Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
GBN G.1-218-182: 2011 Services for the current average repair of the highway of state importance T-03-02 Pischa - Shatsk - Lyuboml - Volodymyr-Volynskyi - Pavlivka - Gorokhiv - Berestechko - Kozyn - / M-06 / in the area of km 16 + 830 - km 26 + 360 (45233142-6 Repair of roads)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25908960 |
Місцезнаходження: | 43020, Україна , Волинська область обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ РІВНЕНСЬКА, будинок 52Б |
Контактна особа: |
Пилипчук Руслан 380507833341 VOLYNSAD@UKRAVTODOR.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Roads Service in Volyn Region |
National ID: | 25908960 |
Contact point: |
Pilipchuk Ruslan Vladimirovich 380507833341 VOLYNSAD@UKRAVTODOR.GOV.UA |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 липня 2020 17:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 серпня 2020 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 серпня 2020 19:00 |
Початок аукціону: | 31 серпня 2020 11:50 |
Очікувана вартість: | 97 716 865,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 977 168,65 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 2931505.95 UAH |
Publication date: | 22 липня 2020 17:43 |
Enquiries until: | 11 серпня 2020 19:00 |
Complaints submission until: | до 17 серпня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 21 серпня 2020 19:00 |
Information
Estimated total value: | 97 716 865 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 977 169 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Аванс | 7 | Робочі | 30 | |
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 липня 2020 17:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 липня 2020 17:40 |
Тендерна документація ПСР Т-03-02 км 16+830 - км 26+360.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-21-000006 ● 094aab0983cc4f9db5153870beebed41
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 вересня 2020 09:37 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.09.2020 № 160
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 21.09.2020 № 160
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
17 UA-2020-07-22-007904-b 22.07.2020
дані автоматичних індикаторів ризиків
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-10-09 15:48:27
Запит про надання пояснень
Яким чином перевірено розрахунки договірної ціни учасника ТОВ «Автомагістраль- Південь» на відповідність вимогам зазначеним в ТД, з урахуванням умов п. 1.3. п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» ТД?
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-10-15 12:51:04
Відповідь на запит.
Враховуючи очікувану вартість закупівлі ГБН Г.1-218-182:2011 Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Т-03-02 Піща - Шацьк - Любомль - Володимир-Волинський - Павлівка - Горохів - Берестечко - Козин - /М-06/ на ділянці км 16+830 - км 26+360 (45233142-6 Ремонт доріг), вона здійснювалась відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі), - з публікацією англійською мовою.
Враховуючи вимоги абзацу 3 пункту 1 Статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції.
Учасником ТОВ «Автомагістраль-південь» розрахунки договірної ціни було визначено як цінова пропозиція. Відповідно до норм Закону, та Регламенту роботи електронного майданчика, на етапі прекваліфікації (розгляду тендерної пропозиції та прийняття рішення про допуск до аукціону) ці документи не були доступні (відкриті) замовнику. Замовник не міг їх бачити, а відповідно і перевіряти.
Після проведення аукціону, відповідно до пункту 9 Статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник розглядав на відповідність вимогам тендерної документації пропозицію, яка була визначена найбільш економічно вигідною, - пропозицію ТОВ «ПБС». За результатом розгляду ТОВ «ПБС» було визначено переможцем торгів.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-10-09 15:49:39
Запит про надання пояснень
Яким чином перевірено розрахунки договірної ціни учасника ТОВ «Автомагістраль- Південь» на відповідність вимогам зазначеним в ТД, з урахуванням умов п. 1.3. п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» ТД?
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-10-15 12:51:35
Відповідь на запит.
Враховуючи очікувану вартість закупівлі ГБН Г.1-218-182:2011 Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Т-03-02 Піща - Шацьк - Любомль - Володимир-Волинський - Павлівка - Горохів - Берестечко - Козин - /М-06/ на ділянці км 16+830 - км 26+360 (45233142-6 Ремонт доріг), вона здійснювалась відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі), - з публікацією англійською мовою.
Враховуючи вимоги абзацу 3 пункту 1 Статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції.
Учасником ТОВ «Автомагістраль-південь» розрахунки договірної ціни було визначено як цінова пропозиція. Відповідно до норм Закону, та Регламенту роботи електронного майданчика, на етапі прекваліфікації (розгляду тендерної пропозиції та прийняття рішення про допуск до аукціону) ці документи не були доступні (відкриті) замовнику. Замовник не міг їх бачити, а відповідно і перевіряти.
