Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1-2003. Будівництво загальноосвітньої школи І ступеню по вул.Петлюри Симона (Черняховського), 17-б в м. Бровари Київської області. Коригування (за ДК 021:2015 – 45214000-0 Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів)
DSTU BD.1.1-1-2003. Construction of secondary school of I degree on the street.Petlyury Simon (Chernyakhovskogo) 17-B in the city of Brovary, Kyiv region. Adjustments (code DK 021: 2015 - 45214000-0 Construction of educational and research institutions)
Очікувана вартість
246 941 760,00 UAH
UA-2020-07-22-008131-b fe1c5df780aa44a3980dbd237725bce6
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Карпенко Валентина Степанівна

+380459452016 brovaru-ugkg@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління будівництва, житлово - комунального господарства, інфраструктури та транспорту Броварської міської ради Київської області
Код ЄДРПОУ: 26146617
Місцезнаходження: 07400, Україна , Київська область обл., місто Бровари, вул. Гагаріна, 15
Контактна особа: Карпенко Валентина Степанівна
+380459452016
brovaru-ugkg@meta.ua
Додаткові контактні особи: Решетова Світлана Ігорівна
+380459460413
brovaru-ugkg@meta.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Official name: Management of construction, housing and communal complex, infrastructure and transport of Brovary City Council
National ID: 26146617
Contact point: Karpenko Valentyna Stepanovna
+380459452016
brovaru-ugkg@meta.ua
Additional contacts: Reshetova Svetlana Igorevna
+380459460413
brovaru-ugkg@meta.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 22 липня 2020 19:02
Звернення за роз’ясненнями: до 23 серпня 2020 19:06
Оскарження умов закупівлі: до 29 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 вересня 2020 19:06
Початок аукціону: 16 вересня 2020 15:33
Очікувана вартість: 246 941 760,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 400 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,57%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1200000 UAH
Publication date: 22 липня 2020 19:02
Enquiries until: 23 серпня 2020 19:06
Complaints submission until: до 29 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 02 вересня 2020 19:06

Information

Estimated total value: 246 941 760 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 400 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,57 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
Тендерні пропозиції мають бути підготовлені українською мовою. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками - нерезидентами України, можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати переклад українською мовою.
tender proposals must be prepared in Ukrainian
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2003. Будівництво загальноосвітньої школи І ступеню по вул.Петлюри Симона (Черняховського), 17-б в м. Бровари Київської області. Коригування (за ДК 021:2015 – 45214000-0 Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07400, Україна, Київська область, м. Бровари, вул. Петлюри Симона, 17 Б
ДК 021:2015: 45214000-0 — Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів

DSTU BD.1.1-1-2003. Construction of secondary school of I degree on the street.Petlyury Simon (Chernyakhovskogo) 17-B in the city of Brovary, Kyiv region. Adjustments (code DK 021: 2015 - 45214000-0 Construction of educational and research institutions)
CPV: 45214000-0
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за виконану роботу проводиться поетапно. Проміжні платежі за фактично виконані роботи Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 серпня 2020 13:28
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
26 серпня 2020 13:23
Перелік змін ТД Школа 3.doc
26 серпня 2020 13:23
ТД Будівництво школи зі змінами.doc
26 серпня 2020 13:08
Додаток 5 Проект договору (1).doc
26 серпня 2020 13:08
Додаток 4 Технічна специфікація.doc
21 серпня 2020 15:24
Перелік_змін_2.doc
14 серпня 2020 16:56
Перелік змін.doc
26 серпня 2020 13:28
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2020 15:31
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2020 16:59
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 липня 2020 19:16
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
26 серпня 2020 13:23
Перелік змін ТД Школа 3.doc
26 серпня 2020 13:19
Перелік змін ТД Школа 3.doc
26 серпня 2020 13:08
Перелік змін ТД Школа 3.doc
26 серпня 2020 13:23
ТД Будівництво школи зі змінами.doc
26 серпня 2020 13:19
ТД Будівництво школи зі змінами.doc
26 серпня 2020 13:08
ТД Будівництво школи зі змінами.doc
21 серпня 2020 15:24
ТД Будівництво школи зі змінами.doc
14 серпня 2020 16:56
ТД Будівництво школи зі змінами.doc
22 липня 2020 19:02
ТД Будівництво 10 ЗОШ.doc
26 серпня 2020 13:08
Додаток 5 Проект договору (1).doc
21 серпня 2020 15:24
Додаток 5 Проект договору.doc
14 серпня 2020 16:56
Додаток 5 Проект договору.doc
22 липня 2020 19:02
Додаток 5 ТЕНДЕР Проект договору.doc
26 серпня 2020 13:08
Додаток 4 Технічна специфікація.doc
21 серпня 2020 15:24
Додаток 4 Технічна специфікація.doc
14 серпня 2020 16:56
Додаток 4 Технічна специфікація.doc
22 липня 2020 19:02
Додаток 4 Технічна специфікація.doc
21 серпня 2020 15:24
Перелік_змін_2.doc
14 серпня 2020 16:56
Перелік змін.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-16-000049 ● a6bdb574310846f7b4a98137a13e8f6c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 жовтня 2020 18:08
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

16.10.2020 № 187
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.


Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 16.10.2020 № 187

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
26 UA-2020-07-22-008131-b 22.07.2020
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатом виявлених порушень у Висновку про результати моніторингу закупівлі від 14 листопада 2020 № UA-M-2020-10-16-000049 по процедурі закупівлі за предметом: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2003. Будівництво загальноосвітньої школи І ступеню по вул. Петлюри Симона (Черняховського), 17-б в м. Бровари Київської області. Коригування (за ДК 021:2015 – 45214000-0 Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів), номер на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-07-22-008131-b (далі – Висновок), надаємо аргументовані заперечення до Висновку. Висновком встановлено, що в порушення ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником не відхилено тендерні пропозиції ТОВ «ПОДОЛЖИЛБУД» та ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» як такі, що не відповідають кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим ст. 16 цього Закону, та укладено договір з Переможцем, що призвело до порушення п. 2 ч. 2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій у процедурі відкритих торгів, у разі якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднене відповідно до ч. 3 ст. 10 цього Закону. Зокрема, у Висновку зазначено наступні порушення законодавства: 1. На порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції. 2. У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ПОДОЛЖИЛБУД» міститься довідка про наявність обладнання та необхідної матеріально-технічної бази від 01.09.2020 № 01/09-10, згідно якої Учасником орендуються, на підставі договору про надання послуг по експлуатації будівельних машин та механізмів від 01.11.2018 № 19/1, наступні механізми: вантажний автомобіль; автомобіль вантажний, вантажопідйомністю 8 т; сідловий тягач, вантажопідйомністю 20 т; загальний напівпричіп, автомобіль-самоскид, вантажопідйомністю 13 т; автомобіль загальний легковий (2). На підтвердження наявності рухомого майна Учасником надано скан-копію договору від 01.11.2018 № 19/1, проте, не надано акти приймання-передачі вищевказаних механізмів, чим не дотримано вимог підпункту 1.2.2.1 пункту 5 розділу ІІІ ТД. 3. В порушення вимог підпункту 1.2.2.1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації Переможцем ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» у складі тендерної пропозиції не надано технічні паспорти на будівельні машини, які зазначені у довідці про наявність основного обладнання та необхідної матеріально-технічної бази, а саме: розчинонасос, Knauf PFT ZPI; установка для свердлення отворів в залізобетоні АБГ 1600; повітродувка Husgvarna ВТх. 4. У складі тендерної пропозиції Переможця ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» надано довідку про виконання учасником аналогічного договору від 18.08.2020 № 1/т-11, згідно якої Переможець вказує посилання на закупівлю, за результатами якої було укладено аналогічний договір. Перевіркою інформації на веб-порталі Уповноваженого органу за номером ID: UA-2019-01-10-001000-c закупівлі встановлено, що за результатами проведеної процедури закупівлі укладено договір від 06.05.2019 № 158/19 на загальну суму 130 000 000,00 гривень. При цьому, згідно із звітом про виконання договору про закупівлю сума оплати за договором становить 90 760 078, 89 гривень, чим не підтверджено виконання договору на всю суму. При чому, договір було розірвано у зв’язку зі зміною проектного рішення. Таким чином, Переможцем не підтверджено досвід виконання аналогічного договору. 1. Щодо відсутності у оголошенні про проведення відкритих торгів інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції. Відповідно до п. 8 ч. 2 ст. 21 Закону України «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію: мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Згідно із п. 1 ч. 1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю. На виконання ст. 10 та 21 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником оприлюднена інформацію про закупівлю в електронній системі закупівель на офіційному сайті ДП Прозоро за посиланням https://prozorro.gov.ua у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом України «Про публічні закупівлі», зокрема оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі відкриті торги. Оголошення про проведення відкритих торгів містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: «Scope of the procurement Тендерні пропозиції мають бути підготовлені українською мовою. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками - нерезидентами України, можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати переклад українською мовою. tender proposals must be prepared in Ukrainian». Оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю за предметом ДСТУ Б.Д.1.1-1-2003. Будівництво загальноосвітньої школи І ступеню по вул. Петлюри Симона (Черняховського), 17-б в м. Бровари Київської області. Коригування (за ДК 021:2015 – 45214000-0 Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів), що містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, перебуває у відкритому доступі за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-07-22-008131-b. В якості документального підтвердження надаємо роздруківку оголошення із виділеною інформацією про мову підготовки тендерних пропозицій (Додаток 1). Отже, Замовником виконано вимогу п. 8 ч. 2 ст. 21 Закону України «Про публічні закупівлі», тому відсутнє порушення зазначеної норми з боку Замовника. 