Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 030535 ст. Олика-/Н-22/-Дерно-Олика (на ділянці км 0+900 - км 8+050) у Волинській області
Очікувана вартість
83 812 362,20 UAH
UA-2020-07-22-008348-b 655a78f0a68749f69a63b2065e959cbe
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Аладін Євгеній Ігорович

380685269906 LUTSK.2020@I.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 43502576
Місцезнаходження: 43027, Україна , Волинська обл., Луцьк, МАЙДАН КИЇВСЬКИЙ, будинок 9
Контактна особа: Аладін Євгеній Ігорович
380685269906
LUTSK.2020@I.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 липня 2020 21:55
Звернення за роз’ясненнями: до 31 серпня 2020 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 06 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 вересня 2020 23:59
Початок аукціону: 11 вересня 2020 13:13
Очікувана вартість: 83 812 362,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 419 061,81 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 400000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Пропозиція готується та подається українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 030535 ст. Олика-/Н-22/-Дерно-Олика (на ділянці км 0+900 - км 8+050) у Волинській області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки здійснюються на підставі форми КБ-3, по мірі надходження коштів з джерел фінансування. За умови наявності коштів Замовник може здійснювати попередню оплату згідно виставленого рахунку у розмірі не більше 30 % річного обсягу послуг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 року № 117 (із змінами) „Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 вересня 2020 21:26
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
03 вересня 2020 21:26
ТД.pdf
03 вересня 2020 21:25
Додатки до ТД.pdf
03 вересня 2020 21:25
Перелік змін.pdf
03 вересня 2020 21:26
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2020 20:46
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2020 22:08
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 21:22
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 липня 2020 21:52
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
03 вересня 2020 21:26
ТД.pdf
14 серпня 2020 20:46
ТД.pdf
10 серпня 2020 22:08
ТД.pdf
22 липня 2020 21:52
ТД.pdf
03 вересня 2020 21:25
Додатки до ТД.pdf
14 серпня 2020 20:46
Додатки до ТД.pdf
10 серпня 2020 22:08
Додатки до ТД.pdf
22 липня 2020 21:52
Додатки до ТД.pdf
03 вересня 2020 21:25
Перелік змін.pdf
14 серпня 2020 20:46
Перелік змін.pdf
10 серпня 2020 22:08
Перелік змін.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

1. Щодо дискримінаційних вимог у тендерній документації
Дата подання: 23 липня 2020 17:20
Дата відповіді: 28 липня 2020 17:00
Згідно Додатку № 1 до тендерної документації «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника, встановленим у тендерній документації, кваліфікаційним критеріям» для документального підтвердження критерію наявності працівників відповідної кваліфікації Учасником надається довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Додатково! Учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати окрему довідку складену у довільній формі про наявність у учасника інженера з якості або іншої особи, яка виконує його функції, копію Наказу про призначення такого співробітника та копії документів, що підтверджують його кваліфікацію у сфері контролю якості (сертифікат та/або посвідчення та/або інший документ). На об’єктах капітального ремонту технічний нагляд забезпечує замовник (забудовник) протягом усього періоду будівництва об’єкта з метою здійснення контролю за дотриманням проектних рішень та вимог державних стандартів, будівельних норм і правил, а також контролю за якістю та обсягами робіт, виконаних під час будівництва або зміни (зокрема шляхом знесення) такого об’єкта. Технічний нагляд здійснюють особи, що мають виданий відповідно до законодавства архітектурно-будівельною атестаційною комісією кваліфікаційний сертифікат. Вимогами даного документа чітко передбачено, що відповідну кваліфікацію повинні мати інженери технічного нагляду, а функцію технагляду згідно законодавства України має забезпечувати замовник. Вважаємо, що вимога про підтвердження кваліфікації інженера з якості або іншої особи, яка виконує його функції у сфері контролю якості (сертифікат та/або посвідчення та/або інший документ) є дискримінаційною вимогою, а тому вимагаємо виключити дану вимогу із тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Доброго дня, повідомляємо, що відповідно до ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники самостійно встановлюють кваліфікаційні критерії до учасників. З метою забезпечення виконання робіт належної якості та у встановлені терміни, Замовником визначено кваліфікаційні критерії у Додатку 3 до тендерної документації.
Наголошуємо, що тендерна документація не містить жодних дискримінаційних вимог, зокрема в Додатку 1, оскільки Додаток 1 є типовою формою гарантійного листа учасника про виконання зобов’язань, та апріорі не може містити дискримінаційних вимог до учасників. Дякуємо за звернення!
2. Щодо дискримінаційних вимог у тендерній документації
Дата подання: 23 липня 2020 17:21
Дата відповіді: 28 липня 2020 17:00
Згідно Додатку № 1 до тендерної документації «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника, встановленим у тендерній документації, кваліфікаційним критеріям» для документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Учасником надається довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма додатковими угодами); - копії/ю документів/у на підтвердження досвіду виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці (форма КБ-3) (остання) або акт звірки; та форма(и) КБ-2в, що свідчать про досвід виконання аналогічних видів ремонтних робіт; - копію (ї) позитивного (их) відгуку (ів) замовника (ів) (за наданим (-и) аналогічним (-и) договором (-ами), у якому (-их) обов’язково має бути зазначено відповідні відомості Аналогічним буде вважатись договір з виконання робіт або надання послуг з капітального або поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення. Замовником не передбачено виконання аналогічного договору на дорогах загального користування державного значення, що порушує принци дискримінаційності. Відповідно положень ст. 5 Закону України «Про автомобільні дороги» визначається не тільки автомобільні дороги загального користування, а й інші види доріг такі як: - автомобільні дороги загального користування; - вулиці і дороги міст та інших населених пунктів; - відомчі (технологічні) автомобільні дороги; - автомобільні дороги на приватних територіях. Стаття 3 Закону України «Про автомобільні дороги» встановлює, що дія цього Закону поширюється на відносини, пов'язані з функціонуванням та розвитком автомобільних доріг незалежно від їх призначення та форм власності. Відповідно до статті 8 Закону України «Про автомобільні дороги» автомобільні дороги загального користування поділяються на автомобільні дороги державного та місцевого значення. Вважаємо вимогу замовника про підтвердження наявності досвіду в учасника договорами на виконання робіт виключно на дорогах місцевого значення дискримінаційною, оскільки аналогічні за видами робіт можуть виконуватися в тому числі на дорогах державного значення, а тому вимагаємо включити (доповнити) до визначення «аналогічного договору», також виконання робіт або надання послуг з капітального або поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, повідомляємо, що відповідно до ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники самостійно встановлюють кваліфікаційні критерії до учасників. З метою забезпечення виконання робіт належної якості та у встановлені терміни, Замовником визначено кваліфікаційні критерії у Додатку 3 до тендерної документації.
Наголошуємо, що тендерна документація не містить жодних дискримінаційних вимог, зокрема в Додатку 1, оскільки Додаток 1 є типовою формою гарантійного листа учасника про виконання зобов’язань, та апріорі не може містити дискримінаційних вимог до учасників. Дякуємо за звернення!
3. Щодо дискримінаційних вимог у тендерній документації
Дата подання: 23 липня 2020 17:21
Дата відповіді: 28 липня 2020 17:01
Згідно Додатку № 1 до тендерної документації для підтвердження інформації зазначеної в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, учасник повинен надати, у разі залучення до надання послуг машин та механізмів надається договір оренди/лізингу та акти приймання-передачі, який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування та посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку). Договори повинні бути чинні на дату подання пропозиції і термін їх дії повинен бути не меншим ніж термін виконання робіт. Таким чином, всупереч цивільному законодавству замовник не передбачив можливість для учасників залучення техніки і механізмів на інших, ніж оренда/лізинг, умовах договорів цивільно-правового характеру, що позбавляє можливості багатьох потенційних учасників для підтвердження наявності техніки залучити відповідні механізми на умовах, наприклад, договорів про надання послуг тощо. У зв’язку із викладеним, вимагаємо доповнити перелік можливостей залучення сторонньої техніки не лише на умовах договорів оренди/лізингу, але й на умовах надання послуг.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, повідомляємо, що відповідно до ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники самостійно встановлюють кваліфікаційні критерії до учасників. З метою забезпечення виконання робіт належної якості та у встановлені терміни, Замовником визначено кваліфікаційні критерії у Додатку 3 до тендерної документації.
Наголошуємо, що тендерна документація не містить жодних дискримінаційних вимог, зокрема в Додатку 1, оскільки Додаток 1 є типовою формою гарантійного листа учасника про виконання зобов’язань, та апріорі не може містити дискримінаційних вимог до учасників. Дякуємо за звернення!
Тендерна документація
Дата подання: 24 липня 2020 10:16
Дата відповіді: 28 липня 2020 17:02
Шановний замовнику! Вже не один місяць спостерігаємо за Вашою винахідливістю при складанні Тендерної документації по закупівлях, але все більше і більше дивуємось, що немає межі довершеності. У тендерній документації Ви вимагаєте від учасників складання документів тендерної пропозиції якісно і з чітко розбірливим текстом, скановані документи повинні мати чіткий вигляд і т.д. У свою чергу завантажена Вами сканована тендерна документація і додатки до неї, мають вигляд, м"яко кажучи, не завжди чіткий та якісний. На дворі 2020 рік і можливості копіювальної техніки, на нашу думку, дозволяють готувати тендерну документацію у кращому вигляді. Замовник вимагає від учасників подавати ЗАПОВНЕНИЙ проект договору, але розміщує його у вкрай неякісному вигляді, що інколи навіть не дозволяє розібрати текст та надрукувати і заповнити проект договору, що у разі його невідповідності стане причиною відхилення тендерної пропозиції учасника. Пропонуємо замовнику розмістити тендерну документацію і додатки до неї у якісному і розбірливому вигляді, в тому числі у форматі Word. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, тендерна документація розміщена у вигляді, у якому вона була погоджена та затверджена, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Дякуємо за звернення!
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-22-008348-b.a1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс", Код ЄДРПОУ:23251561
Скарга
про встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації. Детальніше у поданій скарзі
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2020-07-22-008348-b.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс", Код ЄДРПОУ:23251561
Дата подання: 31 липня 2020 16:39
Скарга
на встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації. Детальніше у поданій скарзі
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 05 серпня 2020 17:23
рішення від 04.08.2020 № 14904 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 05 серпня 2020 17:23
рішення від 28.08.2020 № 16302 .pdf
Дата публікації: 02 вересня 2020 22:30
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником виконано рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 16302-р/пк-пз від 28.08.2020 шялхом внесення змін до тендерної документації за процедурою закупівлі – "ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб- порталі Уповноваженого органу за No UA-2020-07-22-008348-b, з метою усунення порушень, які викладені у мотивувальній частині рішення.
Дата виконання рішення замовником: 03 вересня 2020 21:30
Номер скарги: UA-2020-07-22-008348-b.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс", Код ЄДРПОУ:23251561
Дата подання: 24 вересня 2020 14:34
Скарга
на протиправне рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції скаржника та порушення замовником законодавства у сфері публічних закупівель. Детальніше у поданій скарзі.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 вересня 2020 18:39
рішення від 28.09.2020 № 18133 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 28 вересня 2020 18:38
рішення від 07.10.2020 №18901.pdf
Дата публікації: 12 жовтня 2020 21:29
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником виконано рішення колегії, та скасовано відповідні рішення Замовника, що оскаржувалися
Дата виконання рішення замовником: 04 листопада 2020 18:48

Документи подані скаржником

24 вересня 2020 14:23
СКАРГА Дерно-Олика.docx
24 вересня 2020 14:23
94 Лист про оплату_ДАНКО.pdf
24 вересня 2020 14:43
Платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-19-000122 ● 350ea5193eda4238987f39829ffc7434
  • Статус: завершено ● Дата: 21 грудня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2020 16:55
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


19.11.2020 № 325

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 19.11.2020 № 325




Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
10 UA-2020-07-22-008348-b 22.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 17 грудня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 вересня 2020 13:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ІБК Енерготехнобуд 72 800 000,00
UAH з ПДВ
64 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс" 70 991 021,39
UAH з ПДВ
69 499 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Данко 83 370 000,00
UAH з ПДВ
83 370 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 вересня 2020 16:53
Електронний підпис
20 серпня 2020 17:59
Установчі.pdf
20 серпня 2020 17:59
Проект договору.pdf
20 серпня 2020 17:59
Договора МТБ.pdf
20 серпня 2020 17:59
Договір Суськ.pdf
20 серпня 2020 17:59
Договір Борщівка.pdf
20 серпня 2020 17:59
Довідки.pdf
20 серпня 2020 17:59
Баланс.pdf

Публічні документи

10 вересня 2020 19:53
Електронний підпис
10 вересня 2020 19:52
7.Лист про субпідряд.pdf
10 вересня 2020 19:52
4.Відповідінсть ст.17.rar
10 вересня 2020 19:52
2.1.Пояснення по додатку 2.pdf
10 вересня 2020 19:52
13.Проєкт договору.pdf
10 вересня 2020 19:52
1.Гарантійний лист.Дод. 1.pdf

Публічні документи

09 листопада 2020 14:13
Електронний підпис
09 листопада 2020 14:11
документи переможця 3
02 листопада 2020 17:26
Електронний підпис
02 листопада 2020 17:18
Узгоджена договірна ціна
20 жовтня 2020 12:20
Електронний підпис
20 жовтня 2020 12:17
документи переможця 2
16 жовтня 2020 12:17
Електронний підпис
21 вересня 2020 18:22
Електронний підпис
21 вересня 2020 18:17
документи переможця
10 вересня 2020 19:13
Електронний підпис
10 вересня 2020 19:12
тех частина.rar
10 вересня 2020 16:49
Електронний підпис
10 вересня 2020 16:48
тех частина.rar
10 вересня 2020 16:48
квал частина_5.rar
10 вересня 2020 16:48
квал частина_4.rar
10 вересня 2020 16:48
квал частина_3.rar
10 вересня 2020 16:48
квал частина_2.rar
10 вересня 2020 16:48
квал частина_1.rar
21 серпня 2020 17:01
Електронний підпис
21 серпня 2020 17:00
тех частина.rar
21 серпня 2020 17:00
квал частина_5.rar
21 серпня 2020 17:00
квал частина_4.rar
21 серпня 2020 17:00
квал частина_3.rar
21 серпня 2020 17:00
квал частина_2.rar
21 серпня 2020 17:00
квал частина_1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ІБК Енерготехнобуд

ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс"

ТОВ Данко

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Данко
#32727466
Рішення скасоване 83 370 000,00
UAH з ПДВ
15 жовтня 2020 19:50
ТОВ ІБК Енерготехнобуд
#34327586
Рішення скасоване 64 000 000,00
UAH з ПДВ
04 листопада 2020 18:46
ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс"
#23251561
Рішення скасоване 69 499 999,00
UAH з ПДВ
04 листопада 2020 18:46
ТОВ Данко
#32727466
Рішення скасоване 83 370 000,00
UAH з ПДВ
04 листопада 2020 18:46
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 жовтня 2020 19:56
ТОВ ІБК Енерготехнобуд
#34327586
Відхилено 64 000 000,00
UAH з ПДВ
04 листопада 2020 18:59
ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс"
#23251561
Відхилено 69 499 999,00
UAH з ПДВ
04 листопада 2020 19:03
ТОВ Данко
#32727466
Переможець 83 370 000,00
UAH з ПДВ
04 листопада 2020 19:06

Документи

17 вересня 2020 20:46
Електронний підпис
11 вересня 2020 13:41
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

17 вересня 2020 20:48
Електронний підпис
17 вересня 2020 20:47
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
17 вересня 2020 20:47
Звіт з ЄДР (припинено)

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1. Перелік виявлених невідповідностей: А ) Учасником ТОВ "ДАНКО" надано картку обліку основних засобів (інвентарна картка за типовою формою № ОЗ-6), що не містить усі необхідні записи відповідно до форми, що затверджена чинним законодавством України, зокрема дату заповнення. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: А) Положення пункту 1.1 розділу 1 Додатку № 3 до тендерної документації 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: А) Картку обліку основних засобів (інвентарна картка за типовою формою № ОЗ-6), що містить усі необхідні записи відповідно до форми, що затверджена чинним законодавством України, зокрема дату заповнення.

Документи

04 листопада 2020 18:59
Електронний підпис
04 листопада 2020 18:47
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

04 листопада 2020 19:03
Електронний підпис
04 листопада 2020 19:00
Звіт з ЄДР (припинено)
04 листопада 2020 19:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 листопада 2020 19:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Данко
#32727466
83 370 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2024 18:21
ДУ №09 до Договору № 97-к_20.PDF зміни до договору
02 січня 2024 18:21
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2022 15:50
ДУ №08 до Договору від 16.11.2020 №97-к_20.PDF зміни до договору
27 грудня 2022 15:50
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 09:25
ДУ 07 до Д від 16.11.20 № 97-к 20.PDF зміни до договору
31 грудня 2021 09:25
Електронний підпис зміни до договору
11 листопада 2021 10:54
ДУ №06 від 11.11.2021р. до дог. від 16.11.2020 №97-к_20.PDF зміни до договору
11 листопада 2021 10:53
Електронний підпис зміни до договору
21 липня 2021 10:31
ДУ №05 від 21.07.2021р. до дог. від 16.11.2020 №97-к_20 (1).PDF зміни до договору
21 липня 2021 10:30
Електронний підпис зміни до договору
05 липня 2021 11:35
ДУ №04 від 05.07.2021 до дог. від 16.11.2020 №97-к_20 (1).PDF зміни до договору
05 липня 2021 11:35
Електронний підпис зміни до договору
31 травня 2021 09:35
ДУ №03-1 від 28.05.2021 до дог. від 16.11.2020 №97-к_20 (1).PDF зміни до договору
31 травня 2021 09:35
Електронний підпис зміни до договору
14 травня 2021 14:52
ДУ №03 від 19.04.2021р. до дог. від 16.11.2020 №97-к_20 (1).PDF зміни до договору
14 травня 2021 14:50
Електронний підпис зміни до договору
22 березня 2021 10:37
ДУ № 02 до Договору від 16.11.2020 № 97-к_20 (1).pdf зміни до договору
22 березня 2021 10:35
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2021 13:49
ДУ №1 до Договору від 16.11.2020 № 97-к20 (1).PDF зміни до договору
06 січня 2021 13:49
Електронний підпис зміни до договору
16 листопада 2020 10:57
договір № 97-к 20 від 16.11.2020.PDF зміни до договору
16 листопада 2020 10:57
1_договір № 97-к 20 від 16.11.2020.PDF укладений
16 листопада 2020 10:51
Електронний підпис укладений
16 листопада 2020 10:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Публікація договору у повному обсязі, у зв'язку з технічними особливостями роботи електронного майданчику
Номер договору про закупівлю: 97-к/20
Договір:
Номер додаткової угоди: -
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти орієнтовний план фінансування у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 97-к/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнити Договір Додатком № 4 "орієнтовинй план фінансування на 2021 рік"
Номер договору про закупівлю: 97-к/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 02
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування Договірної ціни-Додаток №1 до Договору, без змін загальної вартості Договру, обсягів та якості робіт.
Номер договору про закупівлю: 97-к/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 03
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Нова редакція Додатку №4 "Орієнтовний план фінансування на 2021 рік", та Додатку №3 "Календарний графік виконання робіт" до Договору.
Номер договору про закупівлю: 97-к/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 03-1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Нова редакція Додатку №1 "Договірна ціна" до Договору, без зміни загальної вартості Договору, обсягів та якості робіт.
Номер договору про закупівлю: 97-к/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 04
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Нова редакція Додатку №4"Орієнтовний план фінансування на 2021 рік". Нова редакція розділу 20 Договору "Місцезнаходження та банківські реквізити сторін".
Номер договору про закупівлю: 97-к/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 05
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Нова редакція Додатку №2 "Орієнтовний план фінансування" та Додатку №3 "Календарний графік виконання робіт"
Номер договору про закупівлю: 97-к/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 06
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору Викладення Додатків № та № 3 в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 97-к/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 07
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору до 31.12.2023
Номер договору про закупівлю: 97-к/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 08
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії Договору до 31.12.2024 Зміни до юридичної адреси Замовника Зміни в електрону адресу Підрядника
Номер договору про закупівлю: 97-к/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 09
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML