Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
DSTU BD.1.1-1-2003. Construction of secondary school of I degree on the street.Petlyury Simon (Chernyakhovskogo) 17-B in the city of Brovary, Kyiv region. Adjustments (code DK 021: 2015 - 45214000-0 Construction of educational and research institutions)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління будівництва, житлово - комунального господарства, інфраструктури та транспорту Броварської міської ради Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 26146617 |
Місцезнаходження: | 07400, Україна , Київська область обл., місто Бровари, вул. Гагаріна, 15 |
Контактна особа: |
Карпенко Валентина Степанівна +380459452016 brovaru-ugkg@meta.ua |
Додаткові контактні особи: |
Решетова Світлана Ігорівна +380459460413 brovaru-ugkg@meta.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | Management of construction, housing and communal complex, infrastructure and transport of Brovary City Council |
National ID: | 26146617 |
Contact point: |
Karpenko Valentyna Stepanovna +380459452016 brovaru-ugkg@meta.ua |
Additional contacts: |
Reshetova Svetlana Igorevna +380459460413 brovaru-ugkg@meta.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 липня 2020 19:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 серпня 2020 19:06 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 вересня 2020 19:06 |
Початок аукціону: | 16 вересня 2020 15:33 |
Очікувана вартість: | 246 941 760,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 400 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,57% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1200000 UAH |
Publication date: | 22 липня 2020 19:02 |
Enquiries until: | 23 серпня 2020 19:06 |
Complaints submission until: | до 29 серпня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 02 вересня 2020 19:06 |
Information
Estimated total value: | 246 941 760 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 400 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,57 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата за виконану роботу проводиться поетапно. Проміжні платежі за фактично виконані роботи | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 серпня 2020 13:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 серпня 2020 13:23 |
Перелік змін ТД Школа 3.doc | |
26 серпня 2020 13:23 |
ТД Будівництво школи зі змінами.doc | |
26 серпня 2020 13:08 |
Додаток 5 Проект договору (1).doc | |
26 серпня 2020 13:08 |
Додаток 4 Технічна специфікація.doc | |
21 серпня 2020 15:24 |
Перелік_змін_2.doc | |
14 серпня 2020 16:56 |
Перелік змін.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-10-16-000049 ● a6bdb574310846f7b4a98137a13e8f6c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 жовтня 2020 18:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.10.2020 № 187
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 16.10.2020 № 187
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
26 UA-2020-07-22-008131-b 22.07.2020
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатом виявлених порушень у Висновку про результати моніторингу закупівлі від 14 листопада 2020 № UA-M-2020-10-16-000049 по процедурі закупівлі за предметом: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2003. Будівництво загальноосвітньої школи І ступеню по вул. Петлюри Симона (Черняховського), 17-б в м. Бровари Київської області. Коригування (за ДК 021:2015 – 45214000-0 Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів), номер на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-07-22-008131-b (далі – Висновок), надаємо аргументовані заперечення до Висновку. Висновком встановлено, що в порушення ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником не відхилено тендерні пропозиції ТОВ «ПОДОЛЖИЛБУД» та ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» як такі, що не відповідають кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим ст. 16 цього Закону, та укладено договір з Переможцем, що призвело до порушення п. 2 ч. 2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій у процедурі відкритих торгів, у разі якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднене відповідно до ч. 3 ст. 10 цього Закону. Зокрема, у Висновку зазначено наступні порушення законодавства: 1. На порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції. 2. У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ПОДОЛЖИЛБУД» міститься довідка про наявність обладнання та необхідної матеріально-технічної бази від 01.09.2020 № 01/09-10, згідно якої Учасником орендуються, на підставі договору про надання послуг по експлуатації будівельних машин та механізмів від 01.11.2018 № 19/1, наступні механізми: вантажний автомобіль; автомобіль вантажний, вантажопідйомністю 8 т; сідловий тягач, вантажопідйомністю 20 т; загальний напівпричіп, автомобіль-самоскид, вантажопідйомністю 13 т; автомобіль загальний легковий (2). На підтвердження наявності рухомого майна Учасником надано скан-копію договору від 01.11.2018 № 19/1, проте, не надано акти приймання-передачі вищевказаних механізмів, чим не дотримано вимог підпункту 1.2.2.1 пункту 5 розділу ІІІ ТД. 3. В порушення вимог підпункту 1.2.2.1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації Переможцем ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» у складі тендерної пропозиції не надано технічні паспорти на будівельні машини, які зазначені у довідці про наявність основного обладнання та необхідної матеріально-технічної бази, а саме: розчинонасос, Knauf PFT ZPI; установка для свердлення отворів в залізобетоні АБГ 1600; повітродувка Husgvarna ВТх. 4. У складі тендерної пропозиції Переможця ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» надано довідку про виконання учасником аналогічного договору від 18.08.2020 № 1/т-11, згідно якої Переможець вказує посилання на закупівлю, за результатами якої було укладено аналогічний договір. Перевіркою інформації на веб-порталі Уповноваженого органу за номером ID: UA-2019-01-10-001000-c закупівлі встановлено, що за результатами проведеної процедури закупівлі укладено договір від 06.05.2019 № 158/19 на загальну суму 130 000 000,00 гривень. При цьому, згідно із звітом про виконання договору про закупівлю сума оплати за договором становить 90 760 078, 89 гривень, чим не підтверджено виконання договору на всю суму. При чому, договір було розірвано у зв’язку зі зміною проектного рішення. Таким чином, Переможцем не підтверджено досвід виконання аналогічного договору. 1. Щодо відсутності у оголошенні про проведення відкритих торгів інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції. Відповідно до п. 8 ч. 2 ст. 21 Закону України «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію: мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Згідно із п. 1 ч. 1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю. На виконання ст. 10 та 21 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником оприлюднена інформацію про закупівлю в електронній системі закупівель на офіційному сайті ДП Прозоро за посиланням https://prozorro.gov.ua у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом України «Про публічні закупівлі», зокрема оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі відкриті торги. Оголошення про проведення відкритих торгів містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: «Scope of the procurement Тендерні пропозиції мають бути підготовлені українською мовою. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками - нерезидентами України, можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати переклад українською мовою. tender proposals must be prepared in Ukrainian». Оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю за предметом ДСТУ Б.Д.1.1-1-2003. Будівництво загальноосвітньої школи І ступеню по вул. Петлюри Симона (Черняховського), 17-б в м. Бровари Київської області. Коригування (за ДК 021:2015 – 45214000-0 Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів), що містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, перебуває у відкритому доступі за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-07-22-008131-b. В якості документального підтвердження надаємо роздруківку оголошення із виділеною інформацією про мову підготовки тендерних пропозицій (Додаток 1). Отже, Замовником виконано вимогу п. 8 ч. 2 ст. 21 Закону України «Про публічні закупівлі», тому відсутнє порушення зазначеної норми з боку Замовника. 2. Щодо відсутності у складі тендерної пропозиції ТОВ «ПОДОЛЖИЛБУД» актів приймання-передачі механізмів, залучених згідно договору про надання послуг по експлуатації будівельних машин та механізмів від 01.11.2018 № 19/1. Відповідно до п.