2. Щодо відсутності у складі тендерної пропозиції ТОВ «ПОДОЛЖИЛБУД» актів приймання-передачі механізмів, залучених згідно договору про надання послуг по експлуатації будівельних машин та механізмів від 01.11.2018 № 19/1. Відповідно до п.п. 1.2.2. Розділу 3 тендерної документації для підтвердження інформації, зазначеної в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база, офіс тощо використовується на підставі договору (ів), що посвідчують право користування (договір оренди, лізинг, надання послуг техніки, інше), надаються: 1.2.2.1. для підтвердження наявності рухомого майна (транспортних засобів та будівельних машин) – свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів або технічні паспорти та скан-копії договорів. До договорів надаються акти приймання-передачі (вимога про надання актів приймання-передачі не стосується договору надання послуг техніки). Договори повинні бути чинні на дату подання пропозиції і термін їх дії повинен бути не меншим ніж до 31.12.2021 р., або ж повинен бути наданий протокол намірів чи додаткова угода про продовження терміну дії договору до кінця 2021 року. В разі надання договору суборенди, також надається дозвіл первинного орендодавця на суборенду предмета договору. У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ПОДОЛЖИЛБУД» міститься Довідка про наявність обладнання та необхідної матеріально-технічної бази від 01.09.2020 № 01/09-10, згідно якої Учасник залучає на підставі Договору про надання послуг по експлуатації будівельних машин та механізмів від 01.11.2018 № 19/1 наступні механізми: вантажний автомобіль; автомобіль вантажний, вантажопідйомністю 8 т; сідловий тягач, вантажопідйомністю 20 т; загальний напівпричіп, автомобіль-самоскид, вантажопідйомністю 13 т; автомобіль загальний легковий (2). На підтвердження наявності цього рухомого майна Учасником надано скан-копію Договору про надання послуг по експлуатації будівельних машин та механізмів від 01.11.2018 № 19/1. Повідомляємо, що Договір про надання послуг по експлуатації будівельних машин та механізмів від 01.11.2018 № 19/1 є договором надання послуг. Відповідно до п.п. 1.2.2.1. Розділу 3 тендерної документації для підтвердження наявності рухомого майна (транспортних засобів та будівельних машин), що використовується на підставі договору (ів), що посвідчують право користування (договір оренди, лізинг, надання послуг техніки, інше), надаються – свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів або технічні паспорти та скан-копіії договорів з актами приймання-передачі (вимога про надання актів приймання-передачі не стосується договору надання послуг техніки). Таким чином, Учасник не зобов’язаний був надавати акти приймання-передачі до Договору про надання послуг по експлуатації будівельних машин та механізмів від 01.11.2018 № 19/1. Звертаємо увагу, що нормою ч. 1 ст. 901 Цивільного кодексу України встановлено, що за договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов'язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов'язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором. Предмет договору про надання послуг по своїй правовій природі не передбачає передання предмета договору від однієї сторони договору іншій стороні, тому виконання сторонами таких договорів не супроводжується актом приймання-передачі. З огляду на зазначене Замовником у п.п. 1.2.2.1. Розділу 3 тендерної документації з метою недискримінації потенційних учасників закупівлі було наведене уточнення про те, що вимога про надання учасниками у складі тендерних пропозицій актів приймання-передачі не стосується договору надання послуг техніки. Згідно із п.п. 1.1. Договору про надання послуг по експлуатації будівельних машин та механізмів від 01.11.2018 № 19/1 (файл 17 Підтвердження МТБ.pdf, ст. 11-15) у порядку та на умовах, визначених цим Договором, Виконавець надає Замовнику послуги щодо експлуатації будівельних машин і механізмів для виконання земляних, будівельно-монтажних робіт та транспортних перевезень (далі по тексту – «Техніка») на об’єктах Замовника, а Замовник приймає виконані послуги та оплачує їх вартість на умовах цього Договору. Тобто Договір про надання послуг по експлуатації будівельних машин та механізмів від 01.11.2018 № 19/1 по своїй правовій природі є договором про надання послуг. Крім того, положенням Договору про надання послуг по експлуатації будівельних машин та механізмів від 01.11.2018 № 19/1 не передбачено оформлення сторонами актів приймання-передачі. Отже, Договір про надання послуг по експлуатації будівельних машин та механізмів від 01.11.2018 № 19/1 є договором надання послуг, тому вимога п.п. 1.2.2.1. Розділу 3 тендерної документації про надання актів приймання-передачі не стосується цього Договору. Учасник ТОВ «ПОДОЛЖИЛБУД» згідно вимог тендерної документації не зобов’язаний був надавати акти приймання-передачі до Договору про надання послуг по експлуатації будівельних машин та механізмів від 01.11.2018 № 19/1. Таким чином, Учасник ТОВ «ПОДОЛЖИЛБУД» належним чином та у повному обсязі виконав вимоги тендерної документації щодо підтвердження інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, тому в Замовника відсутні були підстави для розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей впродовж 24 годин та відхилення його тендерної пропозиції. 3. Щодо не надання Переможцем ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» технічних паспортів на розчинонасос, Knauf PFT ZPI; установка для свердлення отворів в залізобетоні АБГ 1600; повітродувка Husgvarna ВТХ. Відповідно до п.п. 1.2.2. Розділу 3 тендерної документації для підтвердження інформації, зазначеної в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база, офіс тощо використовується на підставі договору (ів), що посвідчують право користування (договір оренди, лізинг, надання послуг техніки, інше), надаються: 1.2.2.1. для підтвердження наявності рухомого майна (транспортних засобів та будівельних машин) – свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів або технічні паспорти та скан-копії договорів. До договорів надаються акти приймання-передачі (вимога про надання актів приймання-передачі не стосується договору надання послуг техніки). Договори повинні бути чинні на дату подання пропозиції і термін їх дії повинен бути не меншим ніж до 31.12.2021 р., або ж повинен бути наданий протокол намірів чи додаткова угода про продовження терміну дії договору до кінця 2021 року. В разі надання договору суборенди, також надається дозвіл первинного орендодавця на суборенду предмета договору. 1.2.2.3. для підтвердження наявності будівельного обладнання та устаткування – скан-копіії договорів. До договорів надаються акти приймання-передачі. В разі надання договору суборенди, також надається дозвіл первинного орендодавця на суборенду предмета договору. На виконання вищевказаних вимог Переможцем ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» було, зокрема, надано у складі тендерної пропозиції Довідку про наявність основного обладнання та необхідної матеріально-технічної бази від 18.08.2020 р. № 1/т-8 (файл 13 довідка МТБ.pdf), у п. 34-36 якої вказано про наявність орендованих за Договором оренди устаткування № 27/01/20 від 27.01.2020 р. (файл 14 підтвердження МТБ.rar, Оренда механізми.PDF) розчинонасосу Knauf PFT ZPI, установки для свердлення отворів в залізобетоні АБГ 1600 та повітродувки Husgvarna ВТХ. Просимо звернути увагу, що розчинонасос, установка для свердлення отворів в залізобетоні та повітродувка є будівельним устаткуванням, а не будівельними машинами, як вказується у Висновку, тому на підтвердження їх наявності Учасник повинен надавати документи згідно п.п. 1.2.2.3. Розділу 3 тендерної документації: скан-копіії договорів, акти приймання-передачі, і в разі надання договору суборенди, також надається дозвіл первинного орендодавця на суборенду предмета договору. Переможцем ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» для підтвердження залучення такого устаткування, як розчинонасос, установка для свердлення отворів в залізобетоні та повітродувка, було надано скан-копію Договору оренди устаткування № 27/01/20 від 27.01.2020 р. з ТОВ «ЛЕМАН-БЕТОН» та акт приймання-передачі до нього, чим виконало вимоги тендерної документації. Вимога щодо надання свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів або технічних паспортів встановлена саме щодо будівельних машин та транспортних засобів, а не обладнання та устаткування. Оформлення технічного паспорту згідно чинного законодавства України вимагається лише на вантажопідіймальні крани з урахуванням Правил будови і безпечної експлуатації вантажопідіймальних кранів та машин спеціального військового призначення, затверджених Наказом Міністерства оборони України від 01.12.2016 № 653. З огляду на те, що для виконання робіт за предметом цієї закупівлі, згідно відомості ресурсів, необхідним є використання вантажопідіймальних кранів, Замовником у тендерній документації серед переліку документів, що вимагаються від учасників, було передбачено можливість надання учасниками технічного паспорту. Оформлення технічних паспортів на таке обладнання та устаткування, як Розчинонасос Knauf PFT ZPI, установка для свердлення отворів в залізобетоні АБГ 1600, повітродувка Husgvarna ВТх, не передбачено ні чинним законодавством України, ні самим виробником цього обладнання та устаткування. Таким чином, ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» належним чином та у повному обсязі виконав вимоги тендерної документації щодо підтвердження інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, тому в Замовника відсутні були підстави для розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей впродовж 24 годин та відхилення його тендерної пропозиції. 4. Щодо не підтвердження виконання Переможцем ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» аналогічного договору на всю суму. Відповідно до п. 3 Розділу 3 тендерної документації на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору необхідно надати: 3.1. Довідка про виконання учасником аналогічного договору або договорів, яка повинна включати інформацію про повне найменування контрагента, з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, адресу; телефон, номер та дата договору, предмет договору, посилання на закупівлю за результатами якої було укладено аналогічний договір на веб-порталі уповноваженого органу з питань публічних закупівель. Аналогічним договором є: повністю виконаний договір генерального підряду з нового будівництва школи укладений з Замовником у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами публічної процедури закупівлі та інформація про який знаходиться у публічному доступі. 3.2. Для підтвердження зазначеної у довідці інформації щодо виконання аналогічного договору (договорів) учасник повинен надати: 3.2.1. копію аналогічного договору (договорів), зазначених у довідці, із формами КБ-3 або КБ-2в. 3.2.2. копію Сертифікату, або скрін-копію реєстру ДАБІ, або копія звіту про виконання аналогічного договору сформованого на веб-порталі уповноваженого органу з питань публічних закупівель, що підтверджує виконання робіт на всю суму аналогічного договору . У розумінні п. 3.1. Розділу 3 тендерної документації аналогічним договором є повністю виконаний договір, і для підтвердження інформації щодо виконання аналогічного договору учасник повинен надати, зокрема, формами КБ-3 або КБ-2в (п.п. 3.2.1. Розділу 3 тендерної документації) та копію Сертифікату, або скрін-копію реєстру ДАБІ, або копію звіту про виконання аналогічного договору сформованого на веб-порталі уповноваженого органу з питань публічних закупівель, що підтверджує виконання робіт на всю суму аналогічного договору (п.п. 3.2.2. Розділу 3 тендерної документації). Переможцем ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» надано в якості аналогічного Договір від 06.05.2019 № 158/19 на загальну суму 130 000 000,00 грн., та додаткові угоди до нього, зокрема Додаткову угоду № 15 від 21.06.2020 р., згідно якої суму договору було зменшено до 90 760 078,89 грн. (файл 20 аналогічний договір.pdf). Таким чином, з огляду на внесення змін до Договору від 06.05.2019 № 158/19, сума цього договору становить 90 760 078,89 грн. Положенням п.п. 13.1. Договору від 06.05.2019 № 158/19 встановлено, що Строком договору є час, протягом якого Сторони будуть здійснювати свої права та обов’язки відповідно до Договору. Договір набуває чинності з моменту його укладення та діє до 31.12.2020 р., але в будь-якому випадку до моменту виконання сторонами прийнятих на себе зобов’язань (виконання робіт, фінансових зобов’язань). Відповідно до п. 6 Додаткової угоди № 15 від 21.06.2020 р. з моменту набрання чинності цією угодою зобов’язання Сторін, що виникли з Договору, припиняються і Сторони не вважають себе пов’язаними будь-якими правами та обов’язками, що виникли із Договором. Отже, сума по Договору від 06.05.2019 № 158/19 з урахуванням внесених у встановленому чинним законодавством порядку змін сума становить 90 760 078,89 грн. ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» виконало роботи, передбачені предметом договору, на суму 90 760 078,89 грн., а інша сторона договору виконала фінансові зобов’язання, здійснивши оплати за виконані роботи загальною сумою 90 760 078,89 грн. Таким чином Сторонами виконано прийняті на себе зобов’язання по цьому Договору, тому усі договірні зобов’язання припинено згідно Додаткової угоди № 15 від 21.06.2020 р. Також переможцем на підтвердження повного виконання Договору від 06.05.2019 № 158/19 та підтвердження виконання робіт на всю суму аналогічного договору надано форми КБ-3 про вартість виконаних робіт на суму 90 760 078,89 грн., та звіт про виконання аналогічного договору, сформований на веб-порталі уповноваженого органу з питань публічних закупівель, що підтверджує виконання робіт на всю суму аналогічного договору, а саме на 90 760 078,89 грн. (файл 20 аналогічний договір.pdf). Таким чином, сторонами за Договором від 06.05.2019 № 158/19 виконано свої зобов’язання у повному обсязі, тому договір є повністю виконаним, та підтверджено виконання робіт на всю суму аналогічного договору. Розірвання договору з огляду на зміну проектного рішення не є підставою вважати договір виконаним не повністю, оскільки сторони договору виконали усі свої зобов’язання, встановлені умовами договору з урахуванням змін до нього. ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» належним чином та у повному обсязі виконав вимоги тендерної документації щодо підтвердження інформації про досвід виконання аналогічного договору, тому в Замовника відсутні були підстави для розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей впродовж 24 годин та відхилення його тендерної пропозиції. Відповідно до ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Нормою ч. 10 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. З огляду на зазначене вище, Управлінням будівництва, житлово - комунального господарства, інфраструктури та транспорту Броварської міської ради Київської області не було допущене порушення ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки були відсутніми підстави для відхилення тендерні пропозиції ТОВ «ПОДОЛЖИЛБУД» та ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» як таких, що не відповідають кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим ст. 16 цього Закону, та відсутнє порушення п. 8 ч. 2 ст. 21 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо відсутності в оголошенні про проведення відкритих торгів інформації про мову, якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. У відповідності до вимоги ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» аргументовані заперечення до Висновку розміщуються протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку. Дата публікації Висновку згідно інформації, розміщеної в електронній системі: 04.11.2020 р., що підтверджує розміщення заперечення до Висновку у встановлений законодавством строк, а саме до 11.11.2020 р. Враховуючи зазначене Замовник також повідомляє, що не погоджується із результатами моніторингу закупівлі, оформленого Висновком, та скористається правом на оскарження, наданим йому згідно ч. 10 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі». Додаток 1. Роздруківка оголошення про проведення відкритих торгів із виділеною інформацією про мову підготовки тендерних пропозицій.

2020-11-10 15:37:00


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 19 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (п. 8 ч. 2 ст. 21 Закону № 922-VIII, ч. 16 ст. 29 Закону № 922-VIII)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: 640/28719/20 від17.11.2020 року
Дата публікації: 18 листопада 2020

Документи:

18 листопада 2020 16:49
Електронний підпис
18 листопада 2020 16:37
Судова влада України.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 10 вересня 2020
UA-2020-07-22-008131-bfe1c5df780aa44a3980dbd237725bce6
Найменування: Управління будівництва, житлово - комунального господарства, інфраструктури та транспорту Броварської міської ради Київської області
Код ЄДРПОУ: 26146617
Місцезнаходження: 07400, Україна, Київська область обл., місто Бровари, вул. Гагаріна, 15
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ Подолжилбуд Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

02 вересня 2020 19:09
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

02 вересня 2020 17:28
Електронний підпис
02 вересня 2020 17:28
Електронний підпис
02 вересня 2020 17:26
64.imd
02 вересня 2020 17:26
63 Ст. 17 5.pdf
02 вересня 2020 17:26
62 Ст. 17 4.pdf
02 вересня 2020 17:26
61 Ст. 17 3.pdf
02 вересня 2020 17:26
31 Ліцензія.pdf
02 вересня 2020 17:26
60 Ст. 17 2.pdf
02 вересня 2020 17:26
58 Ст. 17 1.pdf
02 вересня 2020 17:26
27 Лист пояснення.pdf
02 вересня 2020 17:26
26 Фінаснова звітність.pdf
02 вересня 2020 17:26
56 Цінова пропозиція.pdf
02 вересня 2020 17:26
54 Згода санкції.pdf
02 вересня 2020 17:26
53 Проект договору.pdf
02 вересня 2020 17:26
23 Аналогічний договір.pdf
02 вересня 2020 17:26
51 Паспорт директора.pdf
02 вересня 2020 17:26
21 Документи працівників.zip
02 вересня 2020 17:26
66 Кошторисна частина 2.pdf
02 вересня 2020 17:26
65 Кошторисна частина 1.pdf
02 вересня 2020 17:25
20 Штатний розпис.pdf
02 вересня 2020 17:25
19 Довідка працівники.pdf
02 вересня 2020 17:25
18 Лист обтяження.pdf
02 вересня 2020 17:25
42 ISO 14001.pdf
02 вересня 2020 17:25
17 Підтвердження МТБ.zip
02 вересня 2020 17:25
41 ISO 90001.pdf
02 вересня 2020 17:25
40 Календарний графік.pdf
02 вересня 2020 17:25
16 Довідка МТБ.pdf
02 вересня 2020 17:25
39 Ліцензія АВК.pdf
02 вересня 2020 17:25
43 Довідка субпідрядники.pdf
02 вересня 2020 17:25
14 Страхова гарантія.zip
02 вересня 2020 17:25
37 Розр. заробітн. плати.pdf
02 вересня 2020 17:25
35 Локальні кошториси.pdf
02 вересня 2020 17:25
9 Згода обробка данних.pdf
02 вересня 2020 17:25
6 Протокол поноваження.pdf
02 вересня 2020 17:25
5 Витяг ЄДР.pdf
02 вересня 2020 17:25
4 Статут _ опис.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС" #24157485

№ рішення у справі

42-р/тк

Дата рішення у справі

10.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

№ рішення у справі

37-р/тк

Дата рішення у справі

15.10.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

№ рішення у справі

38-р/тк

Дата рішення у справі

15.10.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

02 вересня 2020 19:09
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

24 вересня 2020 18:20
Електронний підпис
02 вересня 2020 17:54
Електронний підпис
02 вересня 2020 17:54
Електронний підпис
02 вересня 2020 17:49
53 довідка санкції.pdf
02 вересня 2020 17:49
46 проект договору.pdf
02 вересня 2020 17:49
41 лист витрати.pdf
02 вересня 2020 17:49
40 лист аукціон.pdf
02 вересня 2020 17:49
39 лист витрати.pdf
02 вересня 2020 17:49
38 субпідрядники.pdf
02 вересня 2020 17:49
34 Ліцензія АВК.pdf
02 вересня 2020 17:49
33 розрахунок зв та адм.pdf
02 вересня 2020 17:49
32 розрахунок зп.pdf
02 вересня 2020 17:49
28 Ліцензія учасника.PDF
02 вересня 2020 17:49
26 гарантійний якість.pdf
02 вересня 2020 17:49
22 довідка ст 17.pdf
02 вересня 2020 17:49
11 забезпечення.rar
02 вересня 2020 17:49
10 довідка печатка.pdf
02 вересня 2020 17:49
9 лист згода відхил.pdf
02 вересня 2020 17:49
8 згода персональні.pdf
02 вересня 2020 17:49
7 Відомості про учасника.PDF
02 вересня 2020 17:49
1 цінова пропозиція.pdf
02 вересня 2020 17:49
61.imd
02 вересня 2020 17:49
21 фінансова звітність.pdf
02 вересня 2020 17:49
20 аналогічний договір.pdf
02 вересня 2020 17:49
17 штатний розпис.pdf
02 вересня 2020 17:49
16 довідка працівники.pdf
02 вересня 2020 17:49
15 гарантійний МТБ.pdf
02 вересня 2020 17:49
14 підтвердження МТБ.rar
02 вересня 2020 17:49
13 довідка МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Подолжилбуд

ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 вересня 2020 15:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС" 239 679 207,24
UAH з ПДВ
238 279 207,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Подолжилбуд 244 607 099,07
UAH з ПДВ
239 657 348,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 вересня 2020 18:20
Електронний підпис
02 вересня 2020 17:54
Електронний підпис
02 вересня 2020 17:54
Електронний підпис
02 вересня 2020 17:49
53 довідка санкції.pdf
02 вересня 2020 17:49
46 проект договору.pdf
02 вересня 2020 17:49
41 лист витрати.pdf
02 вересня 2020 17:49
40 лист аукціон.pdf
02 вересня 2020 17:49
39 лист витрати.pdf
02 вересня 2020 17:49
38 субпідрядники.pdf
02 вересня 2020 17:49
34 Ліцензія АВК.pdf
02 вересня 2020 17:49
33 розрахунок зв та адм.pdf
02 вересня 2020 17:49
32 розрахунок зп.pdf
02 вересня 2020 17:49
28 Ліцензія учасника.PDF
02 вересня 2020 17:49
26 гарантійний якість.pdf
02 вересня 2020 17:49
22 довідка ст 17.pdf
02 вересня 2020 17:49
11 забезпечення.rar
02 вересня 2020 17:49
10 довідка печатка.pdf
02 вересня 2020 17:49
9 лист згода відхил.pdf
02 вересня 2020 17:49
8 згода персональні.pdf
02 вересня 2020 17:49
7 Відомості про учасника.PDF
02 вересня 2020 17:49
1 цінова пропозиція.pdf
02 вересня 2020 17:49
61.imd
02 вересня 2020 17:49
21 фінансова звітність.pdf
02 вересня 2020 17:49
20 аналогічний договір.pdf
02 вересня 2020 17:49
17 штатний розпис.pdf
02 вересня 2020 17:49
16 довідка працівники.pdf
02 вересня 2020 17:49
15 гарантійний МТБ.pdf
02 вересня 2020 17:49
14 підтвердження МТБ.rar
02 вересня 2020 17:49
13 довідка МТБ.pdf

Публічні документи

02 вересня 2020 17:28
Електронний підпис
02 вересня 2020 17:28
Електронний підпис
02 вересня 2020 17:26
64.imd
02 вересня 2020 17:26
63 Ст. 17 5.pdf
02 вересня 2020 17:26
62 Ст. 17 4.pdf
02 вересня 2020 17:26
61 Ст. 17 3.pdf
02 вересня 2020 17:26
31 Ліцензія.pdf
02 вересня 2020 17:26
60 Ст. 17 2.pdf
02 вересня 2020 17:26
58 Ст. 17 1.pdf
02 вересня 2020 17:26
27 Лист пояснення.pdf
02 вересня 2020 17:26
26 Фінаснова звітність.pdf
02 вересня 2020 17:26
56 Цінова пропозиція.pdf
02 вересня 2020 17:26
54 Згода санкції.pdf
02 вересня 2020 17:26
53 Проект договору.pdf
02 вересня 2020 17:26
23 Аналогічний договір.pdf
02 вересня 2020 17:26
51 Паспорт директора.pdf
02 вересня 2020 17:26
21 Документи працівників.zip
02 вересня 2020 17:26
66 Кошторисна частина 2.pdf
02 вересня 2020 17:26
65 Кошторисна частина 1.pdf
02 вересня 2020 17:25
20 Штатний розпис.pdf
02 вересня 2020 17:25
19 Довідка працівники.pdf
02 вересня 2020 17:25
18 Лист обтяження.pdf
02 вересня 2020 17:25
42 ISO 14001.pdf
02 вересня 2020 17:25
17 Підтвердження МТБ.zip
02 вересня 2020 17:25
41 ISO 90001.pdf
02 вересня 2020 17:25
40 Календарний графік.pdf
02 вересня 2020 17:25
16 Довідка МТБ.pdf
02 вересня 2020 17:25
39 Ліцензія АВК.pdf
02 вересня 2020 17:25
43 Довідка субпідрядники.pdf
02 вересня 2020 17:25
14 Страхова гарантія.zip
02 вересня 2020 17:25
37 Розр. заробітн. плати.pdf
02 вересня 2020 17:25
35 Локальні кошториси.pdf
02 вересня 2020 17:25
9 Згода обробка данних.pdf
02 вересня 2020 17:25
6 Протокол поноваження.pdf
02 вересня 2020 17:25
5 Витяг ЄДР.pdf
02 вересня 2020 17:25
4 Статут _ опис.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС"

ТОВ Подолжилбуд

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС"
#24157485
Переможець 238 279 207,00
UAH з ПДВ
17 вересня 2020 16:59
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС" #24157485

№ рішення у справі

42-р/тк

Дата рішення у справі

10.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

№ рішення у справі

37-р/тк

Дата рішення у справі

15.10.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

№ рішення у справі

38-р/тк

Дата рішення у справі

15.10.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 вересня 2020 16:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС"
#24157485
238 279 207,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2024 17:01
ДУ _16 до дог _175-20.pdf укладений
02 жовтня 2024 17:00
КБ-3 ЗОШ 10.pdf укладений
02 жовтня 2024 17:00
Електронний підпис укладений
28 серпня 2024 15:03
ДУ _15 до дог _175-20.pdf зміни до договору
28 серпня 2024 15:01
Електронний підпис укладений
03 січня 2024 15:05
ДУ _14 до дог _175-20.pdf зміни до договору
03 січня 2024 15:03
Електронний підпис укладений
13 жовтня 2023 15:12
ДУ _13 до дог _175-20.pdf зміни до договору
13 жовтня 2023 15:11
Електронний підпис укладений
22 серпня 2023 14:50
ДУ _12 до дог _175-20.pdf зміни до договору
22 серпня 2023 14:49
Електронний підпис укладений
06 лютого 2023 09:22
ДУ _11 до дог _175-20.pdf зміни до договору
06 лютого 2023 09:02
Електронний підпис укладений
26 грудня 2022 15:09
ДУ _10 до дог _175-20.pdf зміни до договору
26 грудня 2022 15:08
Електронний підпис укладений
15 лютого 2022 16:52
ДУ _9 до дог _175-20.pdf зміни до договору
15 лютого 2022 16:50
Електронний підпис укладений
24 грудня 2021 09:04
ДУ _8 до дог _175-20.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 09:02
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2021 15:13
ДУ _7 до дог _175-20.pdf зміни до договору
22 жовтня 2021 15:02
Електронний підпис укладений
16 вересня 2021 16:34
ДУ _6 до дог _175-20.pdf зміни до договору
16 вересня 2021 16:28
Електронний підпис укладений
06 серпня 2021 14:54
ДУ _5 до Дог _175-20.pdf зміни до договору
06 серпня 2021 14:50
Електронний підпис укладений
11 березня 2021 11:42
ДУ _4 до дог. _175-20.pdf зміни до договору
11 березня 2021 11:39
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 11:49
ДУ _3 до дог. _175-20.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 11:46
Електронний підпис укладений
15 грудня 2020 09:23
ДУ _2 до дог. _175-20.pdf зміни до договору
15 грудня 2020 09:20
Електронний підпис укладений
27 листопада 2020 13:22
ДУ _1 до дог. _175-20.pdf зміни до договору
27 листопада 2020 13:19
Електронний підпис укладений
29 вересня 2020 12:00
Дог. _175-20 від 29.09.20.pdf укладений
29 вересня 2020 11:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до рішення Броварської міської ради Київської області від 26.11.2020 №2032-87-07 внесено зміни в суми фінансування на 2020 та 2021 рік, без збільшення суми визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 175/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни в суми фінансування на 2020 рік та 2021 рік, без збільшення суми визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 175/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи фактичні обсяги видатків замовника, внесено зміни в суми фінансування на 2020 рік та 2021 рік, без збільшення суми визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 175/20
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно п.4 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" продовжено строк дії договору у з'вязку з затримкою фінансування
Номер договору про закупівлю: 175/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до рішення сесії Броварської міської ради від 29.07.2021 року №315-10-08, за взаємною згодою сторін, внесено зміни в суми фінансування на 2020, 2021,2022 роки (Додаток 3 до Договору)
Номер договору про закупівлю: 175/20
Договір:
Номер додаткової угоди: №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із зміною фінансування згідно рішення Броварської міської ради Броварського району Київської області від 26.08.2021 №365-11-08 внесені відповідні зміни в договір та графік фінансування
Номер договору про закупівлю: 175/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до рішення Броварської міської ради Броварського району Київської області від 08.10.2021 №440-13-08 змінено суми фінансування на 2020 та 2021 рік, без збільшення суми визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 175/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно фактичного обсягу фінансування замовника внесено відповідні зміни в Договір підряду та в "Графік фінансування" (Додаток 3 до договору)
Номер договору про закупівлю: 175/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
15 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв`язку з початком бюджетного року, Сторони за взаємною згодою уклали Додаткову угоду про визначення суми фінансування на 2022 рік, без збільшення суми визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 175/20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт- обставин непереборної сили та затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 175/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 лютого 2023
Дата публікації змін до договору:
06 лютого 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно п.4 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" продовжено строк дії договору у зв'язку з затримкою фінансування витрат Замовника
Номер договору про закупівлю: 175/20
Договір:
Номер додаткової угоди: №11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
22 серпня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до рішень БМР від 23.02.2023 №1052-43-08 та від 13.06.2023 №1197-50-08 внесені зміни в графік фінансування (Додаток №3 до Договору)
Номер договору про закупівлю: 175/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до рішення БМР БР КО від 13.10.2023 №1339-56-08 внесені зміни в графік фінансування (Додаток №3 до Договору)
Номер договору про закупівлю: 175/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 січня 2024
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визначені суми фінансування на 2020 -2024 роки в межах фактично виділених бюджетних асигнувань
Номер договору про закупівлю: 175/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2024
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): За результатами проходження експертизи, відкоригованої проектної документації, сторони за взаємною згодою сторін внесли зміни в Додаток 1 до Договору "Договірна ціна" без збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 175/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 238 159 405,62
UAH (в тому числі ПДВ 39 693 234,27 UAH)
Причини розірвання договору: Узв`язку зі зміною проектних рішень по об`єкту будівництва та коригуванням проектної документації, сторони дійшли взаємної згоди достроково розірвати (припинити) дію Договору.