Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

50310000 – 1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги з технічного обслуговування та заправки картриджів до багатофункціональних пристроїв)
Очікувана вартість
73 380,50 UAH
UA-2020-07-22-007514-b 49c4e2d0c76e413caecc3ecf15ae2b35
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Кондратюк

+380685041454
+380442726077
kondratuk@sso.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА СУДОВОЇ ОХОРОНИ
Код ЄДРПОУ: 42902258
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Липська, буд. 18/5
Контактна особа: Марина Кондратюк
+380685041454,+380442726077
kondratuk@sso.court.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 липня 2020 16:52
Звернення за роз’ясненнями: до 28 липня 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 05 серпня 2020 13:10
Очікувана вартість: 73 380,50 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 366,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
197 послуга
Послуги з технічного обслуговування та заправки картриджів до багатофункціональних пристроїв
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-22-007514-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Гарант прінт сервіс, Код ЄДРПОУ:30928420
Дата подання: 24 липня 2020 11:17
Вимога
Згідно Додатку 2. Документації Учасник у складі пропозиції має надати Довідку або лист в довільній формі від виробника відповідних пристроїв друку (або його офіційного представництва в Україні) з підтвердженням того, що витратні матеріали рекомендовані виробником для вказаної моделі, є з нею повністю сумісними та їх використання не порушить офіційні умови гарантійного обслуговування пристроїв друку цього виробника.
Маємо зазначити, що ні один виробник пристроїв друку не рекомендує заправляти свої картріджі і при підтвердженні факту використання заправленого картріджу у своєму принтері знімає його з гарантійного обслуговування. З другого боку кожен виробник пристроїв друку в своїх гарантійних зобов'язаннях заявляє що використання витратних матеріалів рекомендованих виробником для вказаної моделі не порушить офіційні умови гарантійного обслуговування пристроїв друку цього виробника. Для цього не потрібно отримувати всякі надумані листи від представництв чи офіційних представників, бо це є проявом дискримінації та обмеженням конкуренції (ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»), а тому підлягає виключенню з Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 липня 2020 17:16
Шановний Учаснику, доброго дня! Дякуємо за звернення, в оголошення про проведення спрощеної закупівлі незабаром будуть внесені зміни та відповідно до цього опублікована нова редакція на веб-порталі Уповноваженого органу через авторизований електронний майданчик.
Номер вимоги: UA-2020-07-22-007514-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ СІНТ, Код ЄДРПОУ:16285789
Дата подання: 24 липня 2020 12:01
рекомендації від виробників
Згідно Додатку 2. Документації Учасник у складі пропозиції має надати Довідку або лист в довільній формі від виробника відповідних пристроїв друку (або його офіційного представництва в Україні) з підтвердженням того, що витратні матеріали рекомендовані виробником для вказаної моделі, є з нею повністю сумісними та їх використання не порушить офіційні умови гарантійного обслуговування пристроїв друку цього виробника.

Вимагайте краще від потенційних Учасників рекомендації від виробників витратних матеріалів, які будуть використовуватись при заправці картриджів.рекомендації від виробників витратних матеріалів, якщо треба розуміти сумісність матеріалів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 липня 2020 17:15
Шановний Учаснику, доброго дня! Дякуємо за звернення, в оголошення про проведення спрощеної закупівлі незабаром будуть внесені зміни та відповідно до цього опублікована нова редакція на веб-порталі Уповноваженого органу через авторизований електронний майданчик.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 серпня 2020 13:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІЧНИЙ КАРТРИДЖ" 49 215,00
UAH з ПДВ
48 848,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "В І Р Н И Й Д Р У К" 51 129,00
UAH з ПДВ
49 213,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СІНТ 57 300,54
UAH з ПДВ
57 300,54
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Гарант прінт сервіс 66 960,00
UAH з ПДВ
66 216,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦПРОЕКТСЕРВІС" 71 400,00
UAH з ПДВ
66 333,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 серпня 2020 17:56
Гарантійний лист .pdf
04 серпня 2020 17:53
Лист-гарантія ст17.pdf
04 серпня 2020 17:48
Цінова пропозиція .pdf
04 серпня 2020 17:48
Висновок ДСЕС на тонер.pdf

Публічні документи

03 серпня 2020 17:09
Електронний підпис
03 серпня 2020 17:06
Гарантійні листи.pdf
03 серпня 2020 17:06
Цінова пропозиція.pdf
03 серпня 2020 17:06
сертифікат SCC 2020.pdf
03 серпня 2020 17:06
Протокол.pdf
03 серпня 2020 17:06
Проект договору.pdf
03 серпня 2020 17:06
Наказ.pdf
03 серпня 2020 17:06
Копія статуту.pdf
03 серпня 2020 17:06
Копія сертифікату ІSО.pdf
03 серпня 2020 17:06
Копія Витягу з ЄДРПОУ.pdf
03 серпня 2020 17:06
Копія Виписки з ЄДРПОУ.pdf
03 серпня 2020 17:06
Контактна інформація.pdf
03 серпня 2020 17:06
Аналогічні договори.pdf
03 серпня 2020 17:06
Авторизаційний лист.pdf

Публічні документи

03 серпня 2020 13:51
Електронний підпис
03 серпня 2020 13:49
Цінова пропозиція.rar
03 серпня 2020 13:49
Технічна частина.rar

Публічні документи

03 серпня 2020 16:25
Електронний підпис
03 серпня 2020 16:24
Пропозиція.pdf
03 серпня 2020 16:24
Копія Свідоцтво ПДВ.pdf
03 серпня 2020 16:24
Копія Протокол.pdf
03 серпня 2020 16:24
Копія Лист Маккон 2020.pdf
03 серпня 2020 16:24
Довідка про санкції.pdf

Публічні документи

04 серпня 2020 23:18
Електронний підпис
04 серпня 2020 23:18
requisites (1).pdf
04 серпня 2020 23:18
Dovidka_20207302000550981854.pdf
04 серпня 2020 23:18
Довідка СТ17.pdf
04 серпня 2020 23:17
Відомості учасника.pdf
04 серпня 2020 23:17
Витяг пдв.pdf
04 серпня 2020 23:17
Витяг Єдр.pdf
04 серпня 2020 23:17
43085391.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІЧНИЙ КАРТРИДЖ"

ТОВ "В І Р Н И Й Д Р У К"

ТОВ СІНТ

ТОВ Гарант прінт сервіс

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦПРОЕКТСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІЧНИЙ КАРТРИДЖ"
#37634298
Відхилено 48 848,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2020 16:39
ТОВ "В І Р Н И Й Д Р У К"
#39453334
Переможець 49 213,50
UAH з ПДВ
07 серпня 2020 16:42

Документи

07 серпня 2020 16:39
Електронний підпис
07 серпня 2020 16:38
№86.pdf

Документи

07 серпня 2020 16:42
Електронний підпис
07 серпня 2020 16:41
№87.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 серпня 2020 16:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "В І Р Н И Й Д Р У К"
#39453334
49 213,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 серпня 2020 16:42
Електронний підпис
07 серпня 2020 16:41
№87.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 14:30
Електронний підпис зміни до договору
11 листопада 2020 16:57
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
11 листопада 2020 16:55
Електронний підпис укладений
17 серпня 2020 12:38
123ссо-20.pdf укладений
17 серпня 2020 12:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів Виконавця (розділ 13 "Місцезнаходження та реквізити сторін")
Номер договору про закупівлю: 123ссо-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/123ссо-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 49 213,50
UAH (в тому числі ПДВ 8 202,25 UAH)