Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту “Капітальний ремонт частини приміщень Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області за адресою: м. Коростень, вул. Грушевського, 16/1” (ДК 021:2015 71320000-7 Послуги з інженерного проектування)
Очікувана вартість
8 100,00 UAH
UA-2020-07-22-007142-b 7221faa492104767960cfb8b260c5e4c
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Катаранова

+380934054843 olgakataranova@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 липня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Житомирській області
Код ЄДРПОУ: 13559341
Місцезнаходження: 10003, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. ОЛЬЖИЧА , 7
Контактна особа: Ольга Катаранова
+380934054843
olgakataranova@gmail.com
Категорія: Орган соціального страхування

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Здійснення робіт по виготовленню проектно-кошторисної документації по об’єкту: “Капітальний ремонт частини приміщень Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області за адресою: м. Коростень, вул. Грушевського, 16/1”.
Підрядник повинен здійснити роботи, якість яких відповідає державним будівельним нормам та повинна відповідати існуючим стандартам якості та вимогам Договору.
Відповідно до частини третьої статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі" Головне управління Пенсійного фонду України в Житомирській області оприлюднює звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Місцезнаходження замовника: 10003, м. Житомир, вул. Ольжича,7. Категорія замовника: Орган соціального страхування, зазначений у пункті 2 частини четвертої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі".
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту “Капітальний ремонт частини приміщень Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області за адресою: м. Коростень, вул. Грушевського, 16/1” (Джерело фінансування закупівлі: Бюджет Пенсійного фонду України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11501, Україна, Житомирська область, м. Коростень, вул. Грушевського, 16/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

22 липня 2020 16:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЖИТОМИРБУДПРОЕКТЕКСПЕРТИЗА"
#41523369
Переможець 8 100,00
UAH
22 липня 2020 16:29

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 липня 2020 12:27
Електронний підпис укладений
22 липня 2020 16:32
Договір 243.PDF укладений
22 липня 2020 16:31

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 8 100,00
UAH