Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
«Поточний ремонт класних приміщень Комунального закладу освіти «Середня загальноосвітня школа № 101» Дніпровської міської ради за адресою : м. Дніпро, вул. Високогірна, буд. 29 Д» (ДК 021:2015-45000000-7 будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
765 241,00 UAH
UA-2020-07-22-005201-b f69007727a53466aa6a4859e9be4c5b3
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Олексіївна Гомзякова

+380964362090 gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Вебсайт: https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75А
Контактна особа: Наталія Олексіївна Гомзякова
+380964362090
gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 липня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 29 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 10 серпня 2020 14:53
Очікувана вартість: 765 241,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 22 957,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 826,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Місцезнаходження замовника - м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75А;
Категорія Замовника - органи місцевого самоврядування, зазначені в п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону;
Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська;
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Поточний ремонт класних приміщень Комунального закладу освіти «Середня загальноосвітня школа № 101» Дніпровської міської ради за адресою : м. Дніпро, вул. Високогірна, буд. 29 Д»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Високогірна, буд. 29 Д
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 серпня 2020 15:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "МАРЧЕНКО АРТУР МИХАЙЛОВИЧ" 762 775,39
UAH з ПДВ
762 775,39
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ПРОМИСЛОВО-ТОРГІВЕЛЬНА ФІРМА "ДНІПРОГРАД" 764 000,00
UAH з ПДВ
764 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 серпня 2020 08:52
sign.p7s
13 серпня 2020 08:51
додаток 1.pdf
13 серпня 2020 08:43
додаток 1.pdf
12 серпня 2020 11:04
sign.p7s
12 серпня 2020 11:02
додаток.pdf
07 серпня 2020 14:49
sign.p7s
07 серпня 2020 14:47
Vutyag z nakazu Davidchuk.zip
07 серпня 2020 14:47
Dovirenist Davidchuk.zip
07 серпня 2020 14:47
Dovidka pro nazvu.zip
07 серпня 2020 14:47
Bankivska Licenzia.zip
07 серпня 2020 14:47
203992_ГР_2032_22957.zip
07 серпня 2020 14:47
сертифікати Марченко.pdf
07 серпня 2020 14:47
кошторис.pdf

Публічні документи

06 серпня 2020 16:35
4 Лицензия 3с.pdf
06 серпня 2020 16:35
1 Комерцій пропоз_764 000.pdf
06 серпня 2020 16:35
5 Лист-згода догов_1.pdf
06 серпня 2020 16:35
3 Инфо учасн.pdf
06 серпня 2020 16:35
6 Приказ на дирек.pdf

Підстави для відмови в участі

ФОП "МАРЧЕНКО АРТУР МИХАЙЛОВИЧ"

Критерій Вимога Підтвердження

ПП "ПРОМИСЛОВО-ТОРГІВЕЛЬНА ФІРМА "ДНІПРОГРАД"

Критерій Вимога Підтвердження

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "МАРЧЕНКО АРТУР МИХАЙЛОВИЧ"
#2391816937
Переможець 762 775,39
UAH з ПДВ
12 серпня 2020 15:43
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 серпня 2020 14:59

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 11.08.2020р. 1. Замовник 1.1. Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради 1.2. ЄДРПОУ: 40506248 1.3. 49000, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75А. 1.4. Категорія Замовника - органи місцевого самоврядування, зазначені в п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону. 2. Інформація про предмет закупівлі: 2.1. Найменування предмету закупівлі: «Поточний ремонт класних приміщень Комунального закладу освіти «Середня загальноосвітня школа № 101» Дніпровської міської ради за адресою : м. Дніпро, вул. Високогірна, буд. 29 Д» (ДК 021:2015-45000000-7 будівельні роботи та поточний ремонт) 2.2. Кількість: 1 послуга. 2.3. Місце надання послуг: м. Дніпро, вул. Високогірна, буд. 29 Д. 2.4. Строк надання послуг: до 30.11.2020 року. 3. Дата оприлюднення та унікальний номер оголошення про проведення закупівлі: UA UA-2020-07-22-005201-b. 4. Дата та час початку Аукціону: 10.08.2020 14:53 5. Дата та час закінчення Аукціону: 10.08.2020 15:14 6. Учасник, якому направляється повідомлення про усунення невідповідностей. 6.1 Найменування/прізвище, ім’я, по батькові: ФОП Марченко Артур Михайлович 6.2. Код ЄДРПОУ/ ІПН: 2391816937 6.3. Місцезнаходження, телефон, телефакс: 49000, місто Дніпро, вул. Метробудівська, будинок 8, квартира 77, тел.: +380667143057. 7. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 7.1 Учасником на вимогу п. 5.10 розділу ІІІ тендерної документації не надано на машини, які учасник орендує за договором 19/05 від 19.05.2020 року свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів. 7.2 Учасником на вимогу п. 5.12 розділу ІІІ тендерної документації у складі тендерної пропозиції надано довідку про працівників, де Кліщ М. А. працює на посаді монтажника, а на підтвердження співпраці учасника з громадянином надано договір ЦПХ № 14/08 від 03.08.2020 року де Кліщ М. А. буде виконувати оздоблювальні роботи, що не відповідає довідці. 8. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 8.1. Учасник на вимогу п. 5.10 розділу ІІІ тендерної документації має надати на машини, які учасник орендує за договором 19/05 від 19.05.2020 року свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів. 8.2 Учасник на вимогу п. 5.12 розділу ІІІ тендерної документації у складі тендерної пропозиції має надати оновлену договір ЦПХ № 14/08 від 03.08.2020 року де Кліщ М. А. буде виконувати монтажні роботи, у відповідності до довідки № 8/30 від 03.08.2020р. Уповноважена особа Замовника Н. О. Гомзякова

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 серпня 2020 15:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "МАРЧЕНКО АРТУР МИХАЙЛОВИЧ"
#2391816937
762 775,39
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
26 серпня 2020 10:39
Банківська гарантія виконання договору.FR12.pdf укладений
26 серпня 2020 10:38
договір №31Д_20 від 26.08.2020.pdf укладений
26 серпня 2020 10:38
sign.p7s зміни до договору
23 листопада 2020 14:38

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 762 775,39
UAH

Актуальні тендери

До пошуку