Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп’ютерне обладнання
(Ноутбуки, персональний комп’ютер в комплекті з монітором )
Очікувана вартість
101 144,00 UAH
UA-2020-07-22-003479-b ● 4752cbd87a0840e299613ec45e2a3951
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ "Солобковецький навчально-реабілітаційний центр Хмельницької обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 23563467 |
Місцезнаходження: | 32162, Україна , Хмельницька обл., Ярмолинецький район, с. Солобківці, вул. Грушевського, 25 |
Контактна особа: |
Галина Жолобняк +380688617836 shkola-internat-sl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 липня 2020 12:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 серпня 2020 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 серпня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 11 серпня 2020 14:49 |
Очікувана вартість: | 101 144,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 505,72 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Ноутбук Lenovo ThinkBook 15-IIL (20SMS0UQ00),Персональний комп’ютер в комплекті з монітором
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Ноутбук Lenovo ThinkBook 15-IIL (20SMS0UQ00)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
32162, Україна, Хмельницька область, СЕЛО СОЛОБКІВЦІ, ВУЛИЦЯ ГРУШЕВСЬКОГО БУДИНОК 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 серпня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
6 штуки
Персональний комп’ютер в комплекті з монітором
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
32162, Україна, Хмельницька область, СЕЛО СОЛОБКІВЦІ, ВУЛИЦЯ ГРУШЕВСЬКОГО БУДИНОК 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 серпня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок проводиться по факту поставки Товару за кількістю та якістю протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати підписання накладної, шляхом перерахування Замовником коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на підставі видаткової накладної та рахунку-фактури Постачальника. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 липня 2020 10:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 липня 2020 10:51 |
12.2 Додаток 2 Технічні вимоги (зі змінами) (1).docx | |
29 липня 2020 10:34 |
12.1 Додаток 2 Технічні вимоги (зі змінами) (1).docx | |
24 липня 2020 14:52 |
10 Додаток 1 Пропозиція зі змінами.docx | |
24 липня 2020 14:50 |
10 Додаток 1 Пропозиція зі змінами.docx | |
24 липня 2020 12:02 |
12 Додаток 2 Технічні вимоги (зі змінами).docx | |
22 липня 2020 12:40 |
12 Додаток 2 Технічні вимоги.docx | |
22 липня 2020 12:40 |
10 Додаток 1 Пропозиція.docx | |
22 липня 2020 12:40 |
13 додаток 3 Проект договору.docx | |
22 липня 2020 12:40 |
9 Оголошення повторно.docx |
29 липня 2020 10:52 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
29 липня 2020 10:51 |
12.2 Додаток 2 Технічні вимоги (зі змінами) (1).docx
|
||||||||||||
29 липня 2020 10:34 |
12.1 Додаток 2 Технічні вимоги (зі змінами) (1).docx
|
||||||||||||
24 липня 2020 14:52 |
10 Додаток 1 Пропозиція зі змінами.docx
|
||||||||||||
24 липня 2020 14:50 |
10 Додаток 1 Пропозиція зі змінами.docx
|
||||||||||||
24 липня 2020 12:02 |
12 Додаток 2 Технічні вимоги (зі змінами).docx
|
||||||||||||
22 липня 2020 12:40 |
12 Додаток 2 Технічні вимоги.docx
|
||||||||||||
22 липня 2020 12:40 |
10 Додаток 1 Пропозиція.docx
|
||||||||||||
22 липня 2020 12:40 |
13 додаток 3 Проект договору.docx
|
||||||||||||
22 липня 2020 12:40 |
9 Оголошення повторно.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-22-003479-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 28 липня 2020 14:10
Щодо надання автризаційного листа виробника
Замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 Закону.
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного виробника є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі, за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в авторизованих сервісних центрах на території України. Висновки Замовників, що авторизаційний лист – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.
Для ознайомлення з практикою та підтвердження того, що надання авторизаційного листа є дискримінаційною вимогою з боку Замовників надаємо практику Замовників в системі держ.закупівель
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006701-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006867-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-10-002447-c
Розгорнути
Згорнути
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного виробника є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі, за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в авторизованих сервісних центрах на території України. Висновки Замовників, що авторизаційний лист – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.
Для ознайомлення з практикою та підтвердження того, що надання авторизаційного листа є дискримінаційною вимогою з боку Замовників надаємо практику Замовників в системі держ.закупівель
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006701-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006867-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-10-002447-c
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 липня 2020 10:56
Зауваження взяті до уваги. Вимоги до товару зроблено.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000" #42668690 |
Відхилено |
99 494,00
UAH з ПДВ
|
12 серпня 2020 12:22
|
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" #42036301 |
Переможець |
99 999,00
UAH з ПДВ
|
12 серпня 2020 12:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 14:08
|
Електронний підпис | укладений |
25 серпня 2020 13:57
|
Договір 101.docx | укладений |
25 серпня 2020 13:53
|