Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Клапани протипожежні, клапани зворотні та клапани протипожежні з індивідуальними пультами керування для енергоблока № 5 ВП ЗАЕС: лот 1 - 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (клапани протипожежні - 123 шт.), лот 2 - 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (клапани протипожежні та клапани протипожежні в комплекті з індивідуальними пультами керування - 86 шт.), лот 3 - 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (клапани протипожежні - 32 шт.), лот 4 - 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (клапани зворотні - 80 шт.)
Fire dampers, reversed dampers and fire dampers with control panels for unit 5 of SS ZNPP (Lot 1 - 42510000-4 fire dampers – 123 pcs., Lot 2 - 42510000-4 Fire dampers and fire dampers with control panels – 86 pcs., Lot 3 - 42510000-4 Fire dampers – 32 pcs., Lot 4 - 42510000-4 Reversed dampers – 80pcs.)
Очікувана вартість
48 040 165,20 UAH
UA-2020-07-22-006980-b 2431755de70f429e9dc309431658ae8d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Апатьєв Олександр Леонідович

+380442069767 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 24584661
Вебсайт: http://www.energoatom.kiev.ua
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ НАЗАРІВСЬКА, будинок 3
Контактна особа: Апатьєв Олександр Леонідович
+380442069767
tender-naek@direkcy.atom.gov.ua
Додаткові контактні особи: Афтаназів Оксана Михайлівна
(044) 523-40-04
o.aftanaziv@ak.atom.gov.ua
Інженер УВТК ВП ЗАЕС О. Іванова
(06139) 5-57-69
uptk38436@mgw.npp.zp.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: State Enterprise “National Nuclear Energy Generating Company “Energoatom”
National ID: 24584661
Contact point: Apatyev Olexandr Leonidovith
+380442069767
tender-naek@direkcy.atom.gov.ua
Additional contacts: Афтаназів Оксана Михайлівна
(044) 523-40-04
o.aftanaziv@ak.atom.gov.ua
Інженер УВТК ВП ЗАЕС О. Іванова
(06139) 5-57-69
uptk38436@mgw.npp.zp.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 22 липня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 17 серпня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 серпня 2020 11:00
Очікувана вартість: 48 040 165,20 UAH з ПДВ
Publication date: 22 липня 2020 16:20
Enquiries until: 17 серпня 2020 11:00
Complaints submission until: до 23 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 27 серпня 2020 11:00

Information

Estimated total value: 48 040 165 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42510000-4: Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої


Scope of the procurement
Інформація, що вимагається частиною 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» не зазначена в оголошенні про проведення відкритих торгів, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, міститься у тендерній документації.
Information that are required by para. 2 Art. 21 Low of Ukraine On public procurement are not specified in the announcement of open tender, due to lack of technical possibility, contained in the tender documents.

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про надання учасником ТУ , ТЗ або ТС
Дата подання: 30 липня 2020 14:57
Дата відповіді: 04 серпня 2020 17:04
1) В роз’ясненнях щодо заповнення Додатку 2 до ТД зазначено, що на підтвердження відповідності своєї технічної пропозиції Додатку 4 «Технічної специфікації до предмета закупівлі з Технічними вимогами та умовами постачання протипожежних клапанів для систем вентиляції та кондиціювання повітря ТТ-П.0.03.012-19 та опитувальними листами» до цієї тендерної документації, учасник у складі своєї пропозиції повинен надати ТУ (ТС) на продукцію, що закуповується, підписані виробником і погоджені з ДП «НАЕК «Енергоатом а саме: - ТУ – для учасників-резидентів України (продукція серійного виробництва); - ТЗ – для учасників-резидентів України (продукція одиничного виробництва); - ТС – для учасників-нерезидентів України. 2) Якщо учасник нерезидент України пропонує продукцію яка виробляється заводом виробником нерезидентом України по ТУ власником якого є резидент України. Чи буде зазначена пропозиція учасника рахуватися такою яка не відповідає умовам ТД ? В зв’язку з чим, просимо Вас внести зміни в ТД, та передбачити можливість участі учасника по вищезазначеним умовам зазначених в п. 2 даного звернення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена дирекцією з продовження експлуатації ДП «НАЕК «Енергоатом»: Пропозиція учасника буде відповідати вимогам ТД у випадку, якщо учасник - нерезидент України надасть письмове підтверждення від власника ТУ - резидента України на дозвіл використання ТУ в торгах.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-22-006980-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: BRV Traide s.r.o., Код ЄДРПОУ:48175463
Дата подання: 27 липня 2020 11:43
Термін постачання
Наша компанія має бажання прийняти участь у відкритих торгах за темою: Клапани протипожежні, клапани зворотні та клапани протипожежні з індивідуальними пультами керування для енергоблока № 5 ВП ЗАЕС: лот 1 - 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (клапани протипожежні - 123 шт.), лот 2 - 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (клапани протипожежні та клапани протипожежні в комплекті з індивідуальними пультами керування - 86 шт.), лот 3 - 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (клапани протипожежні - 32 шт.), лот 4 - 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (клапани зворотні - 80 шт.). Номер у Prozorro UA-2020-07-22-006980-b .
Проведення аукціону заплановано на 02.10.2020. Отже за всіма підрахунками підписання договору з переможцем можливо не раніше 02.11.2020.
Звертаємо Вашу увагу на те, що технологічний термін виготовлення і організації поставки клапанів протипожежних складає 90 днів. Таким чином постачання клапанів не можливо виконати у термін зазначений в Додатку 2 до ТД а саме по 31.11.2020.
У зв’язку з вищевикладеним, вимагаємо змінити термін постачання за Лотом 1, 2 ,3 з «до 31.11.2020» на «постачання здійснюється на протязі 90 днів з дати публікації договору в системі ProZorro».

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 липня 2020 17:03
Відповідь підготовлена дирекцією з продовження експлуатації ДП «НАЕК «Енергоатом»: Терміни постачання обладнання, що визначені в тендерній документації, обумовлені виробничою програмою ДП НАЕК «Енергоатом» та обмежені інвестеційною програмою на 2020 рік. Гранично можливий термін постачання до 15.12.2020. Зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку.
Номер вимоги: UA-2020-07-22-006980-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: АТ ЗАВОД ЕКВАТОР, Код ЄДРПОУ:14308032
Дата подання: 28 липня 2020 17:49
Звернення до Замовника про внесення змін до ТД
22.07.2020р. оголошено проведення відкритих торгів на закупівлю: ДК 021:2015 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Клапани протипожежні, клапани зворотні та клапани протипожежні з індивідуальними пультами керування для енергоблока № 5 ВП ЗАЕС: лот 1 – 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (клапани протипожежні – 123 шт.), лот 2 – 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (клапани протипожежні та клапани протипожежні в комплекті з індивідуальними пультами керування – 86 шт.), лот 3 – 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (клапани протипожежні – 32 шт.), лот 4 – 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (клапани зворотні – 80 шт.). Оголошення на процедуру закупівлі UA-2020-07-22-006980-b.
Проведення аукціону орієнтовно заплановано на 02.10.2020р. Таким чином остаточне підписанням договору з переможцем буде можливим лише на початку листопада цього року, по тому абсолютно не зрозуміло, як переможець закупівлі зможе приступити до виготовлення клапанів протипожежних, клапанів протипожежних з пультами управління , клапанів зворотних, та здійснити їх постачання по лотам 1,2,3,4 в термін відповідно терміну зазначеному у ТД «Інформація про технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі(додаток 2)», а саме «до 31.11.2020».. Технологічний термін виготовлення і організації поставки як мінімум складає 70-90 днів, тому постачання даного обладнання абсолютно неможливо виконати у зазначений термін.
У зв’язку з вищевикладеним ми , як потенційний учасник даної закупівлі, вимагаємо внести зміни у тендерну документацію та змінити термін постачання по лотам 1, 2 ,3 ,4 з «до 31.11.2020» на « постачання здійснюється не пізніше 90 днів з моменту підписання договору з переможцем»
Крім того, вимагаємо змінити термін виконання оплати протягом « 120 робочих днів» на « 90 робочих днів після підписання актів приймання – передачі товару.»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 липня 2020 16:54
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект»:
1. Терміни постачання протипожежних клапанів визначено з урахуванням обмежень, встановлених граничними термінами проведення ППР на енергоблоці № 5 ЗАЕС у 2020 році.
Запропоновані учасником терміни постачання клапанів не можуть бути прийняті, оскільки це не дозволить виконати їх монтаж у ППР-2020, як того вимагає виробнича програма ДП «НАЕК «Енергоатом».
Не поставка клапанів в зазначений термін ставить під загрозу виконання ППР.
Завод виробник продукції може на свій розсуд та ризик виготовити клапани та мати їх на складі, або організувати трьохзмінне виробництво, що дозволить скоротити строки виготовлення продукції.
2. Строк перерахування коштів за поставлену продукцію (120 робочих днів з моменту поставки для нерезидентів або 120 робочих днів з моменту підписання сторонами акту приймання-передачі товару для резидентів) встановлено, виходячи з наявних фінансових ресурсів та існуючої кредиторської заборгованості ДП «НАЕК «Енергоатом».
Номер вимоги: UA-2020-07-22-006980-b.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 29 липня 2020 13:08
TR format requirement
Dear EnergoAtom,
You published Technical Requirements (TR) for this tender in scanned PDF with signatures. It is great, but such files cannot be image recognized (OCR) for translation. That cuts foreign bidders from the deal. Please publish additionally wordings of TR in Word format. That would enable us to work with your files.

