Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги О 031379 Рожище - Носачевичі - Луків - Колки - /Р-14/ - /Т-03-10/ - Калинівка - Гораймівка - Майдан-Липненський (км 6+800 – км 9+700) Рожищенського району Волинської області
Current average repair of the highway O 031379 Rozhysche - Nosachevychi - Lukiv - Kolky - / R-14 / - / T-03-10 / - Kalynivka - Horaimivka - Maidan-Lipnensky (km 6+800 - km 9+700) of Rozhysche district of Volyn oblast
Очікувана вартість
25 723 363,00 UAH
UA-2020-07-22-002625-a 0f3dd3e46c794f5cb51c8dd94d86de0b
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Аладін Євгеній Ігорович

380685269906 LUTSK.2020@I.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 43502576
Місцезнаходження: 43027, Україна , Волинська область обл., Луцьк, МАЙДАН КИЇВСЬКИЙ, будинок 9
Контактна особа: Аладін Євгеній Ігорович
380685269906
LUTSK.2020@I.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: STATE ENTERPRISE "LOCAL HIGHWAYS SERVICE IN VOLYN REGION"
National ID: 43502576
Contact point: Aladin Ievgenii
380685269906
LUTSK.2020@I.UA

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 22 липня 2020 22:12
Звернення за роз’ясненнями: до 18 вересня 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 вересня 2020 23:00
Початок аукціону: 21 жовтня 2020 11:30
Очікувана вартість: 25 723 363,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 128 616,82 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 125000 UAH
Publication date: 22 липня 2020 22:12
Enquiries until: 18 вересня 2020 23:00
Complaints submission until: до 24 вересня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 28 вересня 2020 23:00

Information

Estimated total value: 25 723 363 UAH including VAT
Minimal lowering step: 128 617 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Тендерна пропозиція готується та подається українською мовою.
Тендерна пропозиція готується та подається українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний середній ремонт автомобільної дороги О 031379 Рожище - Носачевичі - Луків - Колки - /Р-14/ - /Т-03-10/ - Калинівка - Гораймівка - Майдан-Липненський (км 6+800 – км 9+700) Рожищенського району Волинської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Current average repair of the highway O 031379 Rozhysche - Nosachevychi - Lukiv - Kolky - / R-14 / - / T-03-10 / - Kalynivka - Horaimivka - Maidan-Lipnensky (km 6+800 - km 9+700) of Rozhysche district of Volyn oblast
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки здійснюються на підставі форми КБ-3, по мірі надходження коштів з джерел фінансування. За умови наявності коштів Замовник може здійснювати попередню оплату згідно виставленого рахунку у розмірі не більше 30 % річного обсягу послуг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 року № 117 (із змінами) „Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 вересня 2020 19:22
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2020 19:22
Додатки до ТД.pdf
21 вересня 2020 19:22
Перелік змін.pdf
21 серпня 2020 15:45
ТД.pdf
21 вересня 2020 19:22
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2020 15:46
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2020 20:52
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 липня 2020 22:09
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2020 19:22
Додатки до ТД.pdf
21 серпня 2020 15:46
Додатки до ТД.pdf
14 серпня 2020 20:52
Додатки до ТД.pdf
22 липня 2020 22:09
Додатки до ТД.pdf
21 вересня 2020 19:22
Перелік змін.pdf
21 серпня 2020 15:45
Перелік змін.pdf
14 серпня 2020 20:52
Перелік змін.pdf
21 серпня 2020 15:45
ТД.pdf
14 серпня 2020 20:52
ТД.pdf
22 липня 2020 22:09
ТД.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-22-002625-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Луцька ДПМК, Код ЄДРПОУ:03579590
Дата подання: 17 серпня 2020 16:17
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Дискримінаційні вимоги в тендерній документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 20 серпня 2020 20:21
рішення від 20.08.2020 № 15840+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 20 серпня 2020 20:21
Інформація про перенесення розгляду скарги №13583 .pdf
Дата публікації: 01 вересня 2020 15:24
Інформація про перенесення розгляду скарги №14334.pdf
Дата публікації: 14 вересня 2020 13:47
рішення від 15.09.2020 №17325 .pdf
Дата публікації: 18 вересня 2020 22:49
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником виконано рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель шляхом внесення змін до тендерної документації за процедурою закупівлі – Поточний середній ремонт автомобільної дороги О 031379 Рожище - Носачевичі - Луків - Колки - /Р-14/ - /Т-03-10/ - Калинівка - Гораймівка - Майдан-Липненський (км 6+800 – км 9+700) Рожищенського району Волинської області , оголошення про проведення якої оприлюднене на веб- порталі Уповноваженого органу за No UA-2020-07-22-002625-a, з метою усунення порушень, які викладені у мотивувальній частині рішення.
Дата виконання рішення замовником: 21 вересня 2020 19:24

Документи подані скаржником

17 серпня 2020 16:06
Скарга АМКУ
17 серпня 2020 16:06
Скарга АМКУ
17 серпня 2020 16:06
Додатки до скарги
17 серпня 2020 16:27
Платіжне доручення

Документи подані замовником

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 15 жовтня 2020
UA-2020-07-22-002625-a0f3dd3e46c794f5cb51c8dd94d86de0b
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 43502576
Місцезнаходження: 43027, Україна, Волинська область обл., Луцьк, МАЙДАН КИЇВСЬКИЙ, будинок 9
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ Данко Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 жовтня 2020 15:50
ПП "РОСТРАНС" Документи
Відхилено
Документи

Документи

28 вересня 2020 23:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

16 листопада 2020 15:16
Електронний підпис
16 листопада 2020 15:14
Узгоджена договірна ціна
05 листопада 2020 15:52
Електронний підпис
05 листопада 2020 15:51
документи переможця
28 вересня 2020 18:23
Електронний підпис
28 вересня 2020 18:23
Електронний підпис
28 вересня 2020 18:22
квал частина_ч3.rar
28 вересня 2020 18:22
квал частина_ч2.rar
28 вересня 2020 18:22
квал частина_ч1.rar
28 вересня 2020 18:22
тех частина.rar
28 вересня 2020 18:22
квал частина_ч5.rar
28 вересня 2020 18:22
квал частина_ч4.rar
28 серпня 2020 17:24
Електронний підпис
28 серпня 2020 17:24
Електронний підпис
28 серпня 2020 17:23
тех частина.rar
28 серпня 2020 17:23
квал частина_ч5.rar
28 серпня 2020 17:23
квал частина_ч4.rar
28 серпня 2020 17:23
квал частина_ч3.rar
28 серпня 2020 17:23
квал частина_ч2.rar
28 серпня 2020 17:23
квал частина_ч1.rar

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1. Перелік виявлених невідповідностей: А ) Учасником ТОВ "ЄВРОБУД ПЛЮС" надано Довідку, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якій відсутня частина інформації, що вимагалася тендерною документацією (зокрема відомості про термін експлуатації) та підтверджуючі документи, щодо наявності техніки, частина з яких не відповідають вимогам встановленій у тендерній документації (зокрема гарантійний лист від орендодавця містить посилання на договір, що не надавався у складі тендерної пропозиції, а отже не може бути достовірним підтвердженням наявності техніки). Враховуючи вищезазначене, існує невідповідність між інформацією зазначеною у довідці та підтверджуючих документах. Б) Учасником ТОВ "ЄВРОБУД ПЛЮС" надано Інформаційну довідку про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для надання послуг, інформація в якій не підтверджується документами, що надані Учасником, у складі тендерної пропозиції (зокрема інформація щодо стажу роботі на посаді). Враховуючи вищезазначене, існує невідповідність між інформацією зазначеною у довідці та підтверджуючих документах. B) Учасником ТОВ "ЄВРОБУД ПЛЮС" надано довідку про виконання аналогічного договору, що містить некоректну інформацію щодо дати укладення додаткових угод до аналогічних договорів та підтверджуючі документи, щодо наявності досвіду виконання аналогічних догорів, що не відповідають вимогам тендерної документації, зокрема один з наданих договорів не є аналогічним у розумінні тендерної документації, оскільки укладений раніше останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Враховуючи вищезазначене, існує невідповідність між інформацією зазначеною у довідці та підтверджуючих документах. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: А) Положення пункту 1.1 розділу 1 Додатку № 3 до тендерної документації Б) Положення пункту 1.2 розділу 1 Додатку № 3 до тендерної документації В) Положення пункту 1.3 розділу 1 Додатку № 3 до тендерної документації 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: А) Довідку, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази та підтверджуючі документи відповідно до вимог положення пункту 1.1 розділу 1 Додатку № 3 до тендерної документації. Б) Інформаційну довідку про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для надання послуг та підтверджуючі документи відповідно до вимог положення пункту 1.2 розділу 1 Додатку № 3 до тендерної документації. В) Інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного договору підтверджену документами відповідно вимог положення пункту 1.3 розділу 1 Додатку № 3 до тендерної документації.

Документи

28 вересня 2020 23:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

23 жовтня 2020 11:23
Електронний підпис
23 жовтня 2020 11:23
Електронний підпис
23 жовтня 2020 11:22
Документи переможця.rar
13 жовтня 2020 14:39
Електронний підпис
13 жовтня 2020 14:39
Електронний підпис
13 жовтня 2020 14:33
на вимогу ч.4.rar
13 жовтня 2020 14:33
на вимогу ч.3.rar
13 жовтня 2020 14:33
на вимогу ч.2.rar
13 жовтня 2020 14:33
на вимогу ч.1.rar
13 жовтня 2020 14:33
на вимогу ч.5.rar
13 жовтня 2020 14:33
на вимогу ч.6.rar
24 вересня 2020 14:53
Електронний підпис
24 вересня 2020 14:43
1.1.3 Залучена техніка.pdf
24 вересня 2020 14:43
1.2.3 накази.pdf
24 вересня 2020 14:42
Страховая гарантия.rar
24 вересня 2020 14:42
19. Технічне завдання.pdf
24 вересня 2020 14:42
17.1 Довідки з банків.pdf
24 вересня 2020 14:42
17. Проект договору.pdf
24 вересня 2020 14:42
10. Паспорт Антонян К.З..pdf
24 вересня 2020 14:42
11. Довідка стаття 17.pdf
24 вересня 2020 14:42
2.2.3 Відомості з ЄДРПОУ.pdf
24 вересня 2020 14:42
3.Копія ліцензії.pdf
24 вересня 2020 14:42
2.2.1 Копія Свідоцтва ПДВ.pdf
24 вересня 2020 14:42
2.2.2 Витяг з реєстру ПДВ.pdf
24 вересня 2020 14:42
1.1.2 Власна техніка.pdf
24 вересня 2020 14:41
1.2.4 лист-згода.pdf
24 вересня 2020 14:41
1.2.2 дипломи.pdf
24 вересня 2020 14:41
1.2.1 трудові книжки.pdf

Документи

28 вересня 2020 23:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

28 вересня 2020 22:57
Електронний підпис
28 вересня 2020 22:50
5.2 Аналогічні договори.zip
28 вересня 2020 22:50
5.1 Аналогічні догооври.rar
28 вересня 2020 22:50
5 Аналогічні договори.zip
28 вересня 2020 22:50
18 Страхова гарантія.zip
28 вересня 2020 22:50
6 Фінансова звітність.zip
28 вересня 2020 22:50
4.2 Працівники.zip
28 вересня 2020 22:50
4.1 Працівники трудові.zip
28 вересня 2020 22:50
3.1.2 Листи згоди.zip
28 вересня 2020 22:50
3.1 Договори транспорт.zip
28 вересня 2020 22:50
квал крит 3.zip
28 вересня 2020 22:50
Квал крит 1.zip
28 вересня 2020 22:50
Тех квал.zip
28 вересня 2020 22:50
Квал крит 2.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Данко

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС"

ПП "РОСТРАНС"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 жовтня 2020 11:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" 22 370 000,00
UAH з ПДВ
22 370 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Данко 25 670 000,00
UAH з ПДВ
25 670 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 жовтня 2020 11:23
Електронний підпис
23 жовтня 2020 11:23
Електронний підпис
23 жовтня 2020 11:22
Документи переможця.rar
13 жовтня 2020 14:39
Електронний підпис
13 жовтня 2020 14:39
Електронний підпис
13 жовтня 2020 14:33
на вимогу ч.4.rar
13 жовтня 2020 14:33
на вимогу ч.3.rar
13 жовтня 2020 14:33
на вимогу ч.2.rar
13 жовтня 2020 14:33
на вимогу ч.1.rar
13 жовтня 2020 14:33
на вимогу ч.5.rar
13 жовтня 2020 14:33
на вимогу ч.6.rar
24 вересня 2020 14:53
Електронний підпис
24 вересня 2020 14:43
1.1.3 Залучена техніка.pdf
24 вересня 2020 14:43
1.2.3 накази.pdf
24 вересня 2020 14:42
Страховая гарантия.rar
24 вересня 2020 14:42
19. Технічне завдання.pdf
24 вересня 2020 14:42
17.1 Довідки з банків.pdf
24 вересня 2020 14:42
17. Проект договору.pdf
24 вересня 2020 14:42
10. Паспорт Антонян К.З..pdf
24 вересня 2020 14:42
11. Довідка стаття 17.pdf
24 вересня 2020 14:42
2.2.3 Відомості з ЄДРПОУ.pdf
24 вересня 2020 14:42
3.Копія ліцензії.pdf
24 вересня 2020 14:42
2.2.1 Копія Свідоцтва ПДВ.pdf
24 вересня 2020 14:42
2.2.2 Витяг з реєстру ПДВ.pdf
24 вересня 2020 14:42
1.1.2 Власна техніка.pdf
24 вересня 2020 14:41
1.2.4 лист-згода.pdf
24 вересня 2020 14:41
1.2.2 дипломи.pdf
24 вересня 2020 14:41
1.2.1 трудові книжки.pdf

Публічні документи

16 листопада 2020 15:16
Електронний підпис
16 листопада 2020 15:14
Узгоджена договірна ціна
05 листопада 2020 15:52
Електронний підпис
05 листопада 2020 15:51
документи переможця
28 вересня 2020 18:23
Електронний підпис
28 вересня 2020 18:23
Електронний підпис
28 вересня 2020 18:22
квал частина_ч3.rar
28 вересня 2020 18:22
квал частина_ч2.rar
28 вересня 2020 18:22
квал частина_ч1.rar
28 вересня 2020 18:22
тех частина.rar
28 вересня 2020 18:22
квал частина_ч5.rar
28 вересня 2020 18:22
квал частина_ч4.rar
28 серпня 2020 17:24
Електронний підпис
28 серпня 2020 17:24
Електронний підпис
28 серпня 2020 17:23
тех частина.rar
28 серпня 2020 17:23
квал частина_ч5.rar
28 серпня 2020 17:23
квал частина_ч4.rar
28 серпня 2020 17:23
квал частина_ч3.rar
28 серпня 2020 17:23
квал частина_ч2.rar
28 серпня 2020 17:23
квал частина_ч1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС"

ТОВ Данко

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС"
#34898640
Рішення скасоване 22 370 000,00
UAH з ПДВ
02 листопада 2020 21:55
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС"
#34898640
Відхилено 22 370 000,00
UAH з ПДВ
02 листопада 2020 21:55
ТОВ Данко
#32727466
Переможець 25 670 000,00
UAH з ПДВ
02 листопада 2020 21:57

Документи

02 листопада 2020 21:55
Електронний підпис
02 листопада 2020 21:55
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
02 листопада 2020 21:55
Протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 листопада 2020 21:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Данко
#32727466
25 670 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2024 10:04
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2022 15:39
ДУ №05 до Договору від 16.11.2020 №102-пс_20.PDF зміни до договору
27 грудня 2022 15:39
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 09:35
ДУ № 04 до Д від 16.11.20 № 102-пс 20.PDF зміни до договору
31 грудня 2021 09:35
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 15:52
ДУ №03 від 29.12.2021р. до дог. від 16.11.2020 №102-пс_20.PDF зміни до договору
29 грудня 2021 15:52
Електронний підпис зміни до договору
23 березня 2021 12:32
ДУ № 02 до Д № 102-пс 20 від 16.11.2020 (1).pdf зміни до договору
23 березня 2021 12:24
Електронний підпис зміни до договору
23 березня 2021 12:13
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2021 13:50
ДУ № 01 до Договору від 16.11.2020 № 102-пс 20 (1).PDF зміни до договору
06 січня 2021 13:50
Електронний підпис укладений
17 листопада 2020 16:50
102-пс 20 від 16.11.20.PDF укладений
17 листопада 2020 16:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти орієнтовний план фінансування у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 102-пс/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнення Договору Додатком № 4 "Орієнтовний план фінансування на 2021 рік"
Номер договору про закупівлю: 102-пс/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 02
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнення Договору Додатком № 4 "Орієнтовний план фінансування на 2021 рік"
Номер договору про закупівлю: 102-пс/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 002
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Нова редакція Додтаку №4 "Орієнтовний план фінансування на 2021 рік", Додатку №2 "Орієнтовний план фінансування", Додатку №3 "Календарний графік надання послуг" та продовження дії договору до 31.12.2022р.
Номер договору про закупівлю: 102-пс/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 03
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення Додатку № 2 "Орієнтовний план фінансування" у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 102-пс/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 04
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору до 31.12.2023 Зміни до додатку 2 "Орієнтовний план фінансування"
Номер договору про закупівлю: 102-пс/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 05
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 листопада 2020 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 24 625 539,46
UAH (в тому числі ПДВ 4 104 256,57 UAH)