Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали
Очікувана вартість
5 200,00 UAH
UA-2020-07-22-003765-c 89ad4cfe4bf9471fa0f298a597c3c79b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Подільник Тетяна Леонтіївна

+380414327497 internat.brd@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Бердичівський геріатричний пансіонат Житомирської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 03188458
Місцезнаходження: 13300, Україна , Житомирська обл., Бердичів, Україна, Житомирська обл., м. Бердичів, пров. Перемоги, 4
Контактна особа: Подільник Тетяна Леонтіївна
+380414327497
internat.brd@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 липня 2020 15:48
Звернення за роз’ясненнями: до 27 липня 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 липня 2020 16:00
Очікувана вартість: 5 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 26,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Згідно оголошення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
600 пар.
Рукавиці медичні оглядові не припудрені, нітрилові, нестерильні (розмір М 7-8) (джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет) (56286 - Рукавички оглядові / процедурні нітрилові, необпудровані, нестерильні)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, провулок Перемоги, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
200 шт.
Шприц інсуліновий 1,0 мл. (джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет) (38501 - Шприц інсуліновий з голкою, стандартний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, провулок Перемоги, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
200 шт.
Шприц 5,0 мл. (джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет) (63095 - Шприц / голка загального призначення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, провулок Перемоги, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
10 упак.
Серветки просочені спиртом № 100 (джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет) (61695 - Серветка для очищення шкіри, стерильна)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, провулок Перемоги, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
300 шт.
Бинт марлевий нестерильний 7х14 (джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет) (48125 - Рулон марлевий, нестерильний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, провулок Перемоги, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
10 упак.
Вата н/с 100 гр (джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет) (11028-бавовняний кулястий тампон)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, провулок Перемоги, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 60 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 липня 2020 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БаДМ" 4 960,50
UAH з ПДВ
4 960,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 липня 2020 12:31
ViewFile_p091-104.pdf
29 липня 2020 12:31
ViewFile_p061-090.pdf
29 липня 2020 12:31
ViewFile_p031-060.pdf
29 липня 2020 12:31
ViewFile_p001-030.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БаДМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БаДМ"
#31816235
Переможець 4 960,50
UAH з ПДВ
31 липня 2020 12:26

Документи

31 липня 2020 12:26
Електронний підпис
31 липня 2020 12:26
рішення 134.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 липня 2020 12:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БаДМ"
#31816235
4 960,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 липня 2020 12:26
Електронний підпис
31 липня 2020 12:26
рішення 134.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2021 10:10
Електронний підпис зміни до договору
20 листопада 2020 12:03
Додаткова угода 1 до дог 179 (1).pdf зміни до договору
20 листопада 2020 12:03
Електронний підпис укладений
20 листопада 2020 11:51
договір 179.pdf укладений
06 серпня 2020 15:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума договору зменшується на 88,00 грн. (Вісімдесят вісім грн. 00 коп.) та загальна сума Договору становить 4872 грн. 50 коп. (Чотири тисячі вісімсот сімдесят дві грн. 00 коп.), в т.ч. ПДВ 128 грн. 78 коп.(Сто двадцять вісім грн. 78 коп.)
Номер договору про закупівлю: 179
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 872,50
UAH