Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тотальні ендопротези кульшового суглоба, 5 лотів
Очікувана вартість
1 239 486,40 UAH
UA-2020-07-22-006782-b 5d82e45ad5ae44bbbdccb78a23ea9c7a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Беденок Лілія Василівна

+380442840810 doztender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 02012906
Вебсайт: http://health.kievcity.gov.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., місто Київ, вулиця Прорізна, 19
Контактна особа: Беденок Лілія Василівна
+380442840810
doztender@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 липня 2020 16:04
Звернення за роз’ясненнями: до 28 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 серпня 2020 18:00
Очікувана вартість: 1 239 486,40 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Строк поставки товарів: протягом 2020 року (не більше 10 днів з дати отримання письмової заявки Замовника)

Тендерна документація

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: лот 3 - 33140000-3 Медичні матеріали - Тотальний ендопротез кульшового суглоба безцементного антиротаційного типу фіксації компонентів (33181 Ендопротез кульшового суглоба цілий з парою тертя метал-поліетилен) - 9 од.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 411 682,50 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 058,41 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 12300 UAH

Аукціон

Початок: 10 серпня 2020 14:08
Закінчення: 10 серпня 2020 14:35
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

9 од
лот 3 - 33140000-3 Медичні матеріали - Тотальний ендопротез кульшового суглоба безцементного антиротаційного типу фіксації компонентів (33181 Ендопротез кульшового суглоба цілий з парою тертя метал-поліетилен) - 9 од. (Категорія замовника: орган місцевого самоврядування. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.)
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Замовником вартості товарів, зазначених в специфікації до договору, після їх отримання та згідно пред'явленої учасником видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться протягом 5 банківських днів з дати отримання замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 серпня 2020 14:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ АКАДЕМІЯ ЗДОРОВ'Я ХХІ СТОЛІТТЯ 411 201,00
UAH з ПДВ
409 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ШВЕДУН ІРИНА АРИКІВНА" 405 900,00
UAH з ПДВ
405 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХМЕДКОНТРАКТ" 410 680,00
UAH з ПДВ
410 680,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 серпня 2020 16:11
Документи переможця
31 серпня 2020 16:11
Документи переможця
31 серпня 2020 16:11
Документи переможця
31 серпня 2020 16:11
Документи переможця
31 серпня 2020 16:11
Документи переможця
31 серпня 2020 16:11
Документи переможця
31 серпня 2020 16:11
Документи переможця
06 серпня 2020 19:33
Лист НБУ по ліцензії.pdf
06 серпня 2020 19:33
4 Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АКАДЕМІЯ ЗДОРОВ'Я ХХІ СТОЛІТТЯ

ФОП "ШВЕДУН ІРИНА АРИКІВНА"

ТОВ "ТЕХМЕДКОНТРАКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "ШВЕДУН ІРИНА АРИКІВНА"
#2632312041
Відхилено 405 900,00
UAH з ПДВ
17 серпня 2020 15:01
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 серпня 2020 17:18
ТОВ АКАДЕМІЯ ЗДОРОВ'Я ХХІ СТОЛІТТЯ
#39833043
Переможець 409 000,00
UAH з ПДВ
25 серпня 2020 14:47

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ про усунення невідповідностей (відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі») Закупівля: 33140000-3 Медичні матеріали (Тотальні ендопротези кульшового суглоба, 5 лотів), зокрема: лот 3 - 33140000-3 Медичні матеріали - Тотальний ендопротез кульшового суглоба безцементного антиротаційного типу фіксації компонентів (33181 Ендопротез кульшового суглоба цілий з парою тертя метал-поліетилен) - 9 од. Ідентифікатор: UA-2020-07-22-006782-b. 1. Перелік виявлених невідповідностей. На підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Закупівлі фізична особа-підприємець Шведун Ірина Ариківна в складі тендерної пропозиції надала «Довідку про аналогічні договори.» та копію договору, згідно яких предметом закупівлі є товари з кодом відповідно ДК 021:2015 «33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму», тоді як предметом Закупівлі є товари з кодом згідно ДК 021:2015 «33140000-3 Медичні матеріали». 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Вимогами пункту 3 розділу «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям» Додатку 1 до тендерної документації на Закупівлю визначено, що учасник повинен надати довідку в довільній формі, що містить інформацію про раніше виконаний договір (договори) на поставку товару за предметом закупівлі із зазначенням предметів договорів та замовників. Копії виконаних договорів на поставку лікарських засобів та медичних виробів за 2018−2020 роки (у разі наявності). Предметом Закупівлі є товари з кодом згідно ДК 021:2015 «33140000-3 Медичні матеріали». 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Для усунення виявлених невідповідностей фізичній особі-підприємцю Шведун Ірині Ариківні необхідно надати довідку в довільній формі, що містить інформацію про раніше виконаний договір (договори) на поставку товару за предметом закупівлі згідно коду ДК 021:2015 «33140000-3 Медичні матеріали» із зазначенням предметів договорів та замовників, та, у разі наявності, копії виконаних договорів на поставку медичних виробів за 2018−2020 роки.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 серпня 2020 14:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АКАДЕМІЯ ЗДОРОВ'Я ХХІ СТОЛІТТЯ
#39833043
409 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 14:11
Електронний підпис укладений
14 вересня 2020 13:11
Додаткова угода 1 до договору 122.pdf зміни до договору
14 вересня 2020 13:08
Електронний підпис укладений
14 вересня 2020 12:44
Договір 122 укладений
14 вересня 2020 12:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 5 частини п’ятої ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», умов п.п.5 п.1.3 Договору № 122 про закупівлю товарів за державні кошти від 14.09.2020 року. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 9 од.
Номер договору про закупівлю: 122
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 408 999,87
UAH (в тому числі ПДВ 26 757,00 UAH)