Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
50310000 – 1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги з технічного обслуговування та заправки картриджів до багатофункціональних пристроїв)
Очікувана вартість
73 380,50 UAH
UA-2020-07-22-007514-b ● 49c4e2d0c76e413caecc3ecf15ae2b35
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА СУДОВОЇ ОХОРОНИ |
Код ЄДРПОУ: | 42902258 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Липська, буд. 18/5 |
Контактна особа: |
Марина Кондратюк +380685041454,+380442726077 kondratuk@sso.court.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 липня 2020 16:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 липня 2020 09:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 серпня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 05 серпня 2020 13:10 |
Очікувана вартість: | 73 380,50 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 366,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
197 послуга
Послуги з технічного обслуговування та заправки картриджів до багатофункціональних пристроїв
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 липня 2020 11:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 липня 2020 11:41 |
ОГОЛОШЕННЯ СПРОЩЕНОЇ ЗАПРАВКА КАРТРИДЖІ (нова редакція).docx | |
22 липня 2020 16:52 |
Додаток № 4 Проєкт договору.docx |
27 липня 2020 11:42 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 липня 2020 11:41 |
ОГОЛОШЕННЯ СПРОЩЕНОЇ ЗАПРАВКА КАРТРИДЖІ (нова редакція).docx
|
|||
22 липня 2020 16:52 |
Додаток № 4 Проєкт договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-22-007514-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Гарант прінт сервіс, Код ЄДРПОУ:30928420
Дата подання: 24 липня 2020 11:17
Вимога
Згідно Додатку 2. Документації Учасник у складі пропозиції має надати Довідку або лист в довільній формі від виробника відповідних пристроїв друку (або його офіційного представництва в Україні) з підтвердженням того, що витратні матеріали рекомендовані виробником для вказаної моделі, є з нею повністю сумісними та їх використання не порушить офіційні умови гарантійного обслуговування пристроїв друку цього виробника.
Маємо зазначити, що ні один виробник пристроїв друку не рекомендує заправляти свої картріджі і при підтвердженні факту використання заправленого картріджу у своєму принтері знімає його з гарантійного обслуговування. З другого боку кожен виробник пристроїв друку в своїх гарантійних зобов'язаннях заявляє що використання витратних матеріалів рекомендованих виробником для вказаної моделі не порушить офіційні умови гарантійного обслуговування пристроїв друку цього виробника. Для цього не потрібно отримувати всякі надумані листи від представництв чи офіційних представників, бо це є проявом дискримінації та обмеженням конкуренції (ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»), а тому підлягає виключенню з Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Маємо зазначити, що ні один виробник пристроїв друку не рекомендує заправляти свої картріджі і при підтвердженні факту використання заправленого картріджу у своєму принтері знімає його з гарантійного обслуговування. З другого боку кожен виробник пристроїв друку в своїх гарантійних зобов'язаннях заявляє що використання витратних матеріалів рекомендованих виробником для вказаної моделі не порушить офіційні умови гарантійного обслуговування пристроїв друку цього виробника. Для цього не потрібно отримувати всякі надумані листи від представництв чи офіційних представників, бо це є проявом дискримінації та обмеженням конкуренції (ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»), а тому підлягає виключенню з Тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 липня 2020 17:16
Шановний Учаснику, доброго дня! Дякуємо за звернення, в оголошення про проведення спрощеної закупівлі незабаром будуть внесені зміни та відповідно до цього опублікована нова редакція на веб-порталі Уповноваженого органу через авторизований електронний майданчик.
Номер вимоги: UA-2020-07-22-007514-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ СІНТ, Код ЄДРПОУ:16285789
Дата подання: 24 липня 2020 12:01
рекомендації від виробників
Згідно Додатку 2. Документації Учасник у складі пропозиції має надати Довідку або лист в довільній формі від виробника відповідних пристроїв друку (або його офіційного представництва в Україні) з підтвердженням того, що витратні матеріали рекомендовані виробником для вказаної моделі, є з нею повністю сумісними та їх використання не порушить офіційні умови гарантійного обслуговування пристроїв друку цього виробника.
Вимагайте краще від потенційних Учасників рекомендації від виробників витратних матеріалів, які будуть використовуватись при заправці картриджів.рекомендації від виробників витратних матеріалів, якщо треба розуміти сумісність матеріалів.
Розгорнути
Згорнути
Вимагайте краще від потенційних Учасників рекомендації від виробників витратних матеріалів, які будуть використовуватись при заправці картриджів.рекомендації від виробників витратних матеріалів, якщо треба розуміти сумісність матеріалів.
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 липня 2020 17:15
Шановний Учаснику, доброго дня! Дякуємо за звернення, в оголошення про проведення спрощеної закупівлі незабаром будуть внесені зміни та відповідно до цього опублікована нова редакція на веб-порталі Уповноваженого органу через авторизований електронний майданчик.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 серпня 2020 13:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІЧНИЙ КАРТРИДЖ" |
49 215,00
UAH з ПДВ
|
48 848,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "В І Р Н И Й Д Р У К" |
51 129,00
UAH з ПДВ
|
49 213,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ СІНТ |
57 300,54
UAH з ПДВ
|
57 300,54
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Гарант прінт сервіс |
66 960,00
UAH з ПДВ
|
66 216,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦПРОЕКТСЕРВІС" |
71 400,00
UAH з ПДВ
|
66 333,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІЧНИЙ КАРТРИДЖ" #37634298 |
Відхилено |
48 848,00
UAH з ПДВ
|
07 серпня 2020 16:39
|
ТОВ "В І Р Н И Й Д Р У К" #39453334 |
Переможець |
49 213,50
UAH з ПДВ
|
07 серпня 2020 16:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2020 14:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 листопада 2020 16:57
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
11 листопада 2020 16:55
|
Електронний підпис | укладений |
17 серпня 2020 12:38
|
123ссо-20.pdf | укладений |
17 серпня 2020 12:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 11 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів Виконавця (розділ 13 "Місцезнаходження та реквізити сторін") |
Номер договору про закупівлю: | 123ссо-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/123ссо-20 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |