Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція приймального відділення КНП «Миколаївська обласна клінічна лікарня» Миколаївської обласної ради по вул. Київській, 1 в м. Миколаєві
Очікувана вартість
14 285 400,00 UAH
UA-2020-07-22-002509-a 8a36f7426b6f446ba9f83fe2712541a4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лук'яненко Артем Володимирович

+380512379436 artemlukianenko98626@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Миколаївської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04013962
Місцезнаходження: 54030, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Велика Морська, 42
Контактна особа: Лук'яненко Артем Володимирович
+380512379436
artemlukianenko98626@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 липня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 27 липня 2020 23:30
Оскарження умов закупівлі: до 02 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 серпня 2020 23:30
Початок аукціону: 07 серпня 2020 14:43
Очікувана вартість: 14 285 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 142 854,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника - орган виконавчої влади. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені учасником, повинні бути складені українською мовою. Забезпечення тендерної пропозиції надається відповідно до Статті 25 Закону України "Про публічні закупівлі", строк дії забезпечення тендерної пропозиції -не менш, ніж термін дії тендерних пропозицій. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”, питома вага якого складає 100% Джерело фінансування закупівлі - Державний бюджет України, місцевий бюджет
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція приймального відділення КНП «Миколаївська обласна клінічна лікарня» Миколаївської обласної ради по вул. Київській, 1 в м. Миколаєві
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 7 Робочі 30
Виконання робіт Пiсляоплата 7 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-25-000022 ● 7a214fc62a654d2994ab8583f6d60a0f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 січня 2021 15:14
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

25.01.2021 № 51

Миколаїв


Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 25.01.2021.



Начальник Денис ЯКОВЛЄВ

Додаток
до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області
від 25.01.2021 № 51

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель

№ 4 UA-2020-07-22-002509-a 22.07.2020

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНОВОЛ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Учасником ТOB «Антарес-БУД» в тендерній пропозиції на закупівлю робіт «Реконструкція приймального відділення КНП «Миколаївська обласна клінічна лікарня» Миколаївської обласної ради по вул. Київській, 1 в м. Миколаєві» (Код ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція) надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт за №184 від 05.08.2020 р.. в якій в пунктах 11, 12, 13 зазначено кран на автомобільному ходу, вантажопідйомністю 10 т. Для виконання робіт, визначених у технічних вимогах за предметом закупівлі планувалося залучити автокран КС-3577, згідно дострокового договору про надання послуг машинами та механізмами №1218/01 УММ від 22.01.2020 р. та протоколу узгодження договірної ціни (додаток № 1 до цього договору). Для підтвердження правових підстав щодо наявності орендованих машин та механізмів у складі тендерної пропозиції надано скан-копію дострокового договору про надання послуг машинами та механізмами №1218/01 УММ від 22.01.2020 р. та протоколу узгодження договірної ціни (додаток № 1 до цього договору), а також скан-копію паспорта крана автомобільного КС -3577-4. У розрахунках вартості матеріальних ресурсів пропозиції поточна ціна вартістю машино-години крана автомобільного становить 519,93 гри., що відповідає ціни машино-години автокрану КС-357 7 протоколу узгодження договірної ціни договору №1218/01 УММ від 22.01.2020 р.

2021-02-15 19:57:13


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 08 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 23 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовник на порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 серпня 2020 15:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Антарес-БУД" 14 180 000,00
UAH з ПДВ
14 180 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ АТЛАНТБУДІНВЕСТ" 14 249 790,60
UAH з ПДВ
14 249 790,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 серпня 2020 16:37
Електронний підпис
06 серпня 2020 15:13
Електронний підпис
06 серпня 2020 15:12
Локальні кошториси.zip
06 серпня 2020 15:12
Обєктні кошториси.pdf
06 серпня 2020 15:12
Пояснювальна записка.pdf
06 серпня 2020 15:12
Договірна ціна.pdf
06 серпня 2020 15:12
Інша інформація.zip
06 серпня 2020 15:12
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Антарес-БУД"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ АТЛАНТБУДІНВЕСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Антарес-БУД"
#31159868
Переможець 14 180 000,00
UAH з ПДВ
11 серпня 2020 17:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 серпня 2020 17:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Антарес-БУД"
#31159868
14 180 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 серпня 2020 11:08
Електронний підпис укладений
28 серпня 2020 11:07
Д. 27-20 приемное отделение Киевская 1.FR12.pdf укладений
28 серпня 2020 11:06
Електронний підпис зміни до договору
24 травня 2021 13:52
Д.у. 4 Д. 27-20 приемное Киевская 1.FR12.pdf зміни до договору
24 травня 2021 13:49
Електронний підпис зміни до договору
06 квітня 2021 11:43
Д.у.3 Д27-20 приемное Киевская 1.FR12.pdf зміни до договору
06 квітня 2021 11:42
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2020 14:46
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2020 14:12
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2020 10:03
Електронний підпис зміни до договору
29 вересня 2020 16:50
Д.у. 1 Д 27-20 приемное Киевская 1.FR12.pdf зміни до договору
29 вересня 2020 16:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт. Зміни не призводять до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до розпорядження голови Миколаївської обласної державної адміністрації від 05.03.2021 №106-р "Про припинення юридичної особи публічного права - управління капітального будівництва облдержадміністрації" сторони домовились викласти дані замовника в наступній редакції.
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до додатку 1 до договору
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML