Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки – за кодом CPV за ДК 021:2015-50310000-1 (послуги із заправки та відновлення картриджів і ремонту офісної техніки для деяких місцевих загальних судів міста Харкова, Харківської області та територіального управління ДСА України у Харківській області)
Очікувана вартість
920 000,00 UAH
UA-2020-07-22-006710-b 91996f144a3a439782ce6a6a63758256
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Маштабей Олександр Степанович

+380577325535 dsa-tender@hr.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Харківській області
Код ЄДРПОУ: 26281249
Вебсайт: https://hr.court.gov.ua/tu21/
Місцезнаходження: 61050, Україна , Харківська обл., Харків, Майдан Героїв Небесної Сотні, 36, корп. 2
Контактна особа: Маштабей Олександр Степанович
+380577325535
dsa-tender@hr.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 липня 2020 16:00
Звернення за роз’ясненнями: до 27 липня 2020 16:05
Оскарження умов закупівлі: до 02 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 серпня 2020 16:05
Початок аукціону: 07 серпня 2020 13:35
Очікувана вартість: 920 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 27000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 послуга
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки – за кодом CPV за ДК 021:2015-50310000-1 (послуги із заправки та відновлення картриджів і ремонту офісної техніки для деяких місцевих загальних судів міста Харкова, Харківської області та територіального управління ДСА України у Харківській області)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61050, Україна, Харківська область, м. Харків, м-н. Героїв Небесної Сотні, 36, корп. 2, (для деяких місцевих загальних судів міста Харкова, Харківської області та територіального управління ДСА України у Харківській області)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

пункт 4.1 Додаток 2 до Тендерної документації
Дата подання: 27 липня 2020 14:13
Дата відповіді: 29 липня 2020 13:51
Просимо надати роз'яснееня стосовно Додаток 2 до Тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції має надати документи на підтвердження про відповідність його пропозиції вимогам замовника, а саме: 4.1 Завірений уповноваженою особою сертифікат походження товару (з зазначенням реквізитів інвойсу в разі імпорту) на витратні матеріали (тонери), що будуть використані для виконання робіт, виданий уповноваженою установою виробнику тонеру, відповідно до законодавства країни походження. Які саме потрібно надати документи, якщо в сертифікаті походження товару відповідно до законодавства країни походження відсутній пункт з зазначенням реквізитів інвойсу?. Адже сертифікат походження товару з зазначенням дати та самої країни походження відповідає Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII ( для визначення країни).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Додаток 2 Документації містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та документи, які підтверджують відповідність запропонованого товару вимогам Замовника. Відповідно до додатку 2 Документації учасник у складі Пропозиції має надати документи на підтвердження про відповідність його Пропозиції вимогам Замовника, зокрема, документи щодо витратних матеріалів та запчастин. Витратні матеріали (тонери), які використовуватимуться при наданні послуг, повинні бути новими, не перебувати під забороною відчуження, арештом, не бути предметом застави, а також не бути предметом будь-якого іншого обтяження чи обмеження, передбаченого чинним в Україні законодавством, щодо походження товарів з країн стосовно яких діє Закон України "Про санкції" від 14.08.2014 № 1644-VII та тимчасово окупованих територій.
На підтвердження учасник має надати:
- завірений уповноваженою особою сертифікат походження товару (з зазначенням реквізитів інвойсу в разі імпорту) на витратні матеріали (тонери), що будуть використані 4 для виконання робіт, виданий уповноваженою установою виробнику тонеру, відповідно до законодавства країни походження
Або
- завірений уповноваженою особою сертифікат походження товару на витратні матеріали (тонери), що будуть використані 4 для виконання робіт, виданий уповноваженою установою виробнику тонеру, відповідно до законодавства країни походження та інвойс з повним переліком імпортуємих товарних позицій до відповідного сертифікату
Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-22-006710-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "Довгаль Олексій Юрійович", Код ЄДРПОУ:3085007675
Дата подання: 27 липня 2020 14:01
Вимога усунути дискримінаційні умови
Відповідно до Додатку 2 Документації Учасник у складі тендерної пропозиції має надати документи на підтвердження про відповідність його пропозиції вимогам замовника, зокрема: пункт 4.1. - Завірений уповноваженою особою сертифікат походження товару (з зазначенням реквізитів інвойсу в разі імпорту) на витратні матеріали (тонери), що будуть використані для виконання робіт, виданий уповноваженою установою виробнику тонеру, відповідно до законодавства країни походження. Оскільки відповідно до законодавства деяких країн сертифікат походження товару може не містити в своєму складі інформації щодо реквізитів інвойсу, просимо викласти цей пункт в такій редакції, щоб не порушувати ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно якої замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, а саме виключити з пункту 4.1. тендерної докуметації фразу - "(з зазначенням реквізитів інвойсу в разі імпорту)".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 липня 2020 14:22
Замовник зазначає, що витратні матеріали (тонери), які використовуватимуться при наданні послуг, повинні бути новими, не перебувати під забороною відчуження, арештом, не бути предметом застави, а також не бути предметом будь-якого іншого обтяження чи обмеження, передбаченого чинним в Україні законодавством, щодо походження товарів з країн стосовно яких діє Закон України "Про санкції" від 14.08.2014 № 1644-VII та тимчасово окупованих територій. На підтвердження зазначених вимог, Замовником вимагається надання учасниками завіреного уповноваженою особою сертифікату походження товару (з зазначенням реквізитів інвойсу в разі імпорту) на витратні матеріали (тонери), що будуть використані для виконання робіт, виданий уповноваженою установою виробнику тонеру, відповідно до законодавства країни походження. Замовник повідомляє, що оскільки іншим шляхом підтвердити вимоги щодо того факту, що витратні матеріали (тонери), які використовуватимуться при наданні послуг, є новими, не перебувають під забороною відчуження, арештом, не є предметом застави, а також не є предметом будь-якого іншого обтяження чи обмеження, передбаченого чинним в Україні законодавством, щодо походження товарів з країн, стосовно яких діє Закон України "Про санкції" від 14.08.2014 № 1644-VII та тимчасово окупованих територій, неможливо, вимога щодо усунення пункту 4.1 додатку 2 Документації є незаконною.
Відповідно до пункту 3.1 розділу 3 Документації Пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, встановлених у статті 17 Закону і в Документації, з накладенням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої особи учасника або електронного цифрового підпису (ЕЦП) уповноваженої особи учасника на пропозицію, та шляхом завантаження необхідних документів/інформації/файла(-ів), перелік яких визначено в додатку 1 Документації.
Додаток 1 Документації містить перелік інформації, що відноситься до складу Пропозиції та підлягає завантаженню в ЕСЗ у вигляді файлів. Додатком 1 Документації передбачена інформація, що підтверджує відповідність Пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам до предмету закупівлі, у тому числі відповідній технічній специфікації, зазначеним в додатку 2 Документації, зокрема, документи щодо витратних матеріалів та запчастин. Витратні матеріали (тонери), які використовуватимуться при наданні послуг, повинні бути новими, не перебувати під забороною відчуження, арештом, не бути предметом застави, а також не бути предметом будь-якого іншого обтяження чи обмеження, передбаченого чинним в Україні законодавством, щодо походження товарів з країн стосовно яких діє Закон України "Про санкції" від 14.08.2014 № 1644-VII та тимчасово окупованих територій. На підтвердження учасник має надати, зокрема, завірений уповноваженою особою сертифікат походження товару (з зазначенням реквізитів інвойсу в разі імпорту) на витратні матеріали (тонери), що будуть використані для виконання робіт, виданий уповноваженою установою виробнику тонеру, відповідно до законодавства країни походження. Додаток 2 Документації містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та документи, які підтверджують відповідність запропонованого товару вимогам Замовника. Відповідно до додатку 2 Документації учасник у складі Пропозиції має надати документи на підтвердження про відповідність його Пропозиції вимогам Замовника, зокрема, документи щодо витратних матеріалів та запчастин. Витратні матеріали (тонери), які використовуватимуться при наданні послуг, повинні бути новими, не перебувати під забороною відчуження, арештом, не бути предметом застави, а також не бути предметом будь-якого іншого обтяження чи обмеження, передбаченого чинним в Україні законодавством, щодо походження товарів з країн стосовно яких діє Закон України "Про санкції" від 14.08.2014 № 1644-VII та тимчасово окупованих територій. На підтвердження учасник має надати: - завірений уповноваженою особою сертифікат походження товару (з зазначенням реквізитів інвойсу в разі імпорту) на витратні матеріали (тонери), що будуть використані 4 для виконання робіт, виданий уповноваженою установою виробнику тонеру, відповідно до законодавства країни походження.
Учасник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до Документації в цій частині, а також документально не підтвердив неможливість виконання вказаної умови Документації та не довів, яким чином наведена вище умова Документації порушує права та законні інтереси Учасника, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Вимоги.
Відповідне рішення Замовника обґрунтовується Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 13646-р/пк-пз від 14.07.2020.
З метою можливості подання пропозицій учасниками, які мають сертифікат походження товару без зазначенням реквізитів інвойсу в разі імпорту замовником буде внесено зміни до вказаної вимоги тендерної документації з метою можливості подання потенційним учасником торгів інших підтверджуючих документів.
Залишити без задоволення вимогу (скаргу) ID: UA-2020-07-22-006710-b.c1.

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 серпня 2020 13:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬТАІР І К" 911 838,00
UAH з ПДВ
911 838,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 918 000,00
UAH з ПДВ
918 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 серпня 2020 11:25
Електронний підпис
11 серпня 2020 11:25
Документи переможця.pdf
05 серпня 2020 11:50
Електронний підпис
05 серпня 2020 11:50
Цінова пропозиція.pdf
05 серпня 2020 10:56
Електронний підпис
05 серпня 2020 10:55
Цінова пропозиція.pdf
05 серпня 2020 10:55
Банківська гарантія.rar

Публічні документи

05 серпня 2020 17:39
Договір, ВНТУ_2.pdf
05 серпня 2020 17:39
Договір, ВНТУ_1.pdf
05 серпня 2020 17:39
Договір Прим. ПФУ.pdf
05 серпня 2020 17:39
Лист НБУ по ліцензії.pdf
05 серпня 2020 17:39
13999_КОМЕЛ_Гарантія_5_08_2020
05 серпня 2020 17:39
Sert_vidp_cart_ton_2019_cut.jpg
05 серпня 2020 17:39
OHSAS_18001_2007.jpg
05 серпня 2020 17:39
ISO_14001_2015ukr.jpg
05 серпня 2020 17:39
ISO_9001_2015ukr.jpg
05 серпня 2020 17:39
Att_vyrob.jpg
05 серпня 2020 17:39
_33811_.jpg
05 серпня 2020 17:39
_33809_.jpg
05 серпня 2020 17:39
_33804_.jpg
05 серпня 2020 17:39
Лист про ліцензування.pdf
05 серпня 2020 17:39
Довідка по ст. 17 ЗУ.pdf
05 серпня 2020 17:39
Статут, завірена копія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛЬТАІР І К"

ТОВ "КОМЕЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЛЬТАІР І К"
#37658125
Переможець 911 838,00
UAH з ПДВ
10 серпня 2020 11:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 серпня 2020 11:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬТАІР І К"
#37658125
911 838,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 квітня 2021 15:04
Звіт про виконання Договору укладений
09 квітня 2021 15:01
Електронний підпис укладений
19 березня 2021 14:59
Додаткова угода 7.pdf зміни до договору
19 березня 2021 14:52
Електронний підпис укладений
19 березня 2021 14:24
Додаткова угода 7.pdf зміни до договору
19 березня 2021 14:05
Електронний підпис укладений
18 січня 2021 15:51
Додаткова угода 6.pdf зміни до договору
18 січня 2021 15:44
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 10:21
Додаткова угода 5.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 10:19
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 18:32
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 15:30
Електронний підпис укладений
04 грудня 2020 13:35
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
04 грудня 2020 13:30
Електронний підпис укладений
02 грудня 2020 16:43
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
02 грудня 2020 16:40
Електронний підпис укладений
21 вересня 2020 15:38
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
21 вересня 2020 15:34
Електронний підпис укладений
28 серпня 2020 13:35
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
28 серпня 2020 13:31
Електронний підпис укладений
21 серпня 2020 08:16
Договір укладений
21 серпня 2020 08:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 32т-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 32т-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 32т-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 32т-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 32т-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 32т-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 32т-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 32т-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 32т-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 серпня 2020 — 01 квітня 2021
Сума оплати за договором: 1 012 362,00
UAH (в тому числі ПДВ 168 727,00 UAH)