Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
"Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки" за кодом ДК 021-2015: 50310000-1 (Сервісна підтримка та обслуговування картриджів друкуючих пристроїв)
Очікувана вартість
399 996,20 UAH
UA-2020-07-22-007084-b ● 46b89fd814e445c297c591158c4660d6
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ОДЕСЬКА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (АДМІНІСТРАЦІЯ ОДЕСЬКОГО МОРСЬКОГО ПОРТУ) |
Код ЄДРПОУ: | 38728457 |
Місцезнаходження: | 65026, Україна , Одеська обл., Одеса, 65026, Одеська обл., місто Одеса, Приморський район, ПЛОЩА МИТНА, будинок 1 |
Контактна особа: |
Колесник Вікторія Володимирівна (048) 729-35-44 VVKO@ODS.USPA.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Закупівля проводиться в інтересах
Найменування: | Державне підприємство "Адміністрація морських портів України" |
Код ЄДРПОУ: | 38727770 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 липня 2020 16:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 липня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 серпня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 10 серпня 2020 12:40 |
Очікувана вартість: | 399 996,20 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 999,96 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 11000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
"Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки" за кодом ДК 021-2015: 50310000-1 (Сервісна підтримка та обслуговування картриджів друкуючих пристроїв)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 посл.
Сервісна підтримка та обслуговування картриджів друкуючих пристроїв
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65026, Україна, Одеська область, Одеса, Митна площа, 1, адміністрація Одеського морського порту
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за цим Договором між Виконавцем і Замовником проводяться шляхом виставлення рахунку на виконані протягом календарного місяця послуги, які підтверджені відповідним Актом надання послуг. Оплата здійснюється протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту підписання Сторонами Акту надання послуг на підставі виставленого рахунку шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця. Власні кошти підприємства. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 липня 2020 16:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 липня 2020 16:24 |
1.5. Проєкт договору.docx | |
22 липня 2020 16:24 |
1.3. Тендерна документація (Обслуговування картриджів).docx | |
22 липня 2020 16:24 |
1.1. Оголошення про проведення відкритих торгів.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-22-007084-b.a1
Статус:
Скасована
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М.", Код ЄДРПОУ:24095427
Дата подання: 16 вересня 2020 11:30
Неправомірне відхилення
Шановний Замовнику, у зв’язку з прийнятим Вами необґрунтованим рішенням, викладеним у вигляді Протоколу засідання тендерного комітету Одеської філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» від 15.09.2020 року , щодо відхилення тендерної пропозиції у відкритих торгах UA-2020-07-22-007084-b, на закупівлю «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки» за кодом ДК 021:2015 50310000-1 (Сервісна підтримка та обслуговування картриджів друкуючих пристроїв), а також керуючись ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року, звертаємося до Вас з вимогою щодо надання додаткової інформації про причини невідповідності тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «В.М.» умовам Тендерної документації.
Просимо надати детальне роз’яснення, яка саме інформація щодо відновлення картриджів (за якими позиціями, які технічні характеристики) не відповідає вимогам замовника відповідно до технічного завдання. При цьому наголошуємо, що наданим Товариством з обмеженою відповідальністю «В.М.» документом «Паспорт, що використовується для надання послуг із сервісної підтримки та обслуговування картриджів друкуючих пристроїв (заправки та відновлення картриджів), із зазначенням кількості тонеру, що використовується та ресурсу друку, по кожній позиції заправки та відновлення картриджів, які в технічному завданні №1006-11/01-03 від 06.08.2020 року», підтверджено повністю всі вимоги Замовника відповідно до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Просимо надати детальне роз’яснення, яка саме інформація щодо відновлення картриджів (за якими позиціями, які технічні характеристики) не відповідає вимогам замовника відповідно до технічного завдання. При цьому наголошуємо, що наданим Товариством з обмеженою відповідальністю «В.М.» документом «Паспорт, що використовується для надання послуг із сервісної підтримки та обслуговування картриджів друкуючих пристроїв (заправки та відновлення картриджів), із зазначенням кількості тонеру, що використовується та ресурсу друку, по кожній позиції заправки та відновлення картриджів, які в технічному завданні №1006-11/01-03 від 06.08.2020 року», підтверджено повністю всі вимоги Замовника відповідно до тендерної документації.
Скасована
Дата: 16 вересня 2020 17:35
Причина: Скасовано Учасником
Номер вимоги: UA-2020-07-22-007084-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ СІНТ, Код ЄДРПОУ:16285789
Дата подання: 21 вересня 2020 15:19
Вимога UA-2020-07-22-007084-b
Відхилення пропозиції ТОВ "СІНТ" є безпідставним та необґрунтованим без надання точних даних, щодо відхилення. Додатково завантажено (в окремому файлі) інформацію про підтвердження відповідності учасника ТОВ "СІНТ" вимогам встановленим в ТД. Просимо скасувати рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ «СІНТ» та повернути пропозицію на повторний розгляд.
Розгорнути
Згорнути
Рішення закупівельника: Вимога відхилена
25 вересня 2020 14:35
«Тендерним комітетом Одеської філії ДП «АМПУ» уважно розглянуто Ваше звернення, за результатом розгляду якого повідомляємо наступне.
Наданий «Паспорт, що використовується для надання послуг із сервісної підтримки та обслуговування картриджів друкуючих пристроїв (заправки та відновлення картриджів), із зазначенням кількості тонеру, що використовується та ресурсу друку, по кожній позиції заправки та відновлення картриджів, які в технічному завданні» вих. № 18 від 06.08.2020 р. в частині відновлення не відповідає вимогам ТД (додаток 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в т.ч. технічна специфікація»), а саме позиція 39, 42, 44.»
Наданий «Паспорт, що використовується для надання послуг із сервісної підтримки та обслуговування картриджів друкуючих пристроїв (заправки та відновлення картриджів), із зазначенням кількості тонеру, що використовується та ресурсу друку, по кожній позиції заправки та відновлення картриджів, які в технічному завданні» вих. № 18 від 06.08.2020 р. в частині відновлення не відповідає вимогам ТД (додаток 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в т.ч. технічна специфікація»), а саме позиція 39, 42, 44.»
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-07-22-007084-b.c3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ СІНТ, Код ЄДРПОУ:16285789
Дата подання: 28 вересня 2020 15:53
Дата подання: 28 вересня 2020 15:53
Оскарження відхилення відхилення пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «СІНТ»
1. Прийняти цю Скаргу до розгляду;
2. Скасувати всі протоколи щодо відхилення пропозицій Учасників, в тому числі рішення Тендерного комітету щодо відхилення пропозиції ТОВ «СІНТ» за результатами закупівлі UA-2020-07-22-007084-b та повернути на розгляд всі пропозиції Учасників;
3. Відхилити пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕХНОЛОГІЇ ДРУКУ» за всіма критеріями невідповідності вимогам Замовника;
4. Відхилити пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «В.М.» за всіма критеріями невідповідності вимогам Замовника;
5. Перейти до повторного розгляду пропозиції ТОВ «СІНТ».
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
рішення від 01.10.2020 № 18429.pdf
Дата публікації: 01 жовтня 2020 21:46
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 серпня 2020 13:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОЛОГІЇ ДРУКУ" |
348 880,00
UAH
|
348 880,00
UAH
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." |
366 761,25
UAH
|
362 729,55
UAH
|
Документи |
ТОВ СІНТ |
380 511,85
UAH
|
366 761,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОЛОГІЇ ДРУКУ" #41820007 |
Відхилено |
348 880,00
UAH
|
08 вересня 2020 17:57
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." #24095427 |
Відхилено |
362 729,55
UAH
|
15 вересня 2020 17:53
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 вересня 2020 17:41
|
ТОВ СІНТ #16285789 |
Відхилено |
366 761,00
UAH
|
18 вересня 2020 17:43
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 вересня 2020 17:55
|
Інформація про відміну
Дата відміни
18 вересня 2020 17:43
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі