Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання сучасної комп’ютерної техніки - ноутбуків для опорних закладів загальної середньої освіти та профільних ліцеїв області
Очікувана вартість
1 881 000,00 UAH
UA-2020-07-22-004113-c e9a13d0d0ad845938a6d109b4bebd56e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Волошко Юлія Іванівна

380532569554 centrfsmt@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Центр фінансово-статистичного аналізу та матеріально-технічного забезпечення освітніх закладів" Полтавської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 38377934
Місцезнаходження: 36000, Україна , Полтавська обл., Полтава, Котляревського, 20/8
Контактна особа: Волошко Юлія Іванівна
380532569554
centrfsmt@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 липня 2020 16:19
Звернення за роз’ясненнями: до 31 липня 2020 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 серпня 2020 13:00
Початок аукціону: 11 серпня 2020 14:30
Очікувана вартість: 1 881 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 405,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 56430 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
99 штуки
Код за ДК 021:2015: 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання (придбання сучасної комп’ютерної техніки - ноутбуків для опорних закладів загальної середньої освіти та профільних ліцеїв області)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 липня 2020 15:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2020 15:18
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (НОВА РЕДАКЦІЯ).doc
24 липня 2020 15:17
Перелік змін до тендерної документації.doc
22 липня 2020 16:28
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc
24 липня 2020 15:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 липня 2020 16:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2020 15:18
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (НОВА РЕДАКЦІЯ).doc
24 липня 2020 15:17
Перелік змін до тендерної документації.doc
22 липня 2020 16:28
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 26 липня 2020 18:39
Дата відповіді: 29 липня 2020 13:42
Шановний Замовник! Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Шановний Учасник!
Розглянувши запитання (уточнення) повідомляємо наступне.
У п. 1.1. проєкту „Договір про закупівлю”, який є додатком 1 до тендерної документації, зазначено: „Продавець зобов’язується у 2020 році у порядку та на умовах, визначених цим Договором, своїми силами і засобами на власний ризик поставити сучасну комп’ютерну техніку – ноутбуки для опорних закладів загальної середньої освіти та профільних ліцеїв області ДК 021:2015: 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання – (далі по тексту – Товар) відповідно до технічних вимог, передбачених в тендерній документації, за адресами закладів освіти Полтавської області (далі Користувачі), вказаними Замовником (Додаток 1)… ”.
У п.1 „Технічні, якісні та кількісні вимоги”, які є додатком 3 до тендерної документації, зазначено: „Комп’ютерне обладнання (ноутбуки) (далі - Товар) поставляється і вводиться в експлуатацію учасником-переможцем до закладів освіти, визначених у Додатку 5 до тендерної документації”.
Враховуючи зазначене вище, а також те, що ноутбуки є переносним комп’ютерним обладнанням, Замовник не вимагає послуги з їх монтажу та встановлення. Введення в експлуатацію включає в себе первинне налаштування Microsoft Windows 10 Pro, у тому числі пакету програмних засобів офісного призначення Microsoft Office 2019.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-22-004113-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "БІЗНЕС ТЕХНІКА", Код ЄДРПОУ:40143455
Дата подання: 28 липня 2020 16:58
Вимога щодо технічних характеристик
Шановний Замовнику!
У технічних вимогах до батареї ноутбука зазначено: Батарея ємністю не менше ніж 3000 mAh. Ми розуміємо що цей параметр прописаний у Наказі №1440, але ця величина визначається не тільки mAh а, також додатково у "Ватт х годинах". Оскільки, більшість виробників крім цього вказують ще і ємкість "Ватт х годинах", наприклад, у виробника DELL, НР, Lenovo є ноутбуки ємністю батареї 40-45 Вт х год.. Просимо розширити технічні вимоги ємкості батареї, додавши також необхідну ємність батареї у Ватт х годинах (бажано) або, принаймні, зазначити мінімально необхідний час автономної роботи ноутбуків у годинах.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
31 липня 2020 13:55
Ємність батареї не менше ніж 3000 mAh визначено у технічних вимогах до Персонального комп'ютера форм-фактора ноутбук ТИПОВОГО ПЕРЕЛІКУ комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, затвердженого Наказом Міністерства освіти і науки України 02.11.2017 № 1440.
Відповідно до п.3 додатку 3 до тендерної документації „Технічні, якісні та кількісні вимоги” всі посилання в тексті тендерної документації на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмету закупівлі, джерело його походження або виробника, слід вважати, що таке посилання містить вираз ,,або еквівалент”.
Замовник не вбачає за необхідне вносити зміни до тендерної документації в частині розширення технічних вимог до ємності батареї або часу автономної роботи ноутбуків у годинах.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 серпня 2020 15:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС" 1 793 286,00
UAH з ПДВ
1 793 286,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ІТЕС-СЕРВІС 1 867 536,00
UAH з ПДВ
1 867 536,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Клочко Олександр Сергійович 1 878 030,00
UAH з ПДВ
1 868 625,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "САЙНС ТРЕЙД" 1 878 000,00
UAH з ПДВ
1 878 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 серпня 2020 11:00
Електронний підпис
10 серпня 2020 10:58
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

10 серпня 2020 10:44
Електронний підпис
10 серпня 2020 10:43
Статутні документи.pdf
10 серпня 2020 10:43
Технічна специфікація.pdf
10 серпня 2020 10:43
Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС"

ТОВ ІТЕС-СЕРВІС

ФОП Клочко Олександр Сергійович

Товариство з обмеженою відповідальністю "САЙНС ТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС"
#30668603
Переможець 1 793 286,00
UAH з ПДВ
17 серпня 2020 15:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 серпня 2020 15:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС"
#30668603
1 793 286,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 вересня 2020 16:27
Додаткова угода № 1 до договору про закупівлю № 49 від 03.09.2020.pdf укладений
03 вересня 2020 16:26
Електронний підпис укладений
03 вересня 2020 16:22
Договір про закупівлю № 49 від 03.09.2020.pdf укладений
03 вересня 2020 16:19

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 793 286,00
UAH (в тому числі ПДВ 266 706,00 UAH)
Причини розірвання договору: В зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.