
03 вересня 2020 13:18
Технічні умови.pdf
03 вересня 2020 13:18
Довідки школа Вири.pdf
03 вересня 2020 13:18
ПВР.pdf
03 вересня 2020 13:18
Субпідряд Вири.pdf
03 вересня 2020 13:18
Паспорт Григоренко.pdf
03 вересня 2020 13:18
ISO.pdf
03 вересня 2020 13:18
6.bdcu
03 вересня 2020 13:18
Витяг із Статуту.7z
03 вересня 2020 13:18
Інженер-проектувальник.7z
03 вересня 2020 13:18
Банківська ліцензія.7z
03 вересня 2020 13:18
довідка про покриття.jpg
03 вересня 2020 13:18
витяг ЄДР.pdf
03 вересня 2020 13:17
Протокол НР.7z
03 вересня 2020 13:17
виписка по рахунку.jpg
03 вересня 2020 13:17
Лист для клієнтів.7z
03 вересня 2020 13:17
Гарантія 6939-20.7z
03 вересня 2020 13:17
календарний графік.pdf
03 вересня 2020 13:17
Наказ Фролова Ю.М.7z

Публічні документи

17 серпня 2020 16:04
Електронний підпис
17 серпня 2020 16:04
кошторис_1.pdf
17 серпня 2020 16:04
кошторис_2.pdf
17 серпня 2020 16:04
Тендерна пропозиція !.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Случ"

ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Случ"
#39053746
Переможець 129 799 830,00
UAH з ПДВ
09 вересня 2020 16:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 вересня 2020 16:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Случ"
#39053746
129 799 830,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 березня 2022 11:01
прок.pdf зміни до договору
18 березня 2022 11:01
ду 5.pdf зміни до договору
18 березня 2022 11:01
Електронний підпис укладений
13 грудня 2021 15:16
прок.pdf зміни до договору
13 грудня 2021 15:13
д.у Вири.pdf зміни до договору
13 грудня 2021 15:13
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 17:08
Д у _ 3 до Д _ 33 ЗОШ Вири.PDF зміни до договору
01 квітня 2021 17:07
Електронний підпис укладений
29 вересня 2020 16:15
договір підряду укладений
29 вересня 2020 16:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі специфікою фінансування робіт за рахунок бюджетних коштів та згідно із п. 2.1. Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 р. № 309, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 20.03.2012 р. за № 419/20732, бюджетні зобов’язання за даним Договором приймаються в межах бюджетних асигнувань установлених кошторисами. За спеціальним фондом бюджету бюджетні фінансові зобов’язання за даним Договором приймаються виключно в межах фактичних надходжень до спеціального фонду бюджету (відкритих асигнувань, виділених коштів) та бюджетних асигнувань встановлених кошторисами. Згідно з п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.09.2019р. № 114-ІХ «Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю», внести зміни до договору підряду № 33 від 29.09.2020р. із застосуванням п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.09.2019р. № 114-ІХ продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 33
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі специфікою фінансування робіт за рахунок бюджетних коштів та згідно із п. 2.1. Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 р. № 309, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 20.03.2012 р. за № 419/20732, бюджетні зобов’язання за даним Договором приймаються в межах бюджетних асигнувань установлених кошторисами. За спеціальним фондом бюджету бюджетні фінансові зобов’язання за даним Договором приймаються виключно в межах фактичних надходжень до спеціального фонду бюджету (відкритих асигнувань, виділених коштів) та бюджетних асигнувань встановлених кошторисами, відповідно до розпорядження голови Рівненської обласної державної адміністрації від 08.10.2021 року № 744 «Про зміни до розподілу коштів бюджету розвитку на здійснення заходів із будівництва, реконструкції і реставрації, капітального ремонту об’єктів виробничої, комунікаційної та соціальної інфраструктури за об’єктами та іншими капітальними видатками у 2021 році, та міжбюджетні трансферти»
Номер договору про закупівлю: 33
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
18 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі специфікою фінансування робіт за рахунок бюджетних коштів та згідно із п. 2.1. Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 р. № 309, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 20.03.2012 р. за № 419/20732, бюджетні зобов’язання за даним Договором приймаються в межах бюджетних асигнувань установлених кошторисами. За спеціальним фондом бюджету бюджетні фінансові зобов’язання за даним Договором приймаються виключно в межах фактичних надходжень до спеціального фонду бюджету (відкритих асигнувань, виділених коштів) та бюджетних асигнувань встановлених кошторисами, відповідно до рішення Рівненської обласної ради від 23.12.2021 року № 466 «Про обласний бюджет Рівненської області на 2022 рік»
Номер договору про закупівлю: 33
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML