Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 34110000-1 Легкові автомобілі (Автомобіль швидкої допомоги типу С (з телекардіологічною системою))
Очікувана вартість
3 187 725,00 UAH
UA-2020-07-22-008278-b 536e2967a720450cbdd9c5344e269cfe
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гринюк Олександра Євгенівна

+380325772089 radasokal@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сокальська районна рада Львівської області
Код ЄДРПОУ: 25545203
Місцезнаходження: 80001, Україна , Львівська обл., Сокальський район, Місто Сокаль, вулиця Шептицького,26
Контактна особа: Гринюк Олександра Євгенівна
+380325772089
radasokal@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 липня 2020 20:44
Звернення за роз’ясненнями: до 07 серпня 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 серпня 2020 23:00
Початок аукціону: 18 серпня 2020 13:30
Очікувана вартість: 3 187 725,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 938,63 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі


Закупівля здійснюється за кошти донора - Європейського Союзу через Орган управління СОП «Україна-Польща-Білорусь» ЄІС 2014-2020, що представлений Міністерством інвестицій та економічного розвитку Республіки Польща та співфінансування коштами місцевих бюджетів, для реалізації програми (проєкту): «На допомогу. Підвищення доступності до медичного обслуговування в небезпечних для життя ситуаціях шляхом взаємодії структур, служб швидкої медичної допомоги на прикордонних територіях Польщі, Білорусі і України» (номер грантового контракту № PLBU.03.01.00-06-0142/17-00), що реалізується Сокальською районною радою Львівської області у партнерстві з Томашівським повітом Республіки Польща, в рамках Програми транскордонного співробітництва Польща-Білорусь-Україна 2014-2020. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Категорія замовника - орган місцевого самоврядування.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 34110000-1 Легкові автомобілі (Автомобіль швидкої допомоги типу С (з телекардіологічною системою))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації, Львівська обл., м. Сокаль, вул. Шептицького 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 жовтня 2020
ДК 021:2015: 34114121-3 — Автомобілі швидкої допомоги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник має право, при наявності фінансування, перерахувати Постачальнику попередню оплату в розмірі 30 % від загальної суми договору. Порядок здійснення розрахунків здійснюється у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Постачальник зобов’язується використати одержану попередню оплату до 10.10.2020 р. та надати відповідні підтверджуючі документи. По закінченню вказаного терміну, невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику. Сума попередньої оплати перераховується Постачальнику протягом 10 робочих днів з моменту подання необхідних документів. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування коштів Постачальнику на небюджетний рахунок, відкритий на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з такого рахунка для закупівлі необхідного обладнання. Аванс 10 Робочі 30
Поставка товару Кінцевий розрахунок Замовник здійснює протягом 30 днів з моменту отримання Товару. Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 серпня 2020 23:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 серпня 2020 23:54
3-Перелік змін-07.08.2020 р..docx
08 серпня 2020 23:54
3-НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД-Швидка.docx
22 липня 2020 20:44
2-ТД-Швидка.docx
08 серпня 2020 23:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 липня 2020 20:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 серпня 2020 23:54
3-Перелік змін-07.08.2020 р..docx
08 серпня 2020 23:54
3-НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД-Швидка.docx
22 липня 2020 20:44
2-ТД-Швидка.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо усунення дискримінаційних вимог
Дата подання: 30 липня 2020 19:22
Дата відповіді: 04 серпня 2020 09:51
1. Шановний замовнику! Наше підприємство має намір взяти участь у відкритих торгах, що проводяться Сокальською районною радою Львівської області (надалі – Замовник) щодо закупівлі за кодом 34110000-1 Легкові автомобілі (Автомобіль швидкої допомоги типу С (з телекардіологічною системою)) (ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-22-008278-b. Детально вивчивши тендерну документацію та всі додатки до неї, нами було виявлено, що Замовником встановлено дискримінаційні умови щодо товару, який є предметом закупівлі, та обмежено конкуренцію серед потенційних учасників закупівлі. Так, окремі пункти медико-технічних вимог до предмету закупівлі, що викладені у Додатку 1 до тендерної документації, необгрунтовано встановлюють вимоги, що унеможливлюють подання пропозиції нашим підприємством: Додатку 1 Медико-технічні вимоги до устаткування тендерної документації (Основні ноші/шасі) встановлено наступну вимогу до Основних нош (каталки): "Каркас вироблений з міцного та легкого металу, який не піддається окисленню. Ноші повинні регулюватись по висоті з максимальною висотою не менше 1 м, та мати не менше 3 проміжних (окрім складеного й завантажувального/транспортувального) фіксованих положень для легкого завантаження/вивантаження пацієнта. Максимальне навантаження — не менше 270 кг. Незалежне складання/розкладання задніх та передніх опор при завантаженні/вивантаженні. Наявність автоматичної (без ручного втручання) системи складання/розкладання передніх опор при завантаженні/вивантаженні, та системи зчеплення з приймальним пристроєм, що запобігає випадковому виїзду та падінню нош при вивантаженні/завантаженні, коли передні опори не зафіксовані замком. Колеса: всі 4 колеса обертаються на 360 гр.; діаметр не менше 150 мм; задні колеса мають систему блокування. Наявність не менше трьох пар додаткових маленьких коліс на рамі нош для легкого переміщення в складеному стані. Ручки: не менше двох пар телескопічних ручок (спереду і сзаду), кожна з яких має щонайменше три фіксованих положення, та не менше двох додаткових висувних ручок (по одній з кожної сторони) для піднімання надважких пацієнтів. Матрац повинен бути виготовленим з матеріалу, що не вбирає біологічні рідини та легко очищується. Наявність бокових опор, що складаються. Наявність опори для ніг. Спинна секція: повинна підніматися та мати газові пружини для полегшення піднімання важких пацієнтів, та мати висувну додаткову опору для голови у випадку транспортування пацієнта з високим зростом. Вага нош — не більше 45 кг Розміри: Довжина, не менше 1950 мм Ширина, не менше 550 мм Встановлена замовником вимога до нош є необґрунтованою та дискримінаційною по відношенню до учасників, оскільки вище зазначені вимоги виписані під конкретного виробника, а саме Spencer Italia S.r.l. a socio unico Via Provinciale, 12 43038 Sala Baganza (PR) Italy. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», одним із основних принципів публічних закупівель є недискримінація учасників. Згідно з п. 3 статті 5 зазначеного Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Для розширення кола потенційних учасників закупівлі, усунення дискримінаційних вимог та приведення тендерної документації у відповідність вимогам чинного законодавства, просимо Вас внести зміни до медико-технічних вимог до предмету закупівлі таким чином, щоб останні не встановлювали обмежень для участі у них різними виробниками товару. 2. Так в п.2 таблиці 1 Додатку 1 Медико-технічні вимоги до устаткування тендерної документації встановлено наступну вимогу до (Приймальний пристрій для нош): " Приймальний пристрій повинен бути електромеханічного типу з гідро-пневматичною системою амортизації. Наявність сертифікату проходження динамічного тесту у відповідності до EN 1789, EN1865. Можливість регулювання висоти платформи приймального пристрою. Поперечне переміщення не менше ніж 200 мм. з можливістю фіксації. Повздовжнє переміщення (виїзд) платформи, та нахил для полегшення завантаження/вивантаження нош. Повинен забезпечувати нахил (положення) Тренделенбург\анти тренделенбург не гірше ніж +15°/-13,5° відповідно. Платформа приймального пристрою вироблена з нержавіючої сталі довжиною не менше ніж 2000 мм; шириною не менше ніж 600 мм Максимальне навантаження на приймальний пристрій не менше 320 кг. Керування приймальним пристроєм повинне здійснюватися через панель керування. Живлення повинне забезпечуватись від бортової мережі 12V. Дана вимога є дискримінаційною, штучно завищеною для запобігання конкуренції зі сторони інших виробників АШМД та такою, що прописана під конкретного виробника, а саме під приймальний пристрій Spencer Italia S.r.l. a socio unico Via Provinciale, 12 43038 Sala Baganza (PR) Italy. Крім того, жодним національним стандартом не встановлено обмеження щодо навантаження який повинен мати приймальний пристрій для нош автомобіля швидкої медичної допомоги. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», одним із основних принципів публічних закупівель є недискримінація учасників. Згідно з п. 3 статті 5 зазначеного Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Для розширення кола потенційних учасників закупівлі, усунення дискримінаційних вимог та приведення тендерної документації у відповідність вимогам чинного законодавства, просимо Вас внести зміни до медико-технічних вимог до предмету закупівлі таким чином, щоб останні не встановлювали обмежень для участі у них різними виробниками товару. Виходячи з вищевикладеного, з метою дотримання принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, недискримінації учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням вимагаємо привести документацію у відповідність з чинним законодавством України. В інакшому випадку ми будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. Тендерний комітет розглянув ваше звернення та повідомляє, що будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації. Також інформуємо, що в Додатку №1 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» не міститься даних про медико- технічні вимоги до устаткування (як зазначено у вашій вимозі від 30.07.2020 «Щодо усунення дискримінаційних вимог» до оголошення про закупівлю). Вимоги до устаткування передбачені у таблиці 11 «Медико-технічні вимоги до устаткування» Додатку 4 до тендерної документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-22-008278-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ РОЯЛ-БРІДЖ, Код ЄДРПОУ:33639732
Дата подання: 31 липня 2020 16:24
Вимога відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі"
Вимога міститься у прикріпленому файлі.
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 серпня 2020 17:12
Шановний учаснику. З приводу вашої вимоги повідомляємо наступне.
Частиною 1 Статті 11 Закону України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності" визначено, що продукція, що вводиться в обіг, надається на ринку або вводиться в експлуатацію, а згідно з деякими технічними регламентами - також продукція, що виготовляється та/або вводиться в експлуатацію виробником для використання у власних цілях, повинна відповідати вимогам усіх чинних технічних регламентів, які застосовуються до такої продукції, крім випадків, визначених у статті 12 цього Закону та у відповідних технічних регламентах.
Абзацом другим пункту 9 Технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 № 753 (далі – Технічний регламент), визначено, що медичні вироби, що відповідають вимогам національних стандартів, включених до переліку національних стандартів, які відповідають європейським гармонізованим стандартам та добровільне застосування яких може сприйматися як доказ відповідності медичних виробів вимогам цього Технічного регламенту, вважаються такими, що відповідають вимогам цього Технічного регламенту.
Пунктом 3 Плану заходів із застосування Технічного регламенту щодо медичних виробів, встановлено, що відповідальними за формування та опублікування переліку національних стандартів, які відповідають європейським гармонізованим стандартам та добровільне застосування яких може сприйматися як доказ відповідності медичних виробів вимогам Технічного регламенту, є Мінекономрозвитку та Держлікслужба. При цьому, на сьогоднішній день відсутній вказаний перелік, затверджений уповноваженими на це органами.
Разом з цим, наказом Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» (ДП «УКРНДНЦ») від 17 грудня 2019 року № 431 прийнято національні стандарти, гармонізовані з європейськими стандартами, методом підтвердження з наданням чинності з 01 січня 2020 року, зокрема, ДСТУ EN 1789:2019 (EN 1789:2007+A2:2014, IDT) Колісні транспортні засоби. Автомобілі швидкої медичної допомоги - на заміну ДСТУ 7032:2009, чинність якого скасовується з 01 січня 2021 року.
Також, відповідно до частини 3 статті 24 Закону України «Про стандартизацію» національний орган стандартизації формує та веде національний фонд нормативних документів, складає та веде каталог національних стандартів та кодексів усталеної практики. Так, на сайті ДП «УкрНДНЦ», який виконує функції національного органу із стандартизації, розміщений Каталог національних стандартів та кодексів усталеної практики станом на 01.08.2020, в якому міститься національний стандарт "ДСТУ EN 1789:2019 (EN 1789:2007+A2:2014, IDT)", який прийнятий на заміну "ДСТУ 7032:2009 EN 1789:2007 MOD Колісні транспортні засоби. Автомобілі швидкої медичної допомоги та їхнє устатковання. Технічні вимоги та методи випробування".
Враховуючи зазначене, відповідність автомобіля швидкої медичної допомоги вимогам національного стандарту ДСТУ EN 1789:2019 (EN 1789:2007+A2:2014, IDT), який гармонізований з європейським стандартом, може сприйматися як доказ відповідності медичних виробів вимогам Технічного регламенту, та вважатися таким, що відповідає вимогам Технічного регламенту. Відповідно ваша вимога не підлягає задоволенню.

Документи подані скаржником

31 липня 2020 16:24
Вимога

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-22-000030 ● 12fba91f54714d9da58654bc0ed2497c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 грудня 2020 14:28
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


22.12.2020 № 368
Київ


Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
22.12.2020 № 368

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6 UA-2020-07-22-008278-b 22.07.2020 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

30 грудня 2020 року Державною аудиторською службою України (далі по тексту – орган державного фінансового контролю) оприлюднено висновок про результати моніторингу) (ID моніторингу: UA-M-2020-12-22-000030) щодо закупівлі «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 34110000-1 Легкові автомобілі (Автомобіль швидкої допомоги типу С (з телекардіологічною системою))» (ID закупівлі: UA-2020-07-22-008278-b). Згідно з текстом даного висновку орган державного фінансового контролю зазначив про наявність порушення вимог пунктів 1 та 5 частини першої статті 19 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі по тексту - Закон), зокрема, що у звіті про результати проведення закупівлі не зазначені місцезнаходження замовника та застосовані критерії оцінки. Відповідно до абз. 2 ч. 8 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що: «Протягом 5-ти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.». Враховуючи дане положення Закону та Висновок про результати моніторингу закупівлі «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 34110000-1 Легкові автомобілі (Автомобіль швидкої допомоги типу С (з телекардіологічною системою))» (ID закупівлі: UA-2020-07-22-008278-b), повідомляємо про наступне. Частиною 2 ст. 19 Закону передбачено: «2. Звіт про результати проведення закупівлі автоматично формується електронною системою закупівель та оприлюднюється протягом одного дня після оприлюднення замовником договору про закупівлю в електронній системі закупівель або відміни тендеру/спрощеної закупівлі, або визнання тендеру таким, що не відбувся.». Отже, як закріплено у вищевказаній нормі Закону, саме електронна система формує звіт про результати процедури закупівлі, а не замовник На даний час, в електронній системі закупівель (зокрема на майданчику «Держзакупівлі. онлайн») відсутня технічна можливість для внесення інформації про місцезнаходження замовника та застосовані критерії оцінки для автоматичного включення даної інформації електронною системою у Звіт про результати проведення закупівлі. З даною проблемою замовники вже неодноразово зверталися до розробника електронної системи, однак на даний час дане питання не розробником не вирішено. Тому, для виконання вимог висновку за результатами моніторингу, завантажуємо в електронну систему доповнений Звіт про результати проведення закупівлі «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 34110000-1 Легкові автомобілі (Автомобіль швидкої допомоги типу С (з телекардіологічною системою))» (ID закупівлі: UA-2020-07-22-008278-b) із вказанням у звіті інформації про місцезнаходження замовника та застосовані критерії оцінки. Також додатково інформуємо, що в подальшому при формуванні та оприлюдненні Звітів про результати проведення закупівлі будуть дотримуватися вимоги ст.19 Закону України «Про публічні закупівлі».

2021-01-06 16:05:05


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 30 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 19 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 серпня 2020 13:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КСЕНКО АВТО ПРОДАКШН" 3 187 000,00
UAH
3 153 000,00
UAH
Документи
ТОВ "Спец-Ком-Сервіс" 3 175 000,00
UAH
3 175 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

27 серпня 2020 10:50
Електронний підпис
27 серпня 2020 10:43
Довідка МВС.rar
27 серпня 2020 10:43
Довідка ДФС.rar
27 серпня 2020 10:43
04. Тендерна пропозиція.pdf
17 серпня 2020 16:52
Електронний підпис
17 серпня 2020 16:27
Паспорт автомобіль.pdf.p7s
17 серпня 2020 16:25
10 11700 Accuvac Lite Паспорт.pdf.p7s
17 серпня 2020 16:23
5 Ferno NAJO Lite Board 10 pin.pdf.p7s
17 серпня 2020 16:09
Електронний підпис
17 серпня 2020 16:01
2.1 Декларація STEM EDEN04-X.pdf
17 серпня 2020 15:57
Авторизаційні листи_5.1.pdf
17 серпня 2020 15:55
Авторизаційні листи_3.1.pdf
17 серпня 2020 15:54
Паспорт автомобіль.pdf.p7s
17 серпня 2020 15:53
Паспорт автомобіль.pdf
17 серпня 2020 15:52
Авторизаційні листи_4.pdf
17 серпня 2020 15:50
10 11700 Accuvac Lite Паспорт.pdf.p7s
17 серпня 2020 15:50
10 11700 Accuvac Lite Паспорт.pdf
17 серпня 2020 15:49
5 Ferno NAJO Lite Board 10 pin.pdf.p7s
17 серпня 2020 15:49
5 Ferno NAJO Lite Board 10 pin.pdf
14 серпня 2020 23:38
Електронний підпис
14 серпня 2020 23:36
Декларація КАП.PDF.p7s
14 серпня 2020 23:36
Паспорт автомобіль.pdf
14 серпня 2020 23:36
Паспорт автомобіль.pdf.p7s
14 серпня 2020 23:36
Декларація КАП.PDF
14 серпня 2020 23:35
Авторизаційні листи_1.pdf
14 серпня 2020 23:35
Авторизаційні листи_5.pdf
14 серпня 2020 23:35
Авторизаційні листи_2.pdf
14 серпня 2020 23:35
Авторизаційні листи_3.pdf
14 серпня 2020 23:35
Авторизаційні листи_4.pdf
14 серпня 2020 21:17
23 Інструкція Стилети.pdf
14 серпня 2020 21:17
22 Паспорт Zoll М-series.pdf
14 серпня 2020 21:17
22 Паспорт Zoll М-series.pdf.p7s
14 серпня 2020 21:17
32 Ferno, Chair S-242.pdf.p7s
14 серпня 2020 21:17
32 Ferno, Chair S-242.pdf
14 серпня 2020 21:17
31 Ferno Transfer sheet.pdf
14 серпня 2020 21:17
31 Ferno Transfer sheet.pdf.p7s
14 серпня 2020 21:17
25 Паспорт Aitecs 2016.pdf.p7s
14 серпня 2020 21:17
25 Паспорт Aitecs 2016.pdf
14 серпня 2020 21:17
21 ESH04 Brochure.pdf
14 серпня 2020 21:17
21 ESH04 Brochure.pdf.p7s
14 серпня 2020 21:17
10 11700 Accuvac Lite Паспорт.pdf
14 серпня 2020 21:17
10 11700 Accuvac Lite Паспорт.pdf.p7s
14 серпня 2020 21:17
4 Ferno Transfer sheet.pdf
14 серпня 2020 21:17
6 Ferno,_AS_190_Splint_Kit.pdf.p7s
14 серпня 2020 21:17
2 Паспорт Eden-04.pdf
14 серпня 2020 21:17
4 Ferno Transfer sheet.pdf.p7s
14 серпня 2020 21:17
2 Паспорт Eden-04.pdf.p7s
14 серпня 2020 21:17
5 Ferno,_NAJO_Lite_Board_10_pin.pdf.p7s
14 серпня 2020 21:17
5 Ferno,_NAJO_Lite_Board_10_pin.pdf
14 серпня 2020 21:17
6 Ferno,_AS_190_Splint_Kit.pdf
14 серпня 2020 21:17
4. Технічна частина_1.pdf.p7s
14 серпня 2020 21:17
4. Технічна частина_1.pdf
14 серпня 2020 21:17
5. Технічна частина_2.pdf
14 серпня 2020 21:17
5. Технічна частина_2.pdf.p7s
14 серпня 2020 21:17
1. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КСЕНКО АВТО ПРОДАКШН"

ТОВ "Спец-Ком-Сервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КСЕНКО АВТО ПРОДАКШН"
#43516374
Переможець 3 153 000,00
UAH
26 серпня 2020 19:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 серпня 2020 19:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КСЕНКО АВТО ПРОДАКШН"
#43516374
3 153 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2021 14:35
Електронний підпис укладений
15 вересня 2020 12:46
Договір укладений
15 вересня 2020 12:16

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
30 вересня 2020 10:27
945 900,00 UAH UA128201720344291005300022791
Сокальська районна рада
UA818201720355339000000709804
ТзОВ "Ксенко Авто Продакшн"
Оплачений
26 жовтня 2020 10:34
2 207 100,00 UAH UA128201720344291005300022791
Сокальська районна рада
UA233003460000026002094821301
ТзОВ "КСЕНКО АВТО ПРОДАКШН"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 153 000,00
UAH