Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011. Капітальний ремонт мосту через р. Ірпінь в смт Корнин на км 38+596 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-06-11 Ставище – Брусилів - Попільня, Житомирська область (45221000-2. Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів)
Очікувана вартість
19 308 196,40 UAH
UA-2020-07-22-002525-c 82b26306d8f644d78fa55ac3f5d404df
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рудюк Вікторія Олексіївна

380412470529 rudyuk.vo@ukravtodor.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Житомирській області
Код ЄДРПОУ: 03451526
Місцезнаходження: 10029, Україна , Житомирська обл., Житомир, Покровська, 16
Контактна особа: Рудюк Вікторія Олексіївна
380412470529
rudyuk.vo@ukravtodor.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 липня 2020 13:48
Звернення за роз’ясненнями: до 28 липня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 серпня 2020 09:00
Початок аукціону: 10 серпня 2020 12:38
Очікувана вартість: 19 308 196,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 96 540,98 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 96540.98 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (згідно ст. 2 ч. 1 п. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VIII в редакції Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель" від 19.09.2019 №114-ІХ): юридична особа є одержувачем бюджетних коштів; не є суб'єктом господарювання.
Mова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська (відповідно до тендерної документації).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ГБН Г.1-218-182:2011. Капітальний ремонт мосту через р. Ірпінь в смт Корнин на км 38+596 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-06-11 Ставище – Брусилів - Попільня, Житомирська область (45221000-2. Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10029, Україна, Житомирська область, міст через р. Ірпінь в смт Корнин на км 38+596 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-06-11 Ставище – Брусилів - Попільня, _____
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45221000-2 — Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів
Індекс автомобільних доріг: T-06-11 — Ставище - Брусилів - Попільня

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Замовник може здійснювати попередню оплату робіт у розмірі що не перевищує 30 відсотків від вартості річного обсягу робіт при отриманні погодження від головного розпорядника державних коштів на строк до 12 місяців (Постанова Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. №1070). Підрядник отриману попередню оплату використовує на придбання і поставку необхідних для виконання робіт матеріальних ресурсів. При використанні отриманого авансу Підрядник повинен надати Замовнику підтверджуючі документи щодо закупівлі матеріальних ресурсів на об’єкт. Попередня оплата розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів за капітальними видатками та державними контрактами здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт (крім нерезидентів) на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцями робіт виключно з таких рахунків на цілі, визначені договорами про закупівлю робіт Аванс 5 Робочі 30
Виконання робіт бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах виділених бюджетних асигнувань, передбачених планом використання бюджетних коштів, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за виконані роботи здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, а в разі зміни бюджетного фінансування Замовник повідомляє про це Підрядника. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за даним Договором в розумінні п.2 ч.1 ст. 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами форми №КБ-2в і форми №КБ-3 Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 липня 2020 14:18
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 липня 2020 13:50
ПІДСУМКОВА Ірпінь.rtf
22 липня 2020 13:50
Проект договору.doc
22 липня 2020 13:50
ТД Ірпінь в смт. Корнин 21.07.doc
22 липня 2020 13:50
Додатки до ТД.doc
22 липня 2020 13:49
оголошення Корнин.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 серпня 2020 12:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
SP. Z O.O. Mast-Bud 19 277 100,00
UAH з ПДВ
19 277 100,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДАЛЬЯНС ГРУП" 19 290 000,00
UAH з ПДВ
19 290 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 вересня 2020 18:47
Електронний підпис
04 вересня 2020 18:44
Вилучення4
04 вересня 2020 18:43
Вилучення3
04 вересня 2020 18:41
Вилучення2
04 вересня 2020 18:39
Вилучення1
04 вересня 2020 18:27
Договірна ціна05
04 вересня 2020 18:27
Договірна ціна04
04 вересня 2020 18:27
Договірна ціна03
04 вересня 2020 18:27
Договірна ціна02
04 вересня 2020 18:27
Договірна ціна01
04 вересня 2020 15:08
Електронний підпис
04 вересня 2020 15:06
Документи переможця
03 вересня 2020 09:44
Електронний підпис
03 вересня 2020 09:41
Довідка ч2ст17
03 вересня 2020 09:41
Довідка щодо банкрутства
03 вересня 2020 09:41
Довідка про несудимість
02 вересня 2020 23:33
Електронний підпис
02 вересня 2020 23:32
Договірна ціна4
02 вересня 2020 23:32
Договірна ціна3
02 вересня 2020 20:36
Електронний підпис
02 вересня 2020 20:34
Договірна ціна2
02 вересня 2020 20:34
Договірна ціна1
26 серпня 2020 15:58
Електронний підпис
07 серпня 2020 07:58
Електронний підпис
07 серпня 2020 07:57
Аналогічний договір.rar
06 серпня 2020 23:12
Електронний підпис
06 серпня 2020 23:10
Персонал4.rar
06 серпня 2020 23:10
Персонал3.rar
06 серпня 2020 23:10
Персонал2.rar
06 серпня 2020 23:10
Техніка3.rar
06 серпня 2020 23:10
Персонал1.rar
06 серпня 2020 23:10
Установчи.rar
06 серпня 2020 23:10
Техніка2.rar
06 серпня 2020 23:10
Техніка1.rar
06 серпня 2020 23:10
Персонал6.rar
06 серпня 2020 23:10
Персонал5.rar
06 серпня 2020 23:10
Лицензии_дозволи.rar
06 серпня 2020 23:10
Лаборатория.rar
06 серпня 2020 23:10
Документи учасника.rar
06 серпня 2020 23:10
Гарантия.rar

Публічні документи

06 серпня 2020 22:37
Електронний підпис
06 серпня 2020 22:32
Статут.pdf
06 серпня 2020 22:31
Договора на техніку.pdf
06 серпня 2020 22:31
Дозвіл на викиди.pdf
06 серпня 2020 22:31
ст 17 нова.pdf
06 серпня 2020 22:31
Сертифікат якості.pdf
06 серпня 2020 22:31
Дод.угоди №22.pdf
06 серпня 2020 22:31
Дод.угоди №31.pdf
06 серпня 2020 22:31
Договір №22 ч2.pdf
06 серпня 2020 22:31
Ліцензія копія.pdf
06 серпня 2020 22:31
Лист матеріали.pdf
06 серпня 2020 22:31
Договір Розмітка.pdf
06 серпня 2020 22:31
Договір № 31 копія.pdf
06 серпня 2020 22:31
Договір № 22 копія.pdf
06 серпня 2020 22:31
Договір а.б копія.pdf
06 серпня 2020 22:31
Довкілля.pdf
06 серпня 2020 22:31
Витяг ПДВ.pdf
06 серпня 2020 22:31
Довідка про техніку.pdf
06 серпня 2020 22:31
Довідка про ліцензію.pdf
06 серпня 2020 22:31
Бухгалтерська довідка.pdf
06 серпня 2020 22:31
Cубпідряд.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

SP. Z O.O. Mast-Bud

Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДАЛЬЯНС ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
SP. Z O.O. Mast-Bud
#243684148
Переможець 19 277 100,00
UAH з ПДВ
26 серпня 2020 17:24
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 серпня 2020 17:19

Вимога про усунення невідповідностей

І. Перелік виявлених невідповідностей: 1) В інформації про виконання аналогічного(их) договору(ів): - в гр. 3 – не зазначено найменування та місцезнаходження об’єкта та категорія автодороги; - в гр. 4 – не зазначено відсоток виконання договору; - в гр. 6 – невідповідність зазначених обсягів робіт актам виконаних робіт та позитивному відгуку, а саме: п. 1, п. 8, п. 21, п. 23, п. 24, п. 25. 2) В позитивному відгуці за наданим аналогічним договором невірно зазначено найменування підрядника (SA Group Sp. z o.o - замовник), не зазначено категорію дороги, ціну та відсоток виконання договору. 3) В інформації про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), наданій учасником у складі тендерної пропозиції: - в п. 2 гр. 3 не вказано марку та модель техніки згідно свідоцтва про реєстрацію; - в п. 13 гр. 3 не зазначено рік випуску транспортного засобу; - в п. 16 гр. 3 - не вірно вказано модель техніки згідно свідоцтва про реєстрацію. 4) В довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені учасником до виконання робіт: - п. 2 - п.5 гр. 4 - не зазначено спеціальність працівників; - п. 26 - п. 27, п. 35 - п. 36, п. 41, п. 37, п. 38 гр. 2 – не вірно зазначено назву посади згідно наданих підтверджуючих документів. ІІ. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 1), 2) Згідно вимог п. 5 Додатку 3 до тендерної документації, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) за нижченаведеною формою: Таблиця 4 Інформація про виконання аналогічного(их) договору(ів) № п/п Замовник, місцезнаходження, ПIБ відповідальної особи, № телефону, код ЄДРПОУ 1. № договору 2. дата укладання договору 3. предмет договору 4. найменування та місцезнаходження об’єкта 5. категорія а/д 1. Ціна договору, грн 2. Сума виконання договору, грн 3. Відсоток виконання договору Найменува-ння робіт/ одиниця виміру Обсяг робіт Номер та дата підписання акту приймання виконаних будівельних робіт Довідка має містити інформацію не менш ніж про один вказаний аналогічний договір із зазначенням контрагента (замовника) за договором, та його реквізитів, дати укладення та номеру договору, предмета договору, місцезнаходження об’єкта, категорію автомобільної дороги та інші дані згідно Таблиці 4. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: - копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору; - копію(ї) акта(-ів) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та копію(ї) довiдки (-ок) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3); - копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, категорію автомобільної дороги, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі. 3) Згідно пункту 1 додатку 3 до тендерної документації, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку згідно форми Таблиці 1 щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо): Таблиця 1 ІНФОРМАЦІЯ про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) № з/п Назва Марка/модель, рік випуску Кількість Зазначення приналежності* Документ, підтверджуючий приналежність ** * якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається “право користування” (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України); ** зазначається номер та дата документу, які Учасник надав як підтверджуючий приналежності відповідно до графи 5 Таблиці 1. 4) Згідно пункту 4 додатку 3 до тендерної документації, учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт із зазначенням: найменування посади, ПІБ, освіти, найменування учбового закладу, спеціальності, загального стажу роботи у дорожньому господарстві (роки), досвід роботи на цій посаді в підприємстві (роки), із зазначенням - штатний/цивільно-правова угода за формою та мінімальною кількістю працівників згідно нижченаведеної форми з наступним документальним підтвердженням: Таблиця 3 Довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт № п/п Посада П.І.Б. Освіта/ найменува-ння учбового закладу/спе-ціальність* Загальний стаж роботи у дорожньому господарстві, (роки)* Досвід роботи на цій посаді в підприємс-тві, (роки)* Штатний/ цивільно-правова угода Всього * Графи 4, 5, 6 не є обов'язковими для заповнення щодо дорожніх робітників, операторів машин та механізмів (операторів машин/машиністів/водіїв) ІІІ. Перелік інформації та документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - на виконання вимог пункту 5 додатку 3 до тендерної документації, необхідно надати: • відкориговану інформацію про виконання аналогічного(их) договору(ів); • оновлений позитивний відгук за наданим аналогічним договором; - на виконання вимог пункту 1 додатку 3 до тендерної документації, необхідно надати відкориговану інформацію про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо); - на виконання вимог пункту 4 додатку 3 до тендерної документації, необхідно надати відкориговану довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 серпня 2020 17:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
SP. Z O.O. Mast-Bud
#243684148
19 277 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
17 березня 2021 13:41
104_4_49 від 17.03.21.pdf зміни до договору
17 березня 2021 13:40
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 10:25
104_3_233 від 23.12.20.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 10:24
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 10:09
104_2_232 від 23.12.20 Корнин.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 10:07
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2020 09:03
104_1_191 від 09.12.20 корнин.pdf зміни до договору
09 грудня 2020 09:01
Електронний підпис укладений
11 вересня 2020 10:23
договір №104 Корнин Мастбуд.pdf укладений
11 вересня 2020 10:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити суму фінансування за Договором у 2020 році за рахунок коштів загального фонду державного бюджету на 17 750 379,77 грн. (сімнадцять мільйонів сімсот п’ятдесят тисяч триста сімдесят дев’ять гривень 77 коп.), у тому числі ПДВ 2 958 396,63 грн. (два мільйони дев’ятсот п’ятдесят вісім тисяч триста дев’яносто шість гривень 63 коп.). Всього сума фінансування на 2020 рік становить 1 500 000,00 грн. (один мільйон п’ятсот тисяч гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 250 000,00 грн. (двісті п’ятдесят тисяч гривень 00 коп.). Внести зміни до плану фінансування (Додаток №3). Сума договору після внесення змін: 19 277 100,00 грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роб. Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (згідно ст. 2 ч. 1 п. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VIII в редакції Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель" від 19.09.2019 №114-ІХ): юридична особа є одержувачем бюджетних коштів; не є суб'єктом господарювання.
Номер договору про закупівлю: 104
Договір:
Номер додаткової угоди: 104/1/191
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити суму фінансування за Договором у 2020 році за рахунок коштів загального фонду державного бюджету на 1 500 000,00 грн. (один мільйон п’ятсот тисяч гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 250 000,00 грн. (двісті п’ятдесят тисяч гривень 00 коп.). Внести зміни до плану фінансування (Додаток №3). Сума договору після внесення змін: 19 277 100,00 грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роб.
Номер договору про закупівлю: 104
Договір:
Номер додаткової угоди: 104/2/232
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди збільшити суму фінансування за Договором у 2020 році за рахунок коштів спеціального фонду державного бюджету на 6 209,58 грн. (шість тисяч двісті дев’ять гривень 58 коп.), у тому числі ПДВ 1 034,93 грн. (одна тисяча тридцять чотири гривні 93 коп.). Всього сума фінансування на 2020 рік становить 6 209,58 грн. (шість тисяч двісті дев’ять гривень 58 коп.), у тому числі ПДВ 1 034,93 грн. (одна тисяча тридцять чотири гривні 93 коп.) за рахунок коштів спеціального фонду державного бюджету. Внести зміни до плану фінансування (Додаток №3). Сума договору після внесення змін: 19 277 100,00 грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роб.
Номер договору про закупівлю: 104
Договір:
Номер додаткової угоди: 104/3/233
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2021 року № 122 Сторони дійшли згоди визначити суму фінансування на 2021 рік в розмірі 4 885 000,00 грн. (чотири мільйони вісімсот вісімдесят п’ять тисяч гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 814 166,67 грн. (вісімсот чотирнадцять тисяч сто шістдесят шість гривень 67 коп.). Відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. №1070 (зі змінами), від 22.07.2020 №641 (зі змінами), від 27.12.2001 №1764 внести зміни до п.5.9. Договору. Сума договору після внесення змін: 19 277 100,00 грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роб.
Номер договору про закупівлю: 104
Договір:
Номер додаткової угоди: 104/4/49
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 21 грудня 2021
Сума оплати за договором: 6 209,58
UAH (в тому числі ПДВ 1 034,93 UAH)
Причини розірвання договору: п. 10.2.2. Договору №104 від 11.09.2020 р.