Thank you.
////////////////////////////////

Шановний EnergoAtom,
Ви опублікували Технічні вимоги (ТB) для цього тендеру у відсканованому PDF із підписами. Це чудово, але такі файли не можуть бути розпізнані зображення (OCR) для перекладу. Це позбавляє іноземних учасників торгів. Будь ласка, опублікуйте додатково формулювання TB у форматі Word. Це дозволить нам працювати з вашими файлами.

Дякую.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 серпня 2020 16:57
Законом України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 не передбачено вимоги до формату розміщення документів Замовника, тому формат викладення ТВ не впливає на можливість підготовки технічної пропозиції учасниками торгів.
Номер вимоги: UA-2020-07-22-006980-b.b4
Статус:
Не задоволена
Учасник: BRV Traide s.r.o., Код ЄДРПОУ:48175463
Дата подання: 29 липня 2020 13:25
Умови розрахунків
Наше підприємство має намір прийняти участь у даній закупівлі. Проаналізувавши тендерну документацію наше підприємство змушене вимагати від Замовника змінити умови розрахунків в розділі 2 «інша інформація» ТД, а саме внести зміни стосовно строку перерахування коштів за поставлену продукцію та зменшити строк розрахунку до 45 робочих днів. Строк для розрахунку за поставлену продукцію (120 робочих днів) унеможливлює участь будь якого підприємства, дилера або виробника з економічних підстав. Виробники проводять реалізацію такого типу продукції виключно на умовах 100%-ої передплати, до того ж постачальник задля забезпечення доставки товару до місця призначення несе додаткові витрати. Таким чином, до дати оплати товару, як це передбачено умовами тендерної документації, - протягом 120 робочих днів з моменту поставки – постачальник несе суттєве грошове навантаження, що у свою чергу тягне за собою високі фінансові ризики, а залучення кредитних коштів для забезпечення виробництва даної кількості протипожежних клапанів під даний строк розрахунку призведе до істотних фінансових витрат на підприємстві постачальника або виробника. Вимагаємо від Замовника зменшити строк розрахунків за поставлену продукцію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 липня 2020 10:53
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект»:
Строк перерахування коштів за поставлену продукцію (120 робочих днів з моменту поставки для нерезидентів або 120 робочих днів з моменту підписання сторонами акту приймання-передачі товару для резидентів) встановлено, виходячи з наявних фінансових ресурсів та існуючої кредиторської заборгованості ДП «НАЕК «Енергоатом».
Номер вимоги: UA-2020-07-22-006980-b.a5
Статус:
Не задоволена
Учасник: BRV Traide s.r.o., Код ЄДРПОУ:48175463
Дата подання: 10 серпня 2020 16:03
Відповідальність за порушення строків оплати
Шановний Замовник!
Розглянувши проект договору додаток 6 до ТД ми звернули увагу на те, що на покупця не покладена відповідальність за порушення строків оплати товару постачальнику.
В той же час в п. 7.2 проекту договору вказано, що постачальник в разі порушення строку поставки Продукції зобов’язаний сплатити Покупцю пеню в розмірі 0,1 % вартості не поставленої в строк Продукції за кожен день прострочення, але не більше 30% вартості несвоєчасно проставленої Продукції. Нарахування штрафних санкцій здійснюється за весь період прострочення виконання зобов’язання. За прострочення поставки Продукції понад 30 днів Постачальник додатково сплачує штраф у розмірі 7% вартості несвоєчасно поставленої Продукції.
Беручи до уваги вищезазначене та відповідно до п.1, п.2, статті 216 Господарського Кодексу України Вимагаємо доповнити проект договору додаток 6 до ТД відповідальністю Покупця в розрізі не своєчасної оплати постачальнику за поставлений товар.
Відповідальність Покупця має бути дзеркальною до відповідальності Постачальника (відповідно до п. 7.2 проекту договору додаток 6 до ТД).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 серпня 2020 17:09
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект»:
Вимоги до закупівлі, які викладені в тендерній документації та проекті договору, визначені Замовником згідно діючої практики у ДП «НАЕК «Енергоатом» та не суперечать чинному законодавству.
Номер вимоги: UA-2020-07-22-006980-b.a6
Статус:
Не задоволена
Учасник: BRV Traide s.r.o., Код ЄДРПОУ:48175463
Дата подання: 14 серпня 2020 10:57
Розрахунок за акредитивною формою
ДП НАЕК «Енергоатом» проводить тендер на закупівлю клапанів протипожежних для ВП «ЗАЕС». Виробники проводять реалізацію такого типу продукції виключно на умовах 100%-вої передплати, до того ж постачальник задля забезпечення доставки товару до місця призначення несе додаткові витрати. Таким чином, до дати оплати товару, як це передбачено умовами тендерної документації, - протягом 120 робочих днів з моменту поставки – постачальник несе суттєве грошове навантаження, що у свою чергу тягне високі фінансові ризики. Оптимізувати фінансові ризики можливо за рахунок скорочення їх дії у часі за допомогою діючих фінансових інструментів, яким у даному випадку вважаємо акредитивну форму розрахунків. За допомогою безумовного покритого акредитиву як форми оплати Замовник зможе гарантувати, що постачальник своєчасно отримає кошти за поставлений товар, добросовісно виконавши свої зобов’язання. А постачальник у такому разі зменшить ціну своїх фінансових ризиків, які він враховує в ціні товару, та відповідно не буде ціну товару безпідставно завищувати. З метою оптимізації ціноутворення та порядку фінансових взаємовідносин при закупівлі клапанів протипожежних для ВП "ЗАЕС", просимо додати до тендерної документації можливість здійснення розрахунків за акредитивною формою.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 серпня 2020 10:06
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект»:
Замовник визначає умови оплати, що передбачені тендерною документацією, з урахуванням терміну постачання продукції та графіку фінансування закупівлі. Надання акредитивної форми розрахунків не передбачено фінансовим планом ДП «НАЕК «Енергоатом».
Номер вимоги: UA-2020-07-22-006980-b.b7
Статус:
Не задоволена
Учасник: BRV Traide s.r.o., Код ЄДРПОУ:48175463
Дата подання: 17 серпня 2020 09:51
Строк постачання та умови оплати
22.07.2020р. оголошено проведення відкритих торгів на закупівлю: ДК 021:2015 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Клапани протипожежні, клапани зворотні та клапани протипожежні з індивідуальними пультами керування для енергоблока № 5 ВП ЗАЕС: лот 1 – 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (клапани протипожежні – 123 шт.), лот 2 – 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (клапани протипожежні та клапани протипожежні в комплекті з індивідуальними пультами керування – 86 шт.), лот 3 – 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (клапани протипожежні – 32 шт.), лот 4 – 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (клапани зворотні – 80 шт.). Оголошення на процедуру закупівлі UA-2020-07-22-006980-b. Проведення аукціону орієнтовно заплановано на 02.10.2020р. Таким чином остаточне підписанням договору з переможцем буде можливим лише на початку листопада цього року, по тому абсолютно не зрозуміло, як переможець закупівлі зможе приступити до виготовлення клапанів протипожежних, клапанів протипожежних з пультами управління , клапанів зворотних, та здійснити їх постачання по лотам 1,2,3,4 в термін відповідно терміну зазначеному у ТД «Інформація про технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі(додаток 2)», а саме «до 15.12.2020».. Технологічний термін виготовлення і організації поставки як мінімум складає 70-90 днів, тому постачання даного обладнання абсолютно неможливо виконати у зазначений термін. У зв’язку з вищевикладеним ми , як потенційний учасник даної закупівлі, для можливості своєчасного та якісного постачання клапанів протипожежних з пультами управління, ПОВТОРНО вимагаємо внести зміни у тендерну документацію та змінити термін постачання по лотам 1, 2 ,3 ,4 з «до 15.12.2020» на « постачання здійснюється не пізніше 90 днів з моменту підписання договору з переможцем». Крім того, вимагаємо змінити термін виконання оплати протягом « 120 робочих днів» на « 90 робочих днів після підписання актів приймання – передачі товару.»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 серпня 2020 10:07
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект»:
Терміни постачання протипожежних клапанів визначено з урахуванням обмежень, встановлених граничними термінами проведення ППР на енергоблоці № 5 ЗАЕС у 2020 році.
Запропоновані учасником терміни постачання клапанів не можуть бути прийняті, оскільки це не дозволить виконати їх монтаж у ППР-2020, як того вимагає виробнича програма ДП «НАЕК «Енергоатом».
Не поставка клапанів в зазначений термін ставить під загрозу виконання ППР.
Одночасно повідомляємо, що строк перерахування коштів за поставлену продукцію (120 робочих днів з моменту поставки для нерезидентів або 120 робочих днів з моменту підписання сторонами акту приймання-передачі товару для резидентів) встановлено, виходячи з наявних фінансових ресурсів та існуючої кредиторської заборгованості ДП «НАЕК «Енергоатом».

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-26-000011 ● 13e91c475ff6407484fdfbe2c2fe629c
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 жовтня 2020 14:24
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

26.10.2020 № 324

Миколаїв


Про початок моніторингу
процедури закупівлі

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2020-07-22-006980-b, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 22 липня 2020 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.



Начальник Денис ЯКОВЛЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 19 листопада 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот 1.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 15 924 733,20 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 79 623,67 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 159247.33 UAH


Title: Lot 1.
Current status: Complete
Estimated total value: 15 924 733,20 UAH including VAT
Minimal lowering step: 79 623,67 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 28 вересня 2020 14:57
Auction planned date: 28 вересня 2020 14:57
Закінчення: 28 вересня 2020 15:24
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

123 шт
42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (клапани протипожежні - 123 шт.) Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - відповідно до п. 7 Розділу І тендерної документації. Умови надання тендерного забезпечення тендерних пропозицій- відповідно до п. 2 Розділу III тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
ДК 021:2015: 42510000-4 — Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації, Україна
Дата доставки: 15 грудня 2020

42510000-4 Heat-exchange units, air-conditioning and refrigerating equipment, and filtering machinery (fire dampers – 123 pcs.) The language (s) in which tender proposals – accordаnce with para. 7 Chapter 1 of tender documentation. Conditions for providing tender security, tender offers - according to para. 2 Chapter 3 of tender documentation.
CPV: 42510000-4

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару якщо учасник є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 120 робочих днів з моменту підписання сторонами акту приймання-передачі товару. якщо учасник не є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 120 робочих днів з моменту поставки, за умови належним чином оформленої митної декларації та позитивних результатів проведення вхідного контролю, що підтверджується відповідними актами та ярликом на придатну продукцію. Пiсляоплата 120 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 22 вересня 2020
UA-2020-07-22-006980-b2431755de70f429e9dc309431658ae8d
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 24584661
Місцезнаходження: 01032, Україна, Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ НАЗАРІВСЬКА, будинок 3
Учасник Документи Рішення
BRV Traide s.r.o. Документи
Допущено до аукціону
АТ ЗАВОД ЕКВАТОР Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САВВАТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Публічні документи

07 жовтня 2020 10:48
Довідка МВС Укр.PDF
07 жовтня 2020 10:35
Розрахунок ціни Лот 1.pdf
07 жовтня 2020 10:33
Розрахунок ціни Лот 1.pdf
07 жовтня 2020 10:33
довідка ст 17.pdf
07 жовтня 2020 10:33
Довідка МВС Укр.PDF
07 жовтня 2020 10:30
Розрахунок ціни лот 3.pdf
07 жовтня 2020 10:27
Розрахунок ціни Лот 1.pdf
07 жовтня 2020 10:20
Розрахунок ціни лот 3.pdf
07 жовтня 2020 10:17
Розрахунок ціни Лот 1.pdf
07 жовтня 2020 10:00
Розрахунок ціни лот 3.pdf
07 жовтня 2020 09:52
Розрахунок ціни Лот 1.pdf
07 жовтня 2020 09:52
довідка ст 17.pdf
07 жовтня 2020 09:52
Довідка МВС Укр.PDF
26 серпня 2020 21:20
Додаток 3 лот 1.PDF
26 серпня 2020 21:20
Проходження оцінки.PDF
26 серпня 2020 21:20
Патентна чистота.PDF
26 серпня 2020 21:20
Договір зі Страховою.PDF
26 серпня 2020 21:20
BRV НОВ 1.pdf.p7s
26 серпня 2020 21:20
Чек1_.PDF
26 серпня 2020 21:20
РЭ КПУ-1НА.pdf
26 серпня 2020 21:20
Зміни до ТУ 3.pdf
26 серпня 2020 21:20
Зміни до ТУ 2.pdf
26 серпня 2020 21:20
Зміни до ТУ 1.pdf

Документи

Публічні документи

09 жовтня 2020 15:57
Електронний підпис
27 серпня 2020 10:17
Електронний підпис
27 серпня 2020 10:17
Електронний підпис
27 серпня 2020 10:03
Технічна частина лот 1.rar
27 серпня 2020 10:03
Сертифікат ISO 9001 2015.pdf

Документи

Публічні документи

27 серпня 2020 10:16
Електронний підпис
27 серпня 2020 10:16
Електронний підпис
27 серпня 2020 10:05
Електронний підпис
27 серпня 2020 10:05
Електронний підпис
27 серпня 2020 10:04
Статут підприємства.pdf
27 серпня 2020 10:04
Рішення №1 від 01.11.19.PDF
27 серпня 2020 10:04
Витяг ПДВ.pdf
27 серпня 2020 10:04
сплата страховки.PDF
27 серпня 2020 10:04
САВВАТ НОВ 2.pdf.p7s
27 серпня 2020 10:04
Лист про пат чистоту.pdf
27 серпня 2020 10:04
Дог страхування 2020.pdf
27 серпня 2020 10:04
довідки учасника.pdf
27 серпня 2020 10:04
Відсутність підстав.pdf
27 серпня 2020 10:04
Цінова пропоз лот 1.PDF
27 серпня 2020 10:04
Сертифікат ISO 9001 2015.pdf
27 серпня 2020 10:04
Доверенность.pdf
27 серпня 2020 10:04
тех пропоз лот 1.PDF
27 серпня 2020 10:04
порівн таб лот 1.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

BRV Traide s.r.o.

АТ ЗАВОД ЕКВАТОР

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САВВАТ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 вересня 2020 15:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САВВАТ" 15 924 727,20
UAH з ПДВ
15 924 727,20
UAH з ПДВ
Документи
АТ ЗАВОД ЕКВАТОР 15 921 043,20
UAH з ПДВ
15 921 043,20
UAH з ПДВ
Документи
BRV Traide s.r.o. 15 914 434,73
UAH з ПДВ
15 914 434,73
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 серпня 2020 10:16
Електронний підпис
27 серпня 2020 10:16
Електронний підпис
27 серпня 2020 10:05
Електронний підпис
27 серпня 2020 10:05
Електронний підпис
27 серпня 2020 10:04
Статут підприємства.pdf
27 серпня 2020 10:04
Рішення №1 від 01.11.19.PDF
27 серпня 2020 10:04
Витяг ПДВ.pdf
27 серпня 2020 10:04
сплата страховки.PDF
27 серпня 2020 10:04
САВВАТ НОВ 2.pdf.p7s
27 серпня 2020 10:04
Лист про пат чистоту.pdf
27 серпня 2020 10:04
Дог страхування 2020.pdf
27 серпня 2020 10:04
довідки учасника.pdf
27 серпня 2020 10:04
Відсутність підстав.pdf
27 серпня 2020 10:04
Цінова пропоз лот 1.PDF
27 серпня 2020 10:04
Сертифікат ISO 9001 2015.pdf
27 серпня 2020 10:04
Доверенность.pdf
27 серпня 2020 10:04
тех пропоз лот 1.PDF
27 серпня 2020 10:04
порівн таб лот 1.PDF

Публічні документи

09 жовтня 2020 15:57
Електронний підпис
27 серпня 2020 10:17
Електронний підпис
27 серпня 2020 10:17
Електронний підпис
27 серпня 2020 10:03
Технічна частина лот 1.rar
27 серпня 2020 10:03
Сертифікат ISO 9001 2015.pdf

Публічні документи

07 жовтня 2020 10:48
Довідка МВС Укр.PDF
07 жовтня 2020 10:35
Розрахунок ціни Лот 1.pdf
07 жовтня 2020 10:33
Розрахунок ціни Лот 1.pdf
07 жовтня 2020 10:33
довідка ст 17.pdf
07 жовтня 2020 10:33
Довідка МВС Укр.PDF
07 жовтня 2020 10:30
Розрахунок ціни лот 3.pdf
07 жовтня 2020 10:27
Розрахунок ціни Лот 1.pdf
07 жовтня 2020 10:20
Розрахунок ціни лот 3.pdf
07 жовтня 2020 10:17
Розрахунок ціни Лот 1.pdf
07 жовтня 2020 10:00
Розрахунок ціни лот 3.pdf
07 жовтня 2020 09:52
Розрахунок ціни Лот 1.pdf
07 жовтня 2020 09:52
довідка ст 17.pdf
07 жовтня 2020 09:52
Довідка МВС Укр.PDF
26 серпня 2020 21:20
Додаток 3 лот 1.PDF
26 серпня 2020 21:20
Проходження оцінки.PDF
26 серпня 2020 21:20
Патентна чистота.PDF
26 серпня 2020 21:20
Договір зі Страховою.PDF
26 серпня 2020 21:20
BRV НОВ 1.pdf.p7s
26 серпня 2020 21:20
Чек1_.PDF
26 серпня 2020 21:20
РЭ КПУ-1НА.pdf
26 серпня 2020 21:20
Зміни до ТУ 3.pdf
26 серпня 2020 21:20
Зміни до ТУ 2.pdf
26 серпня 2020 21:20
Зміни до ТУ 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САВВАТ"

АТ ЗАВОД ЕКВАТОР

BRV Traide s.r.o.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
BRV Traide s.r.o.
#48175463
Переможець 15 914 434,73
UAH з ПДВ
01 жовтня 2020 17:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 жовтня 2020 17:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
BRV Traide s.r.o.
#48175463
15 914 434,73
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2020 14:11
договір 53-129-01-20-02189.pdf укладений
21 жовтня 2020 14:07
Електронний підпис зміни до договору
14 січня 2022 13:16
додаткова угода 2 до договору 53-129-01-20-02189.pdf зміни до договору
14 січня 2022 13:16
Електронний підпис зміни до договору
22 березня 2021 14:57
додаткова угода 1 до договору 53-129-01-20-02189 (2).pdf зміни до договору
22 березня 2021 14:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Функціоналом майданчика Smarttender.biz не передбачено оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору з причин, не освітлених ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон), однак передбачених ст.10 Закону. Внаслідок цього, для оприлюднення додаткової угоди щодо внесення змін до Додатку № 1 до Контракту була обрана причина внесення змін до договору - «Поліпшення якості предмета закупівлі». Сума договору після внесення змін до договору становить 13 262 028.94 грн. Кількість після внесення змін становить – 123 шт.
Номер договору про закупівлю: 53-129-01-20-02189
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Функціоналом майданчика Smarttender.biz не передбачено оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору з причин, не освітлених ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон), однак передбачених ст.10 Закону. Внаслідок цього, для оприлюднення додаткової угоди щодо уточнення найменування продукції, що поставляється згідно Специфікації пп. 2, 6, 16, а саме колонку «Найменування продукції» була обрана причина внесення змін до договору - «Поліпшення якості предмета закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 53-129-01-20-02189
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML