Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

33740000-9 Засоби для догляду за руками та нігтями
Очікувана вартість
38 358,00 UAH
UA-2020-07-22-007305-b 47482112a0474cac93bf6d9e0be57e85
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Галина Горова

+380562397629 tenderdokol@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ОФТАЛЬМОЛОГІЧНА ЛІКАРНЯ"
Код ЄДРПОУ: 26508184
Місцезнаходження: 49005, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пл. Соборна, 14
Контактна особа: Галина Горова
+380562397629
tenderdokol@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 липня 2020 16:37
Звернення за роз’ясненнями: до 28 липня 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 липня 2020 16:00
Очікувана вартість: 38 358,00 UAH без ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33740000-9: Засоби для догляду за руками та нігтями


Дезінфекційний засіб для дезінфекції рук медичних працівників, мило рідке антибактеріальне

Тендерна документація

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: 33740000-9 Засоби для догляду за руками та нігтями лот №1 за адресою: площа Соборна,14, м. Дніпро, 49005 КП «Дніпропетровська обласна клінічна офтальмологічна лікарня»
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 22 230,00 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 223,00 UAH без ПДВ

Аукціон

Початок: 03 серпня 2020 13:26
Закінчення: 03 серпня 2020 13:53
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

170 л
Дезінфекційний засіб для дезінфекції рук медичних працівників, мило рідке антибактеріальне
ДК 021:2015: 33740000-9 — Засоби для догляду за руками та нігтями
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49005, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, площа Соборна,14
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за фактично отриманий товар проводяться Замовником, шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок постачальника протягом 14 робочих днів з дати підписання товарної накладної Сторонами, за умови своєчасного надходження коштів на розрахунковий рахунок Замовника. У випадку відсутності в зазначеному періоді коштів на розрахунковому рахунку Замовника, оплата здійснюється протягом 3 банківських днів після надходження коштів, виділених під оплату даного зобов’язання. Пiсляоплата 14 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Щодо тендерної документації
Дата подання: 23 липня 2020 10:16
Дата відповіді: 23 липня 2020 11:47
Шановний Замовнику, щодо лоту №1 потрібні роз'яснення в слідуючих питаннях: 1) в Оголошенні в медико-технічних, якісних та кількісних характеристиках предмета закупівлі засобу «НОР- Експрес» в пункті 7 вказано, що основна діюча речовина – спирт етиловий, но наскільки відомо основної речовиною цього засобу є спирт ізопропіловий ; 2) вміст спирту ізопропілового в складі засобу «НОР- Експрес» становить 55%, а Ви в пункті 7 вимог вказуєте на вміст понад 65% згідно наказу МОЗ України від 04.04.2012 № 236 ( «Про організацію контролю та профілактики післяопераційних гнійно-запальних інфекцій, спричинених мікроорганізмами, резистентними до дії антимікробних препаратів»). Просимо внести уточнення в тендерну документацію по данним питанням. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. В Додаток 1 «Медико-технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Оголошення щодо закупівлі товарів за ДК 021-2015 код 33740000-9 «Засоби для догляду за руками та нігтями» (дезінфекційний засіб для дезінфекції рук медичних працівників, мило рідке антибактеріальне) лот № 1 за адресою: площа Соборна,14, м. Дніпро, 49005 КП «Дніпропетровська обласна клінічна офтальмологічна лікарня» та лот № 2 за адресою: вул. Володимира Великого, 21, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область, 50071, Криворізька філія КП «Дніпропетровська обласна клінічна офтальмологічна лікарня» внесені відповідні уточнення. Дякуємо Вам за своєчасне зауваження.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 серпня 2020 13:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Фартунат" 21 978,00
UAH
10 989,00
UAH
Документи
ФОП ЯЦЕНКО О.В. 14 810,00
UAH
14 285,00
UAH
Документи
ФОП Картвелішвілі Ірина Леонідівна 18 140,00
UAH
18 140,00
UAH
Документи

Публічні документи

04 серпня 2020 10:40
Електронний підпис
30 липня 2020 12:32
Електронний підпис
30 липня 2020 12:30
пропозиція лот 1.pdf

Публічні документи

28 липня 2020 17:42
Електронний підпис
28 липня 2020 17:41
DR MANUSTERIL 70_Інструкція.pdf
28 липня 2020 17:41
Паспорт Яценко О.В..pdf
28 липня 2020 17:41
ІПН.pdf
28 липня 2020 17:41
ДР МАНУДЕРМ Висновок.pdf
28 липня 2020 17:41
ВИТЯГ_ЯЦЕНКО О.В..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Фартунат"

ФОП ЯЦЕНКО О.В.

ФОП Картвелішвілі Ірина Леонідівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Фартунат"
#37308833
Переможець 10 989,00
UAH
04 серпня 2020 15:51

Документи

04 серпня 2020 15:50
протокол 007п.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 серпня 2020 15:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Фартунат"
#37308833
10 989,00
UAH
Документи

Документи

04 серпня 2020 15:50
протокол 007п.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
фартунат.pdf зміни до договору
11 грудня 2020 09:47
1818.pdf зміни до договору
14 вересня 2020 13:45
Договор поставки 1 .pdf укладений
18 серпня 2020 13:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 115/08-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 115/08-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML