Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Поточний ремонт приміщень Комунального закладу освіти «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 391» Дніпровської міської ради» за адресою : м. Дніпро, вул. Новошкільна, буд. 74-А» (ДК 021:2015-45000000-7 будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
226 479,00 UAH
UA-2020-07-22-005329-b 3d7db952a1894c199b50f6446a37bc49
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Олексіївна Гомзякова

+380964362090 gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Вебсайт: https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75А
Контактна особа: Наталія Олексіївна Гомзякова
+380964362090
gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 липня 2020 14:48
Звернення за роз’ясненнями: до 29 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 10 серпня 2020 14:23
Очікувана вартість: 226 479,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 132,39 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 6802 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Місцезнаходження замовника - м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75А;
Категорія Замовника - органи місцевого самоврядування, зазначені в п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону;
Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська;
Вид забезпечення тендерних пропозицій - електронна банківська гарантія;
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій - відповідно до умов тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Поточний ремонт приміщень Комунального закладу освіти «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 391» Дніпровської міської ради» за адресою : м. Дніпро, вул. Новошкільна, буд. 74-А»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Новошкільна, буд. 74-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 липня 2020 14:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 липня 2020 14:48
Додаток 4.1 - Відомість обсягу робіт.rtf
22 липня 2020 14:48
Додаток 4 - Проект Договору.docx
22 липня 2020 14:48
Тендерна документація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 серпня 2020 14:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "МАРЧЕНКО АРТУР МИХАЙЛОВИЧ" 225 633,34
UAH з ПДВ
225 633,34
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ПРОМИСЛОВО-ТОРГІВЕЛЬНА ФІРМА "ДНІПРОГРАД" 226 000,00
UAH з ПДВ
226 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 серпня 2020 08:49
Електронний підпис
13 серпня 2020 08:48
додаток 1.pdf
12 серпня 2020 11:06
Електронний підпис
12 серпня 2020 11:05
додаток.pdf
07 серпня 2020 14:59
Електронний підпис
07 серпня 2020 14:58
Vutyag z nakazu Davidchuk.zip
07 серпня 2020 14:58
Dovirenist Davidchuk.zip
07 серпня 2020 14:58
Dovidka pro nazvu.zip
07 серпня 2020 14:58
Bankivska Licenzia.zip
07 серпня 2020 14:58
203992_ГР_2033_6802.zip
07 серпня 2020 14:58
сертифікати Марченко.pdf
07 серпня 2020 14:58
кошторис.pdf

Публічні документи

06 серпня 2020 16:32
5 Лист-згода догов_1.pdf
06 серпня 2020 16:32
1 Комерцій пропоз_226 000.pdf
06 серпня 2020 16:32
6 Приказ на дирек.pdf
06 серпня 2020 16:32
3 Инфо учасн.pdf
06 серпня 2020 16:32
4 Лицензия 3с.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "МАРЧЕНКО АРТУР МИХАЙЛОВИЧ"

ПП "ПРОМИСЛОВО-ТОРГІВЕЛЬНА ФІРМА "ДНІПРОГРАД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "МАРЧЕНКО АРТУР МИХАЙЛОВИЧ"
#2391816937
Рішення скасоване 225 633,34
UAH з ПДВ
12 серпня 2020 15:26
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 серпня 2020 14:51
ФОП "МАРЧЕНКО АРТУР МИХАЙЛОВИЧ"
#2391816937
Переможець 225 633,34
UAH з ПДВ
12 серпня 2020 15:27

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 11.08.2020р. 1. Замовник 1.1. Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради 1.2. ЄДРПОУ: 40506248 1.3. 49000, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75А. 1.4. Категорія Замовника - органи місцевого самоврядування, зазначені в п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону. 2. Інформація про предмет закупівлі: 2.1. Найменування предмету закупівлі: «Поточний ремонт приміщень Комунального закладу освіти «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 391» Дніпровської міської ради» за адресою : м. Дніпро, вул. Новошкільна, буд. 74-А» (ДК 021:2015-45000000-7 будівельні роботи та поточний ремонт) 2.2. Кількість: 1 послуга. 2.3. Місце надання послуг: м. Дніпро, вул. Новошкільна, буд. 74-А. 2.4. Строк надання послуг: до 30.11.2020 року. 3. Дата оприлюднення та унікальний номер оголошення про проведення закупівлі: UA-2020-07-22-005329-b. 4. Дата та час початку Аукціону: 10.08.2020 14:32 5. Дата та час закінчення Аукціону: 10.08.2020 14:44 6. Учасник, якому направляється повідомлення про усунення невідповідностей. 6.1 Найменування/прізвище, ім’я, по батькові: ФОП Марченко Артур Михайлович 6.2. Код ЄДРПОУ/ ІПН: 2391816937 6.3. Місцезнаходження, телефон, телефакс: 49000, місто Дніпро, вул. Метробудівська, будинок 8, квартира 77, тел.: +380667143057. 7. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 7.1 Учасником на вимогу п. 5.10 розділу ІІІ тендерної документації не надано на машини, які учасник орендує за договором 19/05 від 19.05.2020 року свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів. 7.2 Учасником на вимогу п. 5.12 розділу ІІІ тендерної документації у складі тендерної пропозиції надано довідку про працівників, де Кліщ М. А. працює на посаді монтажника, а на підтвердження співпраці учасника з громадянином надано договір ЦПХ № 14/08 від 03.08.2020 року де Кліщ М. А. буде виконувати оздоблювальні роботи, що не відповідає довідці. 8. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 8.1. Учасник на вимогу п. 5.10 розділу ІІІ тендерної документації має надати на машини, які учасник орендує за договором 19/05 від 19.05.2020 року свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів. 8.2 Учасник на вимогу п. 5.12 розділу ІІІ тендерної документації у складі тендерної пропозиції має надати оновлену договір ЦПХ № 14/08 від 03.08.2020 року де Кліщ М. А. буде виконувати монтажні роботи, у відповідності до довідки № 8/30 від 03.08.2020р. Уповноважена особа Замовника Н. О. Гомзякова

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 серпня 2020 15:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "МАРЧЕНКО АРТУР МИХАЙЛОВИЧ"
#2391816937
225 633,34
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2020 08:31
Електронний підпис укладений
26 серпня 2020 10:31
Банківська гарантія виконання договору.FR12.pdf укладений
26 серпня 2020 10:30
договір №30Д_20 від 26.08.2020.pdf укладений
26 серпня 2020 10:20

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 225 633,34
UAH