Після проведення аукціону, відповідно до пункту 9 Статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник розглядав на відповідність вимогам тендерної документації пропозицію, яка була визначена найбільш економічно вигідною, - пропозицію ТОВ «ПБС». За результатом розгляду ТОВ «ПБС» було визначено переможцем торгів.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Згідно статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються в електронній системі закупівель англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну: для товарів і послуг - 133 тисячам євро; для робіт - 5 150 тисячам євро. Звертаємо Вашу увагу, що дана закупівля оголошена відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону (євроторги). Статтею 28 зазначеного Закону передбачено, що у разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції. Також даною статтею передбачено, що якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону то Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації до проведення оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. За результатами розгляду Замовником в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону складається та оприлюднюється протокол розгляду всіх тендерних пропозицій. Протокол розгляду тендерних пропозицій повинен містити інформацію про: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорію; 2) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель; 3) перелік тендерних пропозицій; 4) найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) учасників; 5) результат розгляду кожної тендерної пропозиції (відхилення тендерної пропозиції/допущення до аукціону); 6) підстави відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно зі статтею 31 цього Закону. Після оприлюднення Замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій. Частиною 1 статті 29 Закону передбачено, що оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених Замовником у тендерній документації шляхом застосування електронного аукціону. На підставі пункту 15 даної статті також передбачено, що за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції Замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з цим Законом. Враховуючи положення вищезазначених норм Закону, Замовником до аукціону допускались учасники, які відповідали вимогам тендерної документації. Цінову пропозицію учасника, яка міститься у файлах «9. ДЦ з розрахунками.pdf» була закритою частиною його тендерної пропозиції згідно статті 28 Закону та регламенту роботи електронних майданчиків (ПРОЗОРО) тому замовник не міг перевірити файл цінова пропозиція учасника на відповідність вимогам тендерної документації. Після проведення оцінки тендерних пропозицій учасників були відсутні підстави для відхилення учасника, який став переможцем даної закупівлі.
2020-10-30 15:27:17
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | Ухвала Волинського окружного адміністративного суду від 04.01.2021 року Луцьк Справа №140/16420/20 про визнання протиправним та скасування висновку Південного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі №ЦБД UA-2020-07-22-007904-b від 16 жовтня 2020 року. |
Дата публікації: | 13 січня 2021 |
Документи:
13 січня 2021 10:32
|
Електронний підпис |
Ризики, що спрацювали
RISK1-5_2
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25908960 |
Місцезнаходження: | 43020, Україна, Волинська область обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ РІВНЕНСЬКА, будинок 52Б |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 серпня 2020 12:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" |
95 600 000,58
UAH з ПДВ
|
93 645 662,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
96 399 108,00
UAH з ПДВ
|
94 444 770,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" #32872788 |
Переможець |
93 645 662,00
UAH з ПДВ
|
31 серпня 2020 16:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 січня 2022 15:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 листопада 2021 16:17
|
Додаткова угода №387-21.pdf | зміни до договору |
30 листопада 2021 16:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 листопада 2021 09:18
|
Додаткова угода №354-21.pdf | зміни до договору |
22 листопада 2021 09:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 червня 2021 10:00
|
Додаткова угода №173-21 (1).pdf | зміни до договору |
30 червня 2021 10:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 травня 2021 12:52
|
Додаткова угода №148-21 (1).pdf | зміни до договору |
28 травня 2021 12:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 лютого 2021 13:41
|
Додаткова угода №13-21 (1).pdf | зміни до договору |
17 лютого 2021 13:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 грудня 2020 10:09
|
Додаткова угода №252-20 (1).pdf | зміни до договору |
18 грудня 2020 10:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 грудня 2020 15:48
|
Додаткова угода №238-20 (1).pdf | зміни до договору |
15 грудня 2020 15:47
|
Електронний підпис | укладений |
18 вересня 2020 15:43
|
Договір №01.3-31-20.pdf | укладений |
18 вересня 2020 15:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в Додаток 1 до договору "Договірна ціна" |
Номер договору про закупівлю: | 01.3/31/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 238/20 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в Додаток 2 до договору "План фінансування". |
Номер договору про закупівлю: | 01.3/31/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 252/20 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору. Внесення змін в додаток 3 до договору "Календарний графік виконання робіт (послуг). |
Номер договору про закупівлю: | 01.3/31/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13/21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У тексті Договору та додатках до нього слово "роботи", замінити словом "послуги"; словосполучення "виконання робіт" та" виконання послуг" замінити словосполученням "надання послуг"; слово "Виконавець" замінити словом "Підрядник". Внесення змін в пункти 1.1, 4.1, 13.1, 13.4 Договору. Внесення змін в Додаток 1 до договору "Договірна ціна". |
Номер договору про закупівлю: | 01.3/31/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 148/21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в Додаток 2 до договору "План фінансування" |
Номер договору про закупівлю: | 01.3/31/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 173/21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в Додаток 2 до договору "План фінансування", Додаток 3 "Календарний графік надання послуг" |
Номер договору про закупівлю: | 01.3/31/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 354/21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в Додаток 2 до договору "План фінансування". |
Номер договору про закупівлю: | 01.3/31/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 387/21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |