Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Будівництво моста через річку Бистриця Солотвинська та транспортної розв'язки в районі вул. Хіміків-Надрічна (І черга «Будівництво транспортної розв'язки в районі вул. Хіміків-Надрічна в м. Івано-Франківську»)
Construction of a bridge over the Bystrytsia Solotvynska river and transport interchange in the vicinity of Khimikiv-Nadrichna streets (1 stage - Construction of a transport interchange in the vicinity of Khimikiv-Nadrichna streets in Ivano-Frankivsk)
Construction of a bridge over the Bystrytsia Solotvynska river and transport interchange in the vicinity of Khimikiv-Nadrichna streets (1 stage - Construction of a transport interchange in the vicinity of Khimikiv-Nadrichna streets in Ivano-Frankivsk)
Очікувана вартість
329 690 000,00 UAH
UA-2020-07-22-003451-c ● 4f4c2a5c7ac04f65a55cdcc376de41d8
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА МІСЬКВИКОНКОМУ. |
Код ЄДРПОУ: | 05397574 |
Місцезнаходження: | 76018, Україна , Івано-Франківська область обл., Івано-Франківськ, Незалежності, 6 |
Контактна особа: |
Паньо Ігор Ярославович 380342530651 tkukb.if.mvk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | The Department of Capital Construction of the Executive committee of Ivano-Frankivsk city council |
National ID: | 05397574 |
Contact point: |
Panjo Igor 380342530651 tkukb.if.mvk@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 22 липня 2020 15:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 серпня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 серпня 2020 17:00 |
Очікувана вартість: | 329 690 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 650 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1600000 UAH |
Publication date: | 22 липня 2020 15:19 |
Enquiries until: | 14 серпня 2020 17:00 |
Complaints submission until: | до 20 серпня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 24 серпня 2020 17:00 |
Information
Estimated total value: | 329 690 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 650 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Scope of the procurement
Категорія Замовника - орган місцевого самоврядування
Customer category - local government
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво моста через річку Бистриця Солотвинська та транспортної розв'язки в районі вул. Хіміків-Надрічна (І черга «Будівництво транспортної розв'язки в районі вул. Хіміків-Надрічна в м. Івано-Франківську»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76000, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, в районі вул. Хіміків-Надрічна
ДК 021:2015: 45221000-2 — Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів
Construction of a bridge over the Bystrytsia Solotvynska river and transport interchange in the vicinity of Khimikiv-Nadrichna streets (1 stage - Construction of a transport interchange in the vicinity of Khimikiv-Nadrichna streets in Ivano-Frankivsk)
CPV: 45221000-2
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету | Аванс | 5 | Банківські | 60 |
Виконання робіт | Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 40 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 серпня 2020 15:34 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 липня 2020 15:26 |
Додаток 4.doc | |
22 липня 2020 15:25 |
Додаток 3.xlsx | |
22 липня 2020 15:25 |
Додаток 2.docx | |
22 липня 2020 15:25 |
Додаток 1.doc | |
22 липня 2020 15:24 |
Тендерна документація + Протокол затвердження.pdf |
17 серпня 2020 15:34 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 липня 2020 15:26 |
Додаток 4.doc
|
|||
22 липня 2020 15:25 |
Додаток 3.xlsx
|
|||
22 липня 2020 15:25 |
Додаток 2.docx
|
|||
22 липня 2020 15:25 |
Додаток 1.doc
|
|||
22 липня 2020 15:24 |
Тендерна документація + Протокол затвердження.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
уточнення кваліфікаційних критеріїв
Дата подання: 13 серпня 2020 11:28
Дата відповіді: 17 серпня 2020 14:58
В таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації встановлено, що учасник повинен підтвердити наявність у нього автомобілів бортових у кількості 6 шт. та автосамоскидів у кількості 6 шт. У звязку з цим слід зазначити, що усі автосамоскиди є автомобілями, які мають борти однак додатково також оснащенні пристороєм для скидання вантажу. Таким чином якщо не використовувати фкнкцію автоскидання кожен автосамоскид є по суті бортовим автомобілем і може використовуватися для перевезення вантажів,як "автомобіль бортовий". У звязку з цим просимо Вас уточнити, чи може учасник для підтвердження відповідності такій вимозі як наявність "автомобіль бортовий- 6 шт " надати документи, що підтверджують наявність у нього "автосамоскидів", які будуть ним використовуватися як "автомобілі бортові". Тобто чи буде вважатися належним виконанням вимог тендерної документації щодо подання "автомобілів бортових 6 шт." та "автосамоскидів-6шт" подання учасником підтвердження наявності у нього 12 автосамоскидів (6 з яких будуть використовуватися ним як "автосамоскидів" а 6 як "бортові автомобілі")?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У п. 1 переліку документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону України “Про публічні закупівлі” додатку 2 до тендерної документації вказано мінімально-необхідну кількість техніки, яка обов’язково включається Учасником до довідки для виконання робіт по предмету закупівлі.
Автомобілі, відповідно до своїх моделей, мають свої призначення, тобто автосамоскид для перевезення сипучих матеріалів, а бортовий автомобіль для перевезення штучних матеріалів де борти відкриваються.
Автомобілі, відповідно до своїх моделей, мають свої призначення, тобто автосамоскид для перевезення сипучих матеріалів, а бортовий автомобіль для перевезення штучних матеріалів де борти відкриваються.
питання до аналогічного договору
Дата подання: 13 серпня 2020 12:29
Дата відповіді: 17 серпня 2020 15:00
Згідно інформації вказаній у тендерній документації, роботи які є предметом закупівлі класифікуються згідно Національного класифікатора України ДК 021:2015 , як «45221000-2 - Будiвництво мocтiв i тунелiв, шахт i метрополiтенiв). Згідно національного класифікатора до робіт згідно даного коду класифікатора «45221000-2» відносяться різні види робіт, зокрема будівництво мостів, будівництво пішохідних мостів, будівництво автодорожніх мостів, реконструкція мостів, будівництво сталевих мостів, будівництво тунелів, шахт і метрополітенів, будівництво мостів-віадуків, будівництво пішохідних мостів, містобудівельні роботи, будівництво підземних тунелів, будівництво автомобільних тунелів, будівництво залізничних тунелів і інші.
Однак тендерною документацією встановлено, що аналогічним договором є договір на виконання робіт з нового будівництва мостів, шляхопроводів та естакад. У зв’язку з цим просимо пояснити чи буде вважатися як наявність досвіду виконання аналогічного договору наявність в учасника досвіду виконання робіт, які згідно ДК 021:2015 відносяться до коду «45221000-2» (Будiвництво мocтiв i тунелiв, шахт i метрополітенів), однак не є будівництвом мостів, шляхопроводів та естакад (а інших об'єктів)?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 4 розділу І «Загальні положення» порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708, визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.
Визначення предмета закупівлі робіт відбувається за об’єктом будівництва, а не за кодом ДК 021:2015.
Відповідно до п. 3 переліку документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону України “Про публічні закупівлі” додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції скановану (у форматі PDF) копію договору (договорів) на виконання робіт з нового будівництва мостів, шляхопроводів та естакад категорія складності по яких не нижче ніж V, або класу наслідків (відповідальності) СС3 з сталезалізобетонною або металевою прогоновою будовою (не менше одного договору, з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору).
Визначення предмета закупівлі робіт відбувається за об’єктом будівництва, а не за кодом ДК 021:2015.
Відповідно до п. 3 переліку документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону України “Про публічні закупівлі” додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції скановану (у форматі PDF) копію договору (договорів) на виконання робіт з нового будівництва мостів, шляхопроводів та естакад категорія складності по яких не нижче ніж V, або класу наслідків (відповідальності) СС3 з сталезалізобетонною або металевою прогоновою будовою (не менше одного договору, з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору).
питання до досвіду
Дата подання: 13 серпня 2020 13:43
Дата відповіді: 17 серпня 2020 15:01
2. Згідно інформації вказаній у тендерній документації, роботи які є предметом закупівлі класифікуються згідно Національного класифікатора України ДК 021:2015 , як «45221000-2 - Будiвництво мocтiв i тунелiв, шахт i метрополiтенiв).
поняття «Будівництво» визначене ДБН А.2.2-3:2014 СКЛАД ТА ЗМІСТ ПРОЕКТНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ НА БУДІВНИЦТВО , зокрема згідно п.3.1. даного ДБН : «БУДІВНИЦТВО - нове будівництво, реконструкція, капітальний ремонт та технічне переоснащення об'єктів будівництва».
Аналогічне визначення будівництва закріплене і в законодавчих актах а саме у Законі України «Про регулювання містобудівної діяльності» від 17 лютого 2011 року, в ч.1 ст.1 якого також вказано, що «будівництво - нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт об’єкта будівництва».
При цьому слід зазначити, що виконання робіт, які передбачені тендерною документацією, зокрема роботи з сталезалізобетонною або металевою прогоновою будовою можуть виконуватися, як під час нового будівництва мостів і інших об’єктів, так і під час інших видів будівництва, зокрема при виконанні робіт з капітального ремонту, реконструкції мостів тощо.
У зв’язку з цим просимо пояснити чи може учасник подати, як підтвердження у нього наявності досвіду виконання аналогічних договорів, договора, згідно яких виконувалися роботи з будівництва мостів, шляхопроводів естакад категорія складності по яких не нижче 5, або класу наслідків (відповідальності) сс3 з стале залізобетонною або металевою прогоновою забудовою, однак ці роботи проводилися в процесі капітального ремонту чи реконструкції а не нового будівництва?
У випадку , якщо договора з будівництва мостів, під час яких фактично виконувалися відповідні види робіт, що є предметом закупівлі (але не нового а капітального ремонту, і інших видів будівництва), не можна подати, як підтвердження наявності в учасника досвіду виконання аналогічного договору, просимо внести зміни до тендерної документації і усунути таку дискримінаційну вимогу, оскільки технологія виконання відповідних робіт що при капітальному будівництву , що при реконструкції, що при новому будівництву є однаковими, як і досвід учасників по їх виконанню.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 4 розділу І «Загальні положення» порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708, визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.
Визначення предмета закупівлі робіт відбувається за об’єктом будівництва, а не за кодом ДК 021:2015.
Відповідно до п. 3 переліку документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції скановану (у форматі PDF) копію договору (договорів) на виконання робіт з нового будівництва мостів, шляхопроводів та естакад категорія складності по яких не нижче ніж V, або класу наслідків (відповідальності) СС3 з сталезалізобетонною або металевою прогоновою будовою (не менше одного договору, з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору).
Звертаємо Вашу увагу, що потрібно надати в складі тендерної пропозиції скановану (у форматі PDF) копію договору (договорів) на виконання робіт саме з нового будівництва мостів, шляхопроводів та естакад категорія складності по яких не нижче ніж V, або класу наслідків (відповідальності) СС3 з сталезалізобетонною або металевою прогоновою будовою.
Визначення предмета закупівлі робіт відбувається за об’єктом будівництва, а не за кодом ДК 021:2015.
Відповідно до п. 3 переліку документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції скановану (у форматі PDF) копію договору (договорів) на виконання робіт з нового будівництва мостів, шляхопроводів та естакад категорія складності по яких не нижче ніж V, або класу наслідків (відповідальності) СС3 з сталезалізобетонною або металевою прогоновою будовою (не менше одного договору, з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору).
Звертаємо Вашу увагу, що потрібно надати в складі тендерної пропозиції скановану (у форматі PDF) копію договору (договорів) на виконання робіт саме з нового будівництва мостів, шляхопроводів та естакад категорія складності по яких не нижче ніж V, або класу наслідків (відповідальності) СС3 з сталезалізобетонною або металевою прогоновою будовою.
щодо підтвердження наявності працівників
Дата подання: 13 серпня 2020 14:47
Дата відповіді: 17 серпня 2020 15:01
Згідно з умовами тендерної документації Додатку 2 пункту 2. "Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід" має бути підтверджена копіями наказів про призначення та копіями посвідчень і допусків. На робітників які не виконують роботи з підвещеною небезпекою
( наприклад, слюсарі 4-6 розряду) мають бути надані посвідчення та допуски?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 2 переліку документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” додатку 2 до тендерної документації для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, мають бути надані копії наказів про призначення або інші документи, що підтверджують наявність працівників, на кожну особу зазначену в Таблиці 2, копії посвідчень, допусків.
Вимога стосується всіх працівників відповідної кваліфікації, які будуть задіяні до виконання робіт по предмету закупівлі.
Вимога стосується всіх працівників відповідної кваліфікації, які будуть задіяні до виконання робіт по предмету закупівлі.
досвід аналогічний
Дата подання: 13 серпня 2020 16:46
Дата відповіді: 17 серпня 2020 15:05
Згідно інформації вказаній у тендерній документації, роботи які є предметом закупівлі класифікуються згідно Національного класифікатора України ДК 021:2015 , як «45221000-2 - Будiвництво мocтiв i тунелiв, шахт i метрополiтенiв).
Тендерною документацією встановлено, що аналогічним договором є договір на виконання робіт з нового будівництва. У зв’язку з цим просимо вас уточнити, чи буде вважатися належним підтвердженням наявності в учасника досвіду виконання аналогічного договору, подання договору на будівництво мостового переходу складності не нижчє ніж 5 з стале залізобетонною прогоновою будовою, у випадку , якщо учасник виконував будівельні роботи не від початку будівництва (тобто будівельні роботи були розпочаті іншим підрядником, потім будівництво було припинено, а потім вже учасник завершив об’єкт і здав його в експлуатацію) ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Неможливо однозначно дати відповідь, оскільки потрібно більш детальніше ознайомитися з договором.
Відповідно до п. 4 розділу І «Загальні положення» порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708, визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.
Визначення предмета закупівлі робіт відбувається за об’єктом будівництва, а не за кодом ДК 021:2015.
Відповідно до п. 3 переліку документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції скановану (у форматі PDF) копію договору (договорів) на виконання робіт з нового будівництва мостів, шляхопроводів та естакад категорія складності по яких не нижче ніж V, або класу наслідків (відповідальності) СС3 з сталезалізобетонною або металевою прогоновою будовою (не менше одного договору, з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору).
Відповідно до п. 4 розділу І «Загальні положення» порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708, визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.
Визначення предмета закупівлі робіт відбувається за об’єктом будівництва, а не за кодом ДК 021:2015.
Відповідно до п. 3 переліку документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції скановану (у форматі PDF) копію договору (договорів) на виконання робіт з нового будівництва мостів, шляхопроводів та естакад категорія складності по яких не нижче ніж V, або класу наслідків (відповідальності) СС3 з сталезалізобетонною або металевою прогоновою будовою (не менше одного договору, з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору).
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-07-22-003451-c.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ ПБС, Код ЄДРПОУ:32872788
Дата подання: 23 вересня 2020 14:55
Дата подання: 23 вересня 2020 14:55
Скарга щодо кваліфікації
СКАРГА
на рішення УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА МІСЬКВИКОНКОМУ, щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
22 липня 2020 року Управлінням капітального будівництва міськвиконкому (надалі – Замовником) було розпочато процедуру Закупівлі (відкритих торгів),
ідентифікатор закупівлі: UA-2020-07-22-003451-c, предмет Закупівлі: «Будівництво моста через річку Бистриця Солотвинська та транспортної розв'язки в районі вул. Хіміків-Надрічна (І черга «Будівництво транспортної розв'язки в районі вул. Хіміків-Надрічна в м. Івано-Франківську»)» (надалі – Закупівля).
18 вересня 2020 року Замовником було опубліковано Протокол розгляду тендерних пропозицій, згідно якого пропозиція ТОВ «ПБС» була відхилена (надалі – Скаржник), а пропозиції ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ" та ТОВ "МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112" було допущено до аукціону.
ТОВ «ПБС» не може погодитися з таким рішенням та вважає дії Замовника такими , що порушують його права та інтереси , а рішення таким , що суперечить Законодавству України в сфері публічних закупівель, та підлягає скасуванню з наступних підстав:
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 вересня 2020 19:53
рішення від 28.09.2020№18171+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 28 вересня 2020 19:53
Інформація про перенесення розгляду скарги від 06.10.2020№15661.pdf
Дата публікації: 06 жовтня 2020 19:58
Інформація про резолютивну частину рішення від 07.10.2020№18884.pdf
Дата публікації: 08 жовтня 2020 19:06
рішення від 07.10.2020№18884.pdf
Дата публікації: 12 жовтня 2020 18:44
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником виконано рішення Антимонопольного Комітету України від 07.10.2020 року №18884-р/пк-пз
Дата виконання рішення замовником: 02 листопада 2020 11:25
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 02 листопада 2020
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА МІСЬКВИКОНКОМУ. |
Код ЄДРПОУ: | 05397574 |
Місцезнаходження: | 76018, Україна, Івано-Франківська область обл., Івано-Франківськ, Незалежності, 6 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВ "МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ ПБС | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Інформація про відміну
Дата відміни
02 листопада 2020 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій