Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кріпильні деталі
Очікувана вартість
1 960,00 UAH
UA-2020-07-22-007348-b b652c0392a6548e6b4f18e37b4b7b442
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Анатоліївна Сташенко

+380678959045 torgimed@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 липня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Житомирський медичний інститут Житомирської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 02011284
Місцезнаходження: 10002, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Велика Бердичівська, 46/15
Контактна особа: Тетяна Анатоліївна Сташенко
+380678959045
torgimed@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44530000-4: Кріпильні деталі


Кріпильні деталі ( саморіз 3,5х45.0 - 4000 шт., дюбель 6х50 - 400 шт.)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4000 штуки
Саморіз
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10002, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Велика Бердичівська, 46/15.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 липня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44530000-4 — Кріпильні деталі
400 штуки
дюбель
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10002, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Велика Бердичівська, 46/15.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 липня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44530000-4 — Кріпильні деталі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється протягом 10 банківських днів з дня поставки товару та підписанням необхідних документів на розрахунковий рахунок Продавця Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

22 липня 2020 16:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП БАШИНСЬКА АЛЛА ЙОСИПІВНА
#2431203149
Переможець 1 960,00
UAH
22 липня 2020 16:41

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 липня 2020 16:42
Договір № 174 від 22.07.20 Башинська.pdf укладений
22 липня 2020 16:42