Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
МНН: Fentanyl АТХ: N02AB03, МНН: Morphine АТХ: N02AA01, МНН: Trimeperidine АТХ: N02AB04, МНН: Diazepam АТХ: N05BA01, МНН: Sodium oxybate АТХ: N01AX11, МНН: Ketamine АТХ: N01AX03, МНН: Fentanyl АТХ: N02AB03, МНН: Fentanyl АТХ: N02AB03 (Фентаніл (Fentanyl); Морфіну гідрохлорид (Morphine); Промедол (Trimeperidine); Сибазон (Diazepam); Натрію оксибутират (Sodium oxybate); Кетамін (Ketamine); Фентаніл (Fentanyl); Фентаніл (Fentanyl))
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2020-07-22-007394-b ● c6c9f4b7dc024882b1953bca91d1a26f
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Дніпропетровська обласна дитяча клінічна лікарня" Дніпропетровської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 04543536 |
Місцезнаходження: | 49100, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Космічна, 13 |
Контактна особа: |
Анна Рудь +380567136316 navagdenie2016@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 липня 2020 16:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 липня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 серпня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 03 вересня 2020 13:21 |
Очікувана вартість: | 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4100 ампула
Фентаніл (Fentanyl)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49100, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, Космічна,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Fentanyl
АТХ: N02AB03
150 ампула
Морфіну гідрохлорид (Morphine)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49100, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, Космічна,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Morphine
АТХ: N02AA01
245 ампула
Промедол (Trimeperidine)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49100, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, Космічна,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Trimeperidine
АТХ: N02AB04
350 ампула
Сибазон (Diazepam)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49100, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, Космічна,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Diazepam
АТХ: N05BA01
450 ампула
Натрію оксибутират (Sodium oxybate)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49100, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, Космічна,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Sodium oxybate
АТХ: N01AX11
100 ампула
Кетамін (Ketamine)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49100, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, Космічна,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Ketamine
АТХ: N01AX03
1 упаковка
Фентаніл (Fentanyl)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49100, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, Космічна,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Fentanyl
АТХ: N02AB03
1 упаковка
Фентаніл (Fentanyl)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49100, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, Космічна,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Fentanyl
АТХ: N02AB03
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 липня 2020 13:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 липня 2020 13:46 |
ТД 20 зі змінами.doc | |
31 липня 2020 13:46 |
Scan.pdf | |
22 липня 2020 16:43 |
ТД 20.doc |
31 липня 2020 13:48 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
31 липня 2020 13:46 |
ТД 20 зі змінами.doc
|
|||
31 липня 2020 13:46 |
Scan.pdf
|
|||
22 липня 2020 16:43 |
ТД 20.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-22-007394-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ», Код ЄДРПОУ:38737616
Дата подання: 28 липня 2020 10:03
Щодо усунення дискримінаційинх вимог
Ознайомившись зі змістом тендерної документації, нами виявлено умови, які є дискримінаційними, обмежують конкуренцію, порушують права та законні інтереси потенційних учасників.
У тендерній документації встановлено вимога, відповідно до якої учасникам дозволяється пропонувати лікарській засіб з МНН «Fentanyl», дозування: «0,05мг/мл-2мл» лише, якщо такий товар має код ATX N02AB03.
Повідомляємо, що станом на день цього звернення, лише лікарській засіб "ФЕНТАНІЛ" (реєстраційне посвідчення: UA/5185/01/01; виробник: ТОВ «Харківське фармацевтичне підприємство «Здоров'я народу», Україна) відповідає вказаній характеристиці до товару.
Між тим, на фармацевтичному ринку України зареєстровано три товари з МНН «Fentanyl», формою випуску та дозуванням «розчин для ін`єкцій 0,05 мг/мл по 2мл в ампулі» - тобто з МНН, формою випуску та дозуванням, які потрібні замовнику. Окрім цього, ці три товари мають однакове призначення.
Крім вже вказаного раніше лікарського засобу «ФЕНТАНІЛ» (реєстраційне посвідчення: UA/5185/01/01), це:
- лікарський засіб «ФЕНСТУД» (реєстраційне посвідчення: UA/17919/01/01; виробник: Русан Фарма Лтд, Індія);
- лікарський засіб «ФЕНТАНІЛ КАЛЦЕКС» (реєстраційне посвідчення: UA/15323/01/01; виробник: АТ "Калцекс" (виробник, який відповідає за випуск серії), Латвія).
Отже, встановлюючи характеристику щодо відповідності товару коду ATX N02AB03, замовник штучно унеможливлює участь у закупівлі суб’єктів господарювання, які бажають запропонувати «ФЕНСТУД» або «ФЕНТАНІЛ КАЛЦЕКС».
Формуючи тендерну документацію у такий спосіб, замовник порушує принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності; принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Формуючи тендерну документацію у такий спосіб, замовник порушує норму частини четвертої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Формуючи тендерну документацію у такий спосіб, замовник порушує норму частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Формуючи тендерну документацію у такий спосіб, замовник порушує норму частини частини четвертої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент». Замовником не обґрунтовано необхідність встановлення такого посилання на товар «ФЕНТАНІЛ» (реєстраційне посвідчення: UA/5185/01/01).
З урахуванням вищевказаного та на підставі частини першої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємося до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, а саме:
- або виключити вимогу, відповідно до якої учасникам дозволяється пропонувати лікарській засіб з МНН «Fentanyl», дозування: «0,05мг/мл-2мл» лише, якщо такий товар має код ATX N02AB03 зі всіх складових тендерної документації;
- або дозволити учасникам пропонувати товари з МНН «Fentanyl», формою випуску та дозуванням «розчин для ін`єкцій 0,05 мг/мл по 2мл в ампулі» незалежно від того, який має код ATX такий запропонований товар.
Також, звертаємо Вашу увагу на наступне.
Додатком 2 до тендерної документації передбачено, що «залишок терміну строку придатності лікарських засобів на момент поставки товару повинен бути не менше 80% від терміну зберігання, який встановлений виробником відповідного товару».
Між тим, Пунктом 5 спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ України від 19.12.2018 № 3301-04/55905-03/01.7/33810, підготовленого відповідно до рекомендацій Антимонопольного комітету України, замовникам рекомендовано під час визначення у тендерній документації вимог до термінів придатності лікарських засобів на момент поставки враховувати прогнозовані часові затрати постачальника на транспортування, проходження митниці та зберігання у складських приміщеннях лікарських засобів, а також враховувати строк, протягом якого даний лікарський засіб планується бути використаним. Відповідно до частини чотирнадцятої статті 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України» рекомендації Антимонопольного комітету України є обов'язковими для розгляду. Звертаємо увагу, що строк придатності лікарських засобів, що входять до предмету закупівлі, є різним для різних виробників, отже строк придатності на момент поставки замовнику (у місяцях) буде суттєво відрізнятися в залежності від конкретних торговельних назв лікарських засобів. Враховуючи різний строк придатності у різних виробників, вимога щодо строку придатності 80% від загального є дискримінаційною. Оскільки закупівля проводиться для задоволення потреби у 2020 році, з урахуванням вищезазначених рекомендацій та з метою створення конкурентного середовища, на підставі частини першої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємося до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, а саме: просимо внести зміни до тендерної документації та встановити, що «залишок терміну строку придатності лікарських засобів на момент поставки товару повинен бути не менше 80% або не менше 12 місяців від терміну зберігання, який встановлений виробником відповідного товару».
Розгорнути
Згорнути
У тендерній документації встановлено вимога, відповідно до якої учасникам дозволяється пропонувати лікарській засіб з МНН «Fentanyl», дозування: «0,05мг/мл-2мл» лише, якщо такий товар має код ATX N02AB03.
Повідомляємо, що станом на день цього звернення, лише лікарській засіб "ФЕНТАНІЛ" (реєстраційне посвідчення: UA/5185/01/01; виробник: ТОВ «Харківське фармацевтичне підприємство «Здоров'я народу», Україна) відповідає вказаній характеристиці до товару.
Між тим, на фармацевтичному ринку України зареєстровано три товари з МНН «Fentanyl», формою випуску та дозуванням «розчин для ін`єкцій 0,05 мг/мл по 2мл в ампулі» - тобто з МНН, формою випуску та дозуванням, які потрібні замовнику. Окрім цього, ці три товари мають однакове призначення.
Крім вже вказаного раніше лікарського засобу «ФЕНТАНІЛ» (реєстраційне посвідчення: UA/5185/01/01), це:
- лікарський засіб «ФЕНСТУД» (реєстраційне посвідчення: UA/17919/01/01; виробник: Русан Фарма Лтд, Індія);
- лікарський засіб «ФЕНТАНІЛ КАЛЦЕКС» (реєстраційне посвідчення: UA/15323/01/01; виробник: АТ "Калцекс" (виробник, який відповідає за випуск серії), Латвія).
Отже, встановлюючи характеристику щодо відповідності товару коду ATX N02AB03, замовник штучно унеможливлює участь у закупівлі суб’єктів господарювання, які бажають запропонувати «ФЕНСТУД» або «ФЕНТАНІЛ КАЛЦЕКС».
Формуючи тендерну документацію у такий спосіб, замовник порушує принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності; принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Формуючи тендерну документацію у такий спосіб, замовник порушує норму частини четвертої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Формуючи тендерну документацію у такий спосіб, замовник порушує норму частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Формуючи тендерну документацію у такий спосіб, замовник порушує норму частини частини четвертої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент». Замовником не обґрунтовано необхідність встановлення такого посилання на товар «ФЕНТАНІЛ» (реєстраційне посвідчення: UA/5185/01/01).
З урахуванням вищевказаного та на підставі частини першої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємося до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, а саме:
- або виключити вимогу, відповідно до якої учасникам дозволяється пропонувати лікарській засіб з МНН «Fentanyl», дозування: «0,05мг/мл-2мл» лише, якщо такий товар має код ATX N02AB03 зі всіх складових тендерної документації;
- або дозволити учасникам пропонувати товари з МНН «Fentanyl», формою випуску та дозуванням «розчин для ін`єкцій 0,05 мг/мл по 2мл в ампулі» незалежно від того, який має код ATX такий запропонований товар.
Також, звертаємо Вашу увагу на наступне.
Додатком 2 до тендерної документації передбачено, що «залишок терміну строку придатності лікарських засобів на момент поставки товару повинен бути не менше 80% від терміну зберігання, який встановлений виробником відповідного товару».
Між тим, Пунктом 5 спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ України від 19.12.2018 № 3301-04/55905-03/01.7/33810, підготовленого відповідно до рекомендацій Антимонопольного комітету України, замовникам рекомендовано під час визначення у тендерній документації вимог до термінів придатності лікарських засобів на момент поставки враховувати прогнозовані часові затрати постачальника на транспортування, проходження митниці та зберігання у складських приміщеннях лікарських засобів, а також враховувати строк, протягом якого даний лікарський засіб планується бути використаним. Відповідно до частини чотирнадцятої статті 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України» рекомендації Антимонопольного комітету України є обов'язковими для розгляду. Звертаємо увагу, що строк придатності лікарських засобів, що входять до предмету закупівлі, є різним для різних виробників, отже строк придатності на момент поставки замовнику (у місяцях) буде суттєво відрізнятися в залежності від конкретних торговельних назв лікарських засобів. Враховуючи різний строк придатності у різних виробників, вимога щодо строку придатності 80% від загального є дискримінаційною. Оскільки закупівля проводиться для задоволення потреби у 2020 році, з урахуванням вищезазначених рекомендацій та з метою створення конкурентного середовища, на підставі частини першої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємося до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, а саме: просимо внести зміни до тендерної документації та встановити, що «залишок терміну строку придатності лікарських засобів на момент поставки товару повинен бути не менше 80% або не менше 12 місяців від терміну зберігання, який встановлений виробником відповідного товару».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 липня 2020 13:53
У задоволенні вимоги слід відмовити з наступних підстав.
Так, згідно п. 22 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Аналогічні вимоги до визначення предмету закупівлі встановлені п. 2 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.20 № 708.
З огляду на вказані вимоги, предмет закупівлі замовником визначений вірно.
Щодо встановлення вимоги про вiдповіднiсть запропонованих Учасниками лiкарських засобiв кодам АТХ, якi визначені в Додатку 2 «Технiчна специфiкацiя» :
В системi АТХ лiкарськi засоби класифiкуються вiдповідно до iх основного терапевтичного застосування ( тобто за основним активним інгредієнтом). Основний принцип полягає в тому, що для кожної готової лікарської форми визначено тільки один код АТХ. Лікарський препарат може мати i бiльше одного коду, якщо він містить різні дози активної речовини або представлений в декiлькох лiкарських формах, терапевтичнi показання для застосування яких різні. У разі, якщо лiкарський препарат має два i бiльше однаково важливих показання або його основне терапевтичне застосування вiдрiзняється в різних країнах ,питання про те ,яке показання слід враховувати як основне , вирiшує Технічна робоча група ВООЗ і цього препарату зазвичай присвоюється лише один код. Головний принцип - всім лiкарським засобам, якi мають подiбнi властивостi, силу дії і лікарську форму, присвоюють тiльки один код АТХ.
Переваги системи АТХ:
- дозволяє ідентифікувати лікарський препарат, в тому числі активну субстанцію, визначити спосіб її введення і у відповідних випадках (при вказівці DDD) -добову дозу споживання ;
- на відміну від більшості інших класифікацій, АТХ враховує як терапевтичні властивості лікарських засобів, так і хімічні характеристики;
- має iєрархiчну структуру, що полегшує логiчний розподіл лiкарських засобiв на певнi групи.
Враховуючи зазначене, робимо висновок про те, що код АТХ не являється посиланням на конкретну марку чи виробника, а являється кодом відповідності лікарського засобу(в даному випадку наркотичного ЛЗ) його фармакотерапевтичним властивостям.
Уважно переглянувши ТД зазначаємо, що у додатку №1 до договору, та у додатку №7 до тендерної документації в Специфікації – Найменування предмету закупівлі - присутній вираз «або еквівалент».
Що стосується строку придатності лікарських засобів, задовольняємо вимогу та вносимо відповідні зміни до ТД.
Так, згідно п. 22 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Аналогічні вимоги до визначення предмету закупівлі встановлені п. 2 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.20 № 708.
З огляду на вказані вимоги, предмет закупівлі замовником визначений вірно.
Щодо встановлення вимоги про вiдповіднiсть запропонованих Учасниками лiкарських засобiв кодам АТХ, якi визначені в Додатку 2 «Технiчна специфiкацiя» :
В системi АТХ лiкарськi засоби класифiкуються вiдповідно до iх основного терапевтичного застосування ( тобто за основним активним інгредієнтом). Основний принцип полягає в тому, що для кожної готової лікарської форми визначено тільки один код АТХ. Лікарський препарат може мати i бiльше одного коду, якщо він містить різні дози активної речовини або представлений в декiлькох лiкарських формах, терапевтичнi показання для застосування яких різні. У разі, якщо лiкарський препарат має два i бiльше однаково важливих показання або його основне терапевтичне застосування вiдрiзняється в різних країнах ,питання про те ,яке показання слід враховувати як основне , вирiшує Технічна робоча група ВООЗ і цього препарату зазвичай присвоюється лише один код. Головний принцип - всім лiкарським засобам, якi мають подiбнi властивостi, силу дії і лікарську форму, присвоюють тiльки один код АТХ.
Переваги системи АТХ:
- дозволяє ідентифікувати лікарський препарат, в тому числі активну субстанцію, визначити спосіб її введення і у відповідних випадках (при вказівці DDD) -добову дозу споживання ;
- на відміну від більшості інших класифікацій, АТХ враховує як терапевтичні властивості лікарських засобів, так і хімічні характеристики;
- має iєрархiчну структуру, що полегшує логiчний розподіл лiкарських засобiв на певнi групи.
Враховуючи зазначене, робимо висновок про те, що код АТХ не являється посиланням на конкретну марку чи виробника, а являється кодом відповідності лікарського засобу(в даному випадку наркотичного ЛЗ) його фармакотерапевтичним властивостям.
Уважно переглянувши ТД зазначаємо, що у додатку №1 до договору, та у додатку №7 до тендерної документації в Специфікації – Найменування предмету закупівлі - присутній вираз «або еквівалент».
Що стосується строку придатності лікарських засобів, задовольняємо вимогу та вносимо відповідні зміни до ТД.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-07-22-007394-b.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ», Код ЄДРПОУ:38737616
Дата подання: 03 серпня 2020 17:49
Дата подання: 03 серпня 2020 17:49
Встановлення замовником дискримінаційних вимог
Замовником під час проведення закупівлі допущено порушення, які обмежують конкуренцію та дискримінують учасників, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону, а також права та законні інтереси Суб’єкта оскарження, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 06 серпня 2020 18:42
Рішення від 06.08.2020 №15091.pdf
Дата публікації: 06 серпня 2020 18:42
інформація про перенесення дати розгляду скарги №12560.pdf
Дата публікації: 17 серпня 2020 13:17
Інформація про резолютивну частину рішення від 26.08.2020 №16115.pdf
Дата публікації: 27 серпня 2020 16:09
Рішення від 26.08.2020 №16115.pdf
Дата публікації: 31 серпня 2020 23:53
Номер скарги: UA-2020-07-22-007394-b.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФАРМАЦІЯ", Код ЄДРПОУ:01976358
Дата подання: 08 вересня 2020 12:24
Дата подання: 08 вересня 2020 12:24
Скарга на рішення замовника, оформлене протоколом розгляду тендерних пропозицій від 07.09.20
За результатом розгляду та оцінки тендерної пропозиції учасника – ОКП «Фармація», поданої цим учасником для участі у відкритих торгах з ідентифікатором закупівлі UA-2020-07-22-007394-b, Замовник прийняв рішення про дискваліфікацію учасника – ОКП «Фармація» у зв’язку з тим, що на тендерну пропозицію не було накладено КЕП/ЄЦП учасника.
Вказане рішення, яке було оформлене протоколом Замовника про розгляд тендерних пропозицій від 07.09.20, ОКП «Фармація» вважає незаконним і таким, що підлягає скасуванню з наступних підстав.
Так, положення пунктів 1 і 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» містять чіткий та однозначний перелік підстав, при наявності яких замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника. В свою чергу Замовник у пункті 4 Розділу 5 Тендерної документації зазначив, що підставами для відхилення тендерної пропозиції є: якщо учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та у тендерній документації та/або він не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
Кваліфікаційні критерії, встановлені ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а також пунктом 5 Розділу 3 і Додатком 3 Тендерної документації, не передбачають та не дають право замовнику встановлювати такий кваліфікаційний критерій, як обов’язкове підписання тендерної пропозиції шляхом накладення кваліфікованого електронного підпису або електронного цифрового підпису.
В свою чергу Додаток 3 Тендерної документації містить вимогу про необхідність завірення документів власноручним підписом уповноваженої особи учасника та печаткою учасника, що і було зроблено учасником – ОКП «Фармація».
Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Фактично дана норма дозволяє усувати недоліки тендерної пропозиції, які самі по собі не змінюють змісту такої пропозиції і в жодному разі не є підставами для відхилення тендерної пропозиції учасника, встановленими пунктами 1 і 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Крім того, зміст ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» вказує на обов’язок, а не на право Замовника розмістити в електронній системі закупівель вимогу до учасника про усунення невідповідностей його тендерної пропозиції вимогам тендерної документації.
Можливість накладення кваліфікованого електронного підпису або електронного цифрового підпису на тендерну документацію ОКП «Фармація» також передбачена ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі».
Проте Замовник проігнорував ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та лист учасника – ОКП «Фармація» від 03.09.20 № 16/870, яким останній повідомив Замовника про невідповідності в документах своєї тендерної пропозиції.
Отже незаконне рішення Замовника про дискваліфікацію ОКП «Фармація», позбавило цього учасника права бути визнаним переможцем торгів, а отже й законного інтересу на отримання прибутку від постачання Замовнику лікарських засобів.
Враховуючи викладене, з метою відновлення порушених прав і законних інтересів ОКП «Фармація», керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», прошу:
1. Скасувати рішення Комунального підприємства «Дніпропетровська обласна дитяча клінічна лікарня» Дніпропетровської обласної ради», оформлене протоколом розгляду тендерних пропозицій від 07.09.20;
2. Зобов’язати Комунальне підприємство «Дніпропетровська обласна дитяча клінічна лікарня» Дніпропетровської обласної ради» повторно розглянути та оцінити тендерну пропозицію ОКП «Фармація».
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 вересня 2020 21:15
рішення від 11.09.2020 № 17082.pdf
Дата публікації: 11 вересня 2020 21:15
Інформація про резолютивну частину рішення від 21.09.2020 № 17736.pdf
Дата публікації: 22 вересня 2020 17:08
рішення від 21.09.2020 № 17736.pdf
Дата публікації: 24 вересня 2020 20:13
Коментар замовника щодо усунення порушення: Прийнято рішення про виконання поставлених перед нами зобов’язань: скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ОБЛАСНОГО КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ФАРМАЦІЯ"та рішення про визначення публічного акціонерного товариства "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "ЛІКИ УКРАЇНИ"переможцем процедури закупівлі "ДК 021:2015: 33600000-6 —Фармацевтична продукція", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-07-22-007394-b.
Дата виконання рішення замовником: 25 вересня 2020 13:08
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 вересня 2020 13:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФАРМАЦІЯ" |
494 395,00
UAH з ПДВ
|
338 794,14
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПАТ "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "ЛІКИ УКРАЇНИ" |
448 597,50
UAH з ПДВ
|
408 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ» |
433 703,10
UAH з ПДВ
|
433 703,10
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДНІПРОФАРМАЦІЯ" |
499 990,00
UAH з ПДВ
|
499 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФАРМАЦІЯ" #01976358 |
Рішення скасоване |
338 794,14
UAH з ПДВ
|
25 вересня 2020 10:21
|
ПАТ "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "ЛІКИ УКРАЇНИ" #20078889 |
Рішення скасоване |
408 500,00
UAH з ПДВ
|
25 вересня 2020 10:21
|
ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФАРМАЦІЯ" #01976358 |
Переможець |
338 794,14
UAH з ПДВ
|
25 вересня 2020 12:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 березня 2021 14:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 січня 2021 13:07
|
Додаткова угода №6 від 18.01.21.pdf | зміни до договору |
18 січня 2021 12:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 15:17
|
Додаткова угода №5 від 30.12.20.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 15:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 15:09
|
Додаткова угода №4 від 29.12.20.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 15:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 листопада 2020 15:57
|
Додаткова угода № 3 від 18.11.2020 року.pdf | зміни до договору |
19 листопада 2020 15:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 жовтня 2020 11:01
|
Додаткова угода №2 від 28.10.20.pdf | зміни до договору |
28 жовтня 2020 10:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 жовтня 2020 16:02
|
Додаткова угода №1 від 12.10.20.pdf | зміни до договору |
12 жовтня 2020 16:01
|
Електронний підпис | укладений |
07 жовтня 2020 12:58
|
Договір №83 332-М від 07.10.20.Фармація.pdf | укладений |
07 жовтня 2020 12:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 12 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 83/332-М |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 83/332-М |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 19 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування |
Номер договору про закупівлю: | 83/332-М |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 83/332-М |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 83/332-М |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 83/332-М |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |