Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з виготовлення проектно-кошторисної документації на нове будівництво об'єкту: "Нове будівництво палацу спорту з громадськими приміщеннями для обслуговування за адресою: Полтавська область"
Очікувана вартість
650 000,00 UAH
UA-2020-07-22-005945-b 3aa6ad18779b4106b66c804a8b9a8b57
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вячеслав Тягло

+380532565107 osvitasport2020@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 02145412
Місцезнаходження: 36000, Україна , Полтавська обл., місто Полтава, ВУЛИЦЯ КОТЛЯРЕВСЬКОГО, будинок 20/8
Контактна особа: Вячеслав Тягло
+380532565107
osvitasport2020@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 липня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 31 липня 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2020 09:00
Очікувана вартість: 650 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3250 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Екологічні вимоги
Мова пропозицій - українська. Джерело фінансування – кошти обласного бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи з виготовлення проектно-кошторисної документації на нове будівництво об'єкту: "Нове будівництво палацу спорту з громадськими приміщеннями для обслуговування за адресою: Полтавська область"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за виконані роботи здійснюється на підставі актів виконаних робіт за кожний етап виконання, підписаних Сторонами, на підставі ч. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України та протягом 30 банківських днів з моменту надходження на рахунок «ЗАМОВНИКА» бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання «ЗАМОВНИКОМ» бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Строк виконання робіт: 15%
менше 60 днів: 15%
від 61 до 66 днів: 5%
більше 66 днів: 0%
Термін оплати: 15%
відтермінування платежу – до 30 днів: 15%
відтермінування платежу – до 15 днів: 5%
відтермінування платежу – до 5 днів: 0%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-22-005945-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "УКРСЕРВІСПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:36514593
Дата подання: 27 липня 2020 16:29
Про внесення змін до умов оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі
Шановний Замовник. Будь ласка внесіть зміни до умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі та внесіть зміни до періоду за який потенційний учасник має мати досвід виконання аналогічних договорів, а саме, що Учасник має надати у складі документів пропозиції по закупівлі - копії документів щодо наявності аналогічного досвіду виконання робіт за 2018-2020 роки, для можливості прийняття участі в закупівлі учасникам з більшим досвідом роботи у сфері надання послуг інжинірингу за останні роки, а саме - 2018-2020рр. З повагою, потенційний учасник.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 липня 2020 16:54
Шановний учасник! Вашу вимогу задоволено. До оголошення внесено зміни.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 серпня 2020 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ "НЕОІНЖИНІРИНГ" 648 000,00
UAH з ПДВ
648 000,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 453 600 Документи

Публічні документи

04 серпня 2020 19:10
Електронний підпис
04 серпня 2020 19:05
2289-20.zip
04 серпня 2020 15:38
Електронний підпис
04 серпня 2020 15:33
17.Інформація ст76-80.PDF
04 серпня 2020 15:33
16.Договір 06-2018.PDF
04 серпня 2020 15:33
15.Довідка ст.63.PDF
04 серпня 2020 15:33
14.Сертифікат Чуб.pdf
04 серпня 2020 15:33
13.Довідка ст58.PDF
04 серпня 2020 15:33
12.Наказ ст57.PDF
04 серпня 2020 15:33
8.Витяг платника ст38.PDF
04 серпня 2020 15:33
7.Протокол.pdf
04 серпня 2020 15:33
7.Протокол ст36-37.PDF
04 серпня 2020 15:33
6.Витяг ст31-35.PDF
04 серпня 2020 15:33
5.Опис до виписки.pdf
04 серпня 2020 15:33
5.Виписка ст28-30.PDF
04 серпня 2020 15:33
4.Наказ ст27.PDF
04 серпня 2020 15:33
3.Паспорт та код 17-26.PDF
04 серпня 2020 15:33
2.Статут стор 3-16.PDF
04 серпня 2020 15:33
1.Зміст пропозиціїст1-2.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НЕОІНЖИНІРИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НЕОІНЖИНІРИНГ"
#41873614
Переможець 648 000,00
UAH з ПДВ
06 серпня 2020 08:11

Документи

06 серпня 2020 08:11
Електронний підпис
06 серпня 2020 08:08
Протокол № 3.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 серпня 2020 08:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НЕОІНЖИНІРИНГ"
#41873614
648 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 серпня 2020 08:11
Електронний підпис
06 серпня 2020 08:08
Протокол № 3.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 вересня 2021 12:22
НЕОІНЖИНІРИНГ.pdf укладений
02 вересня 2021 12:15
Електронний підпис зміни до договору
31 травня 2021 08:03
Додаткова угода №4.pdf зміни до договору
31 травня 2021 08:01
Електронний підпис зміни до договору
26 травня 2021 13:31
Договір №4.pdf зміни до договору
26 травня 2021 13:30
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 09:13
Додаткова угода №3 до договору №18.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 09:12
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2020 08:34
Додаткова угода №2 до договору №18.pdf зміни до договору
30 вересня 2020 08:33
Електронний підпис зміни до договору
26 серпня 2020 15:33
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
26 серпня 2020 15:15
Електронний підпис укладений
18 серпня 2020 16:09
договір 18.pdf укладений
18 серпня 2020 16:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення назви предмета закупівлі. Уточнення юридичних адрес сторін.
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди продовжити строк виконання проектних робіт
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди продовжити строк виконання робіт по договору на 2021 рік та внести зміни до Додатку №2 договору
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди продовжити строк виконання проетних робіт по договору на 2021 рік та внести зміни до Додатку №2 "Календарний план виконання проектних робіт", виклавши його в новій редакції. На заміну раніше наданому "Договору № 4" (прикріплено 26.05.2021), оскільки у зв'язку з технічною помилкою було прикрпіплено інший файл.
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 648 000,00
UAH
Причини розірвання договору: Відсутність потреби у виготовленні для Департаменту освіти і науки проектно-кошторисної документації на об'єкті.