п. 1.2.2. Розділу 3 тендерної документації для підтвердження інформації, зазначеної в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база, офіс тощо використовується на підставі договору (ів), що посвідчують право користування (договір оренди, лізинг, надання послуг техніки, інше), надаються: 1.2.2.1. для підтвердження наявності рухомого майна (транспортних засобів та будівельних машин) – свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів або технічні паспорти та скан-копії договорів. До договорів надаються акти приймання-передачі (вимога про надання актів приймання-передачі не стосується договору надання послуг техніки). Договори повинні бути чинні на дату подання пропозиції і термін їх дії повинен бути не меншим ніж до 31.12.2021 р., або ж повинен бути наданий протокол намірів чи додаткова угода про продовження терміну дії договору до кінця 2021 року. В разі надання договору суборенди, також надається дозвіл первинного орендодавця на суборенду предмета договору. У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ПОДОЛЖИЛБУД» міститься Довідка про наявність обладнання та необхідної матеріально-технічної бази від 01.09.2020 № 01/09-10, згідно якої Учасник залучає на підставі Договору про надання послуг по експлуатації будівельних машин та механізмів від 01.11.2018 № 19/1 наступні механізми: вантажний автомобіль; автомобіль вантажний, вантажопідйомністю 8 т; сідловий тягач, вантажопідйомністю 20 т; загальний напівпричіп, автомобіль-самоскид, вантажопідйомністю 13 т; автомобіль загальний легковий (2). На підтвердження наявності цього рухомого майна Учасником надано скан-копію Договору про надання послуг по експлуатації будівельних машин та механізмів від 01.11.2018 № 19/1. Повідомляємо, що Договір про надання послуг по експлуатації будівельних машин та механізмів від 01.11.2018 № 19/1 є договором надання послуг. Відповідно до п.п. 1.2.2.1. Розділу 3 тендерної документації для підтвердження наявності рухомого майна (транспортних засобів та будівельних машин), що використовується на підставі договору (ів), що посвідчують право користування (договір оренди, лізинг, надання послуг техніки, інше), надаються – свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів або технічні паспорти та скан-копіії договорів з актами приймання-передачі (вимога про надання актів приймання-передачі не стосується договору надання послуг техніки). Таким чином, Учасник не зобов’язаний був надавати акти приймання-передачі до Договору про надання послуг по експлуатації будівельних машин та механізмів від 01.11.2018 № 19/1. Звертаємо увагу, що нормою ч. 1 ст. 901 Цивільного кодексу України встановлено, що за договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов'язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов'язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором. Предмет договору про надання послуг по своїй правовій природі не передбачає передання предмета договору від однієї сторони договору іншій стороні, тому виконання сторонами таких договорів не супроводжується актом приймання-передачі. З огляду на зазначене Замовником у п.п. 1.2.2.1. Розділу 3 тендерної документації з метою недискримінації потенційних учасників закупівлі було наведене уточнення про те, що вимога про надання учасниками у складі тендерних пропозицій актів приймання-передачі не стосується договору надання послуг техніки. Згідно із п.п. 1.1. Договору про надання послуг по експлуатації будівельних машин та механізмів від 01.11.2018 № 19/1 (файл 17 Підтвердження МТБ.pdf, ст. 11-15) у порядку та на умовах, визначених цим Договором, Виконавець надає Замовнику послуги щодо експлуатації будівельних машин і механізмів для виконання земляних, будівельно-монтажних робіт та транспортних перевезень (далі по тексту – «Техніка») на об’єктах Замовника, а Замовник приймає виконані послуги та оплачує їх вартість на умовах цього Договору. Тобто Договір про надання послуг по експлуатації будівельних машин та механізмів від 01.11.2018 № 19/1 по своїй правовій природі є договором про надання послуг. Крім того, положенням Договору про надання послуг по експлуатації будівельних машин та механізмів від 01.11.2018 № 19/1 не передбачено оформлення сторонами актів приймання-передачі. Отже, Договір про надання послуг по експлуатації будівельних машин та механізмів від 01.11.2018 № 19/1 є договором надання послуг, тому вимога п.п. 1.2.2.1. Розділу 3 тендерної документації про надання актів приймання-передачі не стосується цього Договору. Учасник ТОВ «ПОДОЛЖИЛБУД» згідно вимог тендерної документації не зобов’язаний був надавати акти приймання-передачі до Договору про надання послуг по експлуатації будівельних машин та механізмів від 01.11.2018 № 19/1. Таким чином, Учасник ТОВ «ПОДОЛЖИЛБУД» належним чином та у повному обсязі виконав вимоги тендерної документації щодо підтвердження інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, тому в Замовника відсутні були підстави для розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей впродовж 24 годин та відхилення його тендерної пропозиції. 3. Щодо не надання Переможцем ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» технічних паспортів на розчинонасос, Knauf PFT ZPI; установка для свердлення отворів в залізобетоні АБГ 1600; повітродувка Husgvarna ВТХ. Відповідно до п.п. 1.2.2. Розділу 3 тендерної документації для підтвердження інформації, зазначеної в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база, офіс тощо використовується на підставі договору (ів), що посвідчують право користування (договір оренди, лізинг, надання послуг техніки, інше), надаються: 1.2.2.1. для підтвердження наявності рухомого майна (транспортних засобів та будівельних машин) – свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів або технічні паспорти та скан-копії договорів. До договорів надаються акти приймання-передачі (вимога про надання актів приймання-передачі не стосується договору надання послуг техніки). Договори повинні бути чинні на дату подання пропозиції і термін їх дії повинен бути не меншим ніж до 31.12.2021 р., або ж повинен бути наданий протокол намірів чи додаткова угода про продовження терміну дії договору до кінця 2021 року. В разі надання договору суборенди, також надається дозвіл первинного орендодавця на суборенду предмета договору. 1.2.2.3. для підтвердження наявності будівельного обладнання та устаткування – скан-копіії договорів. До договорів надаються акти приймання-передачі. В разі надання договору суборенди, також надається дозвіл первинного орендодавця на суборенду предмета договору. На виконання вищевказаних вимог Переможцем ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» було, зокрема, надано у складі тендерної пропозиції Довідку про наявність основного обладнання та необхідної матеріально-технічної бази від 18.08.2020 р. № 1/т-8 (файл 13 довідка МТБ.pdf), у п. 34-36 якої вказано про наявність орендованих за Договором оренди устаткування № 27/01/20 від 27.01.2020 р. (файл 14 підтвердження МТБ.rar, Оренда механізми.PDF) розчинонасосу Knauf PFT ZPI, установки для свердлення отворів в залізобетоні АБГ 1600 та повітродувки Husgvarna ВТХ. Просимо звернути увагу, що розчинонасос, установка для свердлення отворів в залізобетоні та повітродувка є будівельним устаткуванням, а не будівельними машинами, як вказується у Висновку, тому на підтвердження їх наявності Учасник повинен надавати документи згідно п.п. 1.2.2.3. Розділу 3 тендерної документації: скан-копіії договорів, акти приймання-передачі, і в разі надання договору суборенди, також надається дозвіл первинного орендодавця на суборенду предмета договору. Переможцем ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» для підтвердження залучення такого устаткування, як розчинонасос, установка для свердлення отворів в залізобетоні та повітродувка, було надано скан-копію Договору оренди устаткування № 27/01/20 від 27.01.2020 р. з ТОВ «ЛЕМАН-БЕТОН» та акт приймання-передачі до нього, чим виконало вимоги тендерної документації. Вимога щодо надання свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів або технічних паспортів встановлена саме щодо будівельних машин та транспортних засобів, а не обладнання та устаткування. Оформлення технічного паспорту згідно чинного законодавства України вимагається лише на вантажопідіймальні крани з урахуванням Правил будови і безпечної експлуатації вантажопідіймальних кранів та машин спеціального військового призначення, затверджених Наказом Міністерства оборони України від 01.12.2016 № 653. З огляду на те, що для виконання робіт за предметом цієї закупівлі, згідно відомості ресурсів, необхідним є використання вантажопідіймальних кранів, Замовником у тендерній документації серед переліку документів, що вимагаються від учасників, було передбачено можливість надання учасниками технічного паспорту. Оформлення технічних паспортів на таке обладнання та устаткування, як Розчинонасос Knauf PFT ZPI, установка для свердлення отворів в залізобетоні АБГ 1600, повітродувка Husgvarna ВТх, не передбачено ні чинним законодавством України, ні самим виробником цього обладнання та устаткування. Таким чином, ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» належним чином та у повному обсязі виконав вимоги тендерної документації щодо підтвердження інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, тому в Замовника відсутні були підстави для розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей впродовж 24 годин та відхилення його тендерної пропозиції. 4. Щодо не підтвердження виконання Переможцем ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» аналогічного договору на всю суму. Відповідно до п. 3 Розділу 3 тендерної документації на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору необхідно надати: 3.1. Довідка про виконання учасником аналогічного договору або договорів, яка повинна включати інформацію про повне найменування контрагента, з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, адресу; телефон, номер та дата договору, предмет договору, посилання на закупівлю за результатами якої було укладено аналогічний договір на веб-порталі уповноваженого органу з питань публічних закупівель. Аналогічним договором є: повністю виконаний договір генерального підряду з нового будівництва школи укладений з Замовником у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами публічної процедури закупівлі та інформація про який знаходиться у публічному доступі. 3.2. Для підтвердження зазначеної у довідці інформації щодо виконання аналогічного договору (договорів) учасник повинен надати: 3.2.1. копію аналогічного договору (договорів), зазначених у довідці, із формами КБ-3 або КБ-2в. 3.2.2. копію Сертифікату, або скрін-копію реєстру ДАБІ, або копія звіту про виконання аналогічного договору сформованого на веб-порталі уповноваженого органу з питань публічних закупівель, що підтверджує виконання робіт на всю суму аналогічного договору . У розумінні п. 3.1. Розділу 3 тендерної документації аналогічним договором є повністю виконаний договір, і для підтвердження інформації щодо виконання аналогічного договору учасник повинен надати, зокрема, формами КБ-3 або КБ-2в (п.п. 3.2.1. Розділу 3 тендерної документації) та копію Сертифікату, або скрін-копію реєстру ДАБІ, або копію звіту про виконання аналогічного договору сформованого на веб-порталі уповноваженого органу з питань публічних закупівель, що підтверджує виконання робіт на всю суму аналогічного договору (п.п. 3.2.2. Розділу 3 тендерної документації). Переможцем ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» надано в якості аналогічного Договір від 06.05.2019 № 158/19 на загальну суму 130 000 000,00 грн., та додаткові угоди до нього, зокрема Додаткову угоду № 15 від 21.06.2020 р., згідно якої суму договору було зменшено до 90 760 078,89 грн. (файл 20 аналогічний договір.pdf). Таким чином, з огляду на внесення змін до Договору від 06.05.2019 № 158/19, сума цього договору становить 90 760 078,89 грн. Положенням п.п. 13.1. Договору від 06.05.2019 № 158/19 встановлено, що Строком договору є час, протягом якого Сторони будуть здійснювати свої права та обов’язки відповідно до Договору. Договір набуває чинності з моменту його укладення та діє до 31.12.2020 р., але в будь-якому випадку до моменту виконання сторонами прийнятих на себе зобов’язань (виконання робіт, фінансових зобов’язань). Відповідно до п. 6 Додаткової угоди № 15 від 21.06.2020 р. з моменту набрання чинності цією угодою зобов’язання Сторін, що виникли з Договору, припиняються і Сторони не вважають себе пов’язаними будь-якими правами та обов’язками, що виникли із Договором. Отже, сума по Договору від 06.05.2019 № 158/19 з урахуванням внесених у встановленому чинним законодавством порядку змін сума становить 90 760 078,89 грн. ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» виконало роботи, передбачені предметом договору, на суму 90 760 078,89 грн., а інша сторона договору виконала фінансові зобов’язання, здійснивши оплати за виконані роботи загальною сумою 90 760 078,89 грн. Таким чином Сторонами виконано прийняті на себе зобов’язання по цьому Договору, тому усі договірні зобов’язання припинено згідно Додаткової угоди № 15 від 21.06.2020 р. Також переможцем на підтвердження повного виконання Договору від 06.05.2019 № 158/19 та підтвердження виконання робіт на всю суму аналогічного договору надано форми КБ-3 про вартість виконаних робіт на суму 90 760 078,89 грн., та звіт про виконання аналогічного договору, сформований на веб-порталі уповноваженого органу з питань публічних закупівель, що підтверджує виконання робіт на всю суму аналогічного договору, а саме на 90 760 078,89 грн. (файл 20 аналогічний договір.pdf). Таким чином, сторонами за Договором від 06.05.2019 № 158/19 виконано свої зобов’язання у повному обсязі, тому договір є повністю виконаним, та підтверджено виконання робіт на всю суму аналогічного договору. Розірвання договору з огляду на зміну проектного рішення не є підставою вважати договір виконаним не повністю, оскільки сторони договору виконали усі свої зобов’язання, встановлені умовами договору з урахуванням змін до нього. ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» належним чином та у повному обсязі виконав вимоги тендерної документації щодо підтвердження інформації про досвід виконання аналогічного договору, тому в Замовника відсутні були підстави для розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей впродовж 24 годин та відхилення його тендерної пропозиції. Відповідно до ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Нормою ч. 10 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. З огляду на зазначене вище, Управлінням будівництва, житлово - комунального господарства, інфраструктури та транспорту Броварської міської ради Київської області не було допущене порушення ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки були відсутніми підстави для відхилення тендерні пропозиції ТОВ «ПОДОЛЖИЛБУД» та ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» як таких, що не відповідають кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим ст. 16 цього Закону, та відсутнє порушення п. 8 ч. 2 ст. 21 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо відсутності в оголошенні про проведення відкритих торгів інформації про мову, якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. У відповідності до вимоги ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» аргументовані заперечення до Висновку розміщуються протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку. Дата публікації Висновку згідно інформації, розміщеної в електронній системі: 04.11.2020 р., що підтверджує розміщення заперечення до Висновку у встановлений законодавством строк, а саме до 11.11.2020 р. Враховуючи зазначене Замовник також повідомляє, що не погоджується із результатами моніторингу закупівлі, оформленого Висновком, та скористається правом на оскарження, наданим йому згідно ч. 10 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі». Додаток 1. Роздруківка оголошення про проведення відкритих торгів із виділеною інформацією про мову підготовки тендерних пропозицій.
2020-11-10 15:37:00
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 листопада 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 листопада 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (п. 8 ч. 2 ст. 21 Закону № 922-VIII, ч. 16 ст. 29 Закону № 922-VIII)
Оскарження в суді
Опис: | 640/28719/20 від17.11.2020 року |
Дата публікації: | 18 листопада 2020 |
Документи:
18 листопада 2020 16:49
|
Електронний підпис |
18 листопада 2020 16:37
|
Судова влада України.pdf |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Управління будівництва, житлово - комунального господарства, інфраструктури та транспорту Броварської міської ради Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 26146617 |
Місцезнаходження: | 07400, Україна, Київська область обл., місто Бровари, вул. Гагаріна, 15 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ Подолжилбуд | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС" #24157485 |
Переможець |
238 279 207,00
UAH з ПДВ
|
17 вересня 2020 16:59
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 жовтня 2024 17:01
|
ДУ _16 до дог _175-20.pdf | укладений |
02 жовтня 2024 17:00
|
КБ-3 ЗОШ 10.pdf | укладений |
02 жовтня 2024 17:00
|
Електронний підпис | укладений |
28 серпня 2024 15:03
|
ДУ _15 до дог _175-20.pdf | зміни до договору |
28 серпня 2024 15:01
|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2024 15:05
|
ДУ _14 до дог _175-20.pdf | зміни до договору |
03 січня 2024 15:03
|
Електронний підпис | укладений |
13 жовтня 2023 15:12
|
ДУ _13 до дог _175-20.pdf | зміни до договору |
13 жовтня 2023 15:11
|
Електронний підпис | укладений |
22 серпня 2023 14:50
|
ДУ _12 до дог _175-20.pdf | зміни до договору |
22 серпня 2023 14:49
|
Електронний підпис | укладений |
06 лютого 2023 09:22
|
ДУ _11 до дог _175-20.pdf | зміни до договору |
06 лютого 2023 09:02
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2022 15:09
|
ДУ _10 до дог _175-20.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2022 15:08
|
Електронний підпис | укладений |
15 лютого 2022 16:52
|
ДУ _9 до дог _175-20.pdf | зміни до договору |
15 лютого 2022 16:50
|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2021 09:04
|
ДУ _8 до дог _175-20.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2021 09:02
|
Електронний підпис | укладений |
22 жовтня 2021 15:13
|
ДУ _7 до дог _175-20.pdf | зміни до договору |
22 жовтня 2021 15:02
|
Електронний підпис | укладений |
16 вересня 2021 16:34
|
ДУ _6 до дог _175-20.pdf | зміни до договору |
16 вересня 2021 16:28
|
Електронний підпис | укладений |
06 серпня 2021 14:54
|
ДУ _5 до Дог _175-20.pdf | зміни до договору |
06 серпня 2021 14:50
|
Електронний підпис | укладений |
11 березня 2021 11:42
|
ДУ _4 до дог. _175-20.pdf | зміни до договору |
11 березня 2021 11:39
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2020 11:49
|
