Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки" за кодом ДК 021-2015: 50310000-1 (Сервісна підтримка та обслуговування картриджів друкуючих пристроїв)
Очікувана вартість
399 996,20 UAH
UA-2020-07-22-007084-b 46b89fd814e445c297c591158c4660d6
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Колесник Вікторія Володимирівна

(048) 729-35-44 VVKO@ODS.USPA.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОДЕСЬКА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (АДМІНІСТРАЦІЯ ОДЕСЬКОГО МОРСЬКОГО ПОРТУ)
Код ЄДРПОУ: 38728457
Місцезнаходження: 65026, Україна , Одеська обл., Одеса, 65026, Одеська обл., місто Одеса, Приморський район, ПЛОЩА МИТНА, будинок 1
Контактна особа: Колесник Вікторія Володимирівна
(048) 729-35-44
VVKO@ODS.USPA.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Закупівля проводиться в інтересах

Найменування: Державне підприємство "Адміністрація морських портів України"
Код ЄДРПОУ: 38727770

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 липня 2020 16:27
Звернення за роз’ясненнями: до 28 липня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 серпня 2020 10:00
Початок аукціону: 10 серпня 2020 12:40
Очікувана вартість: 399 996,20 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 999,96 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 11000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


"Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки" за кодом ДК 021-2015: 50310000-1 (Сервісна підтримка та обслуговування картриджів друкуючих пристроїв)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 посл.
Сервісна підтримка та обслуговування картриджів друкуючих пристроїв
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, Митна площа, 1, адміністрація Одеського морського порту
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за цим Договором між Виконавцем і Замовником проводяться шляхом виставлення рахунку на виконані протягом календарного місяця послуги, які підтверджені відповідним Актом надання послуг. Оплата здійснюється протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту підписання Сторонами Акту надання послуг на підставі виставленого рахунку шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця. Власні кошти підприємства. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-22-007084-b.a1
Статус:
Скасована
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М.", Код ЄДРПОУ:24095427
Дата подання: 16 вересня 2020 11:30
Неправомірне відхилення
Шановний Замовнику, у зв’язку з прийнятим Вами необґрунтованим рішенням, викладеним у вигляді Протоколу засідання тендерного комітету Одеської філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» від 15.09.2020 року , щодо відхилення тендерної пропозиції у відкритих торгах UA-2020-07-22-007084-b, на закупівлю «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки» за кодом ДК 021:2015 50310000-1 (Сервісна підтримка та обслуговування картриджів друкуючих пристроїв), а також керуючись ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року, звертаємося до Вас з вимогою щодо надання додаткової інформації про причини невідповідності тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «В.М.» умовам Тендерної документації.
Просимо надати детальне роз’яснення, яка саме інформація щодо відновлення картриджів (за якими позиціями, які технічні характеристики) не відповідає вимогам замовника відповідно до технічного завдання. При цьому наголошуємо, що наданим Товариством з обмеженою відповідальністю «В.М.» документом «Паспорт, що використовується для надання послуг із сервісної підтримки та обслуговування картриджів друкуючих пристроїв (заправки та відновлення картриджів), із зазначенням кількості тонеру, що використовується та ресурсу друку, по кожній позиції заправки та відновлення картриджів, які в технічному завданні №1006-11/01-03 від 06.08.2020 року», підтверджено повністю всі вимоги Замовника відповідно до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 16 вересня 2020 17:35
Причина: Скасовано Учасником
Номер вимоги: UA-2020-07-22-007084-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ СІНТ, Код ЄДРПОУ:16285789
Дата подання: 21 вересня 2020 15:19
Вимога UA-2020-07-22-007084-b
Відхилення пропозиції ТОВ "СІНТ" є безпідставним та необґрунтованим без надання точних даних, щодо відхилення. Додатково завантажено (в окремому файлі) інформацію про підтвердження відповідності учасника ТОВ "СІНТ" вимогам встановленим в ТД. Просимо скасувати рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ «СІНТ» та повернути пропозицію на повторний розгляд.
Розгорнути Згорнути
Рішення закупівельника: Вимога відхилена
25 вересня 2020 14:35
«Тендерним комітетом Одеської філії ДП «АМПУ» уважно розглянуто Ваше звернення, за результатом розгляду якого повідомляємо наступне.
Наданий «Паспорт, що використовується для надання послуг із сервісної підтримки та обслуговування картриджів друкуючих пристроїв (заправки та відновлення картриджів), із зазначенням кількості тонеру, що використовується та ресурсу друку, по кожній позиції заправки та відновлення картриджів, які в технічному завданні» вих. № 18 від 06.08.2020 р. в частині відновлення не відповідає вимогам ТД (додаток 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в т.ч. технічна специфікація»), а саме позиція 39, 42, 44.»

Документи подані скаржником

21 вересня 2020 15:18
Вимога UA-2020-07-22-007084-b

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-22-007084-b.c3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ СІНТ, Код ЄДРПОУ:16285789
Дата подання: 28 вересня 2020 15:53
Оскарження відхилення відхилення пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «СІНТ»
1. Прийняти цю Скаргу до розгляду; 2. Скасувати всі протоколи щодо відхилення пропозицій Учасників, в тому числі рішення Тендерного комітету щодо відхилення пропозиції ТОВ «СІНТ» за результатами закупівлі UA-2020-07-22-007084-b та повернути на розгляд всі пропозиції Учасників; 3. Відхилити пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕХНОЛОГІЇ ДРУКУ» за всіма критеріями невідповідності вимогам Замовника; 4. Відхилити пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «В.М.» за всіма критеріями невідповідності вимогам Замовника; 5. Перейти до повторного розгляду пропозиції ТОВ «СІНТ».
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
рішення від 01.10.2020 № 18429.pdf
Дата публікації: 01 жовтня 2020 21:46

Документи подані скаржником

Документи Органу Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 серпня 2020 13:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОЛОГІЇ ДРУКУ" 348 880,00
UAH
348 880,00
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." 366 761,25
UAH
362 729,55
UAH
Документи
ТОВ СІНТ 380 511,85
UAH
366 761,00
UAH
Документи

Публічні документи

06 серпня 2020 21:17
Електронний підпис
06 серпня 2020 21:16
Технічний паспорт.pdf
06 серпня 2020 21:16
Сертифікат походження.pdf
06 серпня 2020 21:16
Пояснювальна записка.pdf
06 серпня 2020 21:16
Письмова згода.pdf
06 серпня 2020 21:16
Паспорт.pdf
06 серпня 2020 21:16
Опис ЄДР.pdf
06 серпня 2020 21:16
Лист щодо обладнення.pdf
06 серпня 2020 21:16
Лист авторизации.pdf
06 серпня 2020 21:16
Копія листа відгука.pdf
06 серпня 2020 21:16
Копія витягу ЄДР.pdf
06 серпня 2020 21:16
Довідка код доступа.pdf
06 серпня 2020 21:16
Довідка зах довкілля.pdf
06 серпня 2020 21:16
Гарантійний лист 282.pdf
06 серпня 2020 21:16
Відомості учасника.pdf

Публічні документи

11 вересня 2020 14:43
Електронний підпис
11 вересня 2020 14:25
ДОКУМЕНТИ НА ТМ ПАТРОН.pdf
07 серпня 2020 09:34
Електронний підпис
07 серпня 2020 09:21
Статут ТОВ ВМ.pdf
07 серпня 2020 09:21
Пропозиція.pdf
07 серпня 2020 09:21
Фінансові результати.pdf
07 серпня 2020 09:21
Цінова пропозиція.pdf
07 серпня 2020 09:21
ТУ на станцію.pdf
07 серпня 2020 09:21
Сертифікат походження.pdf
07 серпня 2020 09:21
Свідоцтво ПДВ ТОВ В.М..pdf
07 серпня 2020 09:21
ДОКУМЕНТИ НА ТМ ПАТРОН.pdf
07 серпня 2020 09:21
Паспорт на станцію Patron.pdf
07 серпня 2020 09:21
Аналогічні договори.pdf
07 серпня 2020 09:21
Опис з кодом доступу.pdf
07 серпня 2020 09:21
Договір Сігма-ВМ.pdf
07 серпня 2020 09:21
Висновок тонер.pdf
07 серпня 2020 09:21
Витяг з ПДВ.pdf
07 серпня 2020 09:21
Довідка 4-ОПП ТОВ В.М..pdf
07 серпня 2020 09:21
Атестат для ISO.pdf
07 серпня 2020 09:21
Dovidka pro nazvu.zip
07 серпня 2020 09:21
Bankivska Licenzia.zip
07 серпня 2020 09:21
Висновки послуги.pdf
07 серпня 2020 09:21
ISO Handan.pdf
07 серпня 2020 09:21
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
07 серпня 2020 09:21
Висновок станція.pdf
07 серпня 2020 09:21
Dovirenist_Savchenko.zip
07 серпня 2020 09:21
ISO 9001 та 14001 імпортера.pdf
07 серпня 2020 09:21
202708_19_108_51_11000.zip

Публічні документи

16 вересня 2020 11:02
Електронний підпис
06 серпня 2020 21:00
Електронний підпис
06 серпня 2020 20:58
Аналогічний договір.rar
06 серпня 2020 20:58
Ст. 16.rar
06 серпня 2020 20:58
Технічна частина.rar
06 серпня 2020 20:58
Ст. 17.rar
06 серпня 2020 20:58
Банківська гарантія.rar
06 серпня 2020 20:58
Цінова пропозиція.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОЛОГІЇ ДРУКУ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."

ТОВ СІНТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОЛОГІЇ ДРУКУ"
#41820007
Відхилено 348 880,00
UAH
08 вересня 2020 17:57
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."
#24095427
Відхилено 362 729,55
UAH
15 вересня 2020 17:53
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 вересня 2020 17:41
ТОВ СІНТ
#16285789
Відхилено 366 761,00
UAH
18 вересня 2020 17:43
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 вересня 2020 17:55

Вимога про усунення невідповідностей

1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. На вимогу пп.1.2 п.1 Додатку 1 до тендерної документації учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «В.М.» у складі тендерної пропозиції надано документ «Лист про наявність в учасника необхідних для надання послуг за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази та технологій» №1006-1/01-03 від 06.08.2020р, в якій учасник повинен зазначити наявність необхідних для надання послуг за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази та технологій (перелік) з обов’язковим зазначенням форми володіння, а саме власний, орендований тощо, та/або залучення потужностей інших суб’єктів господарювання як співвиконавців. Проте учасник не зазначив форму володіння технологій для надання послуг відповідно до предмету закупівлі. 1.2. На вимогу пп.1.3 п.1 Додатку 1 до тендерної документації учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «В.М.» у складі тендерної пропозиції надано Договір №ПЗ/В-191317/НЮ від 19.11.2019р. Відповідно до п.13.1.1 цього Договору Додаток №1 до Договору є його невід’ємною частиною, проте наданий учасником Додаток до Договору не містить посилання на Договір, чим позбавляє замовника можливості перевірити на відповідність підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. підпункт 1.2 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації, а саме: лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність в учасника необхідних для надання послуг за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази та технологій (перелік). 2.2. підпункт 1.3 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації, а саме: копія договору(ів) із невід’ємними частинами, зазначеного(их) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів). 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Учаснику Товариство з обмеженою відповідальністю «В.М.» надати/завантажити приведений у відповідність до вимог замовника лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність в учасника необхідних для надання послуг за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази та технологій (перелік) із зазначенням форми володіння технологій, що використовується учасником. 3.2. Учаснику Товариство з обмеженою відповідальністю «В.М.» надати/завантажити приведений у відповідність до вимог замовника Договір №ПЗ/В-191317/НЮ від 19.11.2019р. із невід’ємними частинами, в яких йдеться посилання на цей договір. Відповідно до ч.9 ст. 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.

Документи

15 вересня 2020 17:53
Електронний підпис
08 вересня 2020 17:57
Звіт з ЄДР (припинено)
08 вересня 2020 17:57
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

На вимогу пп.1.2 п.1 Додатку 1 до тендерної документації учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «СІНТ» у складі тендерної пропозиції надано документ «Довідка про наявність в учасника необхідних для надання послуг за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази та технологій» №04 від 06 серпня 2020 р., в якому учасник зазначив інформацію про наявність необхідних для надання послуг за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази та технологій (перелік) із зазначенням форми володіння «Власність ТОВ «СІНТ» у автомобілей Peugeot expert АА8390МХ та ЗАЗ 110557 АА1919ТС, проте в наданому документі «Виписка по рахунку: 112» учасником не підтверджено наявність вищевказаних автомобілей, що рахуються за бухгалтерським обліком учасника. 1.2. На вимогу пп.1.3 п.1 Додатку 1 до тендерної документації учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «СІНТ» у складі тендерної пропозиції надано документ «Довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів)» за №05 від 04 травня 2020 р., проте відповідно до вимог п.1 р. ІІІ Тендерної документації документи, складені учасником процедури закупівлі, що подаються у складі тендерної пропозиції, повинні бути датовані періодом з дати оприлюднення оголошення про проведення торгів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Відповідно до оголошення №UA-2020-07-22-007084-b, закупівлю «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки» за кодом ДК 021-2015: 50310000-1 (Сервісна підтримка та обслуговування картриджів друкуючих- пристроїв) оголошено 22 липня 2020 року, отже наданий учасником документ датовано періодом, що передує даті оприлюднення оголошення про проведення торгів. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. підпункт 1.2 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації, а саме: виписка за підписом учасника/уповноваженої особи учасника та головного бухгалтера/бухгалтера (за наявності) щодо власного обладнання та матеріально-технічної бази, які рахуються за бухгалтерським обліком учасника. 2.2. підпункт 1.3 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації, а саме: лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, з інформацією про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (обов'язково зазначити: найменування, місцезнаходження, контактний телефон та код ЄДРПОУ/ідентифікаційний код контрагента; предмет договору; номер, дату укладення договору та відомості про виконання договору). - Пункт 1 розділу ІІІ Тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Учаснику Товариство з обмеженою відповідальністю «СІНТ» надати/завантажити на підтвердження власного обладнання та матеріально-технічної бази приведену у відповідність до вимог замовника виписку за підписом учасника/уповноваженої особи учасника та головного бухгалтера/бухгалтера (за наявності*) щодо власного обладнання та матеріально-технічної бази, які рахуються за бухгалтерським обліком учасника. * У разі відсутності в учасника головного бухгалтера/бухгалтера, учасником окремо зазначається про це у виписці. 3.2. Учаснику Товариство з обмеженою відповідальністю «СІНТ» надати/завантажити на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) приведений у відповідність до вимог Тендерної документації замовника (а саме п.1 р. ІІІ) лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, з інформацією про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (обов'язково зазначити: найменування, місцезнаходження, контактний телефон та код ЄДРПОУ/ідентифікаційний код контрагента; предмет договору; номер, дату укладення договору та відомості про виконання договору). Відповідно до ч.9 ст. 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. У разі необхідності надати пояснення (за підписом уповноваженої особи учасника на підписання тендерної пропозиції) щодо поданих в тендерній пропозиції документів в період подання пропозиції.

Документи

18 вересня 2020 17:43
Електронний підпис
18 вересня 2020 17:42
ПР (відхилення 3).docx
18 вересня 2020 17:37
ПР (відхилення 3).docx
15 вересня 2020 17:53
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Дата відміни
18 вересня 2020 17:43
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі