Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з побудови, створення і впровадження локальних мереж, систем відеоспостереження та перепускних систем для управлінь соціального захисту населення міста Дніпра
Очікувана вартість
3 641 644,00 UAH
UA-2020-07-22-008135-b 50a6c5b0502e4f20b1b10502ddd7d3f7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Магро

+380962971440 v.magro@dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інформаційних технологій Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40429588
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75
Контактна особа: Валентина Магро
+380962971440
v.magro@dniprorada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 липня 2020 19:04
Звернення за роз’ясненнями: до 28 липня 2020 18:58
Оскарження умов закупівлі: до 03 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 серпня 2020 18:58
Початок аукціону: 10 серпня 2020 15:56
Очікувана вартість: 3 641 644,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 208,22 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 109240 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72710000-0: Послуги у сфері локальних мереж


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 послуга
Послуги з побудови, створення і впровадження локальних мереж, систем відеоспостереження та перепускних систем для управлінь соціального захисту населення міста Дніпра
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, просп. Героїв , 40, вул. Василя Жуковського, 39/41, просп. Богдана Хмельницького 116А, вул. Володимира Антоновича, 30/32, вул. Трудова, 1а, вул.·Уральська, 5, просп. Петра Калнишевського, 55, вул. Радистів, 8, вул. 20 років Перемоги, 51.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72710000-0 — Послуги у сфері локальних мереж

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 липня 2020 12:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2020 12:51
Оголошення.docx
30 липня 2020 12:51
ДОДАТОК 2.docx
30 липня 2020 12:51
Додаток 3.docx
30 липня 2020 12:51
Додаток 4.docx
30 липня 2020 12:51
Тендерна документація.pdf
30 липня 2020 12:51
Тендерна документація.docx
30 липня 2020 12:51
Перелік змін.docx
30 липня 2020 12:51
Додаток 1.docx
30 липня 2020 12:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 липня 2020 19:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2020 12:51
Оголошення.docx
22 липня 2020 19:04
Оголошення.docx
30 липня 2020 12:51
ДОДАТОК 2.docx
22 липня 2020 19:04
ДОДАТОК 2.docx
30 липня 2020 12:51
Додаток 3.docx
22 липня 2020 19:04
Додаток 3.doc
30 липня 2020 12:51
Додаток 4.docx
22 липня 2020 19:04
Додаток 4.docx
30 липня 2020 12:51
Тендерна документація.pdf
22 липня 2020 19:04
Тендерна документація.pdf
30 липня 2020 12:51
Тендерна документація.docx
22 липня 2020 19:04
Тендерна документація.docx
30 липня 2020 12:51
Перелік змін.docx
30 липня 2020 12:51
Додаток 1.docx
22 липня 2020 19:04
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Ліцензія
Дата подання: 24 липня 2020 10:04
Дата відповіді: 28 липня 2020 12:44
Доброго дня! Яка саме ліцензія або документ дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності Вам потрібно надати? Дякую!
Відповідь: Доброго дня! Замовником вимагаються дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено Законом України «Про ліцензування видів господарської діяльності».
Сертифіка_технічне_с.18
Дата подання: 27 липня 2020 17:04
Дата відповіді: 28 липня 2020 12:45
Доброго дня! В Додатку 1 технічних вимог на с. 18 є наступне: "Учасник повинен надати сертифікат на право надання системної гарантійні". Роз'ясніть, будь ласка, про який сертифікат йде мова? Не зовсім зрозуміло. І даний сертифікат потрібно надати у складі тендерної пропозиції? Завчасно дякуємо!
Відповідь: Доброго дня! Це сертифікат від компанії виробника структурованої кабельної системи яка підтверджує можливість надання системної гарантії. Сертифікат додається до тендерної пропозиції.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-22-008135-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ШЕРИФ", Код ЄДРПОУ:40405478
Дата подання: 24 липня 2020 10:39
Аналогічний
Шановний Замовнику, відповідно до тендерної документації, учасникам необхідно підтвердити виконання аналогічного договору на суму не менше 500 000,00 грн. Поясніть, на підставі чого Вами встановлена дана вимога? Вона є суто дискримінаційною і спрямована лише на свідоме обмеження кола учасників. Чим буде відрізнятись наявність досвіду виконання аналогічного договоріу на загальну суму 500 000,00 грн від виконання договору на суму 20 000 грн, 100 000 грн. чи інша? Це також буде підтвердженням досвіду учасника та його стабільності та благонадійності в повній мірі. Натомість, встановивши дану вимогу, Ви порушуєте основні принципи здійснення закупівель, що є недопустимим. Учасники, що відповідають усім вимогам тендерної документації, але не мають одного аналогічного договору на суму в 500 тис. грн, не зможуть взяти участі в закупівлі. На підставі вищевказаного, ВИМАГАЄМО виключити дану вимогу. З повагою!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 липня 2020 12:43
Доброго дня!
Дякуємо за задане питання!
Метою встановлення кваліфікаційних критеріїв є перевірка можливості та спроможності виконання договору з боку потенційного переможця торгів.
Стосовно інформації про виконання аналогічного договору на суму не менше 500 000,00 грн.
Згідно відповіді на запит № 111/2017 департаменту сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Аналогічними вважаються договори з аналогічними істотними умовами.
Відповідно до статті 180 Господарського Кодексу України ціна (вартість договору) є істотною умовою договору.
Замовником, з метою забезпечення достатнього рівня конкуренції, в кваліфікаційних критеріях не обмежено вартість аналогоічних договорів вартістю, тотожній очікуваній вартості предмету закупівлі (тобто близько 3 600 000,00 грн.), а значно знижено цей поріг.
Крім того, наявність досвіду виконання декількох аналогічних договорів на загальну суму 500 000,00 грн., дійсно, може буде підтвердженням досвіду учасника та його стабільності і благонадійності в певній мірі, але, в той же час, не є гарантією його спроможності виконати зобов’язання в рамках договору на велику суму.
Зазначена вимога не є дискримінаційною.

Документи

28 липня 2020 12:43
Протокол № 41.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 серпня 2020 16:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю ВИРОБНИЧА ФІРМА «СЕРВІС» 3 640 920,00
UAH з ПДВ
3 640 920,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПОНОЧОВНИЙ РОМАН ВІКТОРОВИЧ 3 641 600,00
UAH з ПДВ
3 641 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 серпня 2020 12:02
Електронний підпис
14 серпня 2020 11:55
документы победителя.pdf
06 серпня 2020 16:53
Електронний підпис
06 серпня 2020 16:51
DovidkaUkrcsmIvyNET.pdf
06 серпня 2020 16:51
Certificate IN-0026-2 Service.pdf
06 серпня 2020 16:51
Certificate IN-0026-1 Service.pdf
06 серпня 2020 16:51
Certificate IN-0026 Service.pdf
06 серпня 2020 16:51
Тендерна пропозиція.pdf
06 серпня 2020 16:51
Проект договора.pdf
06 серпня 2020 16:51
про наявність коштів.pdf
06 серпня 2020 16:51
приказ на Білецьку.jpg
06 серпня 2020 16:51
Підписаний_G0820-0761-GL_tender.pdf
06 серпня 2020 16:51
Підписаний_Лицензия_.pdf
06 серпня 2020 16:50
ОПИС ТОВ ВФ СЕРВИС.jpg
06 серпня 2020 16:50
накази на сотрудников.pdf
06 серпня 2020 16:50
ИНН Жукова цветной.pdf
06 серпня 2020 16:50
дод.угода №2.pdf
06 серпня 2020 16:50
Гос рег + ндс.pdf
06 серпня 2020 16:50
Витяг завірений.pdf

Публічні документи

06 серпня 2020 09:54
приказ сокол.pdf
06 серпня 2020 09:54
приказ понач.pdf
06 серпня 2020 09:54
приват банк.pdf
06 серпня 2020 09:54
Поночевный Р.В. ИНН.pdf
06 серпня 2020 09:54
екларация.pdf
06 серпня 2020 09:54
декл квитанция.pdf
06 серпня 2020 09:54
витяг с податковой.pdf
06 серпня 2020 09:54
видомости.pdf
06 серпня 2020 09:54
3 пропозиція.pdf
06 серпня 2020 09:54
2 тех соответствие.pdf
06 серпня 2020 09:54
1 справки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю ВИРОБНИЧА ФІРМА «СЕРВІС»

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПОНОЧОВНИЙ РОМАН ВІКТОРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю ВИРОБНИЧА ФІРМА «СЕРВІС»
#25021641
Переможець 3 640 920,00
UAH з ПДВ
12 серпня 2020 18:15
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю ВИРОБНИЧА ФІРМА «СЕРВІС» #25021641

№ рішення у справі

54/16-р/к

Дата рішення у справі

30.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

54/17-р/к

Дата рішення у справі

30.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 серпня 2020 18:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю ВИРОБНИЧА ФІРМА «СЕРВІС»
#25021641
3 640 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 14:58
Електронний підпис укладений
02 вересня 2020 19:20
Договір № 3108-20-2 від 31.08.2020.pdf укладений
02 вересня 2020 19:19

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 640 920,00
UAH (в тому числі ПДВ 606 820,00 UAH)