Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Сокальська районна рада Львівської області |
Код ЄДРПОУ: | 25545203 |
Місцезнаходження: | 80001, Україна , Львівська обл., Сокальський район, Місто Сокаль, вулиця Шептицького,26 |
Контактна особа: |
Гринюк Олександра Євгенівна +380325772089 radasokal@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 липня 2020 20:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 серпня 2020 23:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 серпня 2020 23:00 |
Початок аукціону: | 18 серпня 2020 13:30 |
Очікувана вартість: | 3 187 725,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 938,63 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник має право, при наявності фінансування, перерахувати Постачальнику попередню оплату в розмірі 30 % від загальної суми договору. Порядок здійснення розрахунків здійснюється у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Постачальник зобов’язується використати одержану попередню оплату до 10.10.2020 р. та надати відповідні підтверджуючі документи. По закінченню вказаного терміну, невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику. Сума попередньої оплати перераховується Постачальнику протягом 10 робочих днів з моменту подання необхідних документів. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування коштів Постачальнику на небюджетний рахунок, відкритий на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з такого рахунка для закупівлі необхідного обладнання. | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Поставка товару | Кінцевий розрахунок Замовник здійснює протягом 30 днів з моменту отримання Товару. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 серпня 2020 23:57 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 серпня 2020 23:54 |
3-Перелік змін-07.08.2020 р..docx | |
08 серпня 2020 23:54 |
3-НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД-Швидка.docx | |
22 липня 2020 20:44 |
2-ТД-Швидка.docx |
08 серпня 2020 23:57 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 серпня 2020 23:54 |
3-Перелік змін-07.08.2020 р..docx
|
|||
08 серпня 2020 23:54 |
3-НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД-Швидка.docx
|
|||
22 липня 2020 20:44 |
2-ТД-Швидка.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Частиною 1 Статті 11 Закону України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності" визначено, що продукція, що вводиться в обіг, надається на ринку або вводиться в експлуатацію, а згідно з деякими технічними регламентами - також продукція, що виготовляється та/або вводиться в експлуатацію виробником для використання у власних цілях, повинна відповідати вимогам усіх чинних технічних регламентів, які застосовуються до такої продукції, крім випадків, визначених у статті 12 цього Закону та у відповідних технічних регламентах.
Абзацом другим пункту 9 Технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 № 753 (далі – Технічний регламент), визначено, що медичні вироби, що відповідають вимогам національних стандартів, включених до переліку національних стандартів, які відповідають європейським гармонізованим стандартам та добровільне застосування яких може сприйматися як доказ відповідності медичних виробів вимогам цього Технічного регламенту, вважаються такими, що відповідають вимогам цього Технічного регламенту.
Пунктом 3 Плану заходів із застосування Технічного регламенту щодо медичних виробів, встановлено, що відповідальними за формування та опублікування переліку національних стандартів, які відповідають європейським гармонізованим стандартам та добровільне застосування яких може сприйматися як доказ відповідності медичних виробів вимогам Технічного регламенту, є Мінекономрозвитку та Держлікслужба. При цьому, на сьогоднішній день відсутній вказаний перелік, затверджений уповноваженими на це органами.
Разом з цим, наказом Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» (ДП «УКРНДНЦ») від 17 грудня 2019 року № 431 прийнято національні стандарти, гармонізовані з європейськими стандартами, методом підтвердження з наданням чинності з 01 січня 2020 року, зокрема, ДСТУ EN 1789:2019 (EN 1789:2007+A2:2014, IDT) Колісні транспортні засоби. Автомобілі швидкої медичної допомоги - на заміну ДСТУ 7032:2009, чинність якого скасовується з 01 січня 2021 року.
Також, відповідно до частини 3 статті 24 Закону України «Про стандартизацію» національний орган стандартизації формує та веде національний фонд нормативних документів, складає та веде каталог національних стандартів та кодексів усталеної практики. Так, на сайті ДП «УкрНДНЦ», який виконує функції національного органу із стандартизації, розміщений Каталог національних стандартів та кодексів усталеної практики станом на 01.08.2020, в якому міститься національний стандарт "ДСТУ EN 1789:2019 (EN 1789:2007+A2:2014, IDT)", який прийнятий на заміну "ДСТУ 7032:2009 EN 1789:2007 MOD Колісні транспортні засоби. Автомобілі швидкої медичної допомоги та їхнє устатковання. Технічні вимоги та методи випробування".
Враховуючи зазначене, відповідність автомобіля швидкої медичної допомоги вимогам національного стандарту ДСТУ EN 1789:2019 (EN 1789:2007+A2:2014, IDT), який гармонізований з європейським стандартом, може сприйматися як доказ відповідності медичних виробів вимогам Технічного регламенту, та вважатися таким, що відповідає вимогам Технічного регламенту. Відповідно ваша вимога не підлягає задоволенню.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-22-000030 ● 12fba91f54714d9da58654bc0ed2497c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 грудня 2020 14:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.12.2020 № 368
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
22.12.2020 № 368
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6 UA-2020-07-22-008278-b 22.07.2020 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
30 грудня 2020 року Державною аудиторською службою України (далі по тексту – орган державного фінансового контролю) оприлюднено висновок про результати моніторингу) (ID моніторингу: UA-M-2020-12-22-000030) щодо закупівлі «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 34110000-1 Легкові автомобілі (Автомобіль швидкої допомоги типу С (з телекардіологічною системою))» (ID закупівлі: UA-2020-07-22-008278-b). Згідно з текстом даного висновку орган державного фінансового контролю зазначив про наявність порушення вимог пунктів 1 та 5 частини першої статті 19 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі по тексту - Закон), зокрема, що у звіті про результати проведення закупівлі не зазначені місцезнаходження замовника та застосовані критерії оцінки. Відповідно до абз. 2 ч. 8 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що: «Протягом 5-ти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.». Враховуючи дане положення Закону та Висновок про результати моніторингу закупівлі «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 34110000-1 Легкові автомобілі (Автомобіль швидкої допомоги типу С (з телекардіологічною системою))» (ID закупівлі: UA-2020-07-22-008278-b), повідомляємо про наступне. Частиною 2 ст. 19 Закону передбачено: «2. Звіт про результати проведення закупівлі автоматично формується електронною системою закупівель та оприлюднюється протягом одного дня після оприлюднення замовником договору про закупівлю в електронній системі закупівель або відміни тендеру/спрощеної закупівлі, або визнання тендеру таким, що не відбувся.». Отже, як закріплено у вищевказаній нормі Закону, саме електронна система формує звіт про результати процедури закупівлі, а не замовник На даний час, в електронній системі закупівель (зокрема на майданчику «Держзакупівлі. онлайн») відсутня технічна можливість для внесення інформації про місцезнаходження замовника та застосовані критерії оцінки для автоматичного включення даної інформації електронною системою у Звіт про результати проведення закупівлі. З даною проблемою замовники вже неодноразово зверталися до розробника електронної системи, однак на даний час дане питання не розробником не вирішено. Тому, для виконання вимог висновку за результатами моніторингу, завантажуємо в електронну систему доповнений Звіт про результати проведення закупівлі «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 34110000-1 Легкові автомобілі (Автомобіль швидкої допомоги типу С (з телекардіологічною системою))» (ID закупівлі: UA-2020-07-22-008278-b) із вказанням у звіті інформації про місцезнаходження замовника та застосовані критерії оцінки. Також додатково інформуємо, що в подальшому при формуванні та оприлюдненні Звітів про результати проведення закупівлі будуть дотримуватися вимоги ст.19 Закону України «Про публічні закупівлі».
2021-01-06 16:05:05
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 січня 2021 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КСЕНКО АВТО ПРОДАКШН" #43516374 |
Переможець |
3 153 000,00
UAH
|
26 серпня 2020 19:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 січня 2021 14:35
|
Електронний підпис | укладений |
15 вересня 2020 12:46
|
Договір | укладений |
15 вересня 2020 12:16
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
30 вересня 2020 10:27
|
945 900,00 UAH | UA128201720344291005300022791 Сокальська районна рада |
UA818201720355339000000709804 ТзОВ "Ксенко Авто Продакшн" |
Оплачений |
26 жовтня 2020 10:34
|
2 207 100,00 UAH | UA128201720344291005300022791 Сокальська районна рада |
UA233003460000026002094821301 ТзОВ "КСЕНКО АВТО ПРОДАКШН" |
Оплачений |