Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Реконструкція частини приміщень, розташованих на першому поверсі головного корпусу КНП «Запорізька обласна клінічна лікарня» ЗОР під відділення екстреної медичної допомоги за адресою: Оріхівське шосе,10, м. Запоріжжя
Очікувана вартість
30 615 035,80 UAH
UA-2020-07-22-004351-b 2cc2b51c9a904937bd012a94ff9be42a
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Костянтин Стельмаков

+380617698131 skv82zokb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАПОРІЗЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02006716
Місцезнаходження: 69600, Україна , Запорізька обл., м.Запоріжжя, ОРІХІВСЬКЕ ШОСЕ, 10
Контактна особа: Костянтин Стельмаков
+380617698131
skv82zokb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 липня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 28 липня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 серпня 2020 17:00
Початок аукціону: 10 серпня 2020 12:24
Очікувана вартість: 30 615 035,80 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 153 075,18 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 300 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,98 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (зі змінами).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Інші завершальні будівельні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69600, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, Оріхівське шосе, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 серпня 2020  —  10 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 60 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

загальне
Дата подання: 23 липня 2020 08:51
Дата відповіді: 29 липня 2020 13:53
Для забезпечення технологічних процесів виконання робіт та досягнення будматеріалами своїх властивостей строк поставки товару(виконання робіт) занадто малий 4 місяці. Вимога 30% аналогичного договору є дескримінаційна. .
Відповідь: внесені відповідні зміни до закупівлі

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-07-000043 ● 6252683fcb8747ca9f4641c9753bf6f1
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 жовтня 2020 16:28
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

07.10.2020 № 208

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 16.09.2020 № 003100-18/4941-2020,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



В.о. начальника Валентин ДОВГИЙ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 07.10.2020 № 208
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 3 UA-2020-07-22-004351-b 22.07.2020 КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАПОРІЗЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ (код за ЄДРПОУ 02006716) виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 11 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону.)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ознака оскарження в суді

На висновок за результатами моніторингу (UA-M-2020-10-07-000043) Східним офісом Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.) від 27 жовт 16:16, стосовно закупівлі UA-2020-07-22-004351-b, КНП «Запорізька обласна клінічна лікарня» ЗОР подано позовну заяву на оскарження даного висновку.

2020-11-11 15:23:48

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 серпня 2020 12:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИК" 29 850 009,60
UAH з ПДВ
29 450 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ПРОМІН БУД СЕРВИС 29 999 948,14
UAH з ПДВ
29 499 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВЄГА" 29 979 063,60
UAH з ПДВ
29 979 063,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 серпня 2020 16:31
sign.p7s
21 серпня 2020 16:30
Довідка_про_Санкції.pdf
21 серпня 2020 16:30
Довідка_НАЗК_директор.zip
21 серпня 2020 16:30
Довідка_МВС.rar
21 серпня 2020 16:30
Довідка_ДПІ.rar
07 серпня 2020 13:05
sign.p7s
07 серпня 2020 13:05
гарантия.rar
07 серпня 2020 13:05
8206__~1.BDC
07 серпня 2020 13:05
12. Інши документи.pdf
07 серпня 2020 13:04
9. Витяг ЄДР.pdf
07 серпня 2020 13:04
1. пропозиція.pdf

Публічні документи

07 серпня 2020 16:57
sign.p7s
07 серпня 2020 16:32
16 Кошторисна частина.zip
07 серпня 2020 16:32
45 Додаткові документи.pdf
07 серпня 2020 16:32
43 Фін звітність.pdf
07 серпня 2020 16:31
36 Довідка працівники.PDF
07 серпня 2020 16:31
34 Довідка МТБ.PDF
07 серпня 2020 16:31
33 Ст.17 4.PDF
07 серпня 2020 16:31
32 Ст.17 3.PDF
07 серпня 2020 16:31
31 Ст.17 2.PDF
07 серпня 2020 16:31
30 Ст.17 1.PDF
07 серпня 2020 16:31
29 Лист згода.PDF
07 серпня 2020 16:31
28 Тендерна пропозиція.PDF
07 серпня 2020 16:31
25 Довідка дозволи.PDF
07 серпня 2020 16:31
24 Документи ОП та ПБ.pdf
07 серпня 2020 16:31
23 Наказ ОП та ПБ.pdf
07 серпня 2020 16:31
22 Довідка банк рахунки.pdf
07 серпня 2020 16:31
21 Обмеження статут.PDF
07 серпня 2020 16:31
10 Витяг ПДВ.pdf
07 серпня 2020 16:31
9 Платник ПДВ.PDF
07 серпня 2020 16:31
4 Довідка санкції.PDF
07 серпня 2020 16:31
2 Витяг ЄДР.pdf
07 серпня 2020 16:31
1 Статут.PDF

Публічні документи

07 серпня 2020 15:12
sign.p7s
07 серпня 2020 15:09
ст 17.pdf
07 серпня 2020 15:09
Тендерна пропозиція.pdf
07 серпня 2020 15:09
ст 16 частина 3.pdf
07 серпня 2020 15:09
ст 16 частина 5.pdf
07 серпня 2020 15:09
ст 16 частина 4.pdf
07 серпня 2020 15:09
ст 16 частина 1.pdf
07 серпня 2020 15:09
Інші документи.pdf
07 серпня 2020 15:09
ст 16 частина 2.pdf
07 серпня 2020 15:09
Банківська Гарантія p7s.zip

Відповіді учасника на умови учаті у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИК"

ТОВ ПРОМІН БУД СЕРВИС

Товариство з обмеженою відповідальністю "АВЄГА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИК"
#31061880
Переможець 29 450 000,00
UAH з ПДВ
18 серпня 2020 16:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 серпня 2020 16:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИК"
#31061880
29 450 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
07 вересня 2020 14:25
Розрохунки (1).pdf укладений
07 вересня 2020 14:24
План фінансування робіт (1).pdf укладений
07 вересня 2020 14:24
Локальний кошторис_частина 2 (1).pdf укладений
07 вересня 2020 14:24
Локальний кошторис_частина 1.pdf укладений
07 вересня 2020 14:24
Відломість ресурсів (1).pdf укладений
07 вересня 2020 14:24
Договір 35-09ТБ 20_ТОВ БУДІВЕЛЬНИК.pdf укладений
07 вересня 2020 14:24
sign.p7s зміни до договору
04 січня 2021 13:45
Д.у №2 від 31.12.2020 Будівельник UA-2020-07-22-004351-b.pdf зміни до договору
04 січня 2021 13:43
sign.p7s зміни до договору
14 грудня 2020 15:33
ДУ № 1 договір 35-09ТБ-20 від 04.09.2020.pdf зміни до договору
14 грудня 2020 15:33
sign.p7s зміни до договору
14 вересня 2020 12:44
Протокол щодо визначення умов опалти по договору_35-09ТБ20..pdf зміни до договору
14 вересня 2020 12:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Протокол щодо визначення умов оплати по договору 35-09ТБ/20 від 04.09.2020 р. Умови оплати, які вказані в Звіті про закупівлю, що автоматично формується майданчиком вважати, як попередню оплату на умовах п. 3.14 Договору та післяоплату на умовах п. 3.7. Договору № 35-09ТБ/20 від 04.09.2020 р.
Номер договору про закупівлю: 35-09 ТБ/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 35-09 ТБ/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 35-09 ТБ/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку