Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

5 лотів: Лот 1. - Рукавички, одноразові медичні вироби для парентерального введення розчинів - 18 найменувань; Лот 2. - Одноразові стерильні медичні вироби для застосування в операційній, одноразові медичні вироби для проведення штучної вентиляції легень, помпи, перев’язувальний матеріал - 82 найменування; Лот 3. - Рентгенологічна плівка - 5 найменувань; Лот 4. - Шовний матеріал - 30 найменувань; Лот 5. - Зшиваючі апарати та розхідний матеріал, медичні вироби для проведення операцій, індикатори стерильності - 26 найменувань
5 lots: Lot 1. - Gloves, disposable medical products for parenteral administration of solutions - 18 items Lot 2. - Disposable sterile medical products for use in the operating room, disposable medical products for mechanical ventilation, pumps, dressing material - 82 items; Lot 3. - X-ray film - 5 items Lot 4. - Seam material - 30 items Lot 5. - Stitching machines and consumables, medical products for operations, sterility indicators - 26 items
Очікувана вартість
16 665 000,00 UAH
UA-2020-07-22-003441-c 6f46bf7637d24524ab547a15c9494fe7
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Євтухова Наталія Олександрівна

380412550106 posveta@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Житомирський обласний онкологічний диспансер» Житомирської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 01991470
Місцезнаходження: 10002, Україна , Житомирська область обл., Житомир, ВУЛИЦЯ ФЕЩЕНКА-ЧОПІВСЬКОГО , будинок 24/4,
Контактна особа: Євтухова Наталія Олександрівна
380412550106
posveta@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Komunalne nekomerciine pidpriyemstvo «Zhitomirskii oblasnii onkologichnii dispanser» Zhitomirskoyi oblasnoyi radi
National ID: 01991470
Contact point: Yevtukhova Natalia Aleksandrovna
380412550106
posveta@i.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 22 липня 2020 15:19
Звернення за роз’ясненнями: до 14 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 серпня 2020 00:00
Очікувана вартість: 16 665 000,00 UAH з ПДВ
Publication date: 22 липня 2020 15:19
Enquiries until: 14 серпня 2020 00:00
Complaints submission until: до 20 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 24 серпня 2020 00:00

Information

Estimated total value: 16 665 000 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Scope of the procurement
5 лотів:
Лот 1. - Рукавички, одноразові медичні вироби для парентерального введення розчинів - 18 найменувань - 474 440 одиниць;
Лот 2. - Одноразові стерильні медичні вироби для застосування в операційній, одноразові медичні вироби для проведення штучної вентиляції легень, помпи, перев’язувальний матеріал - 82 найменування- 235 488 одиниць;
Лот 3. - Рентгенологічна плівка - 5 найменувань- 140 одиниць;
Лот 4. - Шовний матеріал - 30 найменувань- 21980 одиниць;
Лот 5. - Зшиваючі апарати та розхідний матеріал, медичні вироби для проведення операцій, індикатори стерильності - 26 найменувань- 668 одиниць.
Найменування, коди та назви медичних виробів відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», а також асортимент (кількість), одиниці виміру товару зазначено в Додатку 1 до тендерної документації (технічне завдання) та по тексту оголошення.
Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%).
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

22 липня 2020 15:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 липня 2020 15:21
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
22 липня 2020 15:21
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.doc
22 липня 2020 15:20
ТД _ МЕД ВИРОБИ 5 ЛОТІВ.doc

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот 3. - Рентгенологічна плівка - 5 найменувань
Опис предмету закупівлі:
Більш детально в Додатку 1 цієї документації «Технічне завдання».
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 335 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 675,00 UAH з ПДВ


Title: Lot 3. - X-ray film - 5 items
Current status: Complete
Estimated total value: 335 000,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 675,00 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 10 вересня 2020 12:46
Auction planned date: 10 вересня 2020 12:46
Закінчення: 10 вересня 2020 13:13
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

20 пач
Медична рентгенівська плівка Carestream MXG 30*40 №100
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 40979 — Медична рентгенівська плівка, екран
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10002, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ФЕЩЕНКА-ЧОПІВСЬКОГО, будинок 24/4
Дата доставки: 31 грудня 2020

Medical X-ray film Carestream MXG 30 * 40 № 100
CPV: 33190000-8
12 пач
Медична рентгенівська плівка Carestream MXG 24*30 № 100
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 40979 — Медична рентгенівська плівка, екран
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10002, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ФЕЩЕНКА-ЧОПІВСЬКОГО, будинок 24/4
Дата доставки: 31 грудня 2020

Medical X-ray film Carestream MXG 24 * 30 № 100
CPV: 33190000-8
8 пач
Медична рентгенівська плівка Carestream MXG 18*24 № 100
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 40979 — Медична рентгенівська плівка, екран
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10002, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ФЕЩЕНКА-ЧОПІВСЬКОГО, будинок 24/4
Дата доставки: 31 грудня 2020

Medical X-ray film Carestream MXG 18*24 № 100
CPV: 33190000-8
40 пач
Медична рентгенівська плівка Carestream Min R-S 24*30 №100
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 40979 — Медична рентгенівська плівка, екран
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10002, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ФЕЩЕНКА-ЧОПІВСЬКОГО, будинок 24/4
Дата доставки: 31 грудня 2020

Medical X-ray film Carestream Min R-S 24 * 30 № 100
CPV: 33190000-8
60 пач
Медична рентгенівська плівка Carestream Min R-S 18*24 №100
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 40979 — Медична рентгенівська плівка, екран
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10002, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ФЕЩЕНКА-ЧОПІВСЬКОГО, будинок 24/4
Дата доставки: 31 грудня 2020

Medical X-ray film Carestream Min R-S 18 * 24 No. 100
CPV: 33190000-8

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за отримані вироби медичного призначення здійснюються в безготівковому порядку протягом 7-ми банківських днів з моменту отримання товару. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 04 вересня 2020
UA-2020-07-22-003441-c6f46bf7637d24524ab547a15c9494fe7
Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Житомирський обласний онкологічний диспансер» Житомирської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 01991470
Місцезнаходження: 10002, Україна, Житомирська область обл., Житомир, ВУЛИЦЯ ФЕЩЕНКА-ЧОПІВСЬКОГО , будинок 24/4,
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІОРЕ-М" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "КРОВЛЕКС ПЛЮС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
"МК МЕДГРУПП" ТОВ
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

Публічні документи

21 серпня 2020 12:03
Електронний підпис
21 серпня 2020 12:03
Електронний підпис
21 серпня 2020 12:02
Технічна частина Лот 3.pdf

Документи

Публічні документи

23 вересня 2020 17:51
Електронний підпис
23 вересня 2020 17:50
МВС
22 вересня 2020 14:27
Електронний підпис
22 вересня 2020 14:25
Довідка довільної форми
22 вересня 2020 14:25
Податкова
11 вересня 2020 11:49
Електронний підпис
21 серпня 2020 16:48
Електронний підпис
21 серпня 2020 16:47
Електронний підпис
21 серпня 2020 16:42
12. Інші.pdf
21 серпня 2020 16:42
10.3. Висновок СЕЕ.pdf
21 серпня 2020 16:42
9. ГЛ виробника.pdf
21 серпня 2020 16:42
8. Технічна частина.pdf
21 серпня 2020 16:41
4. Повноваження.pdf
21 серпня 2020 16:41
3.1. Доки підприємства Н.pdf
21 серпня 2020 16:41
3. Кваліфікація ст. 16.pdf
21 серпня 2020 16:41
2. ст. 17.pdf
21 серпня 2020 16:41
1.1. Проект дог_згода.pdf
21 серпня 2020 16:41
1. ТП.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

"МК МЕДГРУПП" ТОВ #40450211

№ рішення у справі

70/67-р/к

Дата рішення у справі

13.07.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

Публічні документи

23 серпня 2020 17:36
Електронний підпис
23 серпня 2020 17:36
Електронний підпис
23 серпня 2020 17:36
документи лот 3.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІОРЕ-М"

ТОВ "КРОВЛЕКС ПЛЮС"

"МК МЕДГРУПП" ТОВ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 вересня 2020 13:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КРОВЛЕКС ПЛЮС" 183 235,36
UAH з ПДВ
183 235,36
UAH з ПДВ
Документи
"МК МЕДГРУПП" ТОВ 334 400,00
UAH з ПДВ
334 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІОРЕ-М" 334 908,80
UAH з ПДВ
334 908,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 вересня 2020 17:51
Електронний підпис
23 вересня 2020 17:50
МВС
22 вересня 2020 14:27
Електронний підпис
22 вересня 2020 14:25
Довідка довільної форми
22 вересня 2020 14:25
Податкова
11 вересня 2020 11:49
Електронний підпис
21 серпня 2020 16:48
Електронний підпис
21 серпня 2020 16:47
Електронний підпис
21 серпня 2020 16:42
12. Інші.pdf
21 серпня 2020 16:42
10.3. Висновок СЕЕ.pdf
21 серпня 2020 16:42
9. ГЛ виробника.pdf
21 серпня 2020 16:42
8. Технічна частина.pdf
21 серпня 2020 16:41
4. Повноваження.pdf
21 серпня 2020 16:41
3.1. Доки підприємства Н.pdf
21 серпня 2020 16:41
3. Кваліфікація ст. 16.pdf
21 серпня 2020 16:41
2. ст. 17.pdf
21 серпня 2020 16:41
1.1. Проект дог_згода.pdf
21 серпня 2020 16:41
1. ТП.pdf

Публічні документи

23 серпня 2020 17:36
Електронний підпис
23 серпня 2020 17:36
Електронний підпис
23 серпня 2020 17:36
документи лот 3.pdf

Публічні документи

21 серпня 2020 12:03
Електронний підпис
21 серпня 2020 12:03
Електронний підпис
21 серпня 2020 12:02
Технічна частина Лот 3.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КРОВЛЕКС ПЛЮС"

"МК МЕДГРУПП" ТОВ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІОРЕ-М"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "КРОВЛЕКС ПЛЮС"
#42744598
Переможець
183 235,36
UAH з ПДВ
14 вересня 2020 11:41
Обґрунтування аномально низької ціни
до 12 вересня 2020 00:00

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 вересня 2020 11:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КРОВЛЕКС ПЛЮС"
#42744598
183 235,36
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 17:13
Електронний підпис зміни до договору
02 березня 2021 15:23
ДУ_4_Кровлекс_вiд_25.02.2021.pdf зміни до договору
02 березня 2021 15:22
Електронний підпис зміни до договору
02 березня 2021 15:19
ДУ_3_Кровлекс_вiд_25.02.2021.pdf зміни до договору
02 березня 2021 15:18
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 14:13
ДУ_2_Кровлекс.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 14:12
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 11:43
ДУ_1_Кровлекс_плюс.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 11:41
Електронний підпис укладений
30 вересня 2020 06:29
Договiр_мед.вироби-рентгенологiчна_плiвка_29.09.2020.pdf укладений
30 вересня 2020 06:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту Додаткової угоди № 1 від 21.12.2020 р. Сума договору після внесення змін - відповідно до умов Договору з урахуванням внесених змін. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - відповідно до умов Договору з урахуванням внесених змін.
Номер договору про закупівлю: № 29/09/20/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди № 2 від 29.12.2020 року. Сума договору після внесення змін: відповідно до договору з урахуванням даної додаткової угоди. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: відповідно до договору з урахуванням даної додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: № 29/09/20/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
02 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди № 3 від 25.02.2021 року (зміна реквізитів). Сума договору після внесення змін: без змін. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: без змін.
Номер договору про закупівлю: № 29/09/20/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
02 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди № 4 від 25.02.2021 року. Сума договору після внесення змін: відповідно до договору з урахуванням даної додаткової угоди. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: відповідно до договору з урахуванням даної додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: № 29/09/20/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 вересня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 34 748,25
UAH (в тому числі ПДВ 2 273,25 UAH)