ДУ _3 до дог. _175-20.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2020 11:46
|
Електронний підпис | укладений |
15 грудня 2020 09:23
|
ДУ _2 до дог. _175-20.pdf | зміни до договору |
15 грудня 2020 09:20
|
Електронний підпис | укладений |
27 листопада 2020 13:22
|
ДУ _1 до дог. _175-20.pdf | зміни до договору |
27 листопада 2020 13:19
|
Електронний підпис | укладений |
29 вересня 2020 12:00
|
Дог. _175-20 від 29.09.20.pdf | укладений |
29 вересня 2020 11:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до рішення Броварської міської ради Київської області від 26.11.2020 №2032-87-07 внесено зміни в суми фінансування на 2020 та 2021 рік, без збільшення суми визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 175/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни в суми фінансування на 2020 рік та 2021 рік, без збільшення суми визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 175/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи фактичні обсяги видатків замовника, внесено зміни в суми фінансування на 2020 рік та 2021 рік, без збільшення суми визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 175/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно п.4 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" продовжено строк дії договору у з'вязку з затримкою фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 175/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до рішення сесії Броварської міської ради від 29.07.2021 року №315-10-08, за взаємною згодою сторін, внесено зміни в суми фінансування на 2020, 2021,2022 роки (Додаток 3 до Договору) |
Номер договору про закупівлю: | 175/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із зміною фінансування згідно рішення Броварської міської ради Броварського району Київської області від 26.08.2021 №365-11-08 внесені відповідні зміни в договір та графік фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 175/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до рішення Броварської міської ради Броварського району Київської області від 08.10.2021 №440-13-08 змінено суми фінансування на 2020 та 2021 рік, без збільшення суми визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 175/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно фактичного обсягу фінансування замовника внесено відповідні зміни в Договір підряду та в "Графік фінансування" (Додаток 3 до договору) |
Номер договору про закупівлю: | 175/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 15 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв`язку з початком бюджетного року, Сторони за взаємною згодою уклали Додаткову угоду про визначення суми фінансування на 2022 рік, без збільшення суми визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 175/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт- обставин непереборної сили та затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 175/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 06 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно п.4 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" продовжено строк дії договору у зв'язку з затримкою фінансування витрат Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 175/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до рішень БМР від 23.02.2023 №1052-43-08 та від 13.06.2023 №1197-50-08 внесені зміни в графік фінансування (Додаток №3 до Договору) |
Номер договору про закупівлю: | 175/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до рішення БМР БР КО від 13.10.2023 №1339-56-08 внесені зміни в графік фінансування (Додаток №3 до Договору) |
Номер договору про закупівлю: | 175/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Визначені суми фінансування на 2020 -2024 роки в межах фактично виділених бюджетних асигнувань |
Номер договору про закупівлю: | 175/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 14 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 28 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | За результатами проходження експертизи, відкоригованої проектної документації, сторони за взаємною згодою сторін внесли зміни в Додаток 1 до Договору "Договірна ціна" без збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 175/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 15 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
238 159 405,62
UAH (в тому числі ПДВ 39 693 234,27 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Узв`язку зі зміною проектних рішень по об`єкту будівництва та коригуванням проектної документації, сторони дійшли взаємної згоди достроково розірвати (припинити) дію Договору. |