Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту “Капітальний ремонт частини приміщень Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області за адресою: м. Коростень, вул. Грушевського, 16/1” (ДК 021:2015 71320000-7 Послуги з інженерного проектування)
Очікувана вартість
8 100,00 UAH
UA-2020-07-22-007142-b ● 7221faa492104767960cfb8b260c5e4c
Закупівля без використання електронної системи
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
22 липня 2020
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Пенсійного фонду України в Житомирській області |
Код ЄДРПОУ: | 13559341 |
Місцезнаходження: | 10003, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. ОЛЬЖИЧА , 7 |
Контактна особа: |
Ольга Катаранова +380934054843 olgakataranova@gmail.com |
Категорія: | Орган соціального страхування |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Здійснення робіт по виготовленню проектно-кошторисної документації по об’єкту: “Капітальний ремонт частини приміщень Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області за адресою: м. Коростень, вул. Грушевського, 16/1”.
Підрядник повинен здійснити роботи, якість яких відповідає державним будівельним нормам та повинна відповідати існуючим стандартам якості та вимогам Договору.
Відповідно до частини третьої статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі" Головне управління Пенсійного фонду України в Житомирській області оприлюднює звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Місцезнаходження замовника: 10003, м. Житомир, вул. Ольжича,7. Категорія замовника: Орган соціального страхування, зазначений у пункті 2 частини четвертої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі".
Розгорнути
Згорнути
Підрядник повинен здійснити роботи, якість яких відповідає державним будівельним нормам та повинна відповідати існуючим стандартам якості та вимогам Договору.
Відповідно до частини третьої статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі" Головне управління Пенсійного фонду України в Житомирській області оприлюднює звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Місцезнаходження замовника: 10003, м. Житомир, вул. Ольжича,7. Категорія замовника: Орган соціального страхування, зазначений у пункті 2 частини четвертої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі".
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту “Капітальний ремонт частини приміщень Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області за адресою: м. Коростень, вул. Грушевського, 16/1” (Джерело фінансування закупівлі: Бюджет Пенсійного фонду України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
11501, Україна, Житомирська область, м. Коростень, вул. Грушевського, 16/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
22 липня 2020 16:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЖИТОМИРБУДПРОЕКТЕКСПЕРТИЗА" #41523369 |
Переможець |
8 100,00
UAH
|
22 липня 2020 16:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 липня 2020 12:27
|
Електронний підпис | укладений |
22 липня 2020 16:32
|
Договір 243.PDF | укладений |
22 липня 2020 16:31
|