Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з прання та прасування білизни
Очікувана вартість
330 000,00 UAH
UA-2020-07-22-003368-b 8db669de48a145f789292b305f2cc3b8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лілія Байда

+380577041140 tender852@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого
Код ЄДРПОУ: 02071139
Вебсайт: http://nlu.edu.ua
Місцезнаходження: 61024, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Пушкінська, 77
Контактна особа: Лілія Байда
+380577041140
tender852@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 липня 2020 12:30
Звернення за роз’ясненнями: до 28 липня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 серпня 2020 10:00
Початок аукціону: 10 серпня 2020 11:46
Очікувана вартість: 330 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 650,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 9900 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98310000-9: Послуги з прання і сухого чищення


8. Мова(мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - усі документи тендерної пропозиції, що підготовлені (створені), безпосередньо, учасником процедури закупівлі, повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що містяться у тендерній пропозиції та не підготовлені (створені), безпосередньо, учасником процедури закупівлі можуть бути складені як українською, так і російською мовами.
9.Розмір,вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати) - замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (електронний документ з електронним цифровим підписом відповідно до вимог діючого законодавства). Тендерна пропозиція, що супроводжується сканованою копією банківської гарантії, оригінал якої оформлений на паперовому носієві та не є електронним документом, або якщо тендерна пропозиція супроводжується банківською гарантією, на якій відсутній електронний цифровий підпис, що не може бути перевірений, - вважається такою, що не відповідає умовам тендерної документації та відхиляється замовником.
2. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 9900,00 грн. (дев’ять тисяч дев’ятсот гривень 00 коп.)
3. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції - 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
4. Основні вимоги до банківської гарантії: безвідклична, безумовна банківська гарантія повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України.
Банківська гарантія повинна свідчити про безумовний обов’язок банку сплатити на користь замовника суму забезпечення тендерної пропозиції, визначену у підпункті 2.2 цього пункту, при виникненні обставин, зазначених у підпункті 3.2 пункту 3 цього ж розділу; а також містити строк її дії, назву предмета закупівлі, повну або скорочену назву учасника (для фізичної особи - прізвище, ім'я, по батькові), місцезнаходження (місце проживання) учасника, та його код за ЄДРПОУ (реєстраційний номер облікової картки платника податків).
Банківська гарантія також має містити:
- назву документа: «Гарантія» / «Банківська гарантія» / «Тендерна гарантія» / «Гарантія забезпечення тендерної пропозиції»;
- номер, дату та місце складання;
- суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу;
- назву замовника (бенефіціара), його місцезнаходження;
- назву та адресу банку-гаранта;
-реквізити замовника (бенефіціара): «Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого, код за ЄДРПОУ – 02071139, вул. Пушкінська, буд. 77, Харківська обл., м. Харків, 61024, р/р UA 638201720355179004000010377 в ДКСУ м. Київ».
5. Тендерна пропозиція, що супроводжується банківською гарантією, яка не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляється.
6. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника.
7. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранту з підтвердженням повноважень уповноваженої особи від банку, що видав таку гарантію.
Згідно з вимогами ч.3 та ч.4 статті 25 Закону:
1.1. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі:
1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру закупівлі;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
1.2. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі:
1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації;
2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі;
3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;
4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
2. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників.

Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20000 кілограми
послуги з прання та прасування білизни
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61024, Україна, Харківська область, м. Харків, об'єкти замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 98310000-9 — Послуги з прання і сухого чищення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату за фактично надані послуги з прання відповідної партії білизни в безготівковому порядку шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця на підставі оформленого Виконавцем рахунку та Акту наданих послуг підписаного сторонами до 20 числа місяця наступного за звітним. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 липня 2020 12:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 липня 2020 12:30
Додаток 3.docx
22 липня 2020 12:30
Додаток 4.docx
22 липня 2020 12:30
Додаток 5.docx
22 липня 2020 12:30
Додаток 1.docx
22 липня 2020 12:30
Додаток 2.docx
22 липня 2020 12:30
Додаток 6.docx
22 липня 2020 12:30
ТД.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 серпня 2020 12:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ВАСИЛЕНКО СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ 320 000,00
UAH з ПДВ
300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КЛІМОВА НАТАЛІЯ ПАВЛІВНА" 305 000,00
UAH з ПДВ
305 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 серпня 2020 12:25
Електронний підпис
20 серпня 2020 12:25
Довідка.PDF
20 серпня 2020 12:25
Довідка МВС.pdf
20 серпня 2020 12:25
Довідка ДФС.PDF
05 серпня 2020 15:04
Електронний підпис
05 серпня 2020 15:01
Електронний підпис
05 серпня 2020 15:01
Технічні вимоги Д 2.PDF
05 серпня 2020 15:01
ст. 17.PDF
05 серпня 2020 15:01
Інші документи 2.pdf
05 серпня 2020 15:01
Інші документи 1.pdf
05 серпня 2020 15:01
Док авто.pdf
05 серпня 2020 15:01
Договори.pdf
05 серпня 2020 15:00
Аналогічні договори.PDF

Публічні документи

06 серпня 2020 12:03
Електронний підпис
06 серпня 2020 11:59
4. ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
06 серпня 2020 11:59
3. ІНШІ ДОКУМЕНТИ.pdf
06 серпня 2020 11:59
2.4 Сертифікат.pdf
06 серпня 2020 11:59
2.2 Висновок на засоби.pdf
06 серпня 2020 11:59
1.1 Документи щодо авто.pdf
06 серпня 2020 11:59
Підписаний_gar0376.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ВАСИЛЕНКО СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ

ФОП "КЛІМОВА НАТАЛІЯ ПАВЛІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ВАСИЛЕНКО СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ
#3251105994
Переможець 300 000,00
UAH з ПДВ
17 серпня 2020 09:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 серпня 2020 09:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ВАСИЛЕНКО СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ
#3251105994
300 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 березня 2021 15:41
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 21:50
ДУ 2 до дог. 239.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 21:49
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 10:35
ДУ1.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 10:34
Електронний підпис укладений
02 вересня 2020 15:16
Договір 239.pdf укладений
02 вересня 2020 15:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 239
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 239
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 вересня 2020 — 28 лютого 2021
Сума оплати за договором: 105 873,00
UAH