Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання (Ноутбуки, персональний комп’ютер в комплекті з монітором )
Очікувана вартість
101 144,00 UAH
UA-2020-07-22-003479-b 4752cbd87a0840e299613ec45e2a3951
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галина Жолобняк

+380688617836 shkola-internat-sl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Солобковецький навчально-реабілітаційний центр Хмельницької обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 23563467
Місцезнаходження: 32162, Україна , Хмельницька обл., Ярмолинецький район, с. Солобківці, вул. Грушевського, 25
Контактна особа: Галина Жолобняк
+380688617836
shkola-internat-sl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 липня 2020 12:40
Звернення за роз’ясненнями: до 05 серпня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 серпня 2020 17:00
Початок аукціону: 11 серпня 2020 14:49
Очікувана вартість: 101 144,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 505,72 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Ноутбук Lenovo ThinkBook 15-IIL (20SMS0UQ00),Персональний комп’ютер в комплекті з монітором
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Ноутбук Lenovo ThinkBook 15-IIL (20SMS0UQ00)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32162, Україна, Хмельницька область, СЕЛО СОЛОБКІВЦІ, ВУЛИЦЯ ГРУШЕВСЬКОГО БУДИНОК 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 серпня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
6 штуки
Персональний комп’ютер в комплекті з монітором
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32162, Україна, Хмельницька область, СЕЛО СОЛОБКІВЦІ, ВУЛИЦЯ ГРУШЕВСЬКОГО БУДИНОК 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 серпня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок проводиться по факту поставки Товару за кількістю та якістю протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати підписання накладної, шляхом перерахування Замовником коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на підставі видаткової накладної та рахунку-фактури Постачальника. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 липня 2020 10:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2020 10:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2020 14:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2020 12:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 липня 2020 12:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2020 10:51
12.2 Додаток 2 Технічні вимоги (зі змінами) (1).docx
29 липня 2020 10:34
12.1 Додаток 2 Технічні вимоги (зі змінами) (1).docx
24 липня 2020 14:52
10 Додаток 1 Пропозиція зі змінами.docx
24 липня 2020 14:50
10 Додаток 1 Пропозиція зі змінами.docx
24 липня 2020 12:02
12 Додаток 2 Технічні вимоги (зі змінами).docx
22 липня 2020 12:40
12 Додаток 2 Технічні вимоги.docx
22 липня 2020 12:40
10 Додаток 1 Пропозиція.docx
22 липня 2020 12:40
13 додаток 3 Проект договору.docx
22 липня 2020 12:40
9 Оголошення повторно.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-22-003479-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 28 липня 2020 14:10
Щодо надання автризаційного листа виробника
Замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 Закону.
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного виробника є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі, за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в авторизованих сервісних центрах на території України. Висновки Замовників, що авторизаційний лист – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.

Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.

Для ознайомлення з практикою та підтвердження того, що надання авторизаційного листа є дискримінаційною вимогою з боку Замовників надаємо практику Замовників в системі держ.закупівель

https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006701-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006867-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-10-002447-c
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 липня 2020 10:56
Зауваження взяті до уваги. Вимоги до товару зроблено.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 серпня 2020 15:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000" 100 000,00
UAH з ПДВ
99 494,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" 100 992,00
UAH з ПДВ
99 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 серпня 2020 17:38
Електронний підпис
11 серпня 2020 17:37
propozitsiya 99494.pdf
10 серпня 2020 12:47
Електронний підпис
10 серпня 2020 12:46
Лист Гарантія.pdf
10 серпня 2020 12:46
Досвід2000.rar
10 серпня 2020 12:46
Документи Компаком 2000.rar
10 серпня 2020 12:46
Вытяг 02.07 (1).zip
10 серпня 2020 12:46
Технічні вимоги.pdf
10 серпня 2020 12:46
propozitsiya 100000.pdf

Публічні документи

10 серпня 2020 15:49
Електронний підпис
10 серпня 2020 15:47
додаток 1 пропозиція.pdf
10 серпня 2020 15:25
Витяг ПДВ.pdf
10 серпня 2020 15:25
специфікація.pdf
10 серпня 2020 15:25
Сертифікати.zip
10 серпня 2020 15:25
проект договору.pdf
10 серпня 2020 15:25
лист санкції.pdf
10 серпня 2020 15:25
лист несертифікація.pdf
10 серпня 2020 15:25
лист згода договір.pdf
10 серпня 2020 15:25
лист від виробника пк.pdf
10 серпня 2020 15:25
копія статуту.pdf
10 серпня 2020 15:25
копія паспорту.pdf
10 серпня 2020 15:25
копія коду андрійцьо.pdf
10 серпня 2020 15:25
копії сертифікатів дц.pdf
10 серпня 2020 15:25
код доступу.pdf
10 серпня 2020 15:25
енергодар аналогічний.pdf
10 серпня 2020 15:25
додаток 2.pdf
10 серпня 2020 15:25
довіреність андрійцьо.pdf
10 серпня 2020 15:25
Довідка сервіс.pdf
10 серпня 2020 15:25
відгук енергодар.pdf
10 серпня 2020 15:25
Витяг з ЄДР Юдітрейд.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

ТОВ "ЮДІТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
Відхилено 99 494,00
UAH з ПДВ
12 серпня 2020 12:22
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
#42036301
Переможець 99 999,00
UAH з ПДВ
12 серпня 2020 12:25

Документи

12 серпня 2020 12:22
Електронний підпис

Документи

12 серпня 2020 12:25
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 серпня 2020 12:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
#42036301
99 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 серпня 2020 12:25
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 14:08
Електронний підпис укладений
25 серпня 2020 13:57
Договір 101.docx укладений
25 серпня 2020 13:53

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 99 999,00
UAH (в тому числі ПДВ 16 666,50